Ik zeg: muur omheen bouwen en vol laten lopen met water.quote:
Dan heeft het geen nut.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:22 schreef IQM het volgende:
[..]
't Is zeker te grof om te zeggen dat ik daar wel een portie kanker voor over heb?
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:24 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Zou jij kanker overhebben voor een rukbeurt?
Ik alleen maar leraressen, ze hielden wel allemaal van mequote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:21 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik heb er twee gehad.
Eentje was pretty gay met z'n très hoge stem.
En die andere was wel cool. En goed!En afdelingsdirecteur. En de vader van een gozer uit mijn jaar. En hij had 'Kicken' als achternaam.
NEE NIET DIE SMILEY HET BRANDTquote:
Waarom zeg je dat laatste erbij?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:25 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik alleen maar leraressen, ze hielden wel allemaal van me
Dat heb ik nou ook met 'steden' als rotterdam enzo.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:25 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik praat uit principe niet tegen fransen. Ik neem de moeite ook niet om frankrijk of fransen met een hoofdletter te schrijven.
Duitsers kan ik wel hebben. Fransen zijn gewoon bagger debielen met een arrogantie ten top. Duitsers doen tenminste nog enigzins moeite om een andere taal zoals bijv Engels te leren. Fransen vinden maar dat iedereen zich aan hen aan dient te passen.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:24 schreef gers het volgende:
[..]
QFT
ik stuur ook altijd duitsers richting grens als ze de weg vragen
iedereen houdt toch van jouwquote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:25 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik alleen maar leraressen, ze hielden wel allemaal van me
Stoer joh.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:25 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik praat uit principe niet tegen fransen. Ik neem de moeite ook niet om frankrijk of fransen met een hoofdletter te schrijven.
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:26 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Dat heb ik nou ook met 'steden' als rotterdam enzo.
The Maskquote:
ich bin der krieg nies vergessenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:26 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Duitsers kan ik wel hebben. Fransen zijn gewoon bagger debielen met een arrogantie ten top. Duitsers doen tenminste nog enigzins moeite om een andere taal zoals bijv Engels te leren. Fransen vinden maar dat iedereen zich aan hen aan dient te passen.
Mijn geschiedenis leraar heeft me laatst geslagen met een boek, nadat hij zei dat hij me eigenlijk over knie zou moeten leggen. Kan ik 'm nu aanklagen?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:27 schreef IQM het volgende:
De enige docent die ik écht niet mocht, had ik bijna voor de rechter gesleept.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |