Ik nog nooit. Hoe voelt dat?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:49 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Hehe inderdaad. Maar er zijn er zat die het ook weleens hebben gedaan. Ik heb ook straalbezopen op fok gezeten
Dat is in theorie waar, in de praktijk leert niet iedereen voldoende uit eigen ervaringen. Evenals bij je voorbeeld hieronder.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:49 schreef JoeyT het volgende:
Wat Q al zei, je kan het leren.
Het voornaamste verschil is dat ik bij onvrede met mijn baan niet de oude opzeg voor ik weer ga solliciterenquote:Er zit m.i. weinig verschil tussen het verleiden van een vrouw en solliciteren, om de link naar singles maar ff te leggen.
Ach en het was nog best gezellig, zo om 04:00 met Teganquote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:49 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Hehe inderdaad. Maar er zijn er zat die het ook weleens hebben gedaan. Ik heb ook straalbezopen op fok gezeten
't gaat nu trouwens al een stuk beterquote:
Het opruimen van zijn acties? Jaquote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:49 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je laat alles maar weer aan Q over?
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:52 schreef Litpho het volgende:
[..]
Het voornaamste verschil is dat ik bij onvrede met mijn baan niet de oude opzeg voor ik weer ga solliciteren.
Gelukkig maarquote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:53 schreef Ludootje het volgende:
't gaat nu trouwens al een stuk beter
Misschien niet zo goed idee. Ik heb mijzelf namelijk voorgenomen om niet te drinken als ik mij kut voel. Dus doe maar niet.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:53 schreef Duimelot het volgende:
[..]
begin NU met drinken en dan ga je er vanzelf achter komen!?
En dat je voor het een geld krijgt en dat het andere geld kostquote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:52 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat is in theorie waar, in de praktijk leert niet iedereen voldoende uit eigen ervaringen. Evenals bij je voorbeeld hieronder.
[..]
Het voornaamste verschil is dat ik bij onvrede met mijn baan niet de oude opzeg voor ik weer ga solliciteren.
Nog wel veel meer.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je hebt al een koosnaampje voor mij?
Kan je daar een cursus voor geven?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:50 schreef Techno het volgende:
Mijn sollicitatiebrieven zijn i.i.g. altijd goed voor een uitnodiging geweest. Wat AirwiN al aanhaalde, zorg ervoor dat het grammaticaal allemaal perfect in elkaar zit. De rest hangt dan af van jezelf tijdens de gesprekken.
euh ja misschien wel verstandigquote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:55 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Misschien niet zo goed idee. Ik heb mijzelf namelijk voorgenomen om niet te drinken als ik mij kut voel. Dus doe maar niet.
Dan moet je dus eerst leren hoe je leert van je eigen ervaringenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:52 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat is in theorie waar, in de praktijk leert niet iedereen voldoende uit eigen ervaringen. Evenals bij je voorbeeld hieronder.
[..]
Zie Duimelotquote:
Beide niet noodzakelijk. Ja, ik ben mensen tegengekomen die toelegden op hun werkquote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:55 schreef Ludootje het volgende:
[..]
En dat je voor het een geld krijgt en dat het andere geld kost
Ow, vertel...quote:
Ja, ja, ik ben het ook wel met je eens. Maar iemand die dat niet vanzelf doet heeft weinig aan deze summiere handleidingquote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:56 schreef JoeyT het volgende:
Dan moet je dus eerst leren hoe je leert van je eigen ervaringen. >Kritisch naar jezelf leren kijken.
Bij mij helpt het juist altijd, word ik weer vrolijk vanquote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:55 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Misschien niet zo goed idee. Ik heb mijzelf namelijk voorgenomen om niet te drinken als ik mij kut voel. Dus doe maar niet.
alcoholistquote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:57 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Bij mij helpt het juist altijd, word ik weer vrolijk van
Was het maar zo makkelijk.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:56 schreef Duimelot het volgende:
[..]
euh ja misschien wel verstandig
nou dan ga je je NU beter voelen en over een uurtje begin je met drinken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |