Heel veel mensen noemen mij 'popje'quote:Op dinsdag 27 januari 2009 18:41 schreef Fascination het volgende:
Mensen die popje zeggen mogen sterven.
Omdat appel.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 18:42 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Heel veel mensen noemen mij 'popje'. Hoezo moeten die sterven?
Beter dan: hunnybunnyquote:Op dinsdag 27 januari 2009 18:41 schreef Fascination het volgende:
Mensen die popje zeggen mogen sterven.
Schatjepatatje danquote:Op dinsdag 27 januari 2009 18:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Beter dan: hunnybunny
Of vrouwen die: hubby zeggen, die mogen ook dood.
Omgquote:Op dinsdag 27 januari 2009 18:42 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Heel veel mensen noemen mij 'popje'. Hoezo moeten die sterven?
Poepieewoepieeescheetje...quote:
'Omdat appel' was echt de uitspraak van ons aller gewaardeerde Jett, in 2005. Dus kom daar nou niet meer aanzetten, PUH-LEASEquote:
Hunnybunnyquote:Op dinsdag 27 januari 2009 18:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Beter dan: hunnybunny
Of vrouwen die: hubby zeggen, die mogen ook dood.
Instant -topic-succesquote:Op dinsdag 27 januari 2009 18:45 schreef Fascination het volgende:
Oh ik kan er misschien wel een klaagbaaktopic over openen.
Toen bestond ik nog nietquote:Op dinsdag 27 januari 2009 18:45 schreef Allure_ het volgende:
[..]
'Omdat appel' was echt de uitspraak van ons aller gewaardeerde Jett, in 2005. Dus kom daar nou niet meer aanzetten, PUH-LEASE.
Ik vind het wel een compliment, aangezien ik nooit schattig benquote:Op dinsdag 27 januari 2009 18:45 schreef Fascination het volgende:
[..]
Omg. Het klinkt zo fout. En indirect geeft het aan dat mannen willen dat vrouwen altijd schattig en lief zijn en dat vind ik triest
.
Oh ik kan er misschien wel een klaagbaaktopic over openen.
Oke, komt voor de bakker.quote:
True.quote:
Hahahaquote:Op dinsdag 27 januari 2009 18:47 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik vind het wel een compliment, aangezien ik nooit schattig ben. Maar open er maar een topic over ja
.
Vanaf morgen anderhalve week gen lesquote:Op dinsdag 27 januari 2009 18:48 schreef NoelGallagher het volgende:
morgen om 11:15 naar scorro![]()
![]()
jwtz
Ik moet eigenlijk denken aan dikke vrouwen die mannen hebben die als gezamelijke hobby: darten hebben. Met veel bier en knakworsten.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 18:46 schreef Fascination het volgende:
Of "m'n mannetje". Of mannen die vrouwen in de dertig/veertig nog "meisje" noemen
!!!!!
Ja ik weet het, DE AJAX vlaggenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 18:38 schreef reetveter het volgende:
[..]
'Mooie vlaggetjes' noemt die dat.
Hendig sjiek prachtig mooie Ajax vlaggen zijn dat verdomme.
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 18:47 schreef reetveter het volgende:
[..]
Mijn vriendin zei een keertje 'poepie' tegen mijKeb der aangekeken
!
ja heeft iemand anders verzonnenquote:
C'est bizarre!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 18:48 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hahaha. Dat vind ik wel vreemd ja, dat ze jou zo noemen
.
Wow, ik kreeg in een keer kippenvelquote:Op dinsdag 27 januari 2009 18:52 schreef NoelGallagher het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hehe wat heb ik veel gelachen om dat LELIJKE wijfquote:Op dinsdag 27 januari 2009 18:52 schreef NoelGallagher het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
RV's zn vriendin is lekkerquote:Op dinsdag 27 januari 2009 18:56 schreef NoelGallagher het volgende:
godver, pst ik een keer een foto van de vriendin van rv, is het weer niet goed
Klopt, alleen deeptroath wil niet bij d'rquote:Op dinsdag 27 januari 2009 18:57 schreef afcajos het volgende:
[..]
RV's zn vriendin is lekkerOnbegrijpelijk hoe hij dat voor elkaar krijgt.
Komt omdat ze nog maar 6 is.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 18:59 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Klopt, alleen deeptroath wil niet bij d'r
Dat jij nou de verkeerde paktquote:Op dinsdag 27 januari 2009 18:59 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Klopt, alleen deeptroath wil niet bij d'r
Kalinhoquote:Op dinsdag 27 januari 2009 18:59 schreef Allure_ het volgende:
http://www.superdudes.nl/Kennedy-B
Welke fokker is dit? Ik zag hem het woord TS gebruiken, kan niet missen dus.
'Voor de rest heb je wel een punt maar valt het met van jou als TS tegen dat juist jij die punten hebt, omdat ik jou wat hoger in schat dan dit goedkope gescoor.
TS wordt bijna op elk Forum gebruiktquote:Op dinsdag 27 januari 2009 18:59 schreef Allure_ het volgende:
http://www.superdudes.nl/Kennedy-B
Welke fokker is dit? Ik zag hem het woord TS gebruiken, kan niet missen dus.
'Voor de rest heb je wel een punt maar valt het met van jou als TS tegen dat juist jij die punten hebt, omdat ik jou wat hoger in schat dan dit goedkope gescoor.
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 18:52 schreef NoelGallagher het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zoeken naar lekkere jongetjes.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:00 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Kalinho
Wat moet jij op superdudes?
Mag ik je msn?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:03 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Je mag ook gewoon om m'n MSN vragen hoor
Sinds wanneer werkt die zoekfunctie daarquote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:03 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Zoek mijn superdudes account eens
Jij valt alleen op chineesjesquote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:03 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Je mag ook gewoon om m'n MSN vragen hoor
superdudesquote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:03 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Zoek mijn superdudes account eens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |