Idem hierquote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:53 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Omdat zij woont in het dorp van mn ouderlijk huis en ik in Amsterdam op kamers
Je moet hiervoor behandeld worden.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:56 schreef IQM het volgende:
Ik kan er niks aan doen. Het is sterker dan ik.
Je zei de verkeerde naam?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:51 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ja jonge, ik zei 1 ding verkeerd.
Dat viel niet lekker, en daarna kon ik niks zeggen, of er werd weer gerefereerd naar dat ene
Nee, veranderd toen ik de OP zag.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:57 schreef IQM het volgende:
[..]
Zie jou je hartje en -PI eens snel veranderen.Dacht je dat je de fipo had?
Klootzakquote:
Ik kan niet eens meer bellen door alle smsjes die ik naar dr gestuurd hebquote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:53 schreef reetveter het volgende:
[..]En dan nemen ze ook niet op als je belt
.
Toen was het al te laatquote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:51 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat moet je ook niet via MSN doen, dat gaat alleen maar verkeerd.
én jij hebt (bijna) altijd de lapo, you’re pure evilquote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:53 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik heb je toch gezegd dat Mrs. Hoogstaande altijd gelijk heeft.
Ik dat mijn huisgenoot kankerboos op werd omdat ik zn afwas had gedaanquote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:54 schreef reetveter het volgende:
[..]
OMG JA![]()
![]()
Ik wou nog even melden dat ik vanacht serieus door jullie discussie gedroomt heb dat er iemand aan mijn anus likte
![]()
![]()
Ik werd zweten wakker
True story.
Jawel hoor, ik moest er hartelijk om lachen.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:57 schreef reetveter het volgende:
Verdomme, nu heeft niemand mijn nachtmerrie gezien in het vorige topic
Zelfs van het verkeerde woordgebruik van zei?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:58 schreef NoelGallagher het volgende:
ik had ook weleens ruzie met mn ex, maar zei maakte van alles een probleem, zeikerd
Je hebt gelijk. Ik heb te veel gaves. Deze mag wel weg.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:56 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Je moet hiervoor behandeld worden.
Ah, bij mij valt het meequote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:58 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Zelfs van het verkeerde woordgebruik van zei?
Je had haar gelijk moeten dumpen, de bitch
Lol, één keer bijna gedaanquote:
Ik dat ik seks had met hoi_piepeloi. Ik fok te veelquote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:58 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Klootzak![]()
:’)
[..]
Ik kan niet eens meer bellen door alle smsjes die ik naar dr gestuurd heb![]()
Niet dat ik dat erg vond, maar bellen zit nu niet meer in mijn begroting ingecalculeerd :’)
[..]
Toen was het al te laat
[..]
én jij hebt (bijna) altijd de lapo, you’re pure evil
[..]
Ik dat mijn huisgenoot kankerboos op werd omdat ik zn afwas had gedaan
oh, donders, ik zie het nu pasquote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:58 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Zelfs van het verkeerde woordgebruik van zei?
Je had haar gelijk moeten dumpen, de bitch
Het is geen gave, het is een dom trucje. De 300e post hebben, dát is een gave.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:59 schreef IQM het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Ik heb te veel gaves. Deze mag wel weg.
Lucky bastardquote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:59 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ah, bij mij valt het meeZe is neit echt boos maar zit ergens mee.
Pfieuw
Zei?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:58 schreef NoelGallagher het volgende:
ik had ook weleens ruzie met mn ex, maar zei maakte van alles een probleem, zeikerd
Ja, zei ja, zei, geen zij, maar zei, zei zeiquote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:00 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zei?
Mwa, zo'n vriendin heb ik ook gehad ja. Die wil je dan het liefste aan de hoogste boom opknopen.
Wat heb jij nu weer voor een lelijke kut UIquote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:00 schreef de_boswachter het volgende:
Troal
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:59 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik dat ik seks had met hoi_piepeloi. Ik fok te veel
'quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:58 schreef NoelGallagher het volgende:
Smerig hoe je alles zo krom lult dat het bij jou uitkomt.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:00 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Het is geen gave, het is een dom trucje. De 300e post hebben, dát is een gave.
wut?quote:
Maar dat is tenminste nog een geile droomquote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:59 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik dat ik seks had met hoi_piepeloi. Ik fok te veel
Stacey is ontvoerdquote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:01 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Wat heb jij nu weer voor een lelijke kut UI
Dacht je, nu ik haar overtuigen dat ik echt niet iemand anders leuk vind, want dat denkt ze.quote:
Ze zal het wel van jou hebben.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:01 schreef IQM het volgende:
[..]
Smerig hoe je alles zo krom lult dat het bij jou uitkomt.
Je lijkt mij wel.
Wanneer hebben ze bij jou voor laatst onderzoek gedaan naar mogelijke hersenziektes?quote:
Ik zie nog gewoon Stacey hoor.quote:
Doe gewoon die smurf terug, die was tofquote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:03 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Maak maar een mooie voor me
Ik ben een noob in het maken van UI's.
Niet.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:03 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Wanneer hebben ze bij jou voor laatst onderzoek gedaan naar mogelijke hersenziektes?
Het gaat el had achteruit hè?
Holy fuckquote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:02 schreef reetveter het volgende:
[..]
Dacht je, nu ik haar overtuigen dat ik echt niet iemand anders leuk vind, want dat denkt ze.
Moppersmur'fquote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:03 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Doe gewoon die smurf terug, die was tof
Ik ook, een ctrl+F5je en ik zie ook een ander waarschijnlijkquote:
Je hoeft je tegen mij niet te verontschuldigen. Ik heb medelijden met je.quote:
Doe ik ook wel eens.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:04 schreef NoelGallagher het volgende:
Uit pure megaverveling zit ik te chatten op chatplaza.nl_!
Waarom heb je medelijden met me?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:05 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Je hoeft je tegen mij niet te verontschuldigen. Ik heb medelijden met je.
Ik heb het gekut dat iemand haar leuk vindt en dan steeds tegen haar onzin lult over mijquote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:04 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Holy fuck
Onze ruzie gaat er nog om dat we te gek zijn op elkaar om elkaar langer dan twee dagen te missen. Dat kan ik nog aan.
De tijd dat die ruzies beginnen te komen hou ik het wel voor gezien denk ik
Dat je droomt over FOK!kers.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:05 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Waarom heb je medelijden met me?
Ook over mij?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:07 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Achja, best vermakelijk hoor, dat wel.
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:07 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
O dat is ook wel lelijk.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:06 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik heb het gekut dat iemand haar leuk vindt en dan steeds tegen haar onzin lult over mijDaarom zit ze deze keer weer ergens over in
.
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:08 schreef BobbyB het volgende:
[..]eigenlijk ben ik gewoon jaloers dat je niet over mij hebt gedroomd.
Dan heb je webicons uit staan denk ik.quote:
Dat wilde ik even uit jouw mond horen.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:08 schreef BobbyB het volgende:
[..]eigenlijk ben ik gewoon jaloers dat je niet over mij hebt gedroomd.
Whehe, nee dan mag je je dom melden bij oom agent.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:08 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
O dat is ook wel lelijk.
Ik zou die gast waarschijnlijk een keer goed op zn bek slaan en laten zien dat ze bij mij hoort
aka primatenmannetjesgedrag
Kom hier dan, dan zal ik het even uit mijn mond laten horen.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:10 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat wilde ik even uit jouw mond horen.
quote:
The pirate bay denk ikquote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:10 schreef NoelGallagher het volgende:
wie heeft link van die gangbang met stacey?
Waar heb je over gedroomd?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:07 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Je hebt zelf een zaadkop.quote:
Gewoon een keer aantonen waar zij bij is dat ze van jou is, en hem dan mogelijk uitlokken dat hij de eerste klap uitdeelt. Vanaf dat punt is veel toegestaanquote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:11 schreef reetveter het volgende:
[..]
Whehe, nee dan mag je je dom melden bij oom agent.
O dat kan wel, maakt me ook eigenlijk niet zoveel uitquote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:09 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dan heb je webicons uit staan denk ik.
Die slaat mij nietquote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:13 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Gewoon een keer aantonen waar zij bij is dat ze van jou is, en hem dan mogelijk uitlokken dat hij de eerste klap uitdeelt. Vanaf dat punt is veel toegestaan
Oquote:
Het is inderdaad wel kut als iemand op zo'n manier te werk gaat. Alleen dat zou genoeg reden moeten zijn om iemands hoofd op de stoeprand te schoppen.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:13 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Gewoon een keer aantonen waar zij bij is dat ze van jou is, en hem dan mogelijk uitlokken dat hij de eerste klap uitdeelt. Vanaf dat punt is veel toegestaan
Ik weet al wel hoequote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:15 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
O
Dan weet ik het ook niet meer
Good luck![]()
![]()
Welterusten!quote:
a inderdaad.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:15 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Het is inderdaad wel kut als iemand op zo'n manier te werk gaat. Alleen dat zou genoeg reden moeten zijn om iemands hoofd op de stoeprand te schoppen.
Wees niet zuinig met het zeepsopquote:
Naja ook dat ze liever een ander geloven dan hun eigen vriendje. Wat dat betreft heb ik het geluk dat ik en mijn vriendin elkaar erg goed vertrouwen en ze niet zo makkelijk te manipuleren is.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:17 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
a inderdaad.
Maar het vervelendste is ook dat die vrouwen alles slikken (figuurlijk uiteraard) en zo achterdochtig altijd zijn
Klopt. Jammer dat je zulke plaatjes niet mag posten hier. Was mooi geweest ter visualisatie.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:18 schreef McFearless het volgende:
[..]
Stephanie Sadorra heeft ook een zaadkop.
Inderdaadquote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:17 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
a inderdaad.
Maar het vervelendste is ook dat die vrouwen alles slikken (figuurlijk uiteraard) en zo achterdochtig altijd zijn
En vergeet de lactacyd niet.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:18 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Wees niet zuinig met het zeepsop
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |