Ik heb geen idee hoe duur het is.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:50 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
dat is toch van dat smerige, goedkope bier? Dat de naam bier eigenlijk niet mag dragen?
ontkennen heeft geen zin, vlegelquote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:51 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoe duur het is.
Schultenbräu is een bekend pils uit de lagere prijsklasse. Dit biermerk is verkrijgbaar in de Aldi-supermarkten. De inhoud van een blik is 33 of 50 cl. Het bier bevat 5% alcohol en wordt gebrouwen in Duitsland bij Feldschlößchen A.G. te Braunschweig in Nedersaksen en in de Belgische brouwerij Martens te Bocholt. In deze brouwerij wordt ook het Aldi-bier Karlsquell gebrouwen.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:51 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoe duur het is.
welke helft?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:54 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Mijn opa is halve alcoholist, dus hij moet wel goedkoop bier drinken anders is zn geld op
Dat heb ik met wietquote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:54 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Mijn opa is halve alcoholist, dus hij moet wel goedkoop bier drinken anders is zn geld op
De bovenkant, het zit mij tussen de oren.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:58 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
welke helft van jou is er verslaafd?
Da's het probleem, ik rook geen goedkope wiet, dus ben ik nog sneller door het geld heenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 18:01 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
dus jij bent een halve wietolist en rookt goedkope wiet?
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 18:02 schreef boem-dikkie het volgende:
Hé. Niks tegen goedkope halve liters man!
Die zijn de shit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |