Ze zitten ook in zakken chips.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Sinds wanneer moet je een mbo diploma halen?
Die krijg je toch gratis bij een pakje boter?
Spaar ze allemaal?quote:
Ik erger me aan zulke mensenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb zelf Mbo gedaan![]()
Wind je niet zo op ...
Ja, maar het is wel de waarheid.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:07 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik erger me aan zulke mensen
Alsof je me erbij kunt naaien, afwezig is afwezig wat je reden ook isquote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:06 schreef IQM het volgende:
[..]!
En het is dat het Birgit is, anders had ik heel boos naar je lerares gebeld en je erbij genaaid.
[..]
Ik wel, ja.
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:07 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dan zou het altijd nog voelee voe koesee avek moi moeten zijn
MBO scheikunde & wiskunde?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar het is wel de waarheid.
Alleen voor scheikunde en wiskunde heb ik even moeten leren, maar verder...
See twah?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:07 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dan zou het altijd nog voelee voe koesee avek moi moeten zijn
Uiteraard.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik hoor het al, dat wordt een 10 voor frans.
Ikke. Voor Straatprostitutie. Of heb je daar geen MBO voor nodig?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:10 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik heb Dakdekker inmiddels dubbel, wil iemand misschien ruilen voor Metselaar?
Ja, dat is op havo niveau.quote:
STOP NOU MET DAT KUTFRANS. IK HAAT FRANS, FRANSEN EN FRANKRIJKquote:
quote:
True, het is ook te simpel om waar te zijn. Ach, hierga gehe ich auch naar het HBOquote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar het is wel de waarheid.
Alleen voor scheikunde en wiskunde heb ik even moeten leren, maar verder...
Klopt.quote:
Ganz geil.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:12 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
True, het is ook te simpel om waar te zijn. Ach, hierga gehe ich auch naar het HBO
Ik geloof het nietquote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:11 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ikke. Voor Straatprostitutie. Of heb je daar geen MBO voor nodig?
Praat gewoon Engels.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Klopt.
Als ik iets wil bestellen in frankrijk, dan wijs ik het maar aan.
Afrekenen gaat met handen en voeten
Niet met euro's?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Klopt.
Als ik iets wil bestellen in frankrijk, dan wijs ik het maar aan.
Afrekenen gaat met handen en voeten
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA en HA!quote:
Oh ja, kutschool.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:08 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Alsof je me erbij kunt naaien, afwezig is afwezig wat je reden ook is
Le modèle français de protection sociale disparaîtquote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:11 schreef Lakitu het volgende:
[..]
STOP NOU MET DAT KUTFRANS. IK HAAT FRANS, FRANSEN EN FRANKRIJK![]()
Weet je wat zo vreemd is?quote:
In Frankrijk kom ik toch nooit, dus dat boeit niet. Maar als er hier Franse toeristen het gore lef hebben om mij in het Frans de weg te vragen, krijgen ze een Engelse preek van 3 minuten lang.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA en HA!
Heb jij ooit weleens engels gepraat tegen franse mensen?![]()
Moet je eens doen...
Als je wilt dat er in je eten wordt gespuugd
Hahaquote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Ik geloof dat ik een 6 of 7 stond voor frans, maar verder was ik er niet zo goed in
quote:
Iew, strebertje.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:16 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hahanou goed toch
ik sta nu een 6,3 maar ik ga die toets herkansen want dat kan ik stukken beter.
sjeee neuu paarleee franssseee?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:16 schreef Lakitu het volgende:
[..]
In Frankrijk kom ik toch nooit, dus dat boeit niet. Maar als er hier Franse toeristen het gore lef hebben om mij in het Frans de weg te vragen, krijgen ze een Engelse preek van 3 minuten lang.
Oh noes!quote:Oude rukkers zijn gezonder
Polyxeni Dimitropoulou is een toffe peer. Een vettig ventje ook, maar vooral een toffe peer. Deze professor heeft maandenlang het masturbeergedrag van honderden mannen onderzocht, om uiteindelijk met een onbetwistbare conclusie naar buiten te komen: masturberen is gewoon goed voor de gezondheid. Als je er tenminste oud genoeg voor bent.
Het addertje onder het gras is namelijk dat er een duidelijk onderscheid is tussen verschillende leeftijdsgroepen. Fappende tieners hebben een verhoogde kans op prostaatkanker op latere leeftijd, terwijl mannen van middelbare en bejaarde leeftijd net tumors en kanker vermijden door de generaal regelmatig te salueren. Polyxeni raadt jongeren dan ook aan om masturbeervrij te blijven tot na hun 35ste, daarna mogen alle remmen los. Op doktersbevel, met dank aan de universiteit van Nottingham.
De link tussen kanker en masturberen kwam aan het licht tijdens een gericht onderzoek, waarbij 800 mannen (400 met kanker, 400 zonder) vragen beantwoordden over hun seksleven. 40 procent van de mannen met prostaatkanker behoorde tot de groep die seksueel hyperactief was. Seksueel hyperactief, dat is voor wetenschappers twee tot zeven keer per week masturberen. Vijftigers die er datzelfde trainingsschema op na hielden, bleken aanzienlijk minder vatbaar te zijn voor kanker.
We hadden een franse leraar met de naam Brak.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:16 schreef Breathtaking het volgende:
Hahanou goed toch
ik sta nu een 6,3 maar ik ga die toets herkansen want dat kan ik stukken beter.
Viezerik, masturbeer jij?quote:
Hahahaquote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
We hadden een franse leraar met de naam Brak.
Dat sprak ie altijd op zn frans uit...
Ik heb er twee gehad.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:20 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hahahaal knap dat je er een leraar voor had. Ik heb nog nooit een mannelijke docent frans gezien
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:20 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hahahaal knap dat je er een leraar voor had. Ik heb nog nooit een mannelijke docent frans gezien
't Is zeker te grof om te zeggen dat ik daar wel een portie kanker voor over heb?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:22 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
En als het nou voor (bij) je gedaan wordt?
Zulke mensen sta ik niet eens te woord. Fransen zijn kut. Franse taal is kut. Franse auto's zijn kut. Frankrijk is kut.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:16 schreef Lakitu het volgende:
[..]
In Frankrijk kom ik toch nooit, dus dat boeit niet. Maar als er hier Franse toeristen het gore lef hebben om mij in het Frans de weg te vragen, krijgen ze een Engelse preek van 3 minuten lang.
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:20 schreef NoelGallagher het volgende:
Frans![]()
Wat een kankertaal, kutland, arrogante kutlui
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:23 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zulke mensen sta ik niet eens te woord. Fransen zijn kut. Franse taal is kut. Franse auto's zijn kut. Frankrijk is kut.
Het weggedrag van de fransen is kut, de route de solei is kut, maar het eten is wel lekkerquote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:23 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zulke mensen sta ik niet eens te woord. Fransen zijn kut. Franse taal is kut. Franse auto's zijn kut. Frankrijk is kut.
Zou jij kanker overhebben voor een rukbeurt?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:22 schreef IQM het volgende:
[..]
't Is zeker te grof om te zeggen dat ik daar wel een portie kanker voor over heb?
QFTquote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:23 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik zeg: muur omheen bouwen en vol laten lopen met water.quote:
Dan heeft het geen nut.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:22 schreef IQM het volgende:
[..]
't Is zeker te grof om te zeggen dat ik daar wel een portie kanker voor over heb?
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:24 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Zou jij kanker overhebben voor een rukbeurt?
Ik alleen maar leraressen, ze hielden wel allemaal van mequote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:21 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik heb er twee gehad.
Eentje was pretty gay met z'n très hoge stem.
En die andere was wel cool. En goed!En afdelingsdirecteur. En de vader van een gozer uit mijn jaar. En hij had 'Kicken' als achternaam.
NEE NIET DIE SMILEY HET BRANDTquote:
Waarom zeg je dat laatste erbij?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:25 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik alleen maar leraressen, ze hielden wel allemaal van me
Dat heb ik nou ook met 'steden' als rotterdam enzo.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:25 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik praat uit principe niet tegen fransen. Ik neem de moeite ook niet om frankrijk of fransen met een hoofdletter te schrijven.
Duitsers kan ik wel hebben. Fransen zijn gewoon bagger debielen met een arrogantie ten top. Duitsers doen tenminste nog enigzins moeite om een andere taal zoals bijv Engels te leren. Fransen vinden maar dat iedereen zich aan hen aan dient te passen.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:24 schreef gers het volgende:
[..]
QFT
ik stuur ook altijd duitsers richting grens als ze de weg vragen
iedereen houdt toch van jouwquote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:25 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik alleen maar leraressen, ze hielden wel allemaal van me
Stoer joh.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:25 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik praat uit principe niet tegen fransen. Ik neem de moeite ook niet om frankrijk of fransen met een hoofdletter te schrijven.
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:26 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Dat heb ik nou ook met 'steden' als rotterdam enzo.
The Maskquote:
ich bin der krieg nies vergessenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:26 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Duitsers kan ik wel hebben. Fransen zijn gewoon bagger debielen met een arrogantie ten top. Duitsers doen tenminste nog enigzins moeite om een andere taal zoals bijv Engels te leren. Fransen vinden maar dat iedereen zich aan hen aan dient te passen.
Mijn geschiedenis leraar heeft me laatst geslagen met een boek, nadat hij zei dat hij me eigenlijk over knie zou moeten leggen. Kan ik 'm nu aanklagen?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:27 schreef IQM het volgende:
De enige docent die ik écht niet mocht, had ik bijna voor de rechter gesleept.
vertelquote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:27 schreef IQM het volgende:
En ik baal er nog steeds van dat het niet is doorgegaan.
Doen. Serieus. Gewoon doen. Waarom? Omdat het kan.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:27 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Mijn geschiedenis leraar heeft me laatst geslagen met een boek, nadat hij zei dat hij me eigenlijk over knie zou moeten leggen. Kan ik 'm nu aanklagen?
Haha, je bent misbruikt.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:27 schreef IQM het volgende:
En ik baal er nog steeds van dat het niet is doorgegaan.
Rotterdamquote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:26 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Dat heb ik nou ook met 'steden' als rotterdam enzo.
Sowieso het gedrag van Fransen. Overigens het weggedrag van Fransen zit gewoon in die franse auto's. Kijk Nederlands maar eens in hun peugeot of renaultquote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het weggedrag van de fransen is kut, de route de solei is kut, maar het eten is wel lekker
Wat was de aanleiding?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:27 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Mijn geschiedenis leraar heeft me laatst geslagen met een boek, nadat hij zei dat hij me eigenlijk over knie zou moeten leggen. Kan ik 'm nu aanklagen?
Binnenkort maar weer eens kijken.quote:
Maar hij is heel aardigquote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:28 schreef IQM het volgende:
[..]
Doen. Serieus. Gewoon doen. Waarom? Omdat het kan.
Ik was aan het praten en dat mocht nietquote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:29 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Wat was de aanleiding?
Is namelijk heel belangrijk!
Jij?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:31 schreef gers het volgende:
ik had ooit een leraar met de dood bedreigd
jaquote:
Dan vond je het ook niet erg.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:31 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Maar hij is heel aardigdus ik wil het heul niet.
Gewoon op de 5.5 mikken.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:33 schreef Breathtaking het volgende:
Ik moet binnenkort eens wat examendoelen gaan bepalen qua cijfers
Genietenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:33 schreef IQM het volgende:
[..]
Dan vond je het ook niet erg.Niet zeuren dan, maar genieten.
Hij gaf je gewoon een tik neem ik aan, hij kletste m niet vol op je wang?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:34 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Genieten? Van een boek op mn hoofd
?
quote:
liever nietquote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:36 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
vertel
Ik heb een keer een leraar uitgescholden voor hondenlul
En jij ging een economische studie doen?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:37 schreef Breathtaking het volgende:
Ik heb nu:
NL: 6,2
DU: 7,3(7)
EN: 8,4
GS1: 6,6(7)
ANW: 6,6(7)
MA: 6,7(7)
FA: 6,3
AK: 6,8
GS: 6,3![]()
WI: 4,6
EC: 6,3
MO: 6,7![]()
Mweh hij sloeg een paar keer tegen mn achterhoofdquote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:36 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Hij gaf je gewoon een tik neem ik aan, hij kletste m niet vol op je wang?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |