quote:What a dream I had:
Pressed in organdy;
Clothed in crinoline of smoky burgundy;
Softer than the rain.
I wandered empty streets
Down past the shop displays.
I heard cathedral bells
Tripping down the alley ways,
As I walked on.
And when you ran to me
Your cheeks flushed with the night.
We walked on frosted fields of juniper and lamplight,
I held your hand.
And when I awoke and felt you warm and near,
I kissed your honey hair with my grateful tears.
Oh I love you, girl.
Oh, I love you.
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:17 schreef Breathtaking het volgende:
Oké ik heb ipv Frans een sexy date met Birgitlijkt me een beter plan.
Schuurman?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:17 schreef Breathtaking het volgende:
Oké ik heb ipv Frans een sexy date met Birgitlijkt me een beter plan.
Bt heeft de gewoonte om namen van vrienden en vriendinnen gewoon op het forum of in een gesprek te gooien, zonder ze nader toe te lichten.quote:
Ja, lekker handig inderdaadquote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:20 schreef IQM het volgende:
[..]
Bt heeft de gewoonte om namen van vrienden en vriendinnen gewoon op het forum of in een gesprek te gooien, zonder ze nader toe te lichten.
Nou, dat kun je op je CV zetten.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:21 schreef IQM het volgende:
Hé, ik heb weer drie SC's op een rij.
[KLB SC #804] Sukkels! Allemaal!
[KLB SC #805] Bleep, bleep, bleep. Fail detected!
[KLB SC #806] What a dream I had
Ik keek in je profiel en zag dat je sinds 2002 geregistreerd bent.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:23 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, lekker handig inderdaad
Maareeuh, hoe kwam je erachter dat ik ook bij de oldbies hoor? En ben ik nu in waarde gedaald bij iedereen?
Bijna iedereen is hier van boven de 100.000quote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:24 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik keek in je profiel en zag dat je sinds 2002 geregistreerd bent.
En nee, ik vind over het algemeen juist mensen boven de 100.000 sukkels. (En daar reken ik mezelf voor het gemak maar even niet bij.)
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:24 schreef IQM het volgende:
[..]
En nee, ik vind over het algemeen juist mensen boven de 100.000 sukkels. (En daar reken ik mezelf voor het gemak maar even niet bij.)
Fas is ook een oldbie!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:25 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Bijna iedereen is hier van boven de 100.000
Ik ben één van de weinigen die onder de 40.000 zit.
Ja, 40.000 is nog steeds heel veel. Maar hoeveel van die mensen posten er nog? Als het er meer dan 1000 zijn is het veel.
Kom ik aan met mijn 2482 postsquote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:25 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Bijna iedereen is hier van boven de 100.000
Ik ben één van de weinigen die onder de 40.000 zit.
Ja, 40.000 is nog steeds heel veel. Maar hoeveel van die mensen posten er nog? Als het er meer dan 1000 zijn is het veel.
Zal ik doen! Kan ik er gewoon met pen bijkrabbelen, lijkt me?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:26 schreef reetveter het volgende:
[..]
Je moet ook neerzetten dat je mij kent, succes gegarandeerd!
Paaskonijn. Maar die zou z'n avatar vandaag weer terugzetten, zei hij, dus ik ga niks veranderen in de OP.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:27 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Kom ik aan met mijn 2482 posts
Wie is trouwens de tweede van linksboven in de OP?
Hé mede-oldbie! Je kent mij vast nog wel van mijn vroegere account Piovan!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:27 schreef IQM het volgende:
[..]
Fas is ook een oldbie!
En ik ben zelf van de 70.000-generatie.
Whehe, dat had ik dus ook.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:27 schreef Florian_ het volgende:
Kut he
Ik dacht "bwoh, ik sta vast niet in de dagcijfers vandaag"
Plaats / aantal berichten / gebruiker
001. 293 Moozzie
002. 241 Hyman
003. 218 Lauriette91
004. 190 Florian_
005. 186 IQM
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:28 schreef reetveter het volgende:
[..]
Hé mede-oldbie! Je kent mij vast nog wel van mijn vroegere account Piovan!
Kan je mijn huidige erin zetten.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:28 schreef IQM het volgende:
[..]
Paaskonijn. Maar die zou z'n avatar vandaag weer terugzetten, zei hij, dus ik ga niks veranderen in de OP.
Als ik Fas zie dan zal ik het even checkenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:27 schreef IQM het volgende:
[..]
Fas is ook een oldbie!
En ik ben zelf van de 70.000-generatie.
Oh ja, damn!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:29 schreef reetveter het volgende:
[..]
Kan je mijn huidige erin zetten.
Ja, vastquote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:28 schreef reetveter het volgende:
[..]
Hé mede-oldbie! Je kent mij vast nog wel van mijn vroegere account Piovan!
Heeft ie toch al gedaan?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:28 schreef IQM het volgende:
[..]
Paaskonijn. Maar die zou z'n avatar vandaag weer terugzetten, zei hij, dus ik ga niks veranderen in de OP.
Ik heb jou nu op de behekste plek van NB staan.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:31 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Heeft ie toch al gedaan?
En je voegt mij dus ook niet eens even toe![]()
Fortitudoquote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:32 schreef reetveter het volgende:
Wie de rukneuk is dit nou weer
[ afbeelding ]
Ik ga alvast een verhaal verzinnenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:32 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik heb jou nu op de behekste plek van NB staan.
En als er mensen bij willen, moeten er ook weer mensen weg. We hebben nu precies een mooi aantal.
Ik pik het ook niet.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:28 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
IQM noemt jou een sukkel, hoor je dat? Ik wil niet stoken, maar ik zou het niet pikken
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:31 schreef IQM het volgende:
rv, post je oude icon, die uit de OP eens hier? Dan weet ik welke ik moet veranderen.
FOK!ker van de week: Bupatihquote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:35 schreef Florian_ het volgende:
Ik ben door ananas op fok verzeild geraakt
True story.quote:Hoe ben je op FOK! terecht gekomen?
Ik dacht eerst dat het een of andere Russische spamsite was, want wát ik ook intikte bij Google, telkens kwam dat verdomde FOK! terecht in de zoekresultaten. Onder het mom van 'If you can't beat them, join them', heb ik me op een druilerige herfstdag maar geregistreerd.
Chillen in het kronerburg park tot de popo's in hun undercoverwaggie je nakken en je in du cel gooien terwijl je kankerskaffa bent?quote:
Als jij de boel nou even filtert, kunnen we de OP opschonen met misschien wel een hele regel avatars minder.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:37 schreef jitzzzze het volgende:
Echt heel veel van die lui in de OP komen hier nooit.
Zoals? De meeste zie ik nog wel af en toe.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:37 schreef jitzzzze het volgende:
Hebben ze je toen echt geïnterviewd?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:36 schreef IQM het volgende:
[..]
FOK!ker van de week: Bupatih
[..]
True story.
Zit Zo Moeilijk aan het luisteren maar ze zijn de shitquote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:37 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Chillen in het kronerburg park tot de popo's in hun undercoverwaggie je nakken en je in du cel gooien terwijl je kankerskaffa bent?
Zo was het vroeger tenminste
Gewoon via de PM.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:38 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Hebben ze je toen echt geïnterviewd?![]()
Naar het concentratiekamp ermee.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:37 schreef jitzzzze het volgende:
Maar af en toe? Dat is dus niet genoeg.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:38 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zoals? De meeste zie ik nog wel af en toe.
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:37 schreef IQM het volgende:
[..]
Als jij de boel nou even filtert, kunnen we de OP opschonen met misschien wel een hele regel avatars minder.
Oh ik wou al zeggen.quote:
En een aantal hebben nieuwe UI's.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:40 schreef BobbyB het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Langdurige ban(s)
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Klopt.quote:
Whehe.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:41 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Oh ik wou al zeggen.
Ik zat ooit op een forum en die hadden ineens een journalistieke crewachtig iets, die interviews gingen houden, en later ook met crewleden. Hoewel dat denk ik wel via de msn ging, maar toch
Ze hebben toen ook nog Elize weten te interviewen
Welke?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:43 schreef IQM het volgende:
[..]
Klopt.Ik zou willen dat ik half zo geniaal, intelligent, lekker en gevat was als hij.
[..]
Whehe.Ik heb ooit twee finalisten van Lama Gezocht geïnterviewd voor een site, via de mail.
Ja, waar is BK heen?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:45 schreef Florian_ het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Komen hier (bijna) nooit meer
en KoP en Jordeeeh hebben een ban
Dat is toch die mafketel die na 2 afleveringen weer weg ging?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:46 schreef IQM het volgende:
[..]
Alain de Belg.en Ad-Just de cowboy Henk-lookalike.
Toch?quote:
Ja omdat hij geen chemie had met de andere lama'squote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:46 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat is toch die mafketel die na 2 afleveringen weer weg ging?
Ja.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:46 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat is toch die mafketel die na 2 afleveringen weer weg ging?
dan zeur ik nu alquote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:48 schreef jitzzzze het volgende:
Weg met al die mensen, en zet elleen ons 5'en in de OP. En dan wachten tot er mensen gaan zeuren
quote:
Reetveterquote:
How?quote:
Jullie kennen duidelijk dat grapje niet.quote:
Vond er anders geen kont aan. Wat een klapjosti, net zo lollig als een stoeptegel.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:48 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ja omdat hij geen chemie had met de andere lama's
Hij was trouwens wel geniaal, hij leek als twee druppels water op Johnny Bravo
Noobquote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:50 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Reetveter
Wie is die chick met die sinterklaasmijter naast jos?
O die populaire muziek lover maar iedereen haat die populaire muziek luistertquote:
Hij vraagt wie die chick is. Is Hilary Duff.quote:
Ja hallo, die heeft in de tijd dat ik hier zit al tig keer zn avatar veranderd, alsof ik dat allemaal bij kan houdenquote:
Dat zou je wel moeten doen, jaquote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:52 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ja hallo, die heeft in de tijd dat ik hier zit al tig keer zn avatar veranderd, alsof ik dat allemaal bij kan houden
Was niet de intentie maar ook altijd handig om te weten inderdaadquote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:52 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hij vraagt wie die chick is. Is Hilary Duff.
Je snapt het grapje niet mên.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:52 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ja hallo, die heeft in de tijd dat ik hier zit al tig keer zn avatar veranderd, alsof ik dat allemaal bij kan houden
Komen net 2 meisjes aan de deur om wat vragen te stellen over het werk van mijn ouders... Ik zo vragen stellen waar het van was, ze zegt van die en die school moet voor Economie... Ik welke leraar dan?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:51 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
How?
Mentaal of fysiek pijnlijk?
Bedoelde dus te zeggen dat ik zn looks wel geniaal vond.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:51 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Vond er anders geen kont aan. Wat een klapjosti, net zo lollig als een stoeptegel.
Z'n looks geniaal?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:55 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Bedoelde dus te zeggen dat ik zn looks wel geniaal vond.
Zn grappen zou ik me niet echt kunnen herinneren
Ik zie geen tietenpicsquote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:55 schreef reetveter het volgende:
Fok!Mafia #75 Waar tietenpics dit topic levend houden.
Dit
Over wie gaat dit?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:56 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Z'n looks geniaal?Die gast is zo verschrikkelijk lelijk, het doet nog pijn aan mn ogen.
Ja doe NB in de bannerquote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:56 schreef Florian_ het volgende:
Heuj BobbyB pimp ook gelijk even de banner
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:58 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ja doe NB in de bannerEn bloemen van Gers
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:56 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Z'n looks geniaal?Die gast is zo verschrikkelijk lelijk, het doet nog pijn aan mn ogen.
WTF hoe kom je aan zo'n neusquote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:58 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wie is dat nou?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:58 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat is gewoon weerwolven, toch? Is serieus best een tof spel om te doen met een groep!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:55 schreef reetveter het volgende:
Fok!Mafia #75 Waar tietenpics dit topic levend houden.
Dit
Adjust Bouwman, winnaar van Lama Gezochtquote:
Gekocht op de zwarte markt?quote:
Ah, hij is wel lelijk.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 12:00 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Adjust Bouwman, winnaar van Lama Gezocht
Ja, dan wil dadelijk iedereen in de banner.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 12:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik wil er nog bij, dat kan makkelijk
In een banner willenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 12:01 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, dan wil dadelijk iedereen in de banner.
IK OOK IK OOKquote:Op dinsdag 27 januari 2009 12:01 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, dan wil dadelijk iedereen in de banner.
Kan ik gewoon deze foto van jou gebruiken?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 12:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik wil er nog bij, dat kan makkelijk
failquote:Op dinsdag 27 januari 2009 12:05 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Kan ik gewoon deze foto van jou gebruiken?
[ [url=
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 12:05 schreef BobbyB het volgende:
[..]
[ [url=
Zoals ditte toen?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 12:05 schreef Florian_ het volgende:
Kun je niet zo'n 2e banner maken (zoals die eerst ook in de OP stond). Maar dan met alle plaatjes van de personen uit de UI's. Dus bijvoorbeeld Freud naast Ernie en Stephanie Sadorra [ afbeelding ]. En uiteraard NB met een bloemetje
Wat fail?quote:
Joaquote:Op dinsdag 27 januari 2009 12:07 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zoals ditte toen?
[ afbeelding ]
Dat kan, maar daar heb ik geen zin in.
Ja, dan komt ze dadelijk hier en moet ze eruit, net als die boswachter toenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 12:09 schreef Florian_ het volgende:
En mirre moet er ook in, met d'r comakut [ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 12:12 schreef BobbyB het volgende:
Weet je nog toen we in ONZ zaten?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat is al 700 topics geledenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 12:12 schreef BobbyB het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Relluhhh.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 12:12 schreef BobbyB het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ongeveer ja.quote:
Nee was ook een schattingquote:Op dinsdag 27 januari 2009 12:16 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ongeveer ja.Met al die rekenwonders hier vertrouw ik die telling niet meer.
Ons ziekenhuis zijn 6 oranje containers en een party tent gewordenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 12:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Sinds wanneer zijn ziekenhuizen ineens grote fabrieken geworden ?
Urk.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 12:30 schreef Gupje het volgende:
[..]
Ons ziekenhuis zijn 6 oranje containers en een party tent geworden
WoW die gozer is goed in de melborn shuffelquote:Op dinsdag 27 januari 2009 12:32 schreef Hoogstaande het volgende:
Wie weet welke nummers hier in voorkomen?
De laatste ligt op het puntje van me tongquote:Op dinsdag 27 januari 2009 12:34 schreef Hoogstaande het volgende:
De eerste weet ik al
Nu die andere twee nog
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 12:30 schreef Gupje het volgende:
[..]
Ons ziekenhuis zijn 6 oranje containers en een party tent geworden
Maar wij zijn goed met kip!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 12:34 schreef Gupje het volgende:
[..]
WoW die gozer is goed in de melborn shuffel
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 12:37 schreef Bob-B het volgende:
Even een vraagje hé? Waarom is OUD zo'n lame subforum met alleen maar users die helemaal lyrisch zijn op hun kinderen. Als in ondertitel: "moeder van..." of "trotse moeder"
Is dat soms het enige wat die wijfen bereikt hebben in hun leven? Of het enige waar ze goed voor zijn?
Het antwoord is ja.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 12:37 schreef Bob-B het volgende:
Even een vraagje hé? Waarom is OUD zo'n lame subforum met alleen maar users die helemaal lyrisch zijn op hun kinderen. Als in ondertitel: "moeder van..." of "trotse moeder"
Is dat soms het enige wat die wijfen bereikt hebben in hun leven? Of het enige waar ze goed voor zijn?
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 12:34 schreef Hoogstaande het volgende:
De eerste weet ik al
Nu die andere twee nog
Open het subforum ->KEUquote:Op dinsdag 27 januari 2009 12:37 schreef Bob-B het volgende:
Hoi, welkom in de KLB SC -- thuishaven van bazen en jailbaitafbeeldingenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 12:37 schreef Bob-B het volgende:
Die foto mag je van mij gebruiken, maar hij is niet van mij en ik ben het ook nietquote:Op dinsdag 27 januari 2009 12:05 schreef BobbyB het volgende:
[..]
[ [url=
Dat heb ik ook een tijd gedaanquote:Op dinsdag 27 januari 2009 12:41 schreef Florian_ het volgende:
Mensen die alleen maar in Slowchats posten
http://forum.fok.nl/user/history/206848
quote:
geregistreerd op: vrijdag 22 februari 2008 @ 11:30quote:Op dinsdag 27 januari 2009 12:41 schreef Florian_ het volgende:
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 12:44 schreef Florian_ het volgende:
[..]
NOU DAN BENNE GIJ DUS OOK ENE PAUPER
Wel woar, liegebeest!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 12:41 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Die foto mag je van mij gebruiken, maar hij is niet van mij en ik ben het ook niet
Mag van zn moeder geen msn installeren op zn pc en moet dus op deze manier zijn chatlusten botvierenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 12:41 schreef Florian_ het volgende:
Ja, en ik moet zo naar buitenquote:
Smakelijkquote:
He?quote:
Ontzettend.quote:
Die zitten in een bakje.quote:
Jij weet toch wie het is, voor de rest boeieeeeeeend.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:20 schreef IQM het volgende:
[..]
Bt heeft de gewoonte om namen van vrienden en vriendinnen gewoon op het forum of in een gesprek te gooien, zonder ze nader toe te lichten.
voe lee voekoe see avek moi?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 12:57 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik ging nog wel 20 minuutjes naar Franszoals mijn lerares zei, beter laat dan nooit
IK HAAT FRANSquote:
quote:
Vuige proleet, zo haal je nooit je mbo diplomaquote:Op dinsdag 27 januari 2009 12:59 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik heb maar gespijbeld, geen zin in bedrijfseconomie
Bij mij tenminste wel hoorquote:
Ik ben het type ''niks doen, alles halen''quote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:00 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Vuige proleet, zo haal je nooit je mbo diploma
Zal ik bij je op de afdeling komen werken?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dit is echt te flauw, hier kan ik niet tegen
Sinds wanneer moet je een mbo diploma halen?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:00 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Vuige proleet, zo haal je nooit je mbo diploma
Helaas, de sociale werkplaats kan je niet missen.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zal ik bij je op de afdeling komen werken?
Gegarandeerd dat je na 1 dag weg bent
Kom mee, we gaan MBO'ers bashen. kanker toch op manquote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Sinds wanneer moet je een mbo diploma halen?
Die krijg je toch gratis bij een pakje boter?
Crap...quote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:04 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Helaas, de sociale werkplaats kan je niet missen.
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 12:57 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik ging nog wel 20 minuutjes naar Franszoals mijn lerares zei, beter laat dan nooit
Ik wel, ja.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 12:58 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jij weet toch wie het is, voor de rest boeieeeeeeend.
Ik heb zelf Mbo gedaanquote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:05 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Kom mee, we gaan MBO'ers bashen. kanker toch op man
Ze zitten ook in zakken chips.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Sinds wanneer moet je een mbo diploma halen?
Die krijg je toch gratis bij een pakje boter?
Spaar ze allemaal?quote:
Ik erger me aan zulke mensenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb zelf Mbo gedaan![]()
Wind je niet zo op ...
Ja, maar het is wel de waarheid.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:07 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik erger me aan zulke mensen
Alsof je me erbij kunt naaien, afwezig is afwezig wat je reden ook isquote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:06 schreef IQM het volgende:
[..]!
En het is dat het Birgit is, anders had ik heel boos naar je lerares gebeld en je erbij genaaid.
[..]
Ik wel, ja.
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:07 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dan zou het altijd nog voelee voe koesee avek moi moeten zijn
MBO scheikunde & wiskunde?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar het is wel de waarheid.
Alleen voor scheikunde en wiskunde heb ik even moeten leren, maar verder...
See twah?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:07 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dan zou het altijd nog voelee voe koesee avek moi moeten zijn
Uiteraard.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik hoor het al, dat wordt een 10 voor frans.
Ikke. Voor Straatprostitutie. Of heb je daar geen MBO voor nodig?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:10 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik heb Dakdekker inmiddels dubbel, wil iemand misschien ruilen voor Metselaar?
Ja, dat is op havo niveau.quote:
STOP NOU MET DAT KUTFRANS. IK HAAT FRANS, FRANSEN EN FRANKRIJKquote:
quote:
True, het is ook te simpel om waar te zijn. Ach, hierga gehe ich auch naar het HBOquote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar het is wel de waarheid.
Alleen voor scheikunde en wiskunde heb ik even moeten leren, maar verder...
Klopt.quote:
Ganz geil.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:12 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
True, het is ook te simpel om waar te zijn. Ach, hierga gehe ich auch naar het HBO
Ik geloof het nietquote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:11 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ikke. Voor Straatprostitutie. Of heb je daar geen MBO voor nodig?
Praat gewoon Engels.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Klopt.
Als ik iets wil bestellen in frankrijk, dan wijs ik het maar aan.
Afrekenen gaat met handen en voeten
Niet met euro's?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Klopt.
Als ik iets wil bestellen in frankrijk, dan wijs ik het maar aan.
Afrekenen gaat met handen en voeten
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA en HA!quote:
Oh ja, kutschool.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:08 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Alsof je me erbij kunt naaien, afwezig is afwezig wat je reden ook is
Le modèle français de protection sociale disparaîtquote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:11 schreef Lakitu het volgende:
[..]
STOP NOU MET DAT KUTFRANS. IK HAAT FRANS, FRANSEN EN FRANKRIJK![]()
Weet je wat zo vreemd is?quote:
In Frankrijk kom ik toch nooit, dus dat boeit niet. Maar als er hier Franse toeristen het gore lef hebben om mij in het Frans de weg te vragen, krijgen ze een Engelse preek van 3 minuten lang.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA en HA!
Heb jij ooit weleens engels gepraat tegen franse mensen?![]()
Moet je eens doen...
Als je wilt dat er in je eten wordt gespuugd
Hahaquote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Ik geloof dat ik een 6 of 7 stond voor frans, maar verder was ik er niet zo goed in
quote:
Iew, strebertje.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:16 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hahanou goed toch
ik sta nu een 6,3 maar ik ga die toets herkansen want dat kan ik stukken beter.
sjeee neuu paarleee franssseee?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:16 schreef Lakitu het volgende:
[..]
In Frankrijk kom ik toch nooit, dus dat boeit niet. Maar als er hier Franse toeristen het gore lef hebben om mij in het Frans de weg te vragen, krijgen ze een Engelse preek van 3 minuten lang.
Oh noes!quote:Oude rukkers zijn gezonder
Polyxeni Dimitropoulou is een toffe peer. Een vettig ventje ook, maar vooral een toffe peer. Deze professor heeft maandenlang het masturbeergedrag van honderden mannen onderzocht, om uiteindelijk met een onbetwistbare conclusie naar buiten te komen: masturberen is gewoon goed voor de gezondheid. Als je er tenminste oud genoeg voor bent.
Het addertje onder het gras is namelijk dat er een duidelijk onderscheid is tussen verschillende leeftijdsgroepen. Fappende tieners hebben een verhoogde kans op prostaatkanker op latere leeftijd, terwijl mannen van middelbare en bejaarde leeftijd net tumors en kanker vermijden door de generaal regelmatig te salueren. Polyxeni raadt jongeren dan ook aan om masturbeervrij te blijven tot na hun 35ste, daarna mogen alle remmen los. Op doktersbevel, met dank aan de universiteit van Nottingham.
De link tussen kanker en masturberen kwam aan het licht tijdens een gericht onderzoek, waarbij 800 mannen (400 met kanker, 400 zonder) vragen beantwoordden over hun seksleven. 40 procent van de mannen met prostaatkanker behoorde tot de groep die seksueel hyperactief was. Seksueel hyperactief, dat is voor wetenschappers twee tot zeven keer per week masturberen. Vijftigers die er datzelfde trainingsschema op na hielden, bleken aanzienlijk minder vatbaar te zijn voor kanker.
We hadden een franse leraar met de naam Brak.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:16 schreef Breathtaking het volgende:
Hahanou goed toch
ik sta nu een 6,3 maar ik ga die toets herkansen want dat kan ik stukken beter.
Viezerik, masturbeer jij?quote:
Hahahaquote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
We hadden een franse leraar met de naam Brak.
Dat sprak ie altijd op zn frans uit...
Ik heb er twee gehad.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:20 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hahahaal knap dat je er een leraar voor had. Ik heb nog nooit een mannelijke docent frans gezien
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:20 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hahahaal knap dat je er een leraar voor had. Ik heb nog nooit een mannelijke docent frans gezien
't Is zeker te grof om te zeggen dat ik daar wel een portie kanker voor over heb?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:22 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
En als het nou voor (bij) je gedaan wordt?
Zulke mensen sta ik niet eens te woord. Fransen zijn kut. Franse taal is kut. Franse auto's zijn kut. Frankrijk is kut.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:16 schreef Lakitu het volgende:
[..]
In Frankrijk kom ik toch nooit, dus dat boeit niet. Maar als er hier Franse toeristen het gore lef hebben om mij in het Frans de weg te vragen, krijgen ze een Engelse preek van 3 minuten lang.
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:20 schreef NoelGallagher het volgende:
Frans![]()
Wat een kankertaal, kutland, arrogante kutlui
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:23 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zulke mensen sta ik niet eens te woord. Fransen zijn kut. Franse taal is kut. Franse auto's zijn kut. Frankrijk is kut.
Het weggedrag van de fransen is kut, de route de solei is kut, maar het eten is wel lekkerquote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:23 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zulke mensen sta ik niet eens te woord. Fransen zijn kut. Franse taal is kut. Franse auto's zijn kut. Frankrijk is kut.
Zou jij kanker overhebben voor een rukbeurt?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:22 schreef IQM het volgende:
[..]
't Is zeker te grof om te zeggen dat ik daar wel een portie kanker voor over heb?
QFTquote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:23 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik zeg: muur omheen bouwen en vol laten lopen met water.quote:
Dan heeft het geen nut.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:22 schreef IQM het volgende:
[..]
't Is zeker te grof om te zeggen dat ik daar wel een portie kanker voor over heb?
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:24 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Zou jij kanker overhebben voor een rukbeurt?
Ik alleen maar leraressen, ze hielden wel allemaal van mequote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:21 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik heb er twee gehad.
Eentje was pretty gay met z'n très hoge stem.
En die andere was wel cool. En goed!En afdelingsdirecteur. En de vader van een gozer uit mijn jaar. En hij had 'Kicken' als achternaam.
NEE NIET DIE SMILEY HET BRANDTquote:
Waarom zeg je dat laatste erbij?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:25 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik alleen maar leraressen, ze hielden wel allemaal van me
Dat heb ik nou ook met 'steden' als rotterdam enzo.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:25 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik praat uit principe niet tegen fransen. Ik neem de moeite ook niet om frankrijk of fransen met een hoofdletter te schrijven.
Duitsers kan ik wel hebben. Fransen zijn gewoon bagger debielen met een arrogantie ten top. Duitsers doen tenminste nog enigzins moeite om een andere taal zoals bijv Engels te leren. Fransen vinden maar dat iedereen zich aan hen aan dient te passen.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:24 schreef gers het volgende:
[..]
QFT
ik stuur ook altijd duitsers richting grens als ze de weg vragen
iedereen houdt toch van jouwquote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:25 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik alleen maar leraressen, ze hielden wel allemaal van me
Stoer joh.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:25 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik praat uit principe niet tegen fransen. Ik neem de moeite ook niet om frankrijk of fransen met een hoofdletter te schrijven.
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:26 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Dat heb ik nou ook met 'steden' als rotterdam enzo.
The Maskquote:
ich bin der krieg nies vergessenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:26 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Duitsers kan ik wel hebben. Fransen zijn gewoon bagger debielen met een arrogantie ten top. Duitsers doen tenminste nog enigzins moeite om een andere taal zoals bijv Engels te leren. Fransen vinden maar dat iedereen zich aan hen aan dient te passen.
Mijn geschiedenis leraar heeft me laatst geslagen met een boek, nadat hij zei dat hij me eigenlijk over knie zou moeten leggen. Kan ik 'm nu aanklagen?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:27 schreef IQM het volgende:
De enige docent die ik écht niet mocht, had ik bijna voor de rechter gesleept.
vertelquote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:27 schreef IQM het volgende:
En ik baal er nog steeds van dat het niet is doorgegaan.
Doen. Serieus. Gewoon doen. Waarom? Omdat het kan.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:27 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Mijn geschiedenis leraar heeft me laatst geslagen met een boek, nadat hij zei dat hij me eigenlijk over knie zou moeten leggen. Kan ik 'm nu aanklagen?
Haha, je bent misbruikt.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:27 schreef IQM het volgende:
En ik baal er nog steeds van dat het niet is doorgegaan.
Rotterdamquote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:26 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Dat heb ik nou ook met 'steden' als rotterdam enzo.
Sowieso het gedrag van Fransen. Overigens het weggedrag van Fransen zit gewoon in die franse auto's. Kijk Nederlands maar eens in hun peugeot of renaultquote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het weggedrag van de fransen is kut, de route de solei is kut, maar het eten is wel lekker
Wat was de aanleiding?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:27 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Mijn geschiedenis leraar heeft me laatst geslagen met een boek, nadat hij zei dat hij me eigenlijk over knie zou moeten leggen. Kan ik 'm nu aanklagen?
Binnenkort maar weer eens kijken.quote:
Maar hij is heel aardigquote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:28 schreef IQM het volgende:
[..]
Doen. Serieus. Gewoon doen. Waarom? Omdat het kan.
Ik was aan het praten en dat mocht nietquote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:29 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Wat was de aanleiding?
Is namelijk heel belangrijk!
Jij?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:31 schreef gers het volgende:
ik had ooit een leraar met de dood bedreigd
jaquote:
Dan vond je het ook niet erg.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:31 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Maar hij is heel aardigdus ik wil het heul niet.
Gewoon op de 5.5 mikken.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:33 schreef Breathtaking het volgende:
Ik moet binnenkort eens wat examendoelen gaan bepalen qua cijfers
Genietenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:33 schreef IQM het volgende:
[..]
Dan vond je het ook niet erg.Niet zeuren dan, maar genieten.
Hij gaf je gewoon een tik neem ik aan, hij kletste m niet vol op je wang?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:34 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Genieten? Van een boek op mn hoofd
?
quote:
liever nietquote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:36 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
vertel
Ik heb een keer een leraar uitgescholden voor hondenlul
En jij ging een economische studie doen?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:37 schreef Breathtaking het volgende:
Ik heb nu:
NL: 6,2
DU: 7,3(7)
EN: 8,4
GS1: 6,6(7)
ANW: 6,6(7)
MA: 6,7(7)
FA: 6,3
AK: 6,8
GS: 6,3![]()
WI: 4,6
EC: 6,3
MO: 6,7![]()
Mweh hij sloeg een paar keer tegen mn achterhoofdquote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:36 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Hij gaf je gewoon een tik neem ik aan, hij kletste m niet vol op je wang?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |