Ik ben ook nog jong!quote:Op zondag 21 december 2008 21:21 schreef Ynske het volgende:
lang, bij dat korte lijk je wel een klein kind
quote:Op zondag 21 december 2008 21:24 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
Ik ben ook nog jong!![]()
Maar je hebt gelijk, ik lijk daar wel heel jong, maar dat schijnt wel in de smaak te vallen bij bepaalde homo's, want aan mannelijke aandacht had ik niet te kort, alleen beetje jammer dat ik daar niet op zit te wachten.
Ik weet het, maar ik heb niets anders, dus ik moet het even hier mee doen!quote:Op zondag 21 december 2008 21:30 schreef DennisMoore het volgende:
Te onduidelijke foto's om veel zinnigs over te kunnen zeggen.
Dus doe wat je zelf leuk, makkelijk, prettig, comfortabel, mooi, etc etc vindt.
Ja, d'r is maar één manier om betere foto's van die situatie te maken voor het nageslachtquote:Op zondag 21 december 2008 21:33 schreef Salt_Seafood het volgende:
Ik weet het, maar ik heb niets anders, dus ik moet het even hier mee doen!
Wat wil je met zo'n shirt aan..quote:Op zondag 21 december 2008 21:24 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
Ik ben ook nog jong!![]()
Maar je hebt gelijk, ik lijk daar wel heel jong, maar dat schijnt wel in de smaak te vallen bij bepaalde homo's, want aan mannelijke aandacht had ik niet te kort, alleen beetje jammer dat ik daar niet op zit te wachten.
Er is niets mis met dat shirt imo, ik kleed me nu eenmaal niet zoals de massa.quote:
Bedankt!quote:Op zondag 21 december 2008 21:57 schreef Croupouque het volgende:
Op foto 1 en 2 zit het erg leuk, ik wou dat ik zulk haar had!
Je trekt er in ieder geval homo's mee aan, het ziet er echt niet uitquote:Op zondag 21 december 2008 21:57 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
Er is niets mis met dat shirt imo, ik kleed me nu eenmaal niet zoals de massa.
Tsja smaken verschillen, ik vind het een heerlijk tshirt voor de zomer, in het zwart vind ik um nog wel beter staan. Maar mijn ex vond 't ook maar niksquote:Op zondag 21 december 2008 22:02 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Je trekt er in ieder geval homo's mee aan, het ziet er echt niet uit
Ik was toen ook mager, was net voor ik begon met krachttraining, ik denk dat ik er 65KG woog en ik ben 181 cm lang. Maar ik kreeg toen wel opmerkingen dat het leuker zou staan als ik een stuk breder zou zijn, zoals je zelf ook al zegt.quote:Op zondag 21 december 2008 22:04 schreef Noisiv het volgende:
Op foto 3 lijk je heel erg mager, dat is neit echt een goede foto waardoor niemand de laatste optie zal kiezen natuurlijk. Beter zouden portret foto's zijn (hoofd + schouders) voor een goede beoordeling. Maar ik vind het totaal plaatje van 1 het beste ogen.
Plaatje 1 ziet er uit als een lagerschooljongetje. Zo'n jochie dat eens in de twee dagen 's morgens onder de douche gaat, en dus de overige twee dagen op school komt met een kapsel waar duidelijk op geslapen is.quote:Op zondag 21 december 2008 22:26 schreef Salt_Seafood het volgende:
Ja ik dacht ook dat plaatje 1 het leukst gevonden zou worden, maar bijna iedereen zegt 2, dat valt me wel op!![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |