Als jij de boel nou even filtert, kunnen we de OP opschonen met misschien wel een hele regel avatars minder.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:37 schreef jitzzzze het volgende:
Echt heel veel van die lui in de OP komen hier nooit.
Zoals? De meeste zie ik nog wel af en toe.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:37 schreef jitzzzze het volgende:
Hebben ze je toen echt geïnterviewd?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:36 schreef IQM het volgende:
[..]
FOK!ker van de week: Bupatih
[..]
True story.
Zit Zo Moeilijk aan het luisteren maar ze zijn de shitquote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:37 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Chillen in het kronerburg park tot de popo's in hun undercoverwaggie je nakken en je in du cel gooien terwijl je kankerskaffa bent?
Zo was het vroeger tenminste
Gewoon via de PM.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:38 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Hebben ze je toen echt geïnterviewd?![]()
Naar het concentratiekamp ermee.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:37 schreef jitzzzze het volgende:
Maar af en toe? Dat is dus niet genoeg.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:38 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zoals? De meeste zie ik nog wel af en toe.
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:37 schreef IQM het volgende:
[..]
Als jij de boel nou even filtert, kunnen we de OP opschonen met misschien wel een hele regel avatars minder.
Oh ik wou al zeggen.quote:
En een aantal hebben nieuwe UI's.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:40 schreef BobbyB het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Langdurige ban(s)
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Klopt.quote:
Whehe.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:41 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Oh ik wou al zeggen.
Ik zat ooit op een forum en die hadden ineens een journalistieke crewachtig iets, die interviews gingen houden, en later ook met crewleden. Hoewel dat denk ik wel via de msn ging, maar toch
Ze hebben toen ook nog Elize weten te interviewen
Welke?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:43 schreef IQM het volgende:
[..]
Klopt.Ik zou willen dat ik half zo geniaal, intelligent, lekker en gevat was als hij.
[..]
Whehe.Ik heb ooit twee finalisten van Lama Gezocht geïnterviewd voor een site, via de mail.
Ja, waar is BK heen?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:45 schreef Florian_ het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Komen hier (bijna) nooit meer
en KoP en Jordeeeh hebben een ban
Dat is toch die mafketel die na 2 afleveringen weer weg ging?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:46 schreef IQM het volgende:
[..]
Alain de Belg.en Ad-Just de cowboy Henk-lookalike.
Toch?quote:
Ja omdat hij geen chemie had met de andere lama'squote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:46 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat is toch die mafketel die na 2 afleveringen weer weg ging?
Ja.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:46 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat is toch die mafketel die na 2 afleveringen weer weg ging?
dan zeur ik nu alquote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:48 schreef jitzzzze het volgende:
Weg met al die mensen, en zet elleen ons 5'en in de OP. En dan wachten tot er mensen gaan zeuren
quote:
Reetveterquote:
How?quote:
Jullie kennen duidelijk dat grapje niet.quote:
Vond er anders geen kont aan. Wat een klapjosti, net zo lollig als een stoeptegel.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:48 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ja omdat hij geen chemie had met de andere lama's
Hij was trouwens wel geniaal, hij leek als twee druppels water op Johnny Bravo
Noobquote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:50 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Reetveter
Wie is die chick met die sinterklaasmijter naast jos?
O die populaire muziek lover maar iedereen haat die populaire muziek luistertquote:
Hij vraagt wie die chick is. Is Hilary Duff.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |