Hoi Bengeltjeliefquote:
ik bedoelde eigenlijk meer van kop op, gooi t eruit en ga je weer happy voelenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Was het maar zo makkelijk.![]()
![]()
Zoals ik mij nu voel moet ik echt geen alcohol gaan drinken. Dat is geen goed idee.
Misschien een andere keer. Ik waarschuw wel wanneer.
Toch wel met spekjes en worst.quote:
Dan maken we gewoon een nieuwe serie.quote:
Dan wacht ik geduldig tot jij invulling gaat geven aan de letterlijke variant...quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:59 schreef Bengeltje het volgende:
Je weet toch, nooit alles gelijk bloot geven.
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:03 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik bedoelde eigenlijk meer van kop op, gooi t eruit en ga je weer happy voelen
nu komt t over of je met opzet je rot blijft voelen?
het is een gevoel daar heb je nog wel enigsinds controle over....
denk aan leuke dingen, aan prinsessen in een sprookjes bos die vrolijk ronddansen in hun baljurken, En hoe er een dwergje voorbijkwam die met een van de prinsesjes wilde dansen maar te klein was en toen op stelten het probeerde....
(als ik mn dochtertje dit vertel begint ze altijd spontaan te lachenmisschien helpt t jou ook
)
Een tieten- of billenfoto.quote:
Not again Ludootjequote:
Dan gewoon simpel. Jezelf in jezelf laten geloven. Zeg de hele dag tegen jezelf dat je geweldig bent en voor je het weet geloof je er zelf in, als je er zelf in gelooft dan volgt de rest ook.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:57 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ja, ja, ik ben het ook wel met je eens. Maar iemand die dat niet vanzelf doet heeft weinig aan deze summiere handleiding.
Daar geloof ik dus niet in.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:05 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Dan gewoon simpel. Jezelf in jezelf laten geloven. Zeg de hele dag tegen jezelf dat je geweldig bent en voor je het weet geloof je er zelf in, als je er zelf in gelooft dan volgt de rest ook.
Simpel en effectief.
Het is eigenlijk altijd als ik mij zo voel dat het dan een negatieve spiraal naar beneden is waar ik moeilijk uit kom. Meestal voel ik mij de volgende dag al weer beter. Ik wou dat ik mijn gedachten kon ombuigen. Maar dat gaat helaas zeer moeilijk.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:03 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik bedoelde eigenlijk meer van kop op, gooi t eruit en ga je weer happy voelen
nu komt t over of je met opzet je rot blijft voelen?
het is een gevoel daar heb je nog wel enigsinds controle over....
denk aan leuke dingen, aan prinsessen in een sprookjes bos die vrolijk ronddansen in hun baljurken, En hoe er een dwergje voorbijkwam die met een van de prinsesjes wilde dansen maar te klein was en toen op stelten het probeerde....
(als ik mn dochtertje dit vertel begint ze altijd spontaan te lachenmisschien helpt t jou ook
)
Ja. En wederom mist het dat cruciale eerste stapje. Je moet jezelf overtuigend zeggen dat je geweldig bent. Dat lukt jou, dat lukt mij, dat lukt voldoende anderen, maar dat zijn dan ook de mensen die die tip niet nodig hebben.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:05 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Dan gewoon simpel. Jezelf in jezelf laten geloven. Zeg de hele dag tegen jezelf dat je geweldig bent en voor je het weet geloof je er zelf in, als je er zelf in gelooft dan volgt de rest ook.
Simpel en effectief.
Je weet wat er toen begon he? Jij en je boozingquote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:06 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ik vond hem eigenlijk wel van toepasselijk voor tijn nu
Gezellig.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:06 schreef Ripley het volgende:
Ik eet vanavond met Heatwave bij de Japanner
Héél misschien dalijk 2 biertjes om over de kater heen te komen, meer ook nietquote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:07 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Je weet wat er toen begon he? Jij en je boozingVanavond is het dus weer raak?
Meer Tjakka-Ratelbandpsychologie dan volledig NLP, wat mij betreft.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:07 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Hoeft ook nog niet. Fake it till you make it. Dat soort NLP technieken werkt echt
Klinkt goed.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:07 schreef Knuffelzacht het volgende:
Ik eet roerbakcourgettes met filetlapjes..... simpel doch lekker
Japans eten.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:06 schreef Ripley het volgende:
Ik eet vanavond met Heatwave bij de Japanner
Spuiten en slikken met Singles.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:03 schreef Techno het volgende:
[..]
Dan maken we gewoon een nieuwe serie.
Singles aan de drank, Singles aan de hash, Singles aan de coke, Singles aan de XTC.
Ben ik het niet helemaal mee eens. Je overschat de mens. Je moet het vaak zeggen. Je raakt vanzelf overtuigd.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:07 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ja. En wederom mist het dat cruciale eerste stapje. Je moet jezelf overtuigend zeggen dat je geweldig bent. Dat lukt jou, dat lukt mij, dat lukt voldoende anderen, maar dat zijn dan ook de mensen die die tip niet nodig hebben.
Ja, heb er veel zin inquote:
En ziedaar, het begin is er alweerquote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:08 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Héél misschien dalijk 2 biertjes om over de kater heen te komen, meer ook niet
Dat klinkt niet anders dan voor de spiegel staan en het jezelf proberen wijs te maken.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:07 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Hoeft ook nog niet. Fake it till you make it. Dat soort NLP technieken werkt echt
Ach, die over-the-top positieve benadering is inderdaad wel heel doorzichtig. Maar het stomme is dat het toch werkt.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:08 schreef Litpho het volgende:
[..]
Meer Tjakka-Ratelbandpsychologie dan volledig NLP, wat mij betreft.
Daar word ik vrij zelden van beschuldigdquote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:09 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ben ik het niet helemaal mee eens. Je overschat de mens.
Hier wordt overigens ook meteen een downside aan deze self-help geïllustreerd: mensen die hier succes(jes) mee geboekt hebben, slaan niet zelden enigszins door en krijgen de neiging zichzelf te pas en te onpas op de borst te gaan roffelen.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:09 schreef JoeyT het volgende:
Ben ik het niet helemaal mee eens. Je overschat de mens. Je moet het vaak zeggen. Je raakt vanzelf overtuigd.![]()
Ik was op de middelbare school al populair voordat ik hetzelf geloofde![]()
.
Die kende ik niet, gaan we een keertje uitproberenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:12 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ach, die over-the-top positieve benadering is inderdaad wel heel doorzichtig. Maar het stomme is dat het toch werkt.
Da's hetzelfde wanneer je je kut voelt, je je schouders recht, kin omhoog en borst naar voren en dan diep ademhaalt, het nog heel moeilijk is om je kut te voelen. Puur en alleen al omdat die lichaamshouding niet depressief is.
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:06 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ik vond hem eigenlijk wel van toepasselijk voor tijn nu
Mooie is dat je het ook niet hoeft te geloven. Gewoon blijven zeggen. Het gebeurt vanzelf.quote:
Eens, het is dan ook vooral een knap staaltje symptoombestrijding. En veelal een oplossing die maar tijdelijk werkt.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:14 schreef Garisson72 het volgende:
Hier wordt overigens ook meteen een downside aan deze self-help geïllustreerd: mensen die hier succes(jes) mee geboekt hebben, slaan niet zelden enigszins door en krijgen de neiging zichzelf te pas en te onpas op de borst te gaan roffelen.
Dat laat ik zeker niet.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:14 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Hier wordt overigens ook meteen een downside aan deze self-help geïllustreerd: mensen die hier succes(jes) mee geboekt hebben, slaan niet zelden enigszins door en krijgen de neiging zichzelf te pas en te onpas op de borst te gaan roffelen.
Maar laat dat je vooral niet tegenhouden.
Onder welke steen kom jij vandaan dat je dat nu pas opvalt? Dat is al weken zo!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:17 schreef Belsezar het volgende:
Rofl er is al ruim een kwartier geen R&P sc meer
Mis je de R&P sc dan?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:17 schreef Belsezar het volgende:
Rofl er is al ruim een kwartier geen R&P sc meer
Je liegt, zo lang zat ik toch niet onder die steen?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Onder welke steen kom jij vandaan dat je dat nu pas opvalt? Dat is al weken zo!
Ik post er ookquote:
Nee ik zou het geen symptoombestrijding noemen. Je moet jezelf natuurlijk wel blijven ontwikkelen. Het moet niet bij faken blijven.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Eens, het is dan ook vooral een knap staaltje symptoombestrijding. En veelal een oplossing die maar tijdelijk werkt.
Dat komt omdat de aandacht doorgaans enorm verslapt na de eerste succesjes, omdat men dan denkt dat het doel bereikt is.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:16 schreef AirwiN het volgende:
Eens, het is dan ook vooral een knap staaltje symptoombestrijding. En veelal een oplossing die maar tijdelijk werkt.
Dat was niet tegen jou, eigenlijk.quote:
Feck yeah!quote:En nog vrijgezel?
Pitch Black is goedquote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:21 schreef Knuffelzacht het volgende:
Ok als ik had geweten dat er in the chronicals of riddick pitch black ranzige dieren zit... had ik hem NIET alleen gekeken lol
Da's kut, mag je lekker 4x per dag aan de antibiotica. Of is het stiekem een SOA?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:20 schreef Feitosa het volgende:
Ik ga denk ik zo maar een kipdurum halen. heb geen zin om te koken.
En morgen maar ff naar de huisarts , want misschien dat ik een blaasontstekeing heb.
Dat bedoel ik. Het 'kin omhoog, borst vooruit' is de slagroom op de taart. Maar de meeste mensen vergeten de taart en voelen zich dubbel depressief als er doorheen wordt geprikt.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:21 schreef JoeyT het volgende:
Nee ik zou het geen symptoombestrijding noemen. Je moet jezelf natuurlijk wel blijven ontwikkelen. Het moet niet bij faken blijven.
Pitch black is een goede film. The Chronicals of Riddick is een slap aftreksel van Pitch black.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:21 schreef Knuffelzacht het volgende:
Ok als ik had geweten dat er in the chronicals of riddick pitch black ranzige dieren zit... had ik hem NIET alleen gekeken lol
Ik denk die honden in het beginquote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Pitch black is een goede film. The Chronicals of Riddick is een slap aftreksel van Pitch black.
Welke dieren in the Chronicals?
Mooi rood is niet lelijk.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:23 schreef vencodark het volgende:
Oei, heb vandaag mijn haar beetje té rood laten verven. Had wel ietsje donkerder gemogen.
Ik zeg niet dat het niet goed is... hou alleen niet van ranzige wezens... hoe moet ik nu lekker slapen in mijn eentje vnaaf??? (om het ontopic te houden)quote:
Ach, iedereen zal toch voor zichzelf moeten ontdekken wat al dan niet zijn issues zijn en beslissen of en hoe je er mee wil omgaan in het leven. Daarbij kan zo'n techniek een goed handvat zijn.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Het 'kin omhoog, borst vooruit' is de slagroom op de taart. Maar de meeste mensen vergeten de taart en voelen zich dubbel depressief als er doorheen wordt geprikt.
Welke honden?quote:
Je kan een van ons uitnodigen om bij jou te komen slapen.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:25 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat het niet goed is... hou alleen niet van ranzige wezens... hoe moet ik nu lekker slapen in mijn eentje vnaaf??? (om het ontopic te houden)
Vencootje!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:23 schreef vencodark het volgende:
Oei, heb vandaag mijn haar beetje té rood laten verven. Had wel ietsje donkerder gemogen.
Kom maar langs Knuffelquote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:25 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat het niet goed is... hou alleen niet van ranzige wezens... hoe moet ik nu lekker slapen in mijn eentje vnaaf??? (om het ontopic te houden)
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:23 schreef vencodark het volgende:
Post eens een foto. Dan kunnen wij oordelen of het wel of niet mooi is.quote:
Maar jullie wil ik nietquote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:26 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je kan een van ons uitnodigen om bij jou te komen slapen.
gelukkig dan dat je t niet vrijdagmiddag hebt laten vervenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:23 schreef vencodark het volgende:
Ik zou het meer zo zien> Het 'kin omhoog, borst vooruit' is het beslag, maar zonder de koekenpan (werkelijke successen) krijg je geen pannenkoeken.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Het 'kin omhoog, borst vooruit' is de slagroom op de taart. Maar de meeste mensen vergeten de taart en voelen zich dubbel depressief als er doorheen wordt geprikt.
Die in de gevangenisquote:
Ik zal kijken of er nog iets te redden valt (het model valt namelijk ook nog niet zo, ondanks dat ik het niet heb laten knippen, maar ze föhnde het droog en dat pakt niet altijd lekker uit).quote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:27 schreef Bengeltje het volgende:
[..]Laat eens zien.
Ik wil dat eigenlijk ook wel weer eens doen.
Iedereen moet voor zichzelf bepalen wat goed voor hem / haar is. Ik heb alleen al te veel mensen in mijn omgeving gezien die zichzelf op deze manier voor de gek hebben gehouden en zichzelf gruwelijk tegen kwamen in een later stadium. Vandaar mijn scepsis.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:25 schreef Ludootje het volgende:
Ach, iedereen zal toch voor zichzelf moeten ontdekken wat al dan niet zijn issues zijn en beslissen of en hoe je er mee wil omgaan in het leven. Daarbij kan zo'n techniek een goed handvat zijn.
Dan nodig je toch een van je scharrels uit.quote:
Metaforen, gotta love 'em!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:28 schreef JoeyT het volgende:
Ik zou het meer zo zien> Het 'kin omhoog, borst vooruit' is het beslag, maar zonder de koekenpan (werkelijke successen) krijg je geen pannenkoeken.
dan ligt t er ook nog aan wat je onder successen verstaat en hoe hoog je de lat voor jezelf hebt gelegd voor je een tevreden gevoel erbij hebt.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:28 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik zou het meer zo zien> Het 'kin omhoog, borst vooruit' is het beslag, maar zonder de koekenpan (werkelijke successen) krijg je geen pannenkoeken.
BTW ik krijg honger
Oh die.quote:
Das gewoon een belediging tijnquote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan nodig je toch een van je scharrels uit.
Heb al vaker rood gehadquote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:27 schreef Duimelot het volgende:
[..]
gelukkig dan dat je t niet vrijdagmiddag hebt laten verven
is het even wennen rood of vind je t echt niets?
Daarom eet je die andere pannenkoek stiekem ook op.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:30 schreef Duimelot het volgende:
[..]
dan ligt t er ook nog aan wat je onder successen verstaat en hoe hoog je de lat voor jezelf hebt gelegd voor je een tevreden gevoel erbij hebt.
er zijn ook mensen die alleen maar denken dat het gras altijd nog net ff groener is aan de overkant en hierdoor nooit een mooie ronde pannenkoek creeeren
ok dus ff wennen en kop onder de kraan en zelf in model doenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:30 schreef vencodark het volgende:
[..]
Heb al vaker rood gehadsinds augustus al en heeft indd. paar dagen nodig. Maar normaal maak ik het tegelijk ook knippen, waardoor het sowieso de eerste dagen niet zit.
Maar ik denk gewoon dat het nu wat feller is, dan voorheen.En daarbij, mijn vorige verfbeurt was half oktober en sindsdien was het alweer bruin geworden en dat was ik natuurlijk ook weer gewend.
Ik voel mij niet aangesproken.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:30 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Das gewoon een belediging tijn![]()
We zijn te min voor haar
Al doe je het van de zomer met zon zal het ook lichter uitvallenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:30 schreef vencodark het volgende:
[..]
Heb al vaker rood gehadsinds augustus al en heeft indd. paar dagen nodig. Maar normaal maak ik het tegelijk ook knippen, waardoor het sowieso de eerste dagen niet zit.
Maar ik denk gewoon dat het nu wat feller is, dan voorheen.En daarbij, mijn vorige verfbeurt was half oktober en sindsdien was het alweer bruin geworden en dat was ik natuurlijk ook weer gewend.
quote:
Ja, vanavond toch maar weer voorzichtig wassen.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:32 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ok dus ff wennen en kop onder de kraan en zelf in model doen
echt sommige kappers hebben geen idee hoe ze dat moeten doen, iemand komt sportief en hip binnen en wordt helemaal kak gefohnt
Neen hoor.... ik wil alleen met niemand van hier slapenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:30 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Das gewoon een belediging tijn![]()
We zijn te min voor haar
Tja, zoals je al zegt: Iedereen moet het voor zichzelf bepalen. En voor de een zal dat neerkomen op de zaken in zijn leven wat meer relativeren, waar het voor een ander juist zal werken om heel hard met zijn neus op de feiten gedrukt te worden. Of bijvoorbeeld alles positief proberen te benaderenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Iedereen moet voor zichzelf bepalen wat goed voor hem / haar is. Ik heb alleen al te veel mensen in mijn omgeving gezien die zichzelf op deze manier voor de gek hebben gehouden en zichzelf gruwelijk tegen kwamen in een later stadium. Vandaar mijn scepsis.
Na deze verfbeurt laat ik het voorlopig lekker doen. Ff geen verf is goed voor het haar. Kan het natuurlijke kleur weer terugkrijgen.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:32 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Al doe je het van de zomer met zon zal het ook lichter uitvallen
En rood valt nog mee dat is nog een heel normale kleur
Dan stuur je ze na het neuken gewoon weer naar huis!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:34 schreef Knuffelzacht het volgende:
Neen hoor.... ik wil alleen met niemand van hier slapen
Wie zegt dat er geslapen wordtquote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan stuur je ze na het neuken gewoon weer naar huis!
ikquote:
De film heet Pitch black. Chronicles of riddick is later gemaakt omdat pitch black voor een B film een dikke hit was en Vin Diesel inmiddels een ster.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:21 schreef Knuffelzacht het volgende:
Dat laatste is één van de alternatieven. Ik deel je mening dat dat echt niet voor iedereen de oplossing is. Nogmaals, mijn mening is met name gebaseerd op de gevallen die dachten dat dat de oplossing was, maar waar dit later toch niet zo bleek te zijn. Je moet als mensen durven te reflecteren. En of je dan relativeert of jezelf met de neus op de feiten drukt is je eigen keuze, maar je probeert in ieder geval de waarheid onder ogen te zien in plaats van te bedekken.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:35 schreef Ludootje het volgende:
Tja, zoals je al zegt: Iedereen moet het voor zichzelf bepalen. En voor de een zal dat neerkomen op de zaken in zijn leven wat meer relativeren, waar het voor een ander juist zal werken om heel hard met zijn neus op de feiten gedrukt te worden. Of bijvoorbeeld alles positief proberen te benaderen
Ik moet zeggen dat ik persoonlijk niet echt geloof in een psycholoog die je hele verleden over hoop gaat halen op zoek naar eventuele oorzaken van je dipje.
Jaquote:
Been there, done that. En ik heb er van geleerd.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 @ 17:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Overbelasting van m,n penis waarschijnlijkquote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:22 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Da's kut, mag je lekker 4x per dag aan de antibiotica. Of is het stiekem een SOA?
Vooral met dat laatste heb je denk ik gelijk. Maar zodra je die waarheid eenmaal onder ogen hebt gezien, is het weer een stap verder om deze te accepteren en er mee om te gaan. Er zijn genoeg mensen die diep van binnen wel weten dat ze niet op een eerlijke manier tegenover zichzelf bezig zijn, maar die het niet lukt om er daadwerkelijk iets aan te doen.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat laatste is één van de alternatieven. Ik deel je mening dat dat echt niet voor iedereen de oplossing is. Nogmaals, mijn mening is met name gebaseerd op de gevallen die dachten dat dat de oplossing was, maar waar dit later toch niet zo bleek te zijn. Je moet als mensen durven te reflecteren. En of je dan relativeert of jezelf met de neus op de feiten drukt is je eigen keuze, maar je probeert in ieder geval de waarheid onder ogen te zien in plaats van te bedekken.
Accepteren en ermee omgaan, daar pak je mooi de kern mee beet. Dan ben je constructief bezig wat mij betreft.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:45 schreef Ludootje het volgende:
Vooral met dat laatste heb je denk ik gelijk. Maar zodra je die waarheid eenmaal onder ogen hebt gezien, is het weer een stap verder om deze te accepteren en er mee om te gaan. Er zijn genoeg mensen die diep van binnen wel weten dat ze niet op een eerlijke manier tegenover zichzelf bezig zijn, maar die het niet lukt om er daadwerkelijk iets aan te doen.
Inderdaad. Pitch black is cult. Chronicals is een slap vervolg.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:40 schreef Feitosa het volgende:
[..]
De film heet Pitch black. Chronicles of riddick is later gemaakt omdat pitch black voor een B film een dikke hit was en Vin Diesel inmiddels een ster.
Zelfs niet met mij?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:34 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Neen hoor.... ik wil alleen met niemand van hier slapen
Maar jij wilt niet met mij slapen... toch?quote:
Misschien moet je dan ook niet zo veel masturberen naast al dat neuken dat je doet.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:44 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Overbelasting van m,n penis waarschijnlijk
Slapen heb ik geen probleem mee.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:51 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Maar jij wilt niet met mij slapen... toch?
Kunnen we het daar over eens zijnquote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Accepteren en ermee omgaan, daar pak je mooi de kern mee beet. Dan ben je constructief bezig wat mij betreft.
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 18:07 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Slapen heb ik geen probleem mee.Ik vind je wel lief.
True true, de niet singles hier zijn meer te vertrouwen.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 18:08 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]vrouwen vertrouw ik tenminste naast me... mannen niet (zeker de singles van hier niet
)
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 18:08 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]vrouwen vertrouw ik tenminste naast me... mannen niet (zeker de singles van hier niet
)
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 18:10 schreef Bengeltje het volgende:
True true, de niet singles hier zijn meer te vertrouwen.
Trust me , als ik naast je lig zou er niks gebeuren, geen probleem. Ik zou jou dan niet vertrouwen , denk ik.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 18:08 schreef Knuffelzacht het volgende:
)
maar ik ben lief, klein en onschuldigquote:Op dinsdag 27 januari 2009 18:12 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Trust me , als ik naast je lig zou er niks gebeuren, geen probleem. Ik zou jou dan niet vertrouwen , denk ik.
Ik heb goede referenties...quote:Op dinsdag 27 januari 2009 18:16 schreef Bengeltje het volgende:
Raar he, ik ken je niet en vertrouw je toch.
en knuffelzacht?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 18:15 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
maar ik ben lief, klein en onschuldig
quote:
Precies, dus nu is het wachten tot Knuffelzacht haar adres PM't voor een slaapfeestje...quote:Op dinsdag 27 januari 2009 18:20 schreef Bengeltje het volgende:
En die referenties kwamen gelukkig vertrouwenswaardig over.
Uhh, dit ging zich over mij, ik heb geen referenties nodig. Ik ben vrouw.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 18:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Precies, dus nu is het wachten tot Knuffelzacht haar adres PM't voor een slaapfeestje...
Leuk een pyjamaparty.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 18:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Precies, dus nu is het wachten tot Knuffelzacht haar adres PM't voor een slaapfeestje...
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 18:29 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Uhh, dit ging zich over mij, ik heb geen referenties nodig. Ik ben vrouw.
Das a.s weekeind met venco, duim en cuequote:
Oh ja dat is waar ook.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 18:32 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Das a.s weekeind met venco, duim en cue
* vencodark hoorde haar naam.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 18:32 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Das a.s weekeind met venco, duim en cue
Je kan die foto gewoon uploaden via tinypic en dan hier posten.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 18:43 schreef vencodark het volgende:
[..]
* vencodark hoorde haar naam.
En ohja, heb goeie foto met mijn rode haren. Nu de handigste manier vinden hm te posten![]()
Nee is kwiwi niet singlequote:
Nice!!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 18:48 schreef vencodark het volgende:
[ afbeelding ]
Op goed geluk.
Oh, zie dat ie beetje fussy is.![]()
Leuke fotoquote:Op dinsdag 27 januari 2009 18:48 schreef vencodark het volgende:
[ afbeelding ]
Op goed geluk.
Mooi kleurtje meid.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 18:48 schreef vencodark het volgende:
[ afbeelding ]
Op goed geluk.
Niet zeuren!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 18:53 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dankje.Vooral mijn neus die zo pontificaal in beeld is.
Te licht zegt ze danquote:Op dinsdag 27 januari 2009 18:48 schreef vencodark het volgende:
[ afbeelding ]
Op goed geluk.
Mooi kleurtje.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 @ 18:48 schreef vencodark het volgende:
[afbeelding]
Op goed geluk.
Nah ja, op foto ziet het er iets anders uit, dan zoals ik het ziequote:Op dinsdag 27 januari 2009 18:55 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Te licht zegt ze dan
(Das nog niet eenz zo knalrood als ik het heb gehad)
Ik vind die foto juist wel wat hebben op deze manier.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 18:53 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dankje.Vooral mijn neus die zo pontificaal in beeld is.
Rood haarquote:Op dinsdag 27 januari 2009 18:48 schreef vencodark het volgende:
[ afbeelding ]
Op goed geluk.
Ik heb mijn haar wel een roze gehad.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 18:56 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nah ja, op foto ziet het er iets anders uit, dan zoals ik het zieEn met flits genomen.
![]()
Trouwens, heb jij je haar weleens rood geverfd? Als man?
Bedoel je niet: ik vind je grote neus wel wat hebben?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 18:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik vind die foto juist wel wat hebben op deze manier.
Rood/Donkerblauw/Zwart/Plukjes Blond.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 18:56 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nah ja, op foto ziet het er iets anders uit, dan zoals ik het zieEn met flits genomen.
![]()
Trouwens, heb jij je haar weleens rood geverfd? Als man?
@ Cue: sorry, zal niet meer zeuren.![]()
Nee, zo groot is je neus nu ook weer niet. Eigenlijk vind ik je wel schattig op deze foto.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 18:58 schreef vencodark het volgende:
[..]
Bedoel je niet: ik vind je grote neus wel wat hebben?![]()
Nou soms. Maar plukjes blond vind ik persoon, erg fout. Alleen Johnny Depp kan het hebben zijn haar te blonderen.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 18:58 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Rood/Donkerblauw/Zwart/Plukjes Blond.
Kan dat niet dan?
Dankje.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 18:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee, zo groot is je neus nu ook weer niet. Eigenlijk vind ik je wel schattig op deze foto.
Een regenboog kapsel dus.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 18:58 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Rood/Donkerblauw/Zwart/Plukjes Blond.
Kan dat niet dan?
Doe maar niet want anders krijg je straks nog koude voeten.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:01 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dankje.
* vencodark gaat straks nog naast haar pantoffels lopen.
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 18:58 schreef vencodark het volgende:
[..]
Bedoel je niet: ik vind je grote neus wel wat hebben?![]()
Ja maar zo te zien ben jij niet helemaal neutraal m.b.t Johnnyquote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:00 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nou soms. Maar plukjes blond vind ik persoon, erg fout. Alleen Johnny Depp kan het hebben zijn haar te blonderen.
Mag ook wel eensquote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:01 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dankje.
* vencodark gaat straks nog naast haar pantoffels lopen.
Hoezo niet? Ik vind Depp bijna altijd mooi.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:03 schreef mrbox het volgende:
[..]
![]()
![]()
[..]
Ja maar zo te zien ben jij niet helemaal neutraal m.b.t Johnny
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:00 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nou soms. Maar plukjes blond vind ik persoon, erg fout. Alleen Johnny Depp kan het hebben zijn haar te blonderen.
Ja? Kweet niet. Maar als er nou, op dat feest, mannen rond lopen die op (nep) roodharige vallen, dan maak ik nog een kans.quote:
Dan maak je ze gekquote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:04 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja? Kweet niet. Maar als er nou, op dat feest, mannen rond lopen die op (nep) roodharige vallen, dan maak ik nog een kans.
Ja dat is te zien aan de postersquote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:03 schreef vencodark het volgende:
[..]
Hoezo niet? Ik vind Depp bijna altijd mooi.
Wat is je orginele haar kleur eigenlijk?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:04 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja? Kweet niet. Maar als er nou, op dat feest, mannen rond lopen die op (nep) roodharige vallen, dan maak ik nog een kans.
Die foto in mijn fobo, rechts waar ik met mijn armen zwaai zeg maar.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat is je orginele haar kleur eigenlijk?
Soort van Johnny-D tempel dusquote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:06 schreef vencodark het volgende:
[..]
Hoezo? Heb maar 26 afbeeldingen van heb op mijn kamer.
Dat staat je ook goed die kleur.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:07 schreef vencodark het volgende:
[..]
Die foto in mijn fobo, rechts waar ik met mijn armen zwaai zeg maar.
Bijna jaquote:
Welke Jimmy?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:09 schreef vencodark het volgende:
[..]
Bijna jaAch, als je geen echte mannen om je heen hebt, moet je het zelf maar creeën. Daar heb ik de Johnny's en Jimmy's voor.
Zelfs ik ga morgen naar de kapper!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:10 schreef Duimelot het volgende:
venco ik vind wel mooi en echt niet te rood!
euh cue ook al naar de kapper, gaan alle dames naar de kapper behalve ik![]()
zal ik ff lekker afsteken tussen al die frisse kapsels
Je was toch pas nog naar de kapper geweest? Of vergis ik mij?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:10 schreef Duimelot het volgende:
ja!? en ga je ook mee vrijdag dan?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:11 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Zelfs ik ga morgen naar de kapper!
In dat opzicht helemaal klaar ja. Maar wat moet ik aan?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:10 schreef Cuegirllie het volgende:
Dus Venco.. je bent helemaal klaar voor het feest? Veel zin in?
The lizzard men. Jammer dat hij zo vroeg is overleden.quote:
Ach, mijne is alleen geverfd. Knippen wacht ik nog ff mee.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:10 schreef Duimelot het volgende:
Komt goed johquote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:10 schreef Duimelot het volgende:
shhhhhhhhhhhtquote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je was toch pas nog naar de kapper geweest? Of vergis ik mij?
Nee mijn koppie is nog lekker kort dus ik hoef voorlopig niet naar de kapper toe.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:12 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ja!? en ga je ook mee vrijdag dan?
gvd IEDEREEN gaat naar de kapper, als tijn dalijk ook nog zegt dat ie gaat ga ik gillen....
Waarschijnlijk kom ik wel, maar wat later op de avond. Weet niet hoe laat jullie van plan zijn te gaan?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:12 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ja!? en ga je ook mee vrijdag dan?
gvd IEDEREEN gaat naar de kapper, als tijn dalijk ook nog zegt dat ie gaat ga ik gillen....
Same problem here..quote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:12 schreef vencodark het volgende:
[..]
In dat opzicht helemaal klaar ja. Maar wat moet ik aan?Nog ff over nadenken.
The Lizzard King. He can do anything.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
The lizzard men. Jammer dat hij zo vroeg is overleden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.oh en ik bed8 me dat ik echt OUD ben tussen al jullie jonkies![]()
Haha, zou graag doen. Maar heb cursus Omgaan met Agressie en moet eigenlijk nog altijd zuinig doen met geld. Momenteel met die rijlessen meer uitgaven dan inkomsten. Ga ook minder lessen anders wel erge aanslag op mijn spaargeld.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:14 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Same problem here..
Donderdag shoppen?
waarschijnlijk is niet zekerquote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:14 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Waarschijnlijk kom ik wel, maar wat later op de avond. Weet niet hoe laat jullie van plan zijn te gaan?
euh .... omgaan met agressie... JOUW agressie?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:16 schreef vencodark het volgende:
[..]
Haha, zou graag doen. Maar heb cursus Omgaan met Agressie en moet eigenlijk nog altijd zuinig doen met geld. Momenteel met die rijlessen meer uitgaven dan inkomsten. Ga ook minder lessen anders wel erge aanslag op mijn spaargeld.
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:15 schreef Duimelot het volgende:
ja over kleren gesproken
WAT zal ik aandoen ......Ik weet het ook nog niet.. miss wel datgene wat ik aan had met oud en nieuw.. maar tis niet heel comfi..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.oh en ik bed8 me dat ik echt OUD ben tussen al jullie jonkiesCue, het komkommermeisje!
Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
Helaas gebeurt dat met meer artiesten. Die overlijden veels te vroeg. Er is niets voor niets de club van 27. Misschien komt Amy Housewine er ook bij de club van 27.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:15 schreef vencodark het volgende:
[..]
The Lizzard King. He can do anything.![]()
En ja, heel zonde. Hij was wel mooi hoor. En een genie, briljante man. En goeie stem.
Alleen was het een zatlap en een drugsaddict.Aan de andere kant, hij is daardoor wel die legende geworden/gebleven.
Hmm ja lastig.. dan wordt het toch wat uit de kast trekkenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:16 schreef vencodark het volgende:
[..]
Haha, zou graag doen. Maar heb cursus Omgaan met Agressie en moet eigenlijk nog altijd zuinig doen met geld. Momenteel met die rijlessen meer uitgaven dan inkomsten. Ga ook minder lessen anders wel erge aanslag op mijn spaargeld.
nee maar jij kan je bij knuff omkleden eventueelquote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:17 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik weet het ook nog niet.. miss wel datgene wat ik aan had met oud en nieuw.. maar tis niet heel comfi..
Nee, teamcursus.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:17 schreef Duimelot het volgende:
[..]
euh .... omgaan met agressie... JOUW agressie?
* wordt opeens een beetje bang*
ik ga morgen even de stad in, ik heb natuurlijk NIETS in de kast hangen![]()
oh en mn auto poetsen (van binnen) anders schaam ik me
Uhm iets van een vestje/lange mouwen meenemen die in je tas past?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:19 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nee maar jij kan je bij knuff omkleden eventueel
ik wil eigenlijk iets aan waar ik ook 2 uur mee in de auto kan zitten
en twijfel tussen korte mouwen of lange (ben nogal een kouwkleum soms)
haha echt iets voor vrouwen om hier mee bezig te zijn he....
Zat zelf te denken aan een uurtje of 10.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:16 schreef Duimelot het volgende:
[..]
waarschijnlijk is niet zeker
en we hebben dat nog niet afgesproken dus geen idee hoelaat!?!?
aangezien t om 2:00 afgelopen is is 24:00 denk ik wat laat
ohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh okquote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:20 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nee, teamcursus.Omgaan met agressie van cliënten.
Gewoon terug slaan.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:20 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nee, teamcursus.Omgaan met agressie van cliënten.
Club 27 is indd. bekend. Brian Jones begon en Jim Morrison maakte het precies 2 jaar later af.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:18 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Helaas gebeurt dat met meer artiesten. Die overlijden veels te vroeg. Er is niets voor niets de club van 27. Misschien komt Amy Housewine er ook bij de club van 27.
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:15 schreef Duimelot het volgende:
ja over kleren gesproken
WAT zal ik aandoen ......Tja kan er niets aan doen.. ben nou eenmaal geen meisjes meisjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.oh en ik bed8 me dat ik echt OUD ben tussen al jullie jonkies
Ga morgen nog wel ff kijken bij the New Yorker, geld heb ik toch al niet
Ik ben tenminste niet bang voor broccoli!!
Arrogantie is een ander woord voor zelfkennis
Hoe langer ik Bi ben hoe lesbischer ik word
Life: Highly overrated but you still gotta play the game
wie weet is dat een idee ik zie welquote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:20 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Uhm iets van een vestje/lange mouwen meenemen die in je tas past?
Kurt Cobain behoort ook tot die club en hij heeft ook geen J in zijn naam dus het kan wel.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:21 schreef vencodark het volgende:
[..]
Club 27 is indd. bekend. Brian Jones begon en Jim Morrison maakte het precies 2 jaar later af.![]()
Scary shit.
Amy zal wel meevallen. Ik verwacht het niet iig. Maar ja, je weet het nooit. Zou wel typisch zijn.
Ze heeft trouwens geen J in haar naam. Zoals Brian Jones, Jim MOrrison, Jimmy Hendrix en Janis Joplin.![]()
als jij dat fijn vind geen probleemquote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:21 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Tja kan er niets aan doen.. ben nou eenmaal geen meisjes meisjeGa morgen nog wel ff kijken bij the New Yorker, geld heb ik toch al niet
Doe ook gewoon mijn hippie sneakers aan hoor.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:21 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Tja kan er niets aan doen.. ben nou eenmaal geen meisjes meisjeGa morgen nog wel ff kijken bij the New Yorker, geld heb ik toch al niet
In een keer goed.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:24 schreef Duimelot het volgende:
[..]
wie weet is dat een idee ik zie wel
eerst morgen de stad in es kijken
al zal ik wel niks vinden ben niet zo goed in doelgericht shoppen
en dan moet ik ook bedenken welke schoenen/ laarzen ik aan doe en welke kleur want daar hangt de rest van t outfit weer vanaf.
Ga ik voor comfertabel of iets minder comfortabel
ohohoh was ik maar man!
Tijn en Ludo wat doen jullie aan?
( laat me raden spijkerbroek en shirt of blouse en klaar)
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:26 schreef Duimelot het volgende:
[..]
als jij dat fijn vind geen probleem
als je je sportschoenen doet dan is dat van oud en nieuw misschien niet gepast erbij? dat is toch een stuk netter?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:26 schreef Cuegirllie het volgende:
Owja schoenen!ik heb hakken, maar die zijn te hoog om lang op te staan./ M'n lekkere hakken zitten na het maken helemaal niet meer lekker
Dus dat worden wss sportschoenen
Pffft, nog niet echt over nagedacht (ben geen vrouw, vandaarquote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:24 schreef Duimelot het volgende:
[..]
wie weet is dat een idee ik zie wel
eerst morgen de stad in es kijken
al zal ik wel niks vinden ben niet zo goed in doelgericht shoppen
en dan moet ik ook bedenken welke schoenen/ laarzen ik aan doe en welke kleur want daar hangt de rest van t outfit weer vanaf.
Ga ik voor comfertabel of iets minder comfortabel
ohohoh was ik maar man!
Tijn en Ludo wat doen jullie aan?
( laat me raden spijkerbroek en shirt of blouse en klaar)
Wat een vrouw met maar een paar schoenenquote:
Och, wat mij betreft is Club 27 uit de hippietijd. Dus zonder Cobain.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Kurt Cobain behoort ook tot die club en hij heeft ook geen J in zijn naam dus het kan wel.![]()
Amy heeft nog een paar jaar te gaan tot ze 27 is dus het kan nog.
neeeeee geen colbertje pliehiesquote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:28 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Pffft, nog niet echt over nagedacht (ben geen vrouw, vandaar)
Waarschijnlijk spijkerbroek, overhemd en trendy colbertje oid
Ik heb ook nog 2 paar slippers en pantoffels.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat een vrouw met maar een paar schoenen. Zelfs ik heb meer dan een paar schoenen.
Ja.quote:
Daar let ik nooit echt op.. gewoon zwarte lange broek die half over de schoenen valt.. dus valt weinig van de schoenen te zien danquote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:27 schreef Duimelot het volgende:
[..]
als je je sportschoenen doet dan is dat van oud en nieuw misschien niet gepast erbij? dat is toch een stuk netter?
venco ook op de sneakers, IK ga morgen maar sneakers scoren gheghe
(nee niet echt ik ga toch als ouwe mee dus mag wel afsteken)
beetje koud voor slippers he!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:29 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik heb ook nog 2 paar slippers en pantoffels.
oh dan gaat het ja ik wist niet hoe de broek van onder was was niet te zien op de foto geloof ik hequote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:30 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Daar let ik nooit echt op.. gewoon zwarte lange broek die half over de schoenen valt.. dus valt weinig van de schoenen te zien danMaar idd het is wel zo.. grrr!!!
Oh dat wist ik niet. Ik dacht altijd dat de club van 27 alle artiesten/muzikanten die op 27 jarige leeftijd overleden waren.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:28 schreef vencodark het volgende:
[..]
Och, wat mij betreft is Club 27 uit de hippietijd. Dus zonder Cobain.Daarbij, die pleegde zelfmoord.
Is bij Janis, Jim, Brian en Jimmy geen sprake van.
Ik voel me nu eenmaal prettig bij mijn sneakers. Al zou bij een spijkerbroek wel goeie laarzen staan. Probleem is alleen dat mijn kuiten te smal zijn en laarzen dus altijd te groot.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:30 schreef Duimelot het volgende:
[..]
beetje koud voor slippers he!
ik heb teveel schoenen maar draag over t algemeen dezelfde de rest zit gewoon minder lekker
heb alleen een laarzen tik en vind altijd dat ik te weinig laarzen heb
'Officieel' misschien wel, maar ik vind Kurt Cobain ook gewoon overgewaardeerd en ik hou van de hippietijd en die muziek ervan.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oh dat wist ik niet. Ik dacht altijd dat de club van 27 alle artiesten/muzikanten die op 27 jarige leeftijd overleden waren.
Oh dan is het goed.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:29 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik heb ook nog 2 paar slippers en pantoffels.
Ik heb juist altijd te dikke kuiten voor laarzenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:32 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik voel me nu eenmaal prettig bij mijn sneakers. Al zou bij een spijkerbroek wel goeie laarzen staan. Probleem is alleen dat mijn kuiten te smal zijn en laarzen dus altijd te groot.
De meeste mensen die uitgaan trekken volgens mij wat meer oude comfy schoenen aan... je moet er heel de avond op staan en word geknoeid met drank.. waarom zou je dan mooie schoenen aan willen??quote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:31 schreef Duimelot het volgende:
[..]
oh dan gaat het ja ik wist niet hoe de broek van onder was was niet te zien op de foto geloof ik he
en beter lekker zittende schoenen dan minder plezier door pijn
Geen idee. Doe maar een voorstel.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:32 schreef Duimelot het volgende:
hoelaat had de rest eigenlijk in gedachte?
ludo komt dus als hij komt rond 10 uur
Die is eig te lang voor sportschoenen dus moet die dan ook inkortenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:31 schreef Duimelot het volgende:
[..]
oh dan gaat het ja ik wist niet hoe de broek van onder was was niet te zien op de foto geloof ik he
en beter lekker zittende schoenen dan minder plezier door pijn
Dat is een kwestie van smaak. Ik kan Nirvana wel waarderen.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:33 schreef vencodark het volgende:
[..]
'Officieel' misschien wel, maar ik vind Kurt Cobain ook gewoon overgewaardeerd en ik hou van de hippietijd en die muziek ervan.
Ja, halloquote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:34 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
De meeste mensen die uitgaan trekken volgens mij wat meer oude comfy schoenen aan... je moet er heel de avond op staan en word geknoeid met drank.. waarom zou je dan mooie schoenen aan willen??
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:30 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja.(niet uit armoede, maar als ik eenmaal een goed paar heb, draag ik die gewoon overal bij en altijd, elke dag).
Dat lijkt mij gezellig.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:36 schreef Knuffelzacht het volgende:
eerst met z'n alle hapje eten??? en daarna die kant op?
Gewoon bij jou effe eten dan ofzo?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:36 schreef Knuffelzacht het volgende:
eerst met z'n alle hapje eten??? en daarna die kant op?
Ja hoezo ze bijten niet hoor.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:39 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Durf je dat wel aan met 3 vrouwen
Klinkt goed..quote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:28 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Pffft, nog niet echt over nagedacht (ben geen vrouw, vandaar)
Waarschijnlijk spijkerbroek, overhemd en trendy colbertje oid
Zie mijn bovenstaande postquote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:43 schreef Ludootje het volgende:
Dan is natuurlijk nog de vraag van het overhemd... Roze of wit. En dan m'n All-Stars of de hoge bruine instappers
Da kan, maar dan moet Duim al eerder mijn kant opkomen... heb trouwens voor zaterdag wostenbroodjes en een ciabatta afbak brood gehaaldquote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:42 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Gewoon bij jou effe eten dan ofzo?
Zie editquote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:43 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Colbertje is bruin, dus waarschijnlijk wit of roze ^^
Ik moet zeggen dat ik de combi anders best leuk vind staan... Weet niet of ik er een pic van heb, ff zoekenquote:
Haal je ook effe een komkommer en melk in huis?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:43 schreef Knuffelzacht het volgende:
Da kan, maar dan moet Duim al eerder mijn kant opkomen... heb trouwens voor zaterdag wostenbroodjes en een ciabatta afbak brood gehaald
Zoek maar effe.. sommigen kunnen het hebben, maar ik ben meer fan van witquote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:45 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik de combi anders best leuk vind staan... Weet niet of ik er een pic van heb, ff zoeken
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:45 schreef Knuffelzacht het volgende:
mannen kunnen best roze hebben... (niet allemaal overigens)
Ik ben volgens mij een van die mannen die het kan hebben. Check anders die pic in m'n fobo met de roze poloquote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:45 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Zoek maar effe.. sommigen kunnen het hebben, maar ik ben meer fan van wit
En ik had je nog wel zo hoog zitten...quote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:43 schreef Ludootje het volgende:
Colbertje is bruin, dus waarschijnlijk wit of roze ^^
Haha, toch maar wel?quote:
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:48 schreef Ludootje het volgende:
[..]
[..]
Ik ben volgens mij een van die mannen die het kan hebben. Check anders die pic in m'n fobo met de roze polo
zeg je krijg van mij maar 1 complimentje per jaar hoor... en je hebt de jouwe al gehadquote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:48 schreef Ludootje het volgende:
[..]
[..]
Ik ben volgens mij een van die mannen die het kan hebben. Check anders die pic in m'n fobo met de roze polo
volgens mij hoeven we voor 1uur niet op te staan voor de vergunningquote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:51 schreef Duimelot het volgende:
ik betaal wel parkeergeld anders was meer van zaterdagochten en opstaan enzo he dat die vergunning dan handig is
maar ik betaal wel
dus kan ook bij knuff
enne ludo wit met al-lstars
Volgens mij hebben we deze discussie een aantal maanden geleden ook al in de R&P SC gehadquote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En ik had je nog wel zo hoog zitten...
PM in iedergeval je nummer voor de zekerheid, mocht je wel moeten zoeken..quote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:57 schreef Howl het volgende:
Hebben we voor de singlesmeet op vrijdag al een verzamelplek of iets waar ik jullie aan kan herkennen? Want ik ga jullie niet herkennen tussen al dat volk.
Ik zal het complimentje koesterenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:51 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
zeg je krijg van mij maar 1 complimentje per jaar hoor... en je hebt de jouwe al gehad![]()
wie weet wil ik je wel zoenen! haha
Wit staat me op zich ook wel prima. Het gaat zich erom om dat wit ook wit te houden. Daar heb ik nogal eens problemen meequote:
Ze staan waarschijnlijk de hele avond stil in een kringetje.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 @ 19:57 schreef Howl het volgende:
Hebben we voor de singlesmeet op vrijdag al een verzamelplek of iets waar ik jullie aan kan herkennen? Want ik ga jullie niet herkennen tussen al dat volk.
Je hebt er weinig van geleerd...quote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:57 schreef Ludootje het volgende:
Volgens mij hebben we deze discussie een aantal maanden geleden ook al in de R&P SC gehad
das niet zo veel toch?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:59 schreef Knuffelzacht het volgende:
echt volgens mij kan ik beter mijn telefoon nummer hier plaatsen... heb er ze al van 3 mensen
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 @ 19:59 schreef Knuffelzacht het volgende:
echt volgens mij kan ik beter mijn telefoon nummer hier plaatsen... heb er ze al van 3 mensen
Mijn bedoeling is toch echt wel om ook in beweging te komenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:00 schreef Q. het volgende:
[..]
Ze staan waarschijnlijk de hele avond stil in een kringetje.
Ik kwam een keer hier op Utrecht Centraal een groep tegen die echt zo stond, dacht meteen "wat een trieste nerds!". Bleek het een FP-crew-meeting te zijn.
Hehequote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:00 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik kwam een keer hier op Utrecht Centraal een groep tegen die echt zo stond, dacht meteen "wat een trieste nerds!". Bleek het een FP-crew-meeting te zijn.
Wat een huichelachtige post van zo'n meethoer als jij. Moet je nagaan hoe vaak jij in zo'n zelfde kringetje hebt gestaan...quote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:00 schreef Q. het volgende:
Stuur dan effe pm.. antwoorden is makkelijkerquote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:00 schreef Howl het volgende:
Anders stuur mij een PM. Een telefoonnummer hier openbaar plaatsen lijkt me niet slim.
Hoog tijd dat jij uit je roze kleding groeit dan!quote:
Oja, daar zit ook echt veel verschil inquote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:01 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Stuur dan effe pm.. antwoorden is makkelijker
Ik kwam toen net van een andere meeting in Eindhoven af.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 @ 20:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat een huichelachtige post van zo'n meethoer als jij. Moet je nagaan hoe vaak jij in zo'n zelfde kringetje hebt gestaan...
Hoe vooruitstrevend!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 @ 20:01 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Mijn bedoeling is toch echt wel om ook in beweging te komen
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:02 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oja, daar zit ook echt veel verschil in![]()
Ik zou je wel een PM sturen.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:00 schreef Duimelot het volgende:
diegene die serieus van plan zijn mee ta gaan mogen me pmen dan stuur ik mn telefoonnummer
spreken we een tijd en plek af maar loopt t mis kan er gebeld worden!
Goed hequote:
de mijne ookquote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:01 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Mijn bedoeling is toch echt wel om ook in beweging te komen
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:03 schreef Duimelot het volgende:
[..]
de mijne ook
en knuff en venco blijven gezellig zitten kletsen en ons uitlachen
Dan ga ik met hun mee lachen. Ik kan ook niet dansen.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:03 schreef Duimelot het volgende:
[..]
de mijne ook
Sterker nog, ik ga jullie filmen en dan hier in het topic zetten.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:03 schreef Duimelot het volgende:
[..]
de mijne ook
Gewoon een kwestie van doen en schijt aan iedereen hebben. Geloof me, dat werkt het bestequote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan ga ik met hun mee lachen. Ik kan ook niet dansen.
wie zegt dat IK kan dansenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan ga ik met hun mee lachen. Ik kan ook niet dansen.
Tja... mijn roze polo is wel gekrompen in de was, dus wat dat betreft is er wel enige vooruitgang te rapporterenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hoog tijd dat jij uit je roze kleding groeit dan!
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:06 schreef Ludootje het volgende:
Hoop trouwens wel dat ze daar een rookruimte hebben...
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:06 schreef vencodark het volgende:
[..]
Sterker nog, ik ga jullie filmen en dan hier in het topic zetten.
Daar hou ik je aanquote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:08 schreef Duimelot het volgende:
[..]
anders gaan we saampjes afentoe stiekem naar buiten
Hebbenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:06 schreef Ludootje het volgende:
Hoop trouwens wel dat ze daar een rookruimte hebben...
Nog beter. En natuurlijk op youtube zetten.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:06 schreef vencodark het volgende:
[..]
Sterker nog, ik ga jullie filmen en dan hier in het topic zetten.
Misschien wil ik wel met jou dansen dan.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:07 schreef Duimelot het volgende:
[..]
wie zegt dat IK kan dansenik doe t gewoon
Moet je maar meegaanquote:
Zo heb ik een filmpje van twee vrienden op mijn hyves staan terwijl ze aan het sing-starren zijn. Hilarischquote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:09 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nog beter. En natuurlijk op youtube zetten.![]()
Neeeeeee!!!!quote:
Tuurlijk is het wel een goed idee. Maar dan moet jij zelf ook gaan dansen. Dan filmen wij dat.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |