Hoi Bengeltjeliefquote:
ik bedoelde eigenlijk meer van kop op, gooi t eruit en ga je weer happy voelenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Was het maar zo makkelijk.![]()
![]()
Zoals ik mij nu voel moet ik echt geen alcohol gaan drinken. Dat is geen goed idee.
Misschien een andere keer. Ik waarschuw wel wanneer.
Toch wel met spekjes en worst.quote:
Dan maken we gewoon een nieuwe serie.quote:
Dan wacht ik geduldig tot jij invulling gaat geven aan de letterlijke variant...quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:59 schreef Bengeltje het volgende:
Je weet toch, nooit alles gelijk bloot geven.
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:03 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik bedoelde eigenlijk meer van kop op, gooi t eruit en ga je weer happy voelen
nu komt t over of je met opzet je rot blijft voelen?
het is een gevoel daar heb je nog wel enigsinds controle over....
denk aan leuke dingen, aan prinsessen in een sprookjes bos die vrolijk ronddansen in hun baljurken, En hoe er een dwergje voorbijkwam die met een van de prinsesjes wilde dansen maar te klein was en toen op stelten het probeerde....
(als ik mn dochtertje dit vertel begint ze altijd spontaan te lachenmisschien helpt t jou ook
)
Een tieten- of billenfoto.quote:
Not again Ludootjequote:
Dan gewoon simpel. Jezelf in jezelf laten geloven. Zeg de hele dag tegen jezelf dat je geweldig bent en voor je het weet geloof je er zelf in, als je er zelf in gelooft dan volgt de rest ook.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:57 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ja, ja, ik ben het ook wel met je eens. Maar iemand die dat niet vanzelf doet heeft weinig aan deze summiere handleiding.
Daar geloof ik dus niet in.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:05 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Dan gewoon simpel. Jezelf in jezelf laten geloven. Zeg de hele dag tegen jezelf dat je geweldig bent en voor je het weet geloof je er zelf in, als je er zelf in gelooft dan volgt de rest ook.
Simpel en effectief.
Het is eigenlijk altijd als ik mij zo voel dat het dan een negatieve spiraal naar beneden is waar ik moeilijk uit kom. Meestal voel ik mij de volgende dag al weer beter. Ik wou dat ik mijn gedachten kon ombuigen. Maar dat gaat helaas zeer moeilijk.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:03 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik bedoelde eigenlijk meer van kop op, gooi t eruit en ga je weer happy voelen
nu komt t over of je met opzet je rot blijft voelen?
het is een gevoel daar heb je nog wel enigsinds controle over....
denk aan leuke dingen, aan prinsessen in een sprookjes bos die vrolijk ronddansen in hun baljurken, En hoe er een dwergje voorbijkwam die met een van de prinsesjes wilde dansen maar te klein was en toen op stelten het probeerde....
(als ik mn dochtertje dit vertel begint ze altijd spontaan te lachenmisschien helpt t jou ook
)
Ja. En wederom mist het dat cruciale eerste stapje. Je moet jezelf overtuigend zeggen dat je geweldig bent. Dat lukt jou, dat lukt mij, dat lukt voldoende anderen, maar dat zijn dan ook de mensen die die tip niet nodig hebben.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:05 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Dan gewoon simpel. Jezelf in jezelf laten geloven. Zeg de hele dag tegen jezelf dat je geweldig bent en voor je het weet geloof je er zelf in, als je er zelf in gelooft dan volgt de rest ook.
Simpel en effectief.
Je weet wat er toen begon he? Jij en je boozingquote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:06 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ik vond hem eigenlijk wel van toepasselijk voor tijn nu
Gezellig.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:06 schreef Ripley het volgende:
Ik eet vanavond met Heatwave bij de Japanner
Héél misschien dalijk 2 biertjes om over de kater heen te komen, meer ook nietquote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:07 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Je weet wat er toen begon he? Jij en je boozingVanavond is het dus weer raak?
Meer Tjakka-Ratelbandpsychologie dan volledig NLP, wat mij betreft.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:07 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Hoeft ook nog niet. Fake it till you make it. Dat soort NLP technieken werkt echt
Klinkt goed.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:07 schreef Knuffelzacht het volgende:
Ik eet roerbakcourgettes met filetlapjes..... simpel doch lekker
Japans eten.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:06 schreef Ripley het volgende:
Ik eet vanavond met Heatwave bij de Japanner
Spuiten en slikken met Singles.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:03 schreef Techno het volgende:
[..]
Dan maken we gewoon een nieuwe serie.
Singles aan de drank, Singles aan de hash, Singles aan de coke, Singles aan de XTC.
Ben ik het niet helemaal mee eens. Je overschat de mens. Je moet het vaak zeggen. Je raakt vanzelf overtuigd.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:07 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ja. En wederom mist het dat cruciale eerste stapje. Je moet jezelf overtuigend zeggen dat je geweldig bent. Dat lukt jou, dat lukt mij, dat lukt voldoende anderen, maar dat zijn dan ook de mensen die die tip niet nodig hebben.
Ja, heb er veel zin inquote:
En ziedaar, het begin is er alweerquote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:08 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Héél misschien dalijk 2 biertjes om over de kater heen te komen, meer ook niet
Dat klinkt niet anders dan voor de spiegel staan en het jezelf proberen wijs te maken.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:07 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Hoeft ook nog niet. Fake it till you make it. Dat soort NLP technieken werkt echt
Ach, die over-the-top positieve benadering is inderdaad wel heel doorzichtig. Maar het stomme is dat het toch werkt.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:08 schreef Litpho het volgende:
[..]
Meer Tjakka-Ratelbandpsychologie dan volledig NLP, wat mij betreft.
Daar word ik vrij zelden van beschuldigdquote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:09 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ben ik het niet helemaal mee eens. Je overschat de mens.
Hier wordt overigens ook meteen een downside aan deze self-help geïllustreerd: mensen die hier succes(jes) mee geboekt hebben, slaan niet zelden enigszins door en krijgen de neiging zichzelf te pas en te onpas op de borst te gaan roffelen.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:09 schreef JoeyT het volgende:
Ben ik het niet helemaal mee eens. Je overschat de mens. Je moet het vaak zeggen. Je raakt vanzelf overtuigd.![]()
Ik was op de middelbare school al populair voordat ik hetzelf geloofde![]()
.
Die kende ik niet, gaan we een keertje uitproberenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:12 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ach, die over-the-top positieve benadering is inderdaad wel heel doorzichtig. Maar het stomme is dat het toch werkt.
Da's hetzelfde wanneer je je kut voelt, je je schouders recht, kin omhoog en borst naar voren en dan diep ademhaalt, het nog heel moeilijk is om je kut te voelen. Puur en alleen al omdat die lichaamshouding niet depressief is.
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:06 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ik vond hem eigenlijk wel van toepasselijk voor tijn nu
Mooie is dat je het ook niet hoeft te geloven. Gewoon blijven zeggen. Het gebeurt vanzelf.quote:
Eens, het is dan ook vooral een knap staaltje symptoombestrijding. En veelal een oplossing die maar tijdelijk werkt.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:14 schreef Garisson72 het volgende:
Hier wordt overigens ook meteen een downside aan deze self-help geïllustreerd: mensen die hier succes(jes) mee geboekt hebben, slaan niet zelden enigszins door en krijgen de neiging zichzelf te pas en te onpas op de borst te gaan roffelen.
Dat laat ik zeker niet.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:14 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Hier wordt overigens ook meteen een downside aan deze self-help geïllustreerd: mensen die hier succes(jes) mee geboekt hebben, slaan niet zelden enigszins door en krijgen de neiging zichzelf te pas en te onpas op de borst te gaan roffelen.
Maar laat dat je vooral niet tegenhouden.
Onder welke steen kom jij vandaan dat je dat nu pas opvalt? Dat is al weken zo!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:17 schreef Belsezar het volgende:
Rofl er is al ruim een kwartier geen R&P sc meer
Mis je de R&P sc dan?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:17 schreef Belsezar het volgende:
Rofl er is al ruim een kwartier geen R&P sc meer
Je liegt, zo lang zat ik toch niet onder die steen?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Onder welke steen kom jij vandaan dat je dat nu pas opvalt? Dat is al weken zo!
Ik post er ookquote:
Nee ik zou het geen symptoombestrijding noemen. Je moet jezelf natuurlijk wel blijven ontwikkelen. Het moet niet bij faken blijven.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Eens, het is dan ook vooral een knap staaltje symptoombestrijding. En veelal een oplossing die maar tijdelijk werkt.
Dat komt omdat de aandacht doorgaans enorm verslapt na de eerste succesjes, omdat men dan denkt dat het doel bereikt is.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:16 schreef AirwiN het volgende:
Eens, het is dan ook vooral een knap staaltje symptoombestrijding. En veelal een oplossing die maar tijdelijk werkt.
Dat was niet tegen jou, eigenlijk.quote:
Feck yeah!quote:En nog vrijgezel?
Pitch Black is goedquote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:21 schreef Knuffelzacht het volgende:
Ok als ik had geweten dat er in the chronicals of riddick pitch black ranzige dieren zit... had ik hem NIET alleen gekeken lol
Da's kut, mag je lekker 4x per dag aan de antibiotica. Of is het stiekem een SOA?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:20 schreef Feitosa het volgende:
Ik ga denk ik zo maar een kipdurum halen. heb geen zin om te koken.
En morgen maar ff naar de huisarts , want misschien dat ik een blaasontstekeing heb.
Dat bedoel ik. Het 'kin omhoog, borst vooruit' is de slagroom op de taart. Maar de meeste mensen vergeten de taart en voelen zich dubbel depressief als er doorheen wordt geprikt.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:21 schreef JoeyT het volgende:
Nee ik zou het geen symptoombestrijding noemen. Je moet jezelf natuurlijk wel blijven ontwikkelen. Het moet niet bij faken blijven.
Pitch black is een goede film. The Chronicals of Riddick is een slap aftreksel van Pitch black.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:21 schreef Knuffelzacht het volgende:
Ok als ik had geweten dat er in the chronicals of riddick pitch black ranzige dieren zit... had ik hem NIET alleen gekeken lol
Ik denk die honden in het beginquote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Pitch black is een goede film. The Chronicals of Riddick is een slap aftreksel van Pitch black.
Welke dieren in the Chronicals?
Mooi rood is niet lelijk.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:23 schreef vencodark het volgende:
Oei, heb vandaag mijn haar beetje té rood laten verven. Had wel ietsje donkerder gemogen.
Ik zeg niet dat het niet goed is... hou alleen niet van ranzige wezens... hoe moet ik nu lekker slapen in mijn eentje vnaaf??? (om het ontopic te houden)quote:
Ach, iedereen zal toch voor zichzelf moeten ontdekken wat al dan niet zijn issues zijn en beslissen of en hoe je er mee wil omgaan in het leven. Daarbij kan zo'n techniek een goed handvat zijn.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Het 'kin omhoog, borst vooruit' is de slagroom op de taart. Maar de meeste mensen vergeten de taart en voelen zich dubbel depressief als er doorheen wordt geprikt.
Welke honden?quote:
Je kan een van ons uitnodigen om bij jou te komen slapen.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:25 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat het niet goed is... hou alleen niet van ranzige wezens... hoe moet ik nu lekker slapen in mijn eentje vnaaf??? (om het ontopic te houden)
Vencootje!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:23 schreef vencodark het volgende:
Oei, heb vandaag mijn haar beetje té rood laten verven. Had wel ietsje donkerder gemogen.
Kom maar langs Knuffelquote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:25 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat het niet goed is... hou alleen niet van ranzige wezens... hoe moet ik nu lekker slapen in mijn eentje vnaaf??? (om het ontopic te houden)
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:23 schreef vencodark het volgende:
Post eens een foto. Dan kunnen wij oordelen of het wel of niet mooi is.quote:
Maar jullie wil ik nietquote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:26 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je kan een van ons uitnodigen om bij jou te komen slapen.
gelukkig dan dat je t niet vrijdagmiddag hebt laten vervenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:23 schreef vencodark het volgende:
Ik zou het meer zo zien> Het 'kin omhoog, borst vooruit' is het beslag, maar zonder de koekenpan (werkelijke successen) krijg je geen pannenkoeken.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Het 'kin omhoog, borst vooruit' is de slagroom op de taart. Maar de meeste mensen vergeten de taart en voelen zich dubbel depressief als er doorheen wordt geprikt.
Die in de gevangenisquote:
Ik zal kijken of er nog iets te redden valt (het model valt namelijk ook nog niet zo, ondanks dat ik het niet heb laten knippen, maar ze föhnde het droog en dat pakt niet altijd lekker uit).quote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:27 schreef Bengeltje het volgende:
[..]Laat eens zien.
Ik wil dat eigenlijk ook wel weer eens doen.
Iedereen moet voor zichzelf bepalen wat goed voor hem / haar is. Ik heb alleen al te veel mensen in mijn omgeving gezien die zichzelf op deze manier voor de gek hebben gehouden en zichzelf gruwelijk tegen kwamen in een later stadium. Vandaar mijn scepsis.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:25 schreef Ludootje het volgende:
Ach, iedereen zal toch voor zichzelf moeten ontdekken wat al dan niet zijn issues zijn en beslissen of en hoe je er mee wil omgaan in het leven. Daarbij kan zo'n techniek een goed handvat zijn.
Dan nodig je toch een van je scharrels uit.quote:
Metaforen, gotta love 'em!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:28 schreef JoeyT het volgende:
Ik zou het meer zo zien> Het 'kin omhoog, borst vooruit' is het beslag, maar zonder de koekenpan (werkelijke successen) krijg je geen pannenkoeken.
dan ligt t er ook nog aan wat je onder successen verstaat en hoe hoog je de lat voor jezelf hebt gelegd voor je een tevreden gevoel erbij hebt.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:28 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik zou het meer zo zien> Het 'kin omhoog, borst vooruit' is het beslag, maar zonder de koekenpan (werkelijke successen) krijg je geen pannenkoeken.
BTW ik krijg honger
Oh die.quote:
Das gewoon een belediging tijnquote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan nodig je toch een van je scharrels uit.
Heb al vaker rood gehadquote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:27 schreef Duimelot het volgende:
[..]
gelukkig dan dat je t niet vrijdagmiddag hebt laten verven
is het even wennen rood of vind je t echt niets?
Daarom eet je die andere pannenkoek stiekem ook op.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:30 schreef Duimelot het volgende:
[..]
dan ligt t er ook nog aan wat je onder successen verstaat en hoe hoog je de lat voor jezelf hebt gelegd voor je een tevreden gevoel erbij hebt.
er zijn ook mensen die alleen maar denken dat het gras altijd nog net ff groener is aan de overkant en hierdoor nooit een mooie ronde pannenkoek creeeren
ok dus ff wennen en kop onder de kraan en zelf in model doenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:30 schreef vencodark het volgende:
[..]
Heb al vaker rood gehadsinds augustus al en heeft indd. paar dagen nodig. Maar normaal maak ik het tegelijk ook knippen, waardoor het sowieso de eerste dagen niet zit.
Maar ik denk gewoon dat het nu wat feller is, dan voorheen.En daarbij, mijn vorige verfbeurt was half oktober en sindsdien was het alweer bruin geworden en dat was ik natuurlijk ook weer gewend.
Ik voel mij niet aangesproken.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:30 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Das gewoon een belediging tijn![]()
We zijn te min voor haar
Al doe je het van de zomer met zon zal het ook lichter uitvallenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:30 schreef vencodark het volgende:
[..]
Heb al vaker rood gehadsinds augustus al en heeft indd. paar dagen nodig. Maar normaal maak ik het tegelijk ook knippen, waardoor het sowieso de eerste dagen niet zit.
Maar ik denk gewoon dat het nu wat feller is, dan voorheen.En daarbij, mijn vorige verfbeurt was half oktober en sindsdien was het alweer bruin geworden en dat was ik natuurlijk ook weer gewend.
quote:
Ja, vanavond toch maar weer voorzichtig wassen.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:32 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ok dus ff wennen en kop onder de kraan en zelf in model doen
echt sommige kappers hebben geen idee hoe ze dat moeten doen, iemand komt sportief en hip binnen en wordt helemaal kak gefohnt
Neen hoor.... ik wil alleen met niemand van hier slapenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:30 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Das gewoon een belediging tijn![]()
We zijn te min voor haar
Tja, zoals je al zegt: Iedereen moet het voor zichzelf bepalen. En voor de een zal dat neerkomen op de zaken in zijn leven wat meer relativeren, waar het voor een ander juist zal werken om heel hard met zijn neus op de feiten gedrukt te worden. Of bijvoorbeeld alles positief proberen te benaderenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Iedereen moet voor zichzelf bepalen wat goed voor hem / haar is. Ik heb alleen al te veel mensen in mijn omgeving gezien die zichzelf op deze manier voor de gek hebben gehouden en zichzelf gruwelijk tegen kwamen in een later stadium. Vandaar mijn scepsis.
Na deze verfbeurt laat ik het voorlopig lekker doen. Ff geen verf is goed voor het haar. Kan het natuurlijke kleur weer terugkrijgen.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:32 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Al doe je het van de zomer met zon zal het ook lichter uitvallen
En rood valt nog mee dat is nog een heel normale kleur
Dan stuur je ze na het neuken gewoon weer naar huis!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:34 schreef Knuffelzacht het volgende:
Neen hoor.... ik wil alleen met niemand van hier slapen
Wie zegt dat er geslapen wordtquote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan stuur je ze na het neuken gewoon weer naar huis!
ikquote:
De film heet Pitch black. Chronicles of riddick is later gemaakt omdat pitch black voor een B film een dikke hit was en Vin Diesel inmiddels een ster.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:21 schreef Knuffelzacht het volgende:
Dat laatste is één van de alternatieven. Ik deel je mening dat dat echt niet voor iedereen de oplossing is. Nogmaals, mijn mening is met name gebaseerd op de gevallen die dachten dat dat de oplossing was, maar waar dit later toch niet zo bleek te zijn. Je moet als mensen durven te reflecteren. En of je dan relativeert of jezelf met de neus op de feiten drukt is je eigen keuze, maar je probeert in ieder geval de waarheid onder ogen te zien in plaats van te bedekken.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:35 schreef Ludootje het volgende:
Tja, zoals je al zegt: Iedereen moet het voor zichzelf bepalen. En voor de een zal dat neerkomen op de zaken in zijn leven wat meer relativeren, waar het voor een ander juist zal werken om heel hard met zijn neus op de feiten gedrukt te worden. Of bijvoorbeeld alles positief proberen te benaderen
Ik moet zeggen dat ik persoonlijk niet echt geloof in een psycholoog die je hele verleden over hoop gaat halen op zoek naar eventuele oorzaken van je dipje.
Jaquote:
Been there, done that. En ik heb er van geleerd.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 @ 17:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |