Ik weet het, dat gemak zal ik in ieder geval voorlopig niet meer hebben...quote:Op zondag 25 januari 2009 20:35 schreef Vyoo het volgende:
foto 2 ziet het er het beste uit, al moet ik zeggen dat ik het comfort van een kale (gemillimeterde) kop niet meer kan missen.. Je hoeft 's morgen je haar niet te doen, in de vrieskou kun je een muts op zonder dat je haar fucked up raakt, etc etc
Oke dat shirt staat voor geen meter op foto 3 maar op foto 2 misstaat ie toch niet (zo)quote:Op maandag 26 januari 2009 14:02 schreef Saboo het volgende:
foto 1 !!!
2 kan ik niet echt een oordeel over geven omdat ik je shirt sowieso spuuglelijk vind; en het geheel dus ook niet super vind.. En op foto 3 lijk je idd ziek..
Een vest met een v hals t-shirt combinerenquote:Op maandag 26 januari 2009 18:39 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
Oke dat shirt staat voor geen meter op foto 3 maar op foto 2 misstaat ie toch niet (zo)
Ik heb um dit weekend met uitgaan aangehad samen met een zwart vest en vond het wel leuk staan! (en neej was niet de enige)
Waarom zou je onder je cardigan met v-hals geen tshirt met v-hals kunnen dragen?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 02:13 schreef Noisiv het volgende:
[..]
Een vest met een v hals t-shirt combineren
Kan best.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 02:13 schreef Noisiv het volgende:
[..]
Een vest met een v hals t-shirt combineren
Het kan niet alleen, het kan zelfs uitstekend!quote:
Ik ben nu heerlijk gebruind, niet overdreven maar wel gewoon lekker bruin.quote:Op zondag 1 februari 2009 13:01 schreef Samson het volgende:
Langer staat beter, denk dat je te bleek bent om met dat superkorte haar weg te komen (net als ikzelf trouwens)
Dat shirtje heb ik weggegooid.quote:Op zondag 1 februari 2009 17:35 schreef Posergoth6667 het volgende:
1e foto.
p.s. gooi dat shirt weg tenzij je aspiraties hebt om van de zomer op een bootje te staan dansen, in het centrum van adam
Een bad-eend?quote:Op woensdag 4 februari 2009 23:38 schreef Helenamus het volgende:
krulletjesdas soo cutee.
kaal lijk je net een bad-eend ofzo ;o
Wel wat ouder dan 11...quote:Op woensdag 4 februari 2009 23:39 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Lang.
Weet niet hoe oud je bent, maar met dat hele korte haar ben je net een jochie van 11
Ik kijk daar nogal nostalgisch (is het gevoel iets belangrijks of dierbaars te zijn kwijtgeraakt), die foto was vlak na de knipbeurt genomen, dus ja echt blij was ik daar nietquote:Op woensdag 4 februari 2009 23:46 schreef Sport_Life het volgende:
Naar mijn bescheiden mening is het oneerlijk aangezien je op foto 3 kijkt alsof je voor het eerst naar school bent gegaan.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |