Ik bedoelde dat meer omdat mensen dat altijd standaard in een brief zetten, ik kan vooralsnog niet uit eigen ervaring spreken over jouw sprankelende persoonlijkheidquote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:35 schreef MNR het volgende:
[..]
Hey, hey, hey! You should meet me, dan merk je het verschil wel![]()
Ja, je hebt gelijk, het komt een beetje saai en eentonig over.. maar ja, ik krijg het ook altijd te horen: "jij bent zo positief, jij bent zo spontaan, jij laat je niet uit het veld slaan". Dan denk ik op mijn beurt: voor mij is het normaal, maar het is leuk om te weten dat ik zo op een ander over kom.
Maar ja.. het is wel waar.. bij solliciataties is het vaak hiellikkerij. Ik houd er absoluut niet van. Ik lik ook geen hielen. Geef wel oprechte complimenten. Hoe dan ook Tijn, je komt altijd fijn over als je goed van jezelf weet hoe de vork in elkaar steekt en goed voorbereid bent.
^^quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:39 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Verstandig. Ik heb je "ramblings" gezien van gisterenJe had hem goed geraakt amigo.
Het CWI is vooral voor het CWIquote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:26 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ga maar eens bij het CWI vragen wat voor mogelijkheden er zijn. Want daar is het CWI er tenslotte voor.
gewoon je brief op een knalgeel papier zetten en dus een foto mét decoletequote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:40 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Inderdaad. Dat vind ik ook meestal het 'enge'. Je moet maar het 'geluk' hebben dat je uitgenodigd wordt. Daarna heb je het zelf in de hand.
Nee man, daar is helemaal niets engs aan. Als je een functie echt leuk vindt, komt dat echt wel over in je brief. Als je dan niet wordt uitgenodigd moet je gewoon denken: "dat komt vast omdat er een nog leukere job voorbij komt". Een nòg leukere job als die je nu op het oog hebt, dat is toch gaaf?!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:40 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Inderdaad. Dat vind ik ook meestal het 'enge'. Je moet maar het 'geluk' hebben dat je uitgenodigd wordt. Daarna heb je het zelf in de hand.
Hahahaquote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:40 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat meer omdat mensen dat altijd standaard in een brief zetten, ik kan vooralsnog niet uit eigen ervaring spreken over jouw sprankelende persoonlijkheid
spannend, heb je er een gevoel bij?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:43 schreef Feitosa het volgende:
Krijg deze week ook te horen of m,n contract word verlengd of niet.
Spannend! Wat denk je zelf wat het gaat worden?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:43 schreef Feitosa het volgende:
Krijg deze week ook te horen of m,n contract word verlengd of niet.
Ik ben nog student, maar had wat leuke dingen gezien. Daarop gereageerd en uitgenodigd. Dit is een baan wat ik na mijn studie wilde gaan doen, maar als ik nu de kans krijg zal ik niet twijfelen.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:35 schreef Duimelot het volgende:
[..]
moeten ze wel door die inspiratieloosheid heen kijken en je uitnodigen
maar waarom heb je een sollicitatiegesprek, geen werk of op zoek naar ander werk?
je bent iig zeker van jezelf
Sollicitatiebrieven zijn net als datingprofielen, iedereen doet zich beter voor dan hij / zij is. Ik heb een hoop sollicitatiebrieven gelezen in mijn leven en heb nooit één brief op originaliteit kunnen betrappen. Wat ook maar goed is ook, ik verwacht namelijk een zakelijke brief.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:43 schreef MNR het volgende:
Nee man, daar is helemaal niets engs aan. Als je een functie echt leuk vindt, komt dat echt wel over in je brief. Als je dan niet wordt uitgenodigd moet je gewoon denken: "dat komt vast omdat er een nog leukere job voorbij komt". Een nòg leukere job als die je nu op het oog hebt, dat is toch gaaf?!
Ligt niet aan mij. Ligt aan de orderintake en het management.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:44 schreef Duimelot het volgende:
[..]
spannend, heb je er een gevoel bij?
Jij gaat dan ook anders met dat soort spanningen op dan mensen die problemen hebben met sollicitaties.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:45 schreef JoeyT het volgende:
Ik vind het iig heel erg spannend, de zenuwen gieren door mijn lichaam. Maar ik weet dat ik dan op mijn best ben. Ik zie het als een soort examen. 1 uurtje je best doen en dan ben je geslaagd of niet.
O tietenmans is er .quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Alleen als je decolleté goed in beeld is...
One-liners roepen zonder te weten waar het over gaat?quote:
Wat Q al zei, je kan het leren.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:46 schreef Litpho het volgende:
[..]
Jij gaat dan ook anders met dat soort spanningen op dan mensen die problemen hebben met sollicitaties.
Hehe inderdaad. Maar er zijn er zat die het ook weleens hebben gedaan. Ik heb ook straalbezopen op fok gezetenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:42 schreef Ludootje het volgende:
[..]
^^
Ik heb het net ook even teruggelezen... 't is best ernstig
Dat was te verwachten...quote:
Je hebt al een koosnaampje voor mij?quote:
In een brief goed overkomen is niet zo moeilijk. Zelfs als je de functie niets vindt. Bovendien lijken alle brieven toch op elkaar. Pas face to face heb je de kans om er echt uit te springen.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:43 schreef MNR het volgende:
[..]
Nee man, daar is helemaal niets engs aan. Als je een functie echt leuk vindt, komt dat echt wel over in je brief. Als je dan niet wordt uitgenodigd moet je gewoon denken: "dat komt vast omdat er een nog leukere job voorbij komt". Een nòg leukere job als die je nu op het oog hebt, dat is toch gaaf?!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |