De laatste ligt op het puntje van me tongquote:Op dinsdag 27 januari 2009 12:34 schreef Hoogstaande het volgende:
De eerste weet ik al
Nu die andere twee nog
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 12:30 schreef Gupje het volgende:
[..]
Ons ziekenhuis zijn 6 oranje containers en een party tent geworden
Maar wij zijn goed met kip!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 12:34 schreef Gupje het volgende:
[..]
WoW die gozer is goed in de melborn shuffel
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 12:37 schreef Bob-B het volgende:
Even een vraagje hé? Waarom is OUD zo'n lame subforum met alleen maar users die helemaal lyrisch zijn op hun kinderen. Als in ondertitel: "moeder van..." of "trotse moeder"
Is dat soms het enige wat die wijfen bereikt hebben in hun leven? Of het enige waar ze goed voor zijn?
Het antwoord is ja.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 12:37 schreef Bob-B het volgende:
Even een vraagje hé? Waarom is OUD zo'n lame subforum met alleen maar users die helemaal lyrisch zijn op hun kinderen. Als in ondertitel: "moeder van..." of "trotse moeder"
Is dat soms het enige wat die wijfen bereikt hebben in hun leven? Of het enige waar ze goed voor zijn?
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 12:34 schreef Hoogstaande het volgende:
De eerste weet ik al
Nu die andere twee nog
Open het subforum ->KEUquote:Op dinsdag 27 januari 2009 12:37 schreef Bob-B het volgende:
Hoi, welkom in de KLB SC -- thuishaven van bazen en jailbaitafbeeldingenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 12:37 schreef Bob-B het volgende:
Die foto mag je van mij gebruiken, maar hij is niet van mij en ik ben het ook nietquote:Op dinsdag 27 januari 2009 12:05 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Kan ik gewoon deze foto van jou gebruiken?
[ [url=
Dat heb ik ook een tijd gedaanquote:Op dinsdag 27 januari 2009 12:41 schreef Florian_ het volgende:
Mensen die alleen maar in Slowchats posten
http://forum.fok.nl/user/history/206848
quote:
geregistreerd op: vrijdag 22 februari 2008 @ 11:30quote:Op dinsdag 27 januari 2009 12:41 schreef Florian_ het volgende:
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 12:44 schreef Florian_ het volgende:
[..]
NOU DAN BENNE GIJ DUS OOK ENE PAUPER
Wel woar, liegebeest!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 12:41 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Die foto mag je van mij gebruiken, maar hij is niet van mij en ik ben het ook niet
Mag van zn moeder geen msn installeren op zn pc en moet dus op deze manier zijn chatlusten botvierenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 12:41 schreef Florian_ het volgende:
Ja, en ik moet zo naar buitenquote:
Smakelijkquote:
He?quote:
Ontzettend.quote:
Die zitten in een bakje.quote:
Jij weet toch wie het is, voor de rest boeieeeeeeend.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:20 schreef IQM het volgende:
[..]
Bt heeft de gewoonte om namen van vrienden en vriendinnen gewoon op het forum of in een gesprek te gooien, zonder ze nader toe te lichten.
voe lee voekoe see avek moi?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 12:57 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik ging nog wel 20 minuutjes naar Franszoals mijn lerares zei, beter laat dan nooit
IK HAAT FRANSquote:
quote:
Vuige proleet, zo haal je nooit je mbo diplomaquote:Op dinsdag 27 januari 2009 12:59 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik heb maar gespijbeld, geen zin in bedrijfseconomie
Bij mij tenminste wel hoorquote:
Ik ben het type ''niks doen, alles halen''quote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:00 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Vuige proleet, zo haal je nooit je mbo diploma
Zal ik bij je op de afdeling komen werken?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dit is echt te flauw, hier kan ik niet tegen
Sinds wanneer moet je een mbo diploma halen?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:00 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Vuige proleet, zo haal je nooit je mbo diploma
Helaas, de sociale werkplaats kan je niet missen.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zal ik bij je op de afdeling komen werken?
Gegarandeerd dat je na 1 dag weg bent
Kom mee, we gaan MBO'ers bashen. kanker toch op manquote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Sinds wanneer moet je een mbo diploma halen?
Die krijg je toch gratis bij een pakje boter?
Crap...quote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:04 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Helaas, de sociale werkplaats kan je niet missen.
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 12:57 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik ging nog wel 20 minuutjes naar Franszoals mijn lerares zei, beter laat dan nooit
Ik wel, ja.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 12:58 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jij weet toch wie het is, voor de rest boeieeeeeeend.
Ik heb zelf Mbo gedaanquote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:05 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Kom mee, we gaan MBO'ers bashen. kanker toch op man
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |