Idem hierquote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:53 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Omdat zij woont in het dorp van mn ouderlijk huis en ik in Amsterdam op kamers
Je moet hiervoor behandeld worden.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:56 schreef IQM het volgende:
Ik kan er niks aan doen. Het is sterker dan ik.
Je zei de verkeerde naam?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:51 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ja jonge, ik zei 1 ding verkeerd.
Dat viel niet lekker, en daarna kon ik niks zeggen, of er werd weer gerefereerd naar dat ene
Nee, veranderd toen ik de OP zag.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:57 schreef IQM het volgende:
[..]
Zie jou je hartje en -PI eens snel veranderen.Dacht je dat je de fipo had?
Klootzakquote:
Ik kan niet eens meer bellen door alle smsjes die ik naar dr gestuurd hebquote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:53 schreef reetveter het volgende:
[..]En dan nemen ze ook niet op als je belt
.
Toen was het al te laatquote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:51 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat moet je ook niet via MSN doen, dat gaat alleen maar verkeerd.
én jij hebt (bijna) altijd de lapo, you’re pure evilquote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:53 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik heb je toch gezegd dat Mrs. Hoogstaande altijd gelijk heeft.
Ik dat mijn huisgenoot kankerboos op werd omdat ik zn afwas had gedaanquote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:54 schreef reetveter het volgende:
[..]
OMG JA![]()
![]()
Ik wou nog even melden dat ik vanacht serieus door jullie discussie gedroomt heb dat er iemand aan mijn anus likte
![]()
![]()
Ik werd zweten wakker
True story.
Jawel hoor, ik moest er hartelijk om lachen.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:57 schreef reetveter het volgende:
Verdomme, nu heeft niemand mijn nachtmerrie gezien in het vorige topic
Zelfs van het verkeerde woordgebruik van zei?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:58 schreef NoelGallagher het volgende:
ik had ook weleens ruzie met mn ex, maar zei maakte van alles een probleem, zeikerd
Je hebt gelijk. Ik heb te veel gaves. Deze mag wel weg.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:56 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Je moet hiervoor behandeld worden.
Ah, bij mij valt het meequote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:58 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Zelfs van het verkeerde woordgebruik van zei?
Je had haar gelijk moeten dumpen, de bitch
Lol, één keer bijna gedaanquote:
Ik dat ik seks had met hoi_piepeloi. Ik fok te veelquote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:58 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Klootzak![]()
:’)
[..]
Ik kan niet eens meer bellen door alle smsjes die ik naar dr gestuurd heb![]()
Niet dat ik dat erg vond, maar bellen zit nu niet meer in mijn begroting ingecalculeerd :’)
[..]
Toen was het al te laat
[..]
én jij hebt (bijna) altijd de lapo, you’re pure evil
[..]
Ik dat mijn huisgenoot kankerboos op werd omdat ik zn afwas had gedaan
oh, donders, ik zie het nu pasquote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:58 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Zelfs van het verkeerde woordgebruik van zei?
Je had haar gelijk moeten dumpen, de bitch
Het is geen gave, het is een dom trucje. De 300e post hebben, dát is een gave.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:59 schreef IQM het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Ik heb te veel gaves. Deze mag wel weg.
Lucky bastardquote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:59 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ah, bij mij valt het meeZe is neit echt boos maar zit ergens mee.
Pfieuw
Zei?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:58 schreef NoelGallagher het volgende:
ik had ook weleens ruzie met mn ex, maar zei maakte van alles een probleem, zeikerd
Ja, zei ja, zei, geen zij, maar zei, zei zeiquote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:00 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zei?
Mwa, zo'n vriendin heb ik ook gehad ja. Die wil je dan het liefste aan de hoogste boom opknopen.
Wat heb jij nu weer voor een lelijke kut UIquote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:00 schreef de_boswachter het volgende:
Troal
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:59 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik dat ik seks had met hoi_piepeloi. Ik fok te veel
'quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:58 schreef NoelGallagher het volgende:
Smerig hoe je alles zo krom lult dat het bij jou uitkomt.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:00 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Het is geen gave, het is een dom trucje. De 300e post hebben, dát is een gave.
wut?quote:
Maar dat is tenminste nog een geile droomquote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:59 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik dat ik seks had met hoi_piepeloi. Ik fok te veel
Stacey is ontvoerdquote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:01 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Wat heb jij nu weer voor een lelijke kut UI
Dacht je, nu ik haar overtuigen dat ik echt niet iemand anders leuk vind, want dat denkt ze.quote:
Ze zal het wel van jou hebben.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:01 schreef IQM het volgende:
[..]
Smerig hoe je alles zo krom lult dat het bij jou uitkomt.
Je lijkt mij wel.
Wanneer hebben ze bij jou voor laatst onderzoek gedaan naar mogelijke hersenziektes?quote:
Ik zie nog gewoon Stacey hoor.quote:
Doe gewoon die smurf terug, die was tofquote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:03 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Maak maar een mooie voor me
Ik ben een noob in het maken van UI's.
Niet.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:03 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Wanneer hebben ze bij jou voor laatst onderzoek gedaan naar mogelijke hersenziektes?
Het gaat el had achteruit hè?
Holy fuckquote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:02 schreef reetveter het volgende:
[..]
Dacht je, nu ik haar overtuigen dat ik echt niet iemand anders leuk vind, want dat denkt ze.
Moppersmur'fquote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:03 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Doe gewoon die smurf terug, die was tof
Ik ook, een ctrl+F5je en ik zie ook een ander waarschijnlijkquote:
Je hoeft je tegen mij niet te verontschuldigen. Ik heb medelijden met je.quote:
Doe ik ook wel eens.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:04 schreef NoelGallagher het volgende:
Uit pure megaverveling zit ik te chatten op chatplaza.nl_!
Waarom heb je medelijden met me?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:05 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Je hoeft je tegen mij niet te verontschuldigen. Ik heb medelijden met je.
Ik heb het gekut dat iemand haar leuk vindt en dan steeds tegen haar onzin lult over mijquote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:04 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Holy fuck
Onze ruzie gaat er nog om dat we te gek zijn op elkaar om elkaar langer dan twee dagen te missen. Dat kan ik nog aan.
De tijd dat die ruzies beginnen te komen hou ik het wel voor gezien denk ik
Dat je droomt over FOK!kers.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:05 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Waarom heb je medelijden met me?
Ook over mij?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:07 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Achja, best vermakelijk hoor, dat wel.
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:07 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
O dat is ook wel lelijk.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:06 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik heb het gekut dat iemand haar leuk vindt en dan steeds tegen haar onzin lult over mijDaarom zit ze deze keer weer ergens over in
.
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:08 schreef BobbyB het volgende:
[..]eigenlijk ben ik gewoon jaloers dat je niet over mij hebt gedroomd.
Dan heb je webicons uit staan denk ik.quote:
Dat wilde ik even uit jouw mond horen.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:08 schreef BobbyB het volgende:
[..]eigenlijk ben ik gewoon jaloers dat je niet over mij hebt gedroomd.
Whehe, nee dan mag je je dom melden bij oom agent.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:08 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
O dat is ook wel lelijk.
Ik zou die gast waarschijnlijk een keer goed op zn bek slaan en laten zien dat ze bij mij hoort
aka primatenmannetjesgedrag
Kom hier dan, dan zal ik het even uit mijn mond laten horen.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:10 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat wilde ik even uit jouw mond horen.
quote:
The pirate bay denk ikquote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:10 schreef NoelGallagher het volgende:
wie heeft link van die gangbang met stacey?
Waar heb je over gedroomd?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:07 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Je hebt zelf een zaadkop.quote:
Gewoon een keer aantonen waar zij bij is dat ze van jou is, en hem dan mogelijk uitlokken dat hij de eerste klap uitdeelt. Vanaf dat punt is veel toegestaanquote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:11 schreef reetveter het volgende:
[..]
Whehe, nee dan mag je je dom melden bij oom agent.
O dat kan wel, maakt me ook eigenlijk niet zoveel uitquote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:09 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dan heb je webicons uit staan denk ik.
Die slaat mij nietquote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:13 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Gewoon een keer aantonen waar zij bij is dat ze van jou is, en hem dan mogelijk uitlokken dat hij de eerste klap uitdeelt. Vanaf dat punt is veel toegestaan
Oquote:
Het is inderdaad wel kut als iemand op zo'n manier te werk gaat. Alleen dat zou genoeg reden moeten zijn om iemands hoofd op de stoeprand te schoppen.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:13 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Gewoon een keer aantonen waar zij bij is dat ze van jou is, en hem dan mogelijk uitlokken dat hij de eerste klap uitdeelt. Vanaf dat punt is veel toegestaan
Ik weet al wel hoequote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:15 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
O
Dan weet ik het ook niet meer
Good luck![]()
![]()
Welterusten!quote:
a inderdaad.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:15 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Het is inderdaad wel kut als iemand op zo'n manier te werk gaat. Alleen dat zou genoeg reden moeten zijn om iemands hoofd op de stoeprand te schoppen.
Wees niet zuinig met het zeepsopquote:
Naja ook dat ze liever een ander geloven dan hun eigen vriendje. Wat dat betreft heb ik het geluk dat ik en mijn vriendin elkaar erg goed vertrouwen en ze niet zo makkelijk te manipuleren is.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:17 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
a inderdaad.
Maar het vervelendste is ook dat die vrouwen alles slikken (figuurlijk uiteraard) en zo achterdochtig altijd zijn
Klopt. Jammer dat je zulke plaatjes niet mag posten hier. Was mooi geweest ter visualisatie.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:18 schreef McFearless het volgende:
[..]
Stephanie Sadorra heeft ook een zaadkop.
Inderdaadquote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:17 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
a inderdaad.
Maar het vervelendste is ook dat die vrouwen alles slikken (figuurlijk uiteraard) en zo achterdochtig altijd zijn
En vergeet de lactacyd niet.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:18 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Wees niet zuinig met het zeepsop
Ja, de mijne ook.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:18 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Naja ook dat ze liever een ander geloven dan hun eigen vriendje. Wat dat betreft heb ik het geluk dat ik en mijn vriendin elkaar erg goed vertrouwen en ze niet zo makkelijk te manipuleren is.
quote:
Naja ik ben lelijk dus daar heb ik doorgaans niet zo'n last van.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:21 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ja, de mijne ook.
Maar die stuurt op briljante wijze dan ook alle vrouwen die tegen mij aan gaan staan schuren ook weg.
Dat moeten ze echt niet flikken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
Wat is de goede pH waarde van een kutje dan?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:22 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Want je vagina moet natuurlijk wel de goede pHwaarde behouden
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:22 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Naja ik ben lelijk dus daar heb ik doorgaans niet zo'n last van.Mijn goede looks zijn soms een gave, soms een vloekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:25 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Mijn goede looks zijn soms een gave, soms een vloekIk ben egwoon knapSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I never workout
Neutraal natuurlijk (dacht ik)quote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:23 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Wat is de goede pH waarde van een kutje dan?![]()
Zolang hij maar niet zuur is
En tijd om naar huis te gaan!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:23 schreef Hoogstaande het volgende:
Maargoed, genoeg over bitchende vrouwen.
Tijd voor nakende vrouwen![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:25 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Mijn goede looks zijn soms een gave, soms een vloekFoto!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik sta op genoeg coversquote:
quote:
Watje...quote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:27 schreef Hoogstaande het volgende:
QFT
[..]
Ik sta op genoeg covers
Hoef ze niet hier nogmaals te posten
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:26 schreef BobbyB het volgende:
[..]
En tijd om naar huis te gaan!
Mazzel allen!
Op de bend jaquote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:27 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ik sta op genoeg covers
Hoef ze niet hier nogmaals te posten
Wie weet ooitquote:
Pics or it didnt hapen.quote:
Ik heb corona gehaaldquote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:27 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ik ga ook, bier drinken en mezelf kapot blowen om mn verdriet kwijt te raken
Kankerlekker, kankerduurquote:
ik heb geld overquote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:30 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Kankerlekker, kankerduur
Ik heb Schulties met Silver Haze wss
Ik heb geen idee hoe duur het is.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:50 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
dat is toch van dat smerige, goedkope bier? Dat de naam bier eigenlijk niet mag dragen?
ontkennen heeft geen zin, vlegelquote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:51 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoe duur het is.
Schultenbräu is een bekend pils uit de lagere prijsklasse. Dit biermerk is verkrijgbaar in de Aldi-supermarkten. De inhoud van een blik is 33 of 50 cl. Het bier bevat 5% alcohol en wordt gebrouwen in Duitsland bij Feldschlößchen A.G. te Braunschweig in Nedersaksen en in de Belgische brouwerij Martens te Bocholt. In deze brouwerij wordt ook het Aldi-bier Karlsquell gebrouwen.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:51 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoe duur het is.
welke helft?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:54 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Mijn opa is halve alcoholist, dus hij moet wel goedkoop bier drinken anders is zn geld op
Dat heb ik met wietquote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:54 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Mijn opa is halve alcoholist, dus hij moet wel goedkoop bier drinken anders is zn geld op
De bovenkant, het zit mij tussen de oren.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:58 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
welke helft van jou is er verslaafd?
Da's het probleem, ik rook geen goedkope wiet, dus ben ik nog sneller door het geld heenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 18:01 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
dus jij bent een halve wietolist en rookt goedkope wiet?
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 18:02 schreef boem-dikkie het volgende:
Hé. Niks tegen goedkope halve liters man!
Die zijn de shit.
Beter een aap dan een aldi alcoholist.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 18:02 schreef boem-dikkie het volgende:
Hé. Niks tegen goedkope halve liters man!
Die zijn de shit.
Ik kots op mensen zoals jij.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 18:04 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Beter een aap dan een aldi alcoholist.
Waar haal je altijd wiet? Dr?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 18:04 schreef reetveter het volgende:
En ik zit te twijfelen om nog wiet te halen, maar dat lijkt me niet zo slim aangezien ik al corona heb en morgenvroeg presentatie heb
Ach joh, gewoon doen, meld je morgen lekker ziek.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 18:04 schreef reetveter het volgende:
En ik zit te twijfelen om nog wiet te halen, maar dat lijkt me niet zo slim aangezien ik al corona heb en morgenvroeg presentatie heb
quote:
In Groningen zit vanaf ongeveer alles 10 minuten een coffeeshop.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 18:06 schreef NoelGallagher het volgende:
10 minuten van m'n school zit ook een coffeeshop![]()
Vorig jaar kregen wij als klas geld mee om het kerstontbijt te organiseren, we hebben goedkope rotzooi gekocht. Van de rest zijn we naar de coffeeshop geweest
Nee.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 18:06 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Wil je niet met kanker schelden please?
Moet jij nodig zeggen.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 18:06 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Wil je niet met kanker schelden please?
Ninja-edit.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 18:03 schreef boem-dikkie het volgende:
En de eerste die mijn post quote en 'de' doorstreept is een mongoloïde aap.
Meestal dayz, maar vandaag ben ik lui en ga ik naar de shop die 10m van mijn huis is.quote:
10m.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 18:07 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
In Groningen zit vanaf ongeveer alles 10 minuten een coffeeshop.
OF OF OFF..quote:Op dinsdag 27 januari 2009 18:27 schreef NoelGallagher het volgende:
rv, zullen we wat gaan trollen en baggeren?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I never workout
hoooooooooooooooooomooooooooooo, en ik heb je nog wel respect gegeven op hyvesquote:
Ja maar heb nu weer ander plaatjequote:Op dinsdag 27 januari 2009 18:33 schreef reetveter het volgende:
[..]
hoooooooooooooooooomooooooooooo, en ik heb je nog wel respect gegeven op hyves
Die ander was toch leluuuuuuk.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 18:34 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Ja maar heb nu weer ander plaatjedus je respect is weg
Ja die er nu staat is ook kut, maar boeit me niet. Jij hebt toch van die mooie vlaggetjesquote:
'Mooie vlaggetjes' noemt die dat.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 18:37 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Ja die er nu staat is ook kut, maar boeit me niet. Jij hebt toch van die mooie vlaggetjes
Dan heb ik niks gezegdquote:Op dinsdag 27 januari 2009 18:38 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik bedoelde TS.
En ik wilde gewoon even droeftoeterzeggen.
Ik vind hem nu al irritantquote:Op dinsdag 27 januari 2009 18:40 schreef Allure_ het volgende:
Dit nummer wordt zeker irritant na 10x luisteren. Dus nog 9x te gaan
!
STOP PLAYINGGG WITH MY MIND TUDUDUDU.
Heel veel mensen noemen mij 'popje'quote:Op dinsdag 27 januari 2009 18:41 schreef Fascination het volgende:
Mensen die popje zeggen mogen sterven.
Omdat appel.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 18:42 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Heel veel mensen noemen mij 'popje'. Hoezo moeten die sterven?
Beter dan: hunnybunnyquote:Op dinsdag 27 januari 2009 18:41 schreef Fascination het volgende:
Mensen die popje zeggen mogen sterven.
Schatjepatatje danquote:Op dinsdag 27 januari 2009 18:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Beter dan: hunnybunny
Of vrouwen die: hubby zeggen, die mogen ook dood.
Omgquote:Op dinsdag 27 januari 2009 18:42 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Heel veel mensen noemen mij 'popje'. Hoezo moeten die sterven?
Poepieewoepieeescheetje...quote:
'Omdat appel' was echt de uitspraak van ons aller gewaardeerde Jett, in 2005. Dus kom daar nou niet meer aanzetten, PUH-LEASEquote:
Hunnybunnyquote:Op dinsdag 27 januari 2009 18:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Beter dan: hunnybunny
Of vrouwen die: hubby zeggen, die mogen ook dood.
Instant -topic-succesquote:Op dinsdag 27 januari 2009 18:45 schreef Fascination het volgende:
Oh ik kan er misschien wel een klaagbaaktopic over openen.
Toen bestond ik nog nietquote:Op dinsdag 27 januari 2009 18:45 schreef Allure_ het volgende:
[..]
'Omdat appel' was echt de uitspraak van ons aller gewaardeerde Jett, in 2005. Dus kom daar nou niet meer aanzetten, PUH-LEASE.
Ik vind het wel een compliment, aangezien ik nooit schattig benquote:Op dinsdag 27 januari 2009 18:45 schreef Fascination het volgende:
[..]
Omg. Het klinkt zo fout. En indirect geeft het aan dat mannen willen dat vrouwen altijd schattig en lief zijn en dat vind ik triest
.
Oh ik kan er misschien wel een klaagbaaktopic over openen.
Oke, komt voor de bakker.quote:
True.quote:
Hahahaquote:Op dinsdag 27 januari 2009 18:47 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik vind het wel een compliment, aangezien ik nooit schattig ben. Maar open er maar een topic over ja
.
Vanaf morgen anderhalve week gen lesquote:Op dinsdag 27 januari 2009 18:48 schreef NoelGallagher het volgende:
morgen om 11:15 naar scorro![]()
![]()
jwtz
Ik moet eigenlijk denken aan dikke vrouwen die mannen hebben die als gezamelijke hobby: darten hebben. Met veel bier en knakworsten.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 18:46 schreef Fascination het volgende:
Of "m'n mannetje". Of mannen die vrouwen in de dertig/veertig nog "meisje" noemen
!!!!!
Ja ik weet het, DE AJAX vlaggenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 18:38 schreef reetveter het volgende:
[..]
'Mooie vlaggetjes' noemt die dat.
Hendig sjiek prachtig mooie Ajax vlaggen zijn dat verdomme.
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 18:47 schreef reetveter het volgende:
[..]
Mijn vriendin zei een keertje 'poepie' tegen mijKeb der aangekeken
!
ja heeft iemand anders verzonnenquote:
C'est bizarre!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 18:48 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hahaha. Dat vind ik wel vreemd ja, dat ze jou zo noemen
.
Wow, ik kreeg in een keer kippenvelquote:Op dinsdag 27 januari 2009 18:52 schreef NoelGallagher het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hehe wat heb ik veel gelachen om dat LELIJKE wijfquote:Op dinsdag 27 januari 2009 18:52 schreef NoelGallagher het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
RV's zn vriendin is lekkerquote:Op dinsdag 27 januari 2009 18:56 schreef NoelGallagher het volgende:
godver, pst ik een keer een foto van de vriendin van rv, is het weer niet goed
Klopt, alleen deeptroath wil niet bij d'rquote:Op dinsdag 27 januari 2009 18:57 schreef afcajos het volgende:
[..]
RV's zn vriendin is lekkerOnbegrijpelijk hoe hij dat voor elkaar krijgt.
Komt omdat ze nog maar 6 is.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 18:59 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Klopt, alleen deeptroath wil niet bij d'r
Dat jij nou de verkeerde paktquote:Op dinsdag 27 januari 2009 18:59 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Klopt, alleen deeptroath wil niet bij d'r
Kalinhoquote:Op dinsdag 27 januari 2009 18:59 schreef Allure_ het volgende:
http://www.superdudes.nl/Kennedy-B
Welke fokker is dit? Ik zag hem het woord TS gebruiken, kan niet missen dus.
'Voor de rest heb je wel een punt maar valt het met van jou als TS tegen dat juist jij die punten hebt, omdat ik jou wat hoger in schat dan dit goedkope gescoor.
TS wordt bijna op elk Forum gebruiktquote:Op dinsdag 27 januari 2009 18:59 schreef Allure_ het volgende:
http://www.superdudes.nl/Kennedy-B
Welke fokker is dit? Ik zag hem het woord TS gebruiken, kan niet missen dus.
'Voor de rest heb je wel een punt maar valt het met van jou als TS tegen dat juist jij die punten hebt, omdat ik jou wat hoger in schat dan dit goedkope gescoor.
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 18:52 schreef NoelGallagher het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zoeken naar lekkere jongetjes.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:00 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Kalinho
Wat moet jij op superdudes?
Mag ik je msn?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:03 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Je mag ook gewoon om m'n MSN vragen hoor
Sinds wanneer werkt die zoekfunctie daarquote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:03 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Zoek mijn superdudes account eens
Jij valt alleen op chineesjesquote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:03 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Je mag ook gewoon om m'n MSN vragen hoor
superdudesquote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:03 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Zoek mijn superdudes account eens
Ook op indo'squote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:06 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik val niet alleen om Chinezen![]()
Das een hoax!
Had ik ookquote:
Geef danquote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:07 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ik ben een vette baas daar man.
Chiel Montagne, mooi was die tijd.quote:
Wat was jou vorige accountquote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:10 schreef Fascination het volgende:
[..]
Chiel Montagne, mooi was die tijd.![]()
!!!
roze-meisje. Wieso? Je bedoelt van Fok! hequote:
Het is mijn zoveelste account, 30 bans en een paar ib-bans verder.quote:
Jaquote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:12 schreef Fascination het volgende:
[..]
roze-meisje. Wieso? Je bedoelt van Fok! he?
Gelijk al excusesquote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:13 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Het is mijn zoveelste account, 30 bans en een paar ib-bans verder.
-acquiesce. mijn foto is genomen toen ik niet nuchter was, jwt.
Kudosquote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:13 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
True, maar het is op de foto niet erger hoor.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:14 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb gewoon een kankerkop, maar op die foto is het nog erger
Ik zou je wel doen hoor.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:13 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:18 schreef De_Ananas het volgende:
[ afbeelding ]
ALLURE MAG IK JE FOTO
HEB JE EEN FOTO VOOR MIJ
ALLURE MAG IK JE FOTO
EN DOE ER OOK MAAR JE NUMMER BIJJJJJJJJJ
Klopt, met al m'n accounts heb ik daar ong 6 k posts :sarcasm:quote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:17 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik zou je wel doen hoor.
Je bent ook nog serieus actief daar ook, aan je berichtjes te zien? Props voor jou.
Inderdaadquote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:20 schreef Allure_ het volgende:
IQM zit nu al te azen op de lapo, geloof me.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |