Ze zitten ook in zakken chips.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Sinds wanneer moet je een mbo diploma halen?
Die krijg je toch gratis bij een pakje boter?
Spaar ze allemaal?quote:
Ik erger me aan zulke mensenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb zelf Mbo gedaan![]()
Wind je niet zo op ...
Ja, maar het is wel de waarheid.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:07 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik erger me aan zulke mensen
Alsof je me erbij kunt naaien, afwezig is afwezig wat je reden ook isquote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:06 schreef IQM het volgende:
[..]!
En het is dat het Birgit is, anders had ik heel boos naar je lerares gebeld en je erbij genaaid.
[..]
Ik wel, ja.
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:07 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dan zou het altijd nog voelee voe koesee avek moi moeten zijn
MBO scheikunde & wiskunde?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar het is wel de waarheid.
Alleen voor scheikunde en wiskunde heb ik even moeten leren, maar verder...
See twah?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:07 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dan zou het altijd nog voelee voe koesee avek moi moeten zijn
Uiteraard.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik hoor het al, dat wordt een 10 voor frans.
Ikke. Voor Straatprostitutie. Of heb je daar geen MBO voor nodig?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:10 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik heb Dakdekker inmiddels dubbel, wil iemand misschien ruilen voor Metselaar?
Ja, dat is op havo niveau.quote:
STOP NOU MET DAT KUTFRANS. IK HAAT FRANS, FRANSEN EN FRANKRIJKquote:
quote:
True, het is ook te simpel om waar te zijn. Ach, hierga gehe ich auch naar het HBOquote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar het is wel de waarheid.
Alleen voor scheikunde en wiskunde heb ik even moeten leren, maar verder...
Klopt.quote:
Ganz geil.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:12 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
True, het is ook te simpel om waar te zijn. Ach, hierga gehe ich auch naar het HBO
Ik geloof het nietquote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:11 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ikke. Voor Straatprostitutie. Of heb je daar geen MBO voor nodig?
Praat gewoon Engels.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Klopt.
Als ik iets wil bestellen in frankrijk, dan wijs ik het maar aan.
Afrekenen gaat met handen en voeten
Niet met euro's?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Klopt.
Als ik iets wil bestellen in frankrijk, dan wijs ik het maar aan.
Afrekenen gaat met handen en voeten
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA en HA!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |