welke helft?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:54 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Mijn opa is halve alcoholist, dus hij moet wel goedkoop bier drinken anders is zn geld op
Dat heb ik met wietquote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:54 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Mijn opa is halve alcoholist, dus hij moet wel goedkoop bier drinken anders is zn geld op
De bovenkant, het zit mij tussen de oren.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:58 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
welke helft van jou is er verslaafd?
Da's het probleem, ik rook geen goedkope wiet, dus ben ik nog sneller door het geld heenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 18:01 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
dus jij bent een halve wietolist en rookt goedkope wiet?
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 18:02 schreef boem-dikkie het volgende:
Hé. Niks tegen goedkope halve liters man!
Die zijn de shit.
Beter een aap dan een aldi alcoholist.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 18:02 schreef boem-dikkie het volgende:
Hé. Niks tegen goedkope halve liters man!
Die zijn de shit.
Ik kots op mensen zoals jij.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 18:04 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Beter een aap dan een aldi alcoholist.
Waar haal je altijd wiet? Dr?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 18:04 schreef reetveter het volgende:
En ik zit te twijfelen om nog wiet te halen, maar dat lijkt me niet zo slim aangezien ik al corona heb en morgenvroeg presentatie heb
Ach joh, gewoon doen, meld je morgen lekker ziek.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 18:04 schreef reetveter het volgende:
En ik zit te twijfelen om nog wiet te halen, maar dat lijkt me niet zo slim aangezien ik al corona heb en morgenvroeg presentatie heb
quote:
In Groningen zit vanaf ongeveer alles 10 minuten een coffeeshop.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 18:06 schreef NoelGallagher het volgende:
10 minuten van m'n school zit ook een coffeeshop![]()
Vorig jaar kregen wij als klas geld mee om het kerstontbijt te organiseren, we hebben goedkope rotzooi gekocht. Van de rest zijn we naar de coffeeshop geweest
Nee.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 18:06 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Wil je niet met kanker schelden please?
Moet jij nodig zeggen.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 18:06 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Wil je niet met kanker schelden please?
Ninja-edit.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 18:03 schreef boem-dikkie het volgende:
En de eerste die mijn post quote en 'de' doorstreept is een mongoloïde aap.
Meestal dayz, maar vandaag ben ik lui en ga ik naar de shop die 10m van mijn huis is.quote:
10m.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 18:07 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
In Groningen zit vanaf ongeveer alles 10 minuten een coffeeshop.
OF OF OFF..quote:Op dinsdag 27 januari 2009 18:27 schreef NoelGallagher het volgende:
rv, zullen we wat gaan trollen en baggeren?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I never workout
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |