Das ook leuk natuurlijkquote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:11 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik krijg Enschede-vriendjes over de vloer.
Grapjas!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:12 schreef Q. het volgende:
[..]
Zullen we samen gaan daten dan maar?![]()
Oh kut. Ik kan niet.
Ik heb het zaterdag veelste druk om de avond daarvoor naar een feestje te gaan. Met een hele goede reden gelukkigquote:
Ja, het gaat over de Singles meet en of je dan kunt komen of nietquote:
Goed hè? Hij kan zo naar KPD.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 @ 20:15 schreef Knuffelzacht het volgende:
Vind het trouwens wel een hele fout TT
Je wilt hem weer aan de drank hebben vanavond Q?quote:
Oeh, drank.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 @ 20:15 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Je wilt hem weer aan de drank hebben vanavond Q?
Zit net aan m'n tweede antikater biertjequote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:15 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik had één biertje liggen maar die is op. Dan maar aan de thee.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 @ 20:16 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Zit net aan m'n tweede antikater biertje
Kom jij ook?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:15 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Mannen die bier boven tieten prefereren.quote:
Op de Wiki stonden geen tieten.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 @ 20:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mannen die bier boven tieten prefereren.Als je nog een bestemming voor je roze shirt zoekt, kun je 'm naar Q. sturen...
Wiki is voor homo's...quote:
Nee helaas heb ik een enorm drukke zaterdag. Dus feesten de avond ervoor gaat helaas niet opquote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:17 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Kom jij ook?
Nog effe lekker voor je het vliegtuig opstapt? of ging je vrijdag al weg?
Hebben zequote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:06 schreef Ludootje het volgende:
Hoop trouwens wel dat ze daar een rookruimte hebben...
Zo begint het hequote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:16 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Zit net aan m'n tweede antikater biertje
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:18 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Nee helaas heb ik een enorm drukke zaterdag. Dus feesten de avond ervoor gaat helaas niet op
Paar weken geleden bedrijfsuitje gehad (zie foto waar ik rug van vriendin zit) dat was ook daaro vandaar dat ik het toevallig weetquote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:19 schreef MNR het volgende:
Hey KZ, hoe weet je dat? Ben je al vaker geweest?
Sorryquote:
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mannen die bier boven tieten prefereren.Als je nog een bestemming voor je roze shirt zoekt, kun je 'm naar Q. sturen...
Dus dan hoef ik er niet stiekem met Duimelot (of andere rokende dames) vandoor te sneaken?quote:
Ik voel me nu al een stuk beter...quote:
Mijn buurtsnackbar verkoopt bierquote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:17 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik had één biertje liggen maar die is op. Dan maar aan de thee.
heb van tijn nog niets gehoordquote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:21 schreef Cuegirllie het volgende:
Oke.. dus tot nu toe;
Mrbox en Howl kunnen mij evt bereiken.. Ludootje en Tijn bij Duim.. verder nog mensen?
Dat is inderdaad niet leuk.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:10 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Zo heb ik een filmpje van twee vrienden op mijn hyves staan terwijl ze aan het sing-starren zijn. Hilarisch
Ok, zij vonden het wel weer wat minder dan
Hou ik je aan!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:21 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Sorry
Moet nog een hoop kopen en inpakken en van alles regelen. Volgende meet kom ik zeker
Hij is toch te oud voor mequote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:22 schreef Duimelot het volgende:
[..]
heb van tijn nog niets gehoord
howl heeft geloof ik van alle dames nrs gescoord
Dan moet ik naar buiten. En daarbij, dat is geen bier, dat is Heineken. Nu is de AH nog wel open maar toch!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 @ 20:21 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Mijn buurtsnackbar verkoopt bier
Nee.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:23 schreef Knuffelzacht het volgende:
vraag van de dag:
Heb je wel eens verkeerde naam geroepen tijdens de sex?
Nee, ik ga jullie vanaf een afstandje bekijkenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:19 schreef Duimelot het volgende:
[..]
hey wilde jij trouwens ook nog daar afspreken om elkaar ff te zien of niet?
bij hem kan je ook oud wordenquote:
Waar zijn al je foto's gebleven in je FoBo?quote:
Ik had niet anders verwacht van jouquote:
Zonde, waarom? Stress of gewoon zomaar?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:22 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Yep... Sinds oktober of zo. Wil nu eigenlijk wel weer eens gaan stoppen
Nee. Ben sowieso niet echt een schreeuwer in bed, moet ik zeggenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:23 schreef Knuffelzacht het volgende:
vraag van de dag:
Heb je wel eens verkeerde naam geroepen tijdens de sex?
Ah okayquote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:20 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Paar weken geleden bedrijfsuitje gehad (zie foto waar ik rug van vriendin zit) dat was ook daaro vandaar dat ik het toevallig weet
als je wil kunnen we telnrs uitwisselen om daar elkaar te vindenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:23 schreef MNR het volgende:
[..]
Nee, ik ga jullie vanaf een afstandje bekijken
Nee, ik wil jullie best ontmoeten, lijkt me leuk om een keer een gezicht bij een avatar te zien
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:23 schreef MNR het volgende:
[..]
Nee, ik ga jullie vanaf een afstandje bekijken
Nee, ik wil jullie best ontmoeten, lijkt me leuk om een keer een gezicht bij een avatar te zien
dat dusquote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:24 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Nee. Ben sowieso niet echt een schreeuwer in bed, moet ik zeggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |