Ik doe er nooit gel in! Soms wat wax maar daar blijft het bij, vaak ook helemaal niets als het vanzelf al leuk zit! Ik heb geen spul nodig om het in model te krijgen, tenminste vaak niet, soms is het ook een rampquote:Op donderdag 5 februari 2009 23:10 schreef Pieter. het volgende:
aar even hier reageren om niet andere topics te vervuilen.
Je ziet er met kort haar wel jonger uit. Maar ik vind je op die foto met dat zwarte overhemd er weer ouder uitzien dan op die andere foto. Dus het ligt er ook aan wat je voor kleding draagt.
Ik heb een hekel aan lang haar. Vind het vaak onverzorgd staan, of er zo'n lading gel in dat het er weer ranzig uitziet. Er zijn maar weinig mannen met veel haar die er, naar mijn idee, goed uitzien.
Ik heb ooit een enquette gehouden bij de dames en een kleine meerderheid vind langer haar leuker. Ik baalde ookquote:Op donderdag 5 februari 2009 23:15 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
Ik doe er nooit gel in! Soms wat wax maar daar blijft het bij, vaak ook helemaal niets als het vanzelf al leuk zit! Ik heb geen spul nodig om het in model te krijgen, tenminste vaak niet, soms is het ook een ramp![]()
Maar was er maar een (leuk) meisje die me zonder haar leuker vind, want dat is zoveel makkelijker/relaxter dan dat lange kapsel!
Ze was 1 meter 60 lang dus nee!!quote:Op donderdag 5 februari 2009 23:14 schreef stijn_ het volgende:
[..]
ze groeide je voorbij?
anyway, foto 1 lijkt het zo onverzorgd verwilderd, dus ik zeg foto 2.![]()
Het duurt ruim 2 uur voordat het droog is en ik de wax erin kan doen, nadeel van veel/dik haar hequote:Op donderdag 5 februari 2009 23:21 schreef Sport_Life het volgende:
nou zeg alsof lang haar veel moeite kost, ik douche toch elke morgen, dus doe er na het douchen een vingertopje gel in en het zit de hele dag goed, 2 sec werkHaar is zo'n beetje net over mn nek.
gel werkt ook uitstekend. Droogt toch wel allemaal op en t hoeft nou ook niet perfect te zitten, ben geen wijf!!quote:Op donderdag 5 februari 2009 23:22 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
Ze was 1 meter 60 lang dus nee!!![]()
Klein maar fijnverder een takkewijf, daarvoor is ze immers mn ex
[..]
Het duurt ruim 2 uur voordat het droog is en ik de wax erin kan doen, nadeel van veel/dik haar he
Niet voor mij(n haar)! Ik kan echt niks beginnen met gel!quote:Op donderdag 5 februari 2009 23:25 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
gel werkt ook uitstekend. Droogt toch wel allemaal op en t hoeft nou ook niet perfect te zitten, ben geen wijf!!
Tja TS, mag dan wel even fitnessen. Met zo'n shirt aan en met dat figuur .. mjah ... maar ach smaken verschillen.quote:
Ik bel je wel wanneer mn haar weer langer isquote:
Langer we zijn al jaren uit de oorlog gelukkig!quote:Op zondag 21 december 2008 21:20 schreef Salt_Seafood het volgende:
Foto 1:
[ afbeelding ]
Foto 2:
[ afbeelding ]
Foto 3:
[ afbeelding ]
Om geld te verspillenquote:Op woensdag 11 februari 2009 08:17 schreef 314 het volgende:
waarom zou je überhaupt naar de kapper gaan om je haar te millimeteren?
Ik werd in m'n gabberperiode (dan praten we over 95, 96 ofzo) ook vaak op die manier aangesproken door m'n paquote:Op zondag 21 december 2008 21:39 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
![]()
Je bent alleen niet de eerste met die vergelijking, mijn pa was je voor!
Mwah.... statistisch gezien is het huilen met de pet op volgens mij.quote:Op donderdag 5 februari 2009 23:10 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Nou lopen best leuke mokkels rond op Fok! hoor volgens mij![]()
. Zal geen namen noemen!
![]()
Gelukkig leven we niet in een Bouqet romannetje, denk ik dan maarquote:Op donderdag 5 februari 2009 23:18 schreef stijn_ het volgende:
[..]
Ik heb ooit een enquette gehouden bij de dames en een kleine meerderheid vind langer haar leuker. Ik baalde ook
Mja relatief gezien is het weinig ja, maar soms komt er weleens wat leuks voorbijquote:Op woensdag 11 februari 2009 16:11 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Mwah.... statistisch gezien is het huilen met de pet op volgens mij.
Maar dat roep ik op basis van wat vluchtige fobo bezoeken.
ik vond het zonder krullen toch leukerquote:Op zondag 19 juli 2009 14:42 schreef Salt_Seafood het volgende:
Foto 4 dan maar, zoals het nu is!
Heb m'n krullies terug!
afbeelding
afbeelding
afbeelding
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |