Ik ben ook nog jong!quote:Op zondag 21 december 2008 21:21 schreef Ynske het volgende:
lang, bij dat korte lijk je wel een klein kind
quote:Op zondag 21 december 2008 21:24 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
Ik ben ook nog jong!![]()
Maar je hebt gelijk, ik lijk daar wel heel jong, maar dat schijnt wel in de smaak te vallen bij bepaalde homo's, want aan mannelijke aandacht had ik niet te kort, alleen beetje jammer dat ik daar niet op zit te wachten.
Ik weet het, maar ik heb niets anders, dus ik moet het even hier mee doen!quote:Op zondag 21 december 2008 21:30 schreef DennisMoore het volgende:
Te onduidelijke foto's om veel zinnigs over te kunnen zeggen.
Dus doe wat je zelf leuk, makkelijk, prettig, comfortabel, mooi, etc etc vindt.
Ja, d'r is maar één manier om betere foto's van die situatie te maken voor het nageslachtquote:Op zondag 21 december 2008 21:33 schreef Salt_Seafood het volgende:
Ik weet het, maar ik heb niets anders, dus ik moet het even hier mee doen!
Wat wil je met zo'n shirt aan..quote:Op zondag 21 december 2008 21:24 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
Maar je hebt gelijk, ik lijk daar wel heel jong, maar dat schijnt wel in de smaak te vallen bij bepaalde homo's, want aan mannelijke aandacht had ik niet te kort, alleen beetje jammer dat ik daar niet op zit te wachten.
Er is niets mis met dat shirt imo, ik kleed me nu eenmaal niet zoals de massa.quote:
Bedankt!quote:Op zondag 21 december 2008 21:57 schreef Croupouque het volgende:
Op foto 1 en 2 zit het erg leuk, ik wou dat ik zulk haar had!
Je trekt er in ieder geval homo's mee aan, het ziet er echt niet uitquote:Op zondag 21 december 2008 21:57 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
Er is niets mis met dat shirt imo, ik kleed me nu eenmaal niet zoals de massa.
Tsja smaken verschillen, ik vind het een heerlijk tshirt voor de zomer, in het zwart vind ik um nog wel beter staan. Maar mijn ex vond 't ook maar niksquote:Op zondag 21 december 2008 22:02 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Je trekt er in ieder geval homo's mee aan, het ziet er echt niet uit
Ik was toen ook mager, was net voor ik begon met krachttraining, ik denk dat ik er 65KG woog en ik ben 181 cm lang. Maar ik kreeg toen wel opmerkingen dat het leuker zou staan als ik een stuk breder zou zijn, zoals je zelf ook al zegt.quote:Op zondag 21 december 2008 22:04 schreef Noisiv het volgende:
Op foto 3 lijk je heel erg mager, dat is neit echt een goede foto waardoor niemand de laatste optie zal kiezen natuurlijk. Beter zouden portret foto's zijn (hoofd + schouders) voor een goede beoordeling. Maar ik vind het totaal plaatje van 1 het beste ogen.
Plaatje 1 ziet er uit als een lagerschooljongetje. Zo'n jochie dat eens in de twee dagen 's morgens onder de douche gaat, en dus de overige twee dagen op school komt met een kapsel waar duidelijk op geslapen is.quote:Op zondag 21 december 2008 22:26 schreef Salt_Seafood het volgende:
Ja ik dacht ook dat plaatje 1 het leukst gevonden zou worden, maar bijna iedereen zegt 2, dat valt me wel op!![]()
Geloof je serieus zelf nu wat je zegt? 9 van de 10 mooiboys (tegewoordig de massa dus) hebben dat shirt... en der is heul wat mis met da shirt inkijk is voor VROUWEN niet voor mannen(of jochies in jou geval)quote:Op zondag 21 december 2008 21:57 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
Er is niets mis met dat shirt imo, ik kleed me nu eenmaal niet zoals de massa.
quote:
Are you serious? Ik bedoel bij m'n oren oké, maar in mijn nek?!quote:Op maandag 22 december 2008 03:35 schreef angel69 het volgende:
overal langer,ook in je nek en bij je oren !
Vind je het jammer dat je geen homo bent?quote:Op zondag 21 december 2008 21:24 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
Haha, nee dat vind ik niet jammer, het staat er een beetje verkeerd ja, dat dikgedrukte moet je even wegdenken!quote:Op maandag 22 december 2008 13:22 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Vind je het jammer dat je geen homo bent?
2 it is then!quote:Op maandag 22 december 2008 12:47 schreef Adelante het volgende:
optie 1: nerd die geen geld heeft voor de kapper
optie 2:
optie 3: pool
Ja 3 is inderdaad een slechte foto, maar waar ik me het best bij voel is 'lang'. Dus ik denk dat ik daar weer voor ga en voorlopig maar niet mijn kop laat millimeteren!quote:Op maandag 22 december 2008 12:32 schreef TeChNo2 het volgende:
't zal je verbazen... maar ik vind foto 2 ook het best... daar kijk je sowieso het vriendelijkst (en dennismoore heeft gelijk foto 3 is gewoon een slechte foto, los van je kapsel, maak eens een nieuwe zou ik zeggen). aan de andere kant geldt vooral wat je zelf zegt over je tshirt; ik kleed me niet als de massa maar zoals ik zelf wil, dat zou ook voor je kapsel moeten gelden, wat zou het jou interesseren wat anderen vinden als je die gemillimeterde kop het leukst/lekkerst vind moet je dat gewoon doen!
Nee, dat is tegenwoordig 'hip'. En dat zal ook best leuk staan, mits je niet zo'n gratenpakhuis als TS bent.quote:Op maandag 22 december 2008 15:55 schreef hetzijzo het volgende:
Op die foto's staat die middelste het beste vind ik. Een paar milimeter haar vind ik geen pan. Dan kan je je kop beter maar helemaal kaal doen. Alleen dat shirt is nogal heel erg faggy. Is ook een damesmodel lijkt mij?
http://store.americanapparel.eu/6456.htmlquote:Op maandag 22 december 2008 15:55 schreef hetzijzo het volgende:
Op die foto's staat die middelste het beste vind ik. Een paar milimeter haar vind ik geen pan. Dan kan je je kop beter maar helemaal kaal doen. Alleen dat shirt is nogal heel erg faggy. Is ook een damesmodel lijkt mij?
Ja, ik heb veel opmerkingen gehad van vrienden die zeiden dat het een stuk beter zou staan als ik 15 kilo zou aankomen (weeg nu 65). En ik ben vanaf vandaag weer begonnen, inclusief voedingsschema, iets dat wellicht belangrijker is dan het trainen zelf of in ieder geval even belangrijk!quote:Op maandag 22 december 2008 17:02 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Nee, dat is tegenwoordig 'hip'. En dat zal ook best leuk staan, mits je niet zo'n gratenpakhuis als TS bent.
Mijn advies aan TS: Kapsel 3, kort dus. Maar tegelijkertijd als de donder de gym in en spieren kweken. Dan kun je 't hebben. Want nu ben je inderdaad, zoals velen al zeiden, net een kind.
Geen trek? Als we wil gainen moet je vreten, kreng!quote:Op maandag 22 december 2008 20:29 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
http://store.americanapparel.eu/6456.html
[..]
Ja, ik heb veel opmerkingen gehad van vrienden die zeiden dat het een stuk beter zou staan als ik 15 kilo zou aankomen (weeg nu 65). En ik ben vanaf vandaag weer begonnen, inclusief voedingsschema, iets dat wellicht belangrijker is dan het trainen zelf of in ieder geval even belangrijk!
Maar het probleem is niet het trainen (dat doe ik 4x per week, iedere keer 2 spiergroepen), maar dat ik gewoon onwijs weinig trek heb. Ik krijg dus te weinig kcal binnen en dan word ik door die krachttraining alleen maar dunner ipv breder! Dan krijg je het tegenovergestelde effect dus, met als enige voordeel dat ik nu wel onwijs 'droog' getraind ben. Maar goed ik zou veel liever een stuk breder zijn!![]()
Ja ik ben daar trouwe bezoeker, ik weet er nu ook onwijs veel vanaf en heb zelfs al 3 mensen persoonlijk (dagelijks) geholpen en die hebben nu prachtig resultaat, nu alleen ik nog!quote:Op maandag 22 december 2008 21:03 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Geen trek? Als we wil gainen moet je vreten, kreng!
Serieus, zo lang je je doel voor ogen houdt is dat toch wel te doen? Inderdaad, elke avond om 21u 500gr. magere kwark weglepelen is niet genieten, maar het draagt wel bij aan groei van spiermassa. Ik neem aan dat je al hebt rondgekeken in 'Voeding' op DBB, maar daar staan genoeg recepten op om je dagelijkse kcal's enigzins te vreten te maken.
Succes.
Okee, goed bezig.quote:Op maandag 22 december 2008 21:11 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
Ja ik ben daar trouwe bezoeker, ik weet er nu ook onwijs veel vanaf en heb zelfs al een 3 mensen persoonlijk (dagelijks) ermee geholpen en die hebben nu prachtig resultaat, nu alleen ik nog!
En ik leef heel gezond, eet alleen (veel) te weinig!
Bedankt allemaal, ik ben eruit!quote:
Het het zal nog wel een tijdje duren voordat ik mijn krullen terug heb, ik heb grove krullen dus ik krijg eerst nog een slag en pas daarna, wanneer mijn haar lang genoeg is, springen de krullen erin.quote:Op maandag 22 december 2008 16:54 schreef Roux het volgende:
Duidelijk foto 2, vrouwen geilen sowieso wel op van die krullenbossen dus maak er gebruik van.
Is dat een compliment?quote:Op maandag 29 december 2008 19:45 schreef TheVotary het volgende:
Je doet me echt denken met die krullen aan die blije homo uit dat ene nummer. Met dat vrolijke dansje.
Ga jij is snel je mond spoelen!quote:
Anders SG is wel superschattig ja.quote:
Als je het uitdunt wordt 't lichter en gaat het meer krullen, als het te zwaar wordt valt het terug in een slag. Dus als je meer krullen wilt niet langer uitstellen en naar de kapper gaanquote:Op donderdag 8 januari 2009 22:46 schreef Microtechs het volgende:
Middelste
Ik moet ook naar de kapper (stel 't telkens uit) en nu is het lekker lang en krult het net als bij jouw na zo'n 5-6 cm alleen is het te vol/dik
Die gast heeft veel verschillende stijlen!! Ik dacht dat ik redelijk wat kon met mn haar (als het lang is) maar dat is hiermee echt niks vergelijken, ik vind lang gekruld bij hem het beste staan trouwens.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:11 schreef Microtechs het volgende:
zoiets lijkt me ook tof, maar volgens mij niet goed voor je haar (relaxen is alleen goed voor kroeshaar denk ik)
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 21:34 schreef Racerat het volgende:
Foto 2! En als ik je tegenkom eet ik je op!
Misschien was luie-princess al bezetquote:Op zondag 11 januari 2009 12:31 schreef Natalie het volgende:
Foto 2
En wat is 'princes'? Behalve het meervoud van 'prince'?
quote:
quote:
65% zegt foto 2 en 35% zegt foto 1... en bijna niemand kaal.quote:
Dat is het waarschijnlijkquote:Op zondag 11 januari 2009 @ 15:18 schreef Pyjama het volgende:
[..]
Misschien was luie-princess al bezet
Thanksquote:Op zondag 11 januari 2009 21:13 schreef Rochgel het volgende:
Op foto 2 lijk je een beetje op Ricky Kruys ( ex-speler van FC Utrecht ).
Gewoon een leuke, lieve uitstraling.
Maar je moet gewoon een kapsel nemen waar jij je lekker bij voelt.
Ik zou btw voor foto 2 kiezen.
Ja inddquote:Op zondag 21 december 2008 21:21 schreef Ynske het volgende:
lang, bij dat korte lijk je wel een klein kind
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |