Vermoedelijk wordt het net zo'n succes als de boycot van Nederlandse producten na het uitbrengen van Fitna.quote:Op maandag 26 januari 2009 18:21 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Mooi. Hopen dat dit vreselijk uit de klauwen loopt en er een massale boycot volgt in het geval dat Wilders veroordeeld wordt. Dan weet ik al wel wat de uitkomst van dat proces zal zijn.
Evenals de enorme boycot van Deense producten na de tekeningen.quote:Op maandag 26 januari 2009 18:36 schreef Reya het volgende:
Vermoedelijk wordt het net zo'n succes als de boycot van Nederlandse producten na het uitbrengen van Fitna.
Met de linguïsten, nota bene.quote:Op maandag 26 januari 2009 20:27 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Nee B-A vertelde al dat je vreemd ging.
baanloos zijn vind je niet heel erg, of wel?quote:Op maandag 26 januari 2009 21:41 schreef sigme het volgende:
Nee, de meppelerbaan werd bij nader inzien niet vacant gesteld want 'het rommelde in de organisatie'. Tot nader orde ben ik baanloos.
de nieuwe shirts zien er altijd snel en gelikt uit. maar ze staan bijna niemand.quote:Overigens is het momenteel soms rond de -5, laatst gelopen bij -10. En ik vind de katoentjes wel frisjes hoor. Gelukkig zweet ik niet.
Bijna alle organisaties rommelen momenteelquote:Op maandag 26 januari 2009 21:41 schreef sigme het volgende:
Nee, de meppelerbaan werd bij nader inzien niet vacant gesteld want 'het rommelde in de organisatie'. Tot nader orde ben ik baanloos.
Net zoveel als jouw rijke fantasiequote:
Wat is je terrein ook alweer?quote:Op maandag 26 januari 2009 21:59 schreef sigme het volgende:
Baanloos is mijn lust & mijn leven. Werken vind ik ook niet erg, maar het kost snel zoveel tijd. In verband met dure plannen moet er wel weer eens meer geld verdiend worden dus momenteel kijk ik af en toe geinteresseerd rond op vacaturesites. Maar d'r valt niet echt veel te doen op mijn terrein, momenteel.
Het shirtje is een ondershirtje, dus niet bedoeld om te staan. De winkelmeneer droeg me eerst een witte aan, maar dat is me zelfs voor onderkledij te gek, dus die heb ik geweigerd.
Ben jij al weer helemaal ingeburgerd in Nederland? Huisje boompje beestje?
Softwaretester. En m'n pensioen? Ik doe het wel zonderquote:Op maandag 26 januari 2009 22:28 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
Wat is je terrein ook alweer?en misschien een rare vraag, maar hoe gaat dat met je pensioen, of is manlief degene die dat regelt?
Hipper en afwisselender lijkt mij dan weer niet leuker, maar ieder z'n meug. Jij studeert nu toch (weer?)?quote:ja en nee. Ik voel me weer prima. Weer redelijk gesetteld. In nederland is toch redelijk veel nog goed ook al worden we elke dag geteefd. Ik heb niet speciaal veel met nederland. Voel me thuis in vrij veel landen, al is azie leuk voor vakantie, maar niet langer.
Sommige dingen zijn hier prima, andere in het buitenland. Ik leef niet in mijn droomwereld, maar klagen heb ik ook niet. verre van. Het kan altijd, hipper, leuker, afwisselender etc. maar soms moet je tevreden zijn. En voor nu ben ik dat.
Praat je er maar met dooddoeners onderuit!quote:Op maandag 26 januari 2009 21:08 schreef sigme het volgende:
De taligen kunnen in elk geval spellen. En ik behoor daar tot het meubilair, getuige K&LLPTJAMZLIENCLAUDIAKIRDWERGLXIVSHADYLANEMANESIGMEETC.
quote:Op maandag 26 januari 2009 22:47 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Praat je er maar met dooddoeners onderuit!
Overigens lijkt een project bij de ING voorlopig niet door te gaan. Helaas, pindakaas
Eh? Okquote:Op maandag 26 januari 2009 22:47 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Praat je er maar met dooddoeners onderuit!
Prijs je gelukkig. Ik heb al wat wanorganisaties gezien, maar de ING wordt niet makkelijk overtroffen.quote:Overigens lijkt een project bij de ING voorlopig niet door te gaan. Helaas, pindakaas
In september pas weer.quote:Op maandag 26 januari 2009 22:34 schreef sigme het volgende:
[..]
Softwaretester. En m'n pensioen? Ik doe het wel zonder. Manlief is partttime vrachtwagendchauffeur, dus die sleept ook geen pensioensommen van formaat binnen
.
Ik heb natuurlijk wel ooit een koperkleurig handdrukje ontvangen, wat geacht wordt vrij te vallen als ik oud ben.
[..]
Hipper en afwisselender lijkt mij dan weer niet leuker, maar ieder z'n meug. Jij studeert nu toch (weer?)?
trustequote:
hoezo, de overheid komt er nu toch nog meer in? Dat moet wel beter gaan dan.quote:Prijs je gelukkig. Ik heb al wat wanorganisaties gezien, maar de ING wordt niet makkelijk overtroffen.
done.quote:
Slaap zacht mevrouw.quote:Op maandag 26 januari 2009 22:52 schreef sigme het volgende:
[..]
Eh? Ok. 'truste
[..]
Prijs je gelukkig. Ik heb al wat wanorganisaties gezien, maar de ING wordt niet makkelijk overtroffen.
Rijdend, niet ernstig, materiële schade.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 12:34 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Lopend, fietsend, rijdend? Ernstig?
Iraanse man in net pak die zijn woede niet kan beheersen (en constant aan het bellen was). Close enough.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 12:42 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Marokkaanse jochies die dat eigenlijk niet kunnen betalen, niet op legale wijze althans?
Twee rijbanen, poogde in te voegen door mij rechts in te halen, en vervolgens een ruk aan het stuur naar links te geven (waar ik zat). Ik raakte hem ter hoogte van zijn achterportier, zijn auto maakte een draai nam hem een meter of 5 mee en kwam tot stilstand.quote:
Het is geen recht om in te mogen voegen. Het is dus zijn fout.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 12:48 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Twee rijbanen, poogde in te voegen door mij rechts in te halen, en vervolgens een ruk aan het stuur naar links te geven (waar ik zat). Ik raakte hem ter hoogte van zijn achterportier, zijn auto maakte een draai nam hem een meter of 5 mee en kwam tot stilstand.
Er zit nog een deuk bij de ronding van het spatbord, valt net weg bij de foto.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:33 schreef MrX1982 het volgende:
De schade aan je auto lijkt nog wel mee te vallen.
Nee klopt, maar ik ga het uiteraard verhalen bij de tegenpartij. Eerst ff een pro forma factuur laten maken en de schade taxeren. Kost weer allemaal tijd, maar goed.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:48 schreef MrX1982 het volgende:
Het is wel vervelend. Beter betaalt de verzekeringsmaatschappij van de tegenpartij. Echt goedkoop zijn schades aan je auto nooit als je het laat repareren bij de garage.
De Bora is een Golf 4 met een andere neus en een kont. Het interieur is hetzelfde en de meeste onderdelen komen ook overeen.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:51 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Dan lijken die volkswagens wel erg op elkaar.
Nee geen persoon.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:13 schreef Mutant01 het volgende:
Tis geen persoon die je hebt weg ge-edit toch?
Dat is correct.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:19 schreef DrWolffenstein het volgende:
De muur, net boven de plaats waar de schaduw ophoud, is een gedeelte van de muur gekopieerd.
Ik heb nogal wat vakantiefoto's met storende elementen zoals halve auto's, takken etc terwijl het opzich goede foto's zijn.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:33 schreef Mutant01 het volgende:
Dat heb je netjes gedaan.
Ik vind het bolle een stuk storender dan een stukje auto.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:41 schreef MrX1982 het volgende:
Ik heb nogal wat vakantiefoto's met storende elementen zoals halve auto's, takken etc terwijl het opzich goede foto's zijn.
Omdat je het orgineel hebt gezienquote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:42 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik vind het bolle een stuk storender dan een stukje auto.
http://www.theregister.co.uk/2009/01/27/cameraphone_clicks/quote:Dumb law of the day comes from the US where consideration is being given to making it illegal to sell cameraphones which do not make a click noise when a still picture is taken.
The "Camera Phone Predator Alert Act" would forbid selling of phones which have a means to disable or silence the tone. Should the law ever pass it would be enforced by the Consumer Product Safety Commission. The noise should be audible within a reasonable distance of the phone.
The bill, was introduced by Congressman Peter King of New York, because: "Congress finds that children and adolescents have been exploited by photographs taken in dressing rooms and public places with the use of a camera phone."
Luckily the Congressman is on hand to make a law to stop this ever happening again. It is not clear what is supposed to happen if you use the movie function - a whirring noise?
Similar rules are supposedly in place in Japan and Korea to make it harder for ne'er do wells to take "upskirt" shots of unsuspecting women.
Pijnlijk storend kinderachtig en betuttelend.. dit is kleuterschoolniveauquote:Vrankrijk krijgt nieuwe barploeg
AMSTERDAM Het café van krakersbolwerk Vrankrijk in Amsterdam zal een nieuwe barploeg krijgen. Daarmee hoopt de beherende Stichting Barst dat de kroeg toch mag openblijven van de gemeente. Dat zei haar advocaat Marc Wijngaarden maandag tegen de lokale tv-zender AT5. ‘Op niet al te lange termijn zal Stichting Barst een nieuwe barploeg naar voren schuiven.’
De gemeente maakte vorige week bekend het café te willen sluiten. Reden is dat medewerkers in september een bezoeker ernstig zouden hebben mishandeld. De barploeg zou vervolgens onder meer de poli tie hebben tegengewerkt toen die het incident wilde onderzoeken.
Volgens Wijngaarden heeft het huidige team fouten gemaakt, onder meer door lange tijd over de kwestie te zwijgen.
De advocaat zei signalen te hebben dat burgemeester Job Cohen van de hoofdstad de krakerskroeg misschien nog een kans wil geven. ANP
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:10 schreef sigme het volgende:
Rije langs de snelweg, rije wat je kan
Kijk je in je spiegel, en wat zie je dan
Oh jee oh jee oh jee, daar komt een BMW
Een wonder van techniek en niet te duur
Oh jee oh jee oh jee, daar komt een BMW
Met altijd een proleet achter 't stuur
voor je het weet krijg je een gedicht voor je verjaardag hoor, bewarequote:
De infrastructuur in Nederland was al verouderd. Daarbij kwam de vliegtax. Dus Nederland verloor al een groot aandeel van haar concurrentiepositie (wat betekent dat dat de concurrent een betere keuze is). En de vliegtax is natuurlijk ook nog eens de olie op het vuur tijdens een economische crisis. Nu verschillende vliegtuigmaatschappijen Nederland hebben opgegeven en de opdrachten aan ons voorbij zijn gegaan is Schiphol dus zelf aan de beurt.quote:Luchthaven Schiphol schrapt honderden banen
Bij het luchthavenbedrijf Schiphol Group verdwijnen honderden banen. Eind 2010 zal het bedrijf 10 tot 25 procent minder werknemers tellen. Nu telt het bedrijf nog 2.200 werknemers.
Dat maakte Schiphol vandaag bekend.
Schiphol sluit gedwongen ontslag niet uit. Het bedrijf wil zoveel mogelijk banen schrappen door natuurlijk verloop en door het uitbesteden van werkzaamheden.
Cijfers
De vervoerscijfers van Schiphol zijn sterk gedaald en de internationale concurrentie neemt toe. Schiphol zag vorig jaar het aantal passagiers met 0,8 procent afnemen. De eerste daling sinds 1947.
Voor dit jaar rekent het bedrijf op een afname van 6 tot 10 procent voor het passagiers- en vrachtvervoer, zei topman Jos Nijhuis eerder deze maand bij zijn nieuwjaarstoespraak.
Belasting
Schiphol heeft altijd gezegd zwaar te lijden onder de milieubelasting die 1 juli vorig jaar door het kabinet is ingevoerd voor vluchten vanaf Nederlandse bodem.
Een toenemend aantal passagiers kiest er daarom voor om vanuit Duitsland en België te vliegen. Ook vliegen minder mensen door de kredietcrisis.
bron: Elsevier
Oh doel je op die paar files. Die zijn vooral een teken van zeer grote welvaart waardoor we het met het bouwen niet helemaal bij kunnen houden. Dat is dus hooguit te weinig infrastructuur, heel wat anders dan verouderde infra.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:35 schreef Picchia het volgende:
Even een metafoor: van de week ging ik naar de macro in Amsterdam om een speeltje op te halen. De rit duurde 14 minuten. Doordeweeks duurt dat een uur. Ons wegenstelsel is niet gebouwd op de spitsen die wij momenteel ervaren.
Als ik elke ochtend de files aan langzaam rijdend verkeer (en vrachtwagens) zie rond Amsterdam, dan kan ik niet anders concluderen dan dat onze infrastructuur niet meer aan de vraag voldoet.
Los het op planoloog du_ke.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:37 schreef du_ke het volgende:
[..]
Oh doel je op die paar files. Die zijn vooral een teken van zeer grote welvaart waardoor we het met het bouwen niet helemaal bij kunnen houden. Dat is dus hooguit te weinig infrastructuur, heel wat anders dan verouderde infra.
Rond elke grote stad overal ter wereld heb je overigens last van files. Hoeveel wegen je ook bouwt.
Daar is men druk mee bezigquote:
--quote:Den Haag, 27 jan. Het demissionaire kabinet-Balkenende heeft in 2003 voorbereidingen getroffen om eventueel militaire steun te geven aan de Amerikaans-Britse invasie in Irak. [..]
Dat mensen vanaf Maastricht naar Schiphol reden in plaats van het vliegveld om de hoek hielp natuurlijk ook niet echt mee met de files hè.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:17 schreef du_ke het volgende:
Die vliegtax is niet veel soeps maar het vernietigt zeer zeker de economie niet.
Haha ja inderdaadquote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:18 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Dat mensen vanaf Maastricht naar Schiphol reden in plaats van het vliegveld om de hoek hielp natuurlijk ook niet echt mee met de files hè.
Zo'n stagaire hadden we hier laatst ook lopen, mateloos irritant inderdaad.quote:Op woensdag 28 januari 2009 08:54 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
VVVVVVVvvvvvvvvvrrrrrrrrrrrrrrrroooooooooooeeeeeeeeeeeeggggggggggggg,
Ik word echt schijtziek van een projectgenote van me. Zenuwachtig, onzeker en eigenwijs wijf.... Echt niet te geloven.
Ze komt je de hele tijd dingen vragen, je geeft antwoord en vervolgens gaat ze met je in discussie en doet ze waar ze zelf zin in heeft. Bovendien heb ik naaktslakken gezien die meer voortgang maken.quote:Op woensdag 28 januari 2009 09:09 schreef Monolith het volgende:
[..]
Zo'n stagaire hadden we hier laatst ook lopen, mateloos irritant inderdaad.
In het algemeen zoveel mogelijk samenwerking met vrouwen vermijden kan een hoop ellende besparen.quote:Op woensdag 28 januari 2009 09:22 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Ze komt je de hele tijd dingen vragen, je geeft antwoord en vervolgens gaat ze met je in discussie en doet ze waar ze zelf zin in heeft. Bovendien heb ik naaktslakken gezien die meer voortgang maken.
En elke keer als je haar een vraag stelt, geeft ze geen antwoord maar draait ze eromheen.
bestaat al in japan dat is ook d ereden dat je op veel telefoontjes die meuk niet kan uitzetten.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:44 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
http://www.theregister.co.uk/2009/01/27/cameraphone_clicks/
Politici.
Ze beginnen altijd met een glimlach en juist dan moet je ze niet vertrouwen...quote:Op woensdag 28 januari 2009 10:10 schreef Reya het volgende:
[..]
In het algemeen zoveel mogelijk samenwerking met vrouwen vermijden kan een hoop ellende besparen.
Anaal vernederen die hoer.quote:Op woensdag 28 januari 2009 08:54 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
VVVVVVVvvvvvvvvvrrrrrrrrrrrrrrrroooooooooooeeeeeeeeeeeeggggggggggggg,
Ik word echt schijtziek van een projectgenote van me. Zenuwachtig, onzeker en eigenwijs wijf.... Echt niet te geloven.
Stelletje Feyenoord wannabees.quote:Op woensdag 28 januari 2009 13:40 schreef MrX1982 het volgende:
Huub Stevens stapt op bij PSV
Kortstondig avontuur.
De Portugezen hebben dan ook het een en ander achtergelaten.quote:Op woensdag 28 januari 2009 15:33 schreef Sam_Spade het volgende:
Oerkreet. Daar hadden de Portugezen niet van terug.
Een combinatie die men normaal gesproken alleen in 't Hart aantreft.quote:Op woensdag 28 januari 2009 08:54 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Zenuwachtig, onzeker en eigenwijs wijf
quote:Op woensdag 28 januari 2009 15:40 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
De Portugezen hebben dan ook het een en ander achtergelaten.
quote:Een getergde man met een afhangende snor en een onverzorgd ringbaardje die met een kreeft aan een blauw lint rondwandelt.
Dan noem ik je: Lopende-Anus.quote:Op woensdag 28 januari 2009 16:02 schreef MrX1982 het volgende:
Lopende het onderzoek noem ik je gewoon kut-Marokkaan.
Hij laat 'm flink hangen.quote:Verzoenende Obama
‘Mijn werk richting de moslimwereld is te communiceren dat de Amerikanen niet jullie vijanden zijn’, zei president Obama in zijn eerste televisie-interview sinds zijn aantreden. Dat gaf hij niet aan CNN, NBC of een andere grote omroep in de VS. Obama koos voor Al-Arabya, een tv-zender in Dubai, die het gesprek maandagavond uitzond.
De VS heeft haar reputatie zodanig verneukt, dat is een onmogelijke taak.quote:
Hoezo? Ik zie Obama nog wel picnicken met wat wereldleiders vandezomerquote:Op woensdag 28 januari 2009 16:07 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
De VS heeft haar reputatie zodanig verneukt, dat is een onmogelijke taak.
Met de leiders ja, maar wat de neuk zegt dat over de moslimwereld zelf? Het is nu niet dat de leiders representatief zijn voor de moslimwereld, of hen op enige manier legitiem vertegenwoordigd.quote:Op woensdag 28 januari 2009 16:13 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Hoezo? Ik zie Obama nog wel picnicken met wat wereldleiders vandezomer
Er hangt een sfeer van tolerantie over de wereld, gister zag ik Lubbers als een bijzonder aardige man, samen met een meisje van zo'n 15 jaar oud. Ze werkten samen aan een soort debatplatform. De oude kontenknijper was uiterst charmant en vriendelijk. Niet zoals je van hem gewend bent.
Fuck the moslims, wie geeft daar om? De meesten kunnen niet eens lezen, laat staan schrijvenquote:Op woensdag 28 januari 2009 16:16 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Met de leiders ja, maar wat de neuk zegt dat over de moslimwereld zelf? Het is nu niet dat de leiders representatief zijn voor de moslimwereld, of hen op enige manier legitiem vertegenwoordigd.
Je hoeft niet te kunnen lezen of te schrijven, om je te kunnen bewerken met een staaf.quote:Op woensdag 28 januari 2009 16:17 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Fuck the moslims, wie geeft daar om? De meesten kunnen niet eens lezen, laat staan schrijven
Als je je gedachten maar focustquote:Op woensdag 28 januari 2009 16:21 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Je hoeft niet te kunnen lezen of te schrijven, om je te kunnen bewerken met een staaf.
Gewoon niet meer over je heen laten lopen, dat is het adagium.quote:Op woensdag 28 januari 2009 16:22 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Als je je gedachten maar focust
Ik wil via YouTube zangeres worden.quote:Op woensdag 28 januari 2009 17:07 schreef Boze_Appel het volgende:
Ben heeft zijn Presidentsmagazine van februari af
quote:Op woensdag 28 januari 2009 17:07 schreef Boze_Appel het volgende:
quote:
Helaas, Sam_Spade was je al voor in die ambitie.quote:Op woensdag 28 januari 2009 17:13 schreef Picchia het volgende:
[..]
Ik wil via YouTube zangeres worden.
Zijn stukje over de Yab yum is goedquote:Op woensdag 28 januari 2009 17:07 schreef Boze_Appel het volgende:
Ah, manieren opdragen, lijkt me een uitstekende politicus, waarvan een hoop mensen zullen zeggen 'hij zegt het misschien hard, maar hij heeft wel gelijk'.quote:
En hier de ambtswoning van de president.quote:
Het is dan ook een behoorlijke fabel dat een president goedkoop zou zijn, en je moet zo`n man toch ook wat macht gevenquote:Op woensdag 28 januari 2009 18:40 schreef Yildiz het volgende:
[..]
En hier de ambtswoning van de president.
[ afbeelding ]
Zijn republiek lijkt me al 3x duurder dan heel de monarchie bij elkaar.
VOC mentaliteit?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:14 schreef Yildiz het volgende:
[..]
--
de·mis·si·o·nair [deemisjoone:r] bn (ve minister, regering) met ontslag, maar nog in functie
whút?
ach ja. ik voel me ziek.quote:
Die ellende komt door de Islam!quote:Op woensdag 28 januari 2009 19:55 schreef Monidique het volgende:
Somalië,. Ethiopië valt Somalië binnen met Amerikaanse steun, verjaagd nog enigszins redelijke islamieten, treurig-rechts juicht, iedereen met een beetje IQ twijfelt. Twee jaar later: Ethiopië verlaat Somalië, zwakke "regering" valt, geradicaliseerde jihadisten nemen macht in grote delen weer over. Wat heeft dit allemaal bereikt? Dat men nog meer het Westen haat.
Idioten,.
http://www.weebls-stuff.com/toons/Somalia/ (aanpassing van: http://www.weebls-stuff.com/toons/kenya/ )quote:
quote:Op woensdag 28 januari 2009 20:22 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
http://www.weebls-stuff.com/toons/Somalia/ (aanpassing van: http://www.weebls-stuff.com/toons/kenya/ )
Je moet het PVV-weekblad Elsevier toch eens opzij leggen.quote:
Dwarse denker.quote:Op woensdag 28 januari 2009 20:51 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Je moet het PVV-weekblad Elsevier toch eens opzij leggen.
Ik lees serieus geen opinie-bladen, daar ben ik zelf al veel te geopinieerd voor.quote:Op woensdag 28 januari 2009 20:51 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Je moet het PVV-weekblad Elsevier toch eens opzij leggen.
Ik heb door die twee woorden spontaan mijn beeldscherm ondergekotst.quote:
De donald duck heeft handige cursussen hoorquote:Op woensdag 28 januari 2009 20:53 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Ik lees serieus geen opinie-bladen, daar ben ik zelf al veel te geopinieerd voor.
Thanks, btw.quote:Op woensdag 28 januari 2009 21:19 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Ik heb door die twee woorden spontaan mijn beeldscherm ondergekotst.
quote:‘Als Geert Wilders wordt vervolgd, dan moeten degenen die roepen ‘Joden zijn nazi’s’ ook voor de rechter,’ zegt Kney-Tal deze week in Elsevier.
(...)
‘Van Bommel komt gevaarlijk dicht bij het demoniseren van de staat Israël als hij niet wegloopt van een demonstratie waar ‘Hamas, Joden aan het gas’ wordt geroepen’.
Ook de oud-politici Dries van Agt en Hans van den Broek, die het Israëlische optreden in Gaza scherp veroordeelden, krijgen kritiek van Kney-Tal. Over Van Agts inspanningen voor de Palestijnse zaak oordeelt de ambassadeur: ‘Wat je als oud-politicus al niet doet om niet in de vergetelheid te geraken’.
Kamp Holland is onlangs beschoten met 3 raketten, in Uruzgan. Wanneer wordt Kabul met de grond gelijk gemaakt?quote:Op woensdag 28 januari 2009 22:00 schreef Aoristus het volgende:
noem het dan gewoon zinvol geweld, dan mag het altijd
quote:Schools can expel students that seem gay, appeals court rules
Lawyers agreed Christian high school case would apply to California [..] bron
sorry, ik heb je wel te pakken he vanavond.quote:Op woensdag 28 januari 2009 21:19 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Ik heb door die twee woorden spontaan mijn beeldscherm ondergekotst.
Wanneer er sprake is van zinvol geweldquote:Op woensdag 28 januari 2009 22:23 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Kamp Holland is onlangs beschoten met 3 raketten, in Uruzgan. Wanneer wordt Kabul met de grond gelijk gemaakt?
Als het recept gewelde rozijnen voorschrijft, dan hebben die rozijnen zinvol geweld.quote:Op woensdag 28 januari 2009 22:52 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Wanneer er sprake is van zinvol geweld
Zeker, maar mijn beeldscherm is weer schoon. Ik ontkende de kots, en weg was het.quote:Op woensdag 28 januari 2009 22:51 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
sorry, ik heb je wel te pakken he vanavond.
En net trouwens even een verbod op kotsen doorgevoerd. Dus dan zal het niet meer gebeuren.quote:Op woensdag 28 januari 2009 22:55 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Zeker, maar mijn beeldscherm is weer schoon. Ik ontkende de kots, en weg was het.
ach, een ongelukje kan gebeuren.quote:Op woensdag 28 januari 2009 22:55 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Zeker, maar mijn beeldscherm is weer schoon. Ik ontkende de kots, en weg was het.
Leve het maakbaarheidsideaalquote:Op woensdag 28 januari 2009 22:58 schreef Yildiz het volgende:
[..]
En net trouwens even een verbod op kotsen doorgevoerd. Dus dan zal het niet meer gebeuren.
Ik beloof je dat het in dit geval bij olijfbomen blijftquote:Op woensdag 28 januari 2009 22:54 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Als het recept gewelde rozijnen voorschrijft, dan hebben die rozijnen zinvol geweld.
Nu maar hopen dat niemand rozijnen mee heeft genomen.
Emoties kan je ontkennenquote:Op woensdag 28 januari 2009 22:55 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Ik krijg steeds meer de indruk dat de PvdA banden heeft met de maffia. Dat zou een hoop (Amsterdams) beleid verklaren. Corrupt zooitje.quote:Amsterdamse wijk in handen van maffia
De Venserpolder, en deel van de Bijlmer, is voor een groot deel in handen van georganiseerde misdaad.
Het beleid om huurwoningen te verkopen om de wijk te verbeteren heeft averechts uitgepakt: de huiizen werden aangeschaft door criminelen.
Verkoop gestopt
Woningbouwverenigingen zijn dan ok gestopt met de verkoop van hun bezit. De drie- tot vijfkamerwoningen die voor 80.000 tot 130.000 euro in de verkoop komen, worden opgekocht door bendes, die ze gebruiken voor wapenhandel, hennepkwekerijen of huisjesmelkerij. Veel mensen die de huizen bewonen, zijn wanbetalers en veroorzaken overlast, zo schrijft Het Parool.
Drugshandel
Woordvoerder Manon Tjoa van de Amsterdamse Federatie van Woningcorporaties (AFWC) denkt dat de vrijkomende huizen worden gebruikt voor drugshandel.
Het stadsdeel dat de boel in de gaten zou moeten houden weet van geen criminaliteit.
Criminele sfeer
Tamara Hagbi, regiomanager van verhuurder De Key bevestigt echter dat de wijk 'steeds verder dreigt af te glijden in de criminele sfeer'. Ook zij noemt drugshandel, wapenhandel en allerlei andere duistere zaken, aldus de krant.
Bron: SpitsNieuws
Verkoop van corporatiewoningen is al heel lang landelijk beleid en heeft weinig of niets met de PvdA te maken..quote:Op woensdag 28 januari 2009 23:12 schreef Picchia het volgende:
[..]
Ik krijg steeds meer de indruk dat de PvdA banden heeft met de maffia. Dat zou een hoop (Amsterdams) beleid verklaren. Corrupt zooitje.
Nou, wel een beetje hoor, het heeft vanalles te maken met het ideaalbeeld wat een hoop van die gasten nog steeds hebben, namelijk het idee van de maakbare samenleving.quote:Op woensdag 28 januari 2009 23:21 schreef du_ke het volgende:
[..]
Verkoop van corporatiewoningen is al heel lang landelijk beleid en heeft weinig of niets met de PvdA te maken..
Op landelijk niveau heeft Vogelaar het beleid wel extra kracht bijgezet (mogelijkheid tot ongecontroleerde verspilling + verkoop sociale huurwoningen). En op gemeentelijk niveau hebben zij het laatste woord. Bovendien zijn ze op verschillende niveau's al eerder beschuldigd van corruptie. Als de PvdA zich laat bespelen door de vastgoedwereld/geoorganiseerde misdaad dan zou dat natuurlijk geen verrassing zijn.quote:Op woensdag 28 januari 2009 23:21 schreef du_ke het volgende:
[..]
Verkoop van corporatiewoningen is al heel lang landelijk beleid en heeft weinig of niets met de PvdA te maken..
Politici met hun theoretisch idealisme en de harde werkelijkheid die net iets anders in elkaar zit. Het zou vermakelijk zijn als het niet zo verschrikkelijk tragisch zou zijn.quote:Op woensdag 28 januari 2009 23:12 schreef Picchia het volgende:
[..]
Ik krijg steeds meer de indruk dat de PvdA banden heeft met de maffia. Dat zou een hoop (Amsterdams) beleid verklaren. Corrupt zooitje.
Het was meer een algemene opmerking met betrekking tot politici.quote:Op woensdag 28 januari 2009 23:37 schreef Aoristus het volgende:
Is de VVD dan anders, MrX ? Ik denk dat het meeste aan Dekker te wijten valt hoor
Ik vermoed dat beiden erg slecht functioneren in de grote steden. Ik noem een Anne-lize van der Stoel (vvd) die de hoofdstad jarenlang heeft mishandeld en vernietigd waar initiatieven een mogelijkheid dreigden te krijgen. Maar de PvdA kan er absoluut ook wat van, zo'n Lodewijk Asscher is zo'n typische jood uit generaties diamanthandelaren die nu het wallenklimaat onder handen neemt ten eigen benefice. Dat is de foute.quote:Op woensdag 28 januari 2009 23:46 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Het was meer een algemene opmerking met betrekking tot politici.
Hoewel ik liever PvdA politici beticht van theoretisch idealisme dat hopeloos faalt in de praktijk dan VVD'ers.
Het is misschien ook gewoon lood om oud ijzer.quote:Op woensdag 28 januari 2009 23:51 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Ik vermoed dat beiden erg slecht functioneren in de grote steden. Ik noem een Anne-lize van der Stoel (vvd) die de hoofdstad jarenlang heeft mishandeld en vernietigd waar initiatieven een mogelijkheid dreigden te krijgen. Maar de PvdA kan er absoluut ook wat van, zo'n Lodewijk Asscher is zo'n typische jood uit generaties diamanthandelaren die nu het wallenklimaat onder handen neemt ten eigen benefice. Dat is de foute.
Kijk je naar de PvdA an sich, dan weet je dat het om een diffuus gezelschap gaat met ontzettend uiteenlopende meningen. Het probleem is dat daar compromisbeleid uit kan voeren.
Ik denk dat ze heel anders denken, maar dat ze het resultaat linksom of rechtsom wel hadden kunnen verwachten..quote:Op donderdag 29 januari 2009 00:01 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Het is misschien ook gewoon lood om oud ijzer.
Wat ik me dan wel afvraag in dit geval, valt zoiets niet te voorzien? Was het aannemelijk dat in deze wijk allemaal keurige starters oid zouden komen die het gezicht van de wijk verbeteren of het is grenzeloos naïef om zoiets te denken.
We dempen de put nadat we het kalf zelf hebben laten verdrinken. Een ding moet je politici nageven ze weten zichzelf op die manier goed in stand te houdenquote:Op donderdag 29 januari 2009 00:05 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Ik denk dat ze heel anders denken, maar dat ze het resultaat linksom of rechtsom wel hadden kunnen verwachten..
Maar ergens weet jij ook dat de betere manier zich nog niet heeft aangebodenquote:Op donderdag 29 januari 2009 00:09 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
We dempen de put nadat we het kalf zelf hebben laten verdrinken. Een ding moet je politici nageven ze weten zichzelf op die manier goed in stand te houden.
Zorgen dat het kalf niet verdrinkt. Of is dat ook theoretisch idealismequote:Op donderdag 29 januari 2009 00:10 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Maar ergens weet jij ook dat de betere manier zich nog niet heeft aangeboden
Yes. ministerquote:Op donderdag 29 januari 2009 00:13 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Zorgen dat het kalf niet verdrinkt. Of is dat ook theoretisch idealisme.
Als je de joker bent bij provinciale staten, dan ben je zelfs het raadslidmaatschap in Den Haag niet waardquote:Op donderdag 29 januari 2009 00:36 schreef MrX1982 het volgende:
Politici die investeren is sowieso vragen om problemen. Heeft hij al steun gevraagd aan Bos. Die heeft geldbomen in zijn tuin.
Een financiële injectie?quote:Op donderdag 29 januari 2009 00:37 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Als je de joker bent bij provinciale staten, dan ben je zelfs het raadslidmaatschap in Den Haag niet waard![]()
En je weet vast dat er een vvd'er in Amsterdam zo in opspraak is gekomen, dat hij dat maar ging proberen. Raad eens waar hij zich voor inzet?
hh-h-h-h-h-h-h-homo belangen natuurlijkquote:
Zo een van de Gay Parade. Daar kunnen ze ook wel een financiële injectie gebruikenquote:Op donderdag 29 januari 2009 00:47 schreef Aoristus het volgende:
[..]
hh-h-h-h-h-h-h-homo belangen natuurlijk
Vroeger was dat de perfecte oplossing. Je zou maar iets totaal anders willen doen, dan is 10.000 euri/ gulden toch wel een welkome opstapquote:Op donderdag 29 januari 2009 01:04 schreef Picchia het volgende:
Als hier iemand ontslagen wordt krijgt die persoon ook vaak eerst even een cursus of iets. Dan heb je iig er alles aan gedaan. En dan woops weg.
quote:Op donderdag 29 januari 2009 08:08 schreef Boze_Appel het volgende:
Het handjeklappen voor allerlei onzinnige extra's om iedereen blij te maken kan weer beginnen. Change!
Vraag een gemiddelde econoom welke vorm van overheidsinmenging nou echt op lange termijn tot netto baten kan leiden, en investeringen in onderwijs zullen nou juist vermoedelijk hoog op diens lijstje staan.quote:Ook zouden favoriete programma's van Obama in het pakket maatregelen zijn opgenomen, die de druk op de economie niet direct verlichten. De Republikeinen wijzen onder meer op het verstrekken van studiebeurzen aan arme studenten.
De gemeente heeft er helemaal niet zo heel veel over te zeggen of een corporatie wel of gen woningen verkoopt. Overigens is het verkopen van corporatiebezit een beleid dat volgens mij kamerbreed wordt gesteund.quote:Op woensdag 28 januari 2009 23:34 schreef Picchia het volgende:
[..]
Op landelijk niveau heeft Vogelaar het beleid wel extra kracht bijgezet (mogelijkheid tot ongecontroleerde verspilling + verkoop sociale huurwoningen). En op gemeentelijk niveau hebben zij het laatste woord. Bovendien zijn ze op verschillende niveau's al eerder beschuldigd van corruptie. Als de PvdA zich laat bespelen door de vastgoedwereld/geoorganiseerde misdaad dan zou dat natuurlijk geen verrassing zijn.
Zit jij niet in een tentamenperiode?quote:
Niet meer nee, thank god.quote:Op donderdag 29 januari 2009 09:46 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Zit jij niet in een tentamenperiode?
Hoe komt dat, gereformeerde?quote:Op donderdag 29 januari 2009 10:07 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik heb al sinds het jaar 622 geen tentamens meer, ongeïnformeerde.
Ook de wetenschap werkt met tentamenperiodes, zwendelaar.quote:Op donderdag 29 januari 2009 10:09 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik heb mijn ziel aan de wetenschap verkocht, anti-renegaat.
Wat weet een rechtenstudent nou van wetenschap?quote:Op donderdag 29 januari 2009 10:14 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ook de wetenschap werkt met tentamenperiodes, zwendelaar.
Dat kan je doormiddel van een wetenschappelijke test achterhalen.quote:Op donderdag 29 januari 2009 10:16 schreef Reya het volgende:
[..]
Wat weet een rechtenstudent nou van wetenschap?
Een doormiddel, dat lijkt me waarlijk een noviteit; wellicht kun je het patenteren.quote:Op donderdag 29 januari 2009 10:19 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat kan je doormiddel van een wetenschappelijke test achterhalen.
Momenteel met vertrouwen in centrale banken; dat is overigens niet in het bijzonder geralteerd aan de omstandigheden van afgelopen maanden.quote:Op donderdag 29 januari 2009 10:21 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Met welke wetenschappelijke onderwerpen hou jij je bezig?
quote:Op donderdag 29 januari 2009 10:21 schreef Reya het volgende:
[..]
Een doormiddel, dat lijkt me waarlijk een noviteit; wellicht kun je het patenteren.
Waarom zou je het ralteren?quote:Op donderdag 29 januari 2009 10:22 schreef Reya het volgende:
[..]
Momenteel met vertrouwen in centrale banken; dat is overigens niet in het bijzonder geralteerd aan de omstandigheden van afgelopen maanden.
Er is niks zo subjectiefs als vertrouwen.quote:Op donderdag 29 januari 2009 10:22 schreef Reya het volgende:
[..]
Momenteel met vertrouwen in centrale banken; dat is overigens niet in het bijzonder geralteerd aan de omstandigheden van afgelopen maanden.
Inderdaad, lekkere wetenschap weer Reya.quote:Op donderdag 29 januari 2009 10:26 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Er is niks zo subjectiefs als vertrouwen.
Hoe is vertrouwen wetenschappelijk te bepalen of meten?quote:Op donderdag 29 januari 2009 10:22 schreef Reya het volgende:
Dat kun je mensen vragen.quote:Op donderdag 29 januari 2009 10:29 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Hoe is vertrouwen wetenschappelijk te bepalen of meten?
Ga Prem lastigvallen, onmens.quote:Op donderdag 29 januari 2009 10:27 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Inderdaad, lekkere wetenschap weer Reya.
Je bent een soort Maurice de Hond, alleen vraag je het aan rijke bankiers ipv. kansloze thuiszittende SP-ers?quote:
Nee, ik maak gebruik van Eurobarometer-data; ik heb alle respondenten die niet weten waar ze het over hebben eruit gefilterd, dus ik zal inderdaad vermoedelijk weinig kansloos thuiszittende SP-ers ertussen vinden.quote:Op donderdag 29 januari 2009 10:34 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Je bent een soort Maurice de Hond, alleen vraag je het aan rijke bankiers ipv. kansloze thuiszittende SP-ers?
Christus te paard, wat een nep-studie.quote:Op donderdag 29 januari 2009 10:37 schreef Reya het volgende:
[..]
Nee, ik maak gebruik van Eurobarometer-data; ik heb alle respondenten die niet weten waar ze het over hebben eruit gefilterd, dus ik zal inderdaad vermoedelijk weinig kansloos thuiszittende SP-ers ertussen vinden.
Nee, ik ben nu zeg maar voor de helft van de tijd opgenomen in de staf van de vakgroep waar ik studeer, en voor de andere helft studeer ik nog, maar dat is zonder tentamens.quote:
Je bent dus student-assistent? En hoe zit dat met de andere helft dan? Zit je in het laatste jaar?quote:Op donderdag 29 januari 2009 10:38 schreef Reya het volgende:
[..]
Nee, ik ben nu zeg maar voor de helft van de tijd opgenomen in de staf van de vakgroep waar ik studeer, en voor de andere helft studeer ik nog, maar dat is zonder tentamens.
Ja, alleen met wat meer uren dan gebruikelijk; verder doe ik zelf wat onderzoek en schrijf eea aan papers, dat doe ik ipv vakken, zeg maar. Of ik in het laatste jaar zit ligt aan de prioriteiten die ik stelquote:Op donderdag 29 januari 2009 10:39 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Je bent dus student-assistent? En hoe zit dat met de andere helft dan? Zit je in het laatste jaar?
Dus jullie hebben geen verplichte vakken? Wat een pretpakket.quote:Op donderdag 29 januari 2009 10:42 schreef Reya het volgende:
[..]
Ja, alleen met wat meer uren dan gebruikelijk; verder doe ik zelf wat onderzoek en schrijf eea aan papers, dat doe ik ipv vakken, zeg maar. Of ik in het laatste jaar zit ligt aan de prioriteiten die ik stel
In zekere zin is het een pretpakket, omdat je in grote mate zelf kunt bepalen hoe je je studie invult, maar er zijn wel een aantal algemene vereisten, en de studielast is een stuk hoger dan traditionele trajecten. Overigens was de bachelor die ik heb gevolgd wel op traditionele wijze vorm gegeven.quote:Op donderdag 29 januari 2009 10:44 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dus jullie hebben geen verplichte vakken? Wat een pretpakket.
Je doet toch geen psychologie he....?quote:Op donderdag 29 januari 2009 10:37 schreef Reya het volgende:
[..]
Nee, ik maak gebruik van Eurobarometer-data; ik heb alle respondenten die niet weten waar ze het over hebben eruit gefilterd, dus ik zal inderdaad vermoedelijk weinig kansloos thuiszittende SP-ers ertussen vinden.
Waar zie je me voor aan?quote:Op donderdag 29 januari 2009 10:56 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Je doet toch geen psychologie he....?
Je schurkt er wel tegenaan...quote:
Ik blijf er verre van.quote:Op donderdag 29 januari 2009 11:05 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Je schurkt er wel tegenaan...
Ik laat me liever dhimmi noemen.quote:Op donderdag 29 januari 2009 11:22 schreef Mutant01 het volgende:
Je volgt gewoon alles waar geen tentamen aan vast zit, mietje.
Een heel wiskunde vak nog wel.quote:Op donderdag 29 januari 2009 11:20 schreef Reya het volgende:
Overigens ga ik komende periode een wiskundevak volgen, maar volgensmij zit daar geen tentamen aan vast.
Niet echt veel, alhoewel er wel een aantal verrassende resultaten uit zijn gekomen die wellicht de moeite waard zijn om verder uit te zoeken.quote:Op donderdag 29 januari 2009 11:34 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Maar goed, wat denk je te bereiken met je onderzoek?
Mijn major is nu ongeveer voor de helft wiskunde; het niveau ligt wat tussen wat gebruikelijk is bij gamma-studies en wat gebruikelijk is bij beta-studies, en dat gaat me wel redelijk af.quote:
De beperkingen van je onderzoek zullen wel de oorzaak zijn.quote:Op donderdag 29 januari 2009 11:49 schreef Reya het volgende:
[..]
Niet echt veel, alhoewel er wel een aantal verrassende resultaten uit zijn gekomen die wellicht de moeite waard zijn om verder uit te zoeken.
Met suiker en melk?quote:
Heet dit ook terrorisme in Nederlandse begrippen?quote:Spong wil beveiligd worden vanwege haatmail
Van onze verslaggeefsters Janny Groen, Annieke Kranenberg
Verzoek aan justitie om bescherming na ontvangst van ‘honderden’ haatmails.Ingewijden: ook hof ontving bedreigingen.
AMSTERDAM Advocaat Gerard Spong heeft de Amsterdamse hoofdofficier van justitie om persoonsbeveiliging gevraagd wegens bedreigingen door de aanhang van Geert Wilders. Spong zegt honderden hatelijke e-mails te hebben ontvangen sinds het gerechtshof in Amsterdam vorige week besliste dat de PVV-leider moet worden vervolgd vanwege anti-islamitische uitlatingen.
Spong is een van de mensen die de vervolging heeft afgedwongen.
Ook het hof heeft tientallen haatmails ontvangen, zeggen ingewijden.
Een woordvoerder van het hof wil dit bevestigen noch ontkennen. Het Openbaar Ministerie wil evenmin kwijt of er beveiligingsmaatregelen zijn getroffen.
Spong – die maandag om persoonsbeveiliging vroeg – zegt nog geen reactie van de hoofdofficier te hebben ontvangen. Intussen heeft hij zelf zijn beveiliging georganiseerd.
De afzenders van de dreigmails steken volgens hem niet onder stoelen of banken dat zij fan van Wilders zijn. Soms doen zij dat met naam en toenaam.
Spong: ‘Er zitten veel doodsverwensingen tussen. In andere emails wordt gedreigd mijn kop eraf te hakken als Wilders wordt veroordeeld. Of er wordt gevraagd hoelang ik zelf nog zonder beveiliging de straat denk op te kunnen.’
Hij gaat ervan uit dat het OM hiernaar onderzoek instelt.
Daarnaast deed Spong aangifte wegens chantage. Iemand dreigt een smadelijke brief over hem te openbaren, als hij niet afziet van zijn aangifte tegen Wilders. De chanteur zegt een brief te bezitten met de bewering dat Spong 35 jaar geleden als docent in Suriname goede cijfers gaf aan rechtenstudenten in ruil voor seksuele gunsten.
‘Onzin’, reageert Spong.
Andere betrokken advocaten ontvingen ook hatelijke berichten, maar deden geen aangifte.
quote:
Want zodra je een crimineel familielid hebt, moet je geweerd worden? Over principes gesproken zeg..quote:Op donderdag 29 januari 2009 17:49 schreef Wheelgunner het volgende:
'Allochtone agenten familie van criminelen'
Je zou toch bijna je principes overboord gooien en toch maar op Ome Wilders stemmen...
Als ik een crimineel familielid had, had ik ook nooit mijn wapenverlof gekregen. Moet een agent (met criminele familie) dan wel door zo'n antecedentenonderzoek komen?quote:Op donderdag 29 januari 2009 18:28 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Want zodra je een crimineel familielid hebt, moet je geweerd worden? Over principes gesproken zeg..
Sja, maar de Republikeinen zijn, over het algemeen, dom, dóm, dooom weet je. Dus dat een gemiddelde econoom iets anders zou zeggen, dat ligt in de lijn der verwachting. Een gemiddelde socioloog, een gemiddelde wetenschapper, een gemiddelde fruitteler, allemaal zouden ze een andere mening hebben dan dat treurig hoopje conservatisme in Washington.quote:Op donderdag 29 januari 2009 08:30 schreef Reya het volgende:
[..]
[..]
Vraag een gemiddelde econoom welke vorm van overheidsinmenging nou echt op lange termijn tot netto baten kan leiden, en investeringen in onderwijs zullen nou juist vermoedelijk hoog op diens lijstje staan.
Als jij nooit contact meer met die persoon hebt, hij woont 300 km verderop en je ziet hem voor de rest nooit. Dan mag jij dus niet je beroep uitoefenen, dat is een goed idee.quote:Op donderdag 29 januari 2009 18:54 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Als ik een crimineel familielid had, had ik ook nooit mijn wapenverlof gekregen. Moet een agent (met criminele familie) dan wel door zo'n antecedentenonderzoek komen?
Dat was niet de indruk die ik van dat artikel kreeg. Een Achterneef in een compleet andere regio lijkt me niet relevant nee, maar broers/zussen of neven/nichten (In die culturen vaak hetzelfdequote:Op donderdag 29 januari 2009 19:18 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Als jij nooit contact meer met die persoon hebt, hij woont 300 km verderop en je ziet hem voor de rest nooit. Dan mag jij dus niet je beroep uitoefenen, dat is een goed idee.
Die worden er gewoon uitgehaald. Dat was ook daarnet bij EenVandaag, tis dus weer gegil om niets.quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:21 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Dat was niet de indruk die ik van dat artikel kreeg. Een Achterneef in een compleet andere regio lijkt me niet relevant nee, maar broers/zussen of neven/nichten (In die culturen vaak hetzelfde) waarmee je contact hebt en die in je werkregio wonen lijkt me wel wat problematisch in potentie.
Daar ben ik soms gevoelig voor de laatste tijd.quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:23 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Die worden er gewoon uitgehaald. Dat was ook daarnet bij EenVandaag, tis dus weer gegil om niets.
quote:
Sinds Marokkaanse jochies het nodig vinden om zelfs in mijn limburgse dorpje overlast te veroorzaken, ben ik het weer steeds moeilijker gaan vinden om te (willen) relativeren. En dan voel ik me in mijn vooroordelen dus ook gesterkt door dergelijke berichtgeving.quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:27 schreef Monidique het volgende:
Tsja, laat je niet gek maken. Het is zoiets als die periodieke berichten over een islamitisch Groot-Brittanië: je kunt ervan uitgaan dat het overdreven is, je leest het, checkt wet, et voila, het blijkt een overdreven verhaal, gretig overgenomen door De Telegraaf en mensen die continu waken voor de komende islamitische horde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |