Ja, halloquote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:34 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
De meeste mensen die uitgaan trekken volgens mij wat meer oude comfy schoenen aan... je moet er heel de avond op staan en word geknoeid met drank.. waarom zou je dan mooie schoenen aan willen??
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:30 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja.(niet uit armoede, maar als ik eenmaal een goed paar heb, draag ik die gewoon overal bij en altijd, elke dag).
Dat lijkt mij gezellig.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:36 schreef Knuffelzacht het volgende:
eerst met z'n alle hapje eten??? en daarna die kant op?
Gewoon bij jou effe eten dan ofzo?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:36 schreef Knuffelzacht het volgende:
eerst met z'n alle hapje eten??? en daarna die kant op?
Ja hoezo ze bijten niet hoor.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:39 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Durf je dat wel aan met 3 vrouwen
Klinkt goed..quote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:28 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Pffft, nog niet echt over nagedacht (ben geen vrouw, vandaar)
Waarschijnlijk spijkerbroek, overhemd en trendy colbertje oid
Zie mijn bovenstaande postquote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:43 schreef Ludootje het volgende:
Dan is natuurlijk nog de vraag van het overhemd... Roze of wit. En dan m'n All-Stars of de hoge bruine instappers
Da kan, maar dan moet Duim al eerder mijn kant opkomen... heb trouwens voor zaterdag wostenbroodjes en een ciabatta afbak brood gehaaldquote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:42 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Gewoon bij jou effe eten dan ofzo?
Zie editquote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:43 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Colbertje is bruin, dus waarschijnlijk wit of roze ^^
Ik moet zeggen dat ik de combi anders best leuk vind staan... Weet niet of ik er een pic van heb, ff zoekenquote:
Haal je ook effe een komkommer en melk in huis?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:43 schreef Knuffelzacht het volgende:
Da kan, maar dan moet Duim al eerder mijn kant opkomen... heb trouwens voor zaterdag wostenbroodjes en een ciabatta afbak brood gehaald
Zoek maar effe.. sommigen kunnen het hebben, maar ik ben meer fan van witquote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:45 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik de combi anders best leuk vind staan... Weet niet of ik er een pic van heb, ff zoeken
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:45 schreef Knuffelzacht het volgende:
mannen kunnen best roze hebben... (niet allemaal overigens)
Ik ben volgens mij een van die mannen die het kan hebben. Check anders die pic in m'n fobo met de roze poloquote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:45 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Zoek maar effe.. sommigen kunnen het hebben, maar ik ben meer fan van wit
En ik had je nog wel zo hoog zitten...quote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:43 schreef Ludootje het volgende:
Colbertje is bruin, dus waarschijnlijk wit of roze ^^
Haha, toch maar wel?quote:
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:48 schreef Ludootje het volgende:
[..]
[..]
Ik ben volgens mij een van die mannen die het kan hebben. Check anders die pic in m'n fobo met de roze polo
zeg je krijg van mij maar 1 complimentje per jaar hoor... en je hebt de jouwe al gehadquote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:48 schreef Ludootje het volgende:
[..]
[..]
Ik ben volgens mij een van die mannen die het kan hebben. Check anders die pic in m'n fobo met de roze polo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |