hoooooooooooooooooomooooooooooo, en ik heb je nog wel respect gegeven op hyvesquote:
Ja maar heb nu weer ander plaatjequote:Op dinsdag 27 januari 2009 18:33 schreef reetveter het volgende:
[..]
hoooooooooooooooooomooooooooooo, en ik heb je nog wel respect gegeven op hyves
Die ander was toch leluuuuuuk.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 18:34 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Ja maar heb nu weer ander plaatjedus je respect is weg
Ja die er nu staat is ook kut, maar boeit me niet. Jij hebt toch van die mooie vlaggetjesquote:
'Mooie vlaggetjes' noemt die dat.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 18:37 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Ja die er nu staat is ook kut, maar boeit me niet. Jij hebt toch van die mooie vlaggetjes
Dan heb ik niks gezegdquote:Op dinsdag 27 januari 2009 18:38 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik bedoelde TS.
En ik wilde gewoon even droeftoeterzeggen.
Ik vind hem nu al irritantquote:Op dinsdag 27 januari 2009 18:40 schreef Allure_ het volgende:
Dit nummer wordt zeker irritant na 10x luisteren. Dus nog 9x te gaan
!
STOP PLAYINGGG WITH MY MIND TUDUDUDU.
Heel veel mensen noemen mij 'popje'quote:Op dinsdag 27 januari 2009 18:41 schreef Fascination het volgende:
Mensen die popje zeggen mogen sterven.
Omdat appel.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 18:42 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Heel veel mensen noemen mij 'popje'. Hoezo moeten die sterven?
Beter dan: hunnybunnyquote:Op dinsdag 27 januari 2009 18:41 schreef Fascination het volgende:
Mensen die popje zeggen mogen sterven.
Schatjepatatje danquote:Op dinsdag 27 januari 2009 18:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Beter dan: hunnybunny
Of vrouwen die: hubby zeggen, die mogen ook dood.
Omgquote:Op dinsdag 27 januari 2009 18:42 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Heel veel mensen noemen mij 'popje'. Hoezo moeten die sterven?
Poepieewoepieeescheetje...quote:
'Omdat appel' was echt de uitspraak van ons aller gewaardeerde Jett, in 2005. Dus kom daar nou niet meer aanzetten, PUH-LEASEquote:
Hunnybunnyquote:Op dinsdag 27 januari 2009 18:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Beter dan: hunnybunny
Of vrouwen die: hubby zeggen, die mogen ook dood.
Instant -topic-succesquote:Op dinsdag 27 januari 2009 18:45 schreef Fascination het volgende:
Oh ik kan er misschien wel een klaagbaaktopic over openen.
Toen bestond ik nog nietquote:Op dinsdag 27 januari 2009 18:45 schreef Allure_ het volgende:
[..]
'Omdat appel' was echt de uitspraak van ons aller gewaardeerde Jett, in 2005. Dus kom daar nou niet meer aanzetten, PUH-LEASE.
Ik vind het wel een compliment, aangezien ik nooit schattig benquote:Op dinsdag 27 januari 2009 18:45 schreef Fascination het volgende:
[..]
Omg. Het klinkt zo fout. En indirect geeft het aan dat mannen willen dat vrouwen altijd schattig en lief zijn en dat vind ik triest
.
Oh ik kan er misschien wel een klaagbaaktopic over openen.
Oke, komt voor de bakker.quote:
True.quote:
Hahahaquote:Op dinsdag 27 januari 2009 18:47 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik vind het wel een compliment, aangezien ik nooit schattig ben. Maar open er maar een topic over ja
.
Vanaf morgen anderhalve week gen lesquote:Op dinsdag 27 januari 2009 18:48 schreef NoelGallagher het volgende:
morgen om 11:15 naar scorro![]()
![]()
jwtz
Ik moet eigenlijk denken aan dikke vrouwen die mannen hebben die als gezamelijke hobby: darten hebben. Met veel bier en knakworsten.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 18:46 schreef Fascination het volgende:
Of "m'n mannetje". Of mannen die vrouwen in de dertig/veertig nog "meisje" noemen
!!!!!
Ja ik weet het, DE AJAX vlaggenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 18:38 schreef reetveter het volgende:
[..]
'Mooie vlaggetjes' noemt die dat.
Hendig sjiek prachtig mooie Ajax vlaggen zijn dat verdomme.
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 18:47 schreef reetveter het volgende:
[..]
Mijn vriendin zei een keertje 'poepie' tegen mijKeb der aangekeken
!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |