Ik vermoed dat beiden erg slecht functioneren in de grote steden. Ik noem een Anne-lize van der Stoel (vvd) die de hoofdstad jarenlang heeft mishandeld en vernietigd waar initiatieven een mogelijkheid dreigden te krijgen. Maar de PvdA kan er absoluut ook wat van, zo'n Lodewijk Asscher is zo'n typische jood uit generaties diamanthandelaren die nu het wallenklimaat onder handen neemt ten eigen benefice. Dat is de foute.quote:Op woensdag 28 januari 2009 23:46 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Het was meer een algemene opmerking met betrekking tot politici.
Hoewel ik liever PvdA politici beticht van theoretisch idealisme dat hopeloos faalt in de praktijk dan VVD'ers.
Het is misschien ook gewoon lood om oud ijzer.quote:Op woensdag 28 januari 2009 23:51 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Ik vermoed dat beiden erg slecht functioneren in de grote steden. Ik noem een Anne-lize van der Stoel (vvd) die de hoofdstad jarenlang heeft mishandeld en vernietigd waar initiatieven een mogelijkheid dreigden te krijgen. Maar de PvdA kan er absoluut ook wat van, zo'n Lodewijk Asscher is zo'n typische jood uit generaties diamanthandelaren die nu het wallenklimaat onder handen neemt ten eigen benefice. Dat is de foute.
Kijk je naar de PvdA an sich, dan weet je dat het om een diffuus gezelschap gaat met ontzettend uiteenlopende meningen. Het probleem is dat daar compromisbeleid uit kan voeren.
Ik denk dat ze heel anders denken, maar dat ze het resultaat linksom of rechtsom wel hadden kunnen verwachten..quote:Op donderdag 29 januari 2009 00:01 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Het is misschien ook gewoon lood om oud ijzer.
Wat ik me dan wel afvraag in dit geval, valt zoiets niet te voorzien? Was het aannemelijk dat in deze wijk allemaal keurige starters oid zouden komen die het gezicht van de wijk verbeteren of het is grenzeloos naïef om zoiets te denken.
We dempen de put nadat we het kalf zelf hebben laten verdrinken. Een ding moet je politici nageven ze weten zichzelf op die manier goed in stand te houdenquote:Op donderdag 29 januari 2009 00:05 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Ik denk dat ze heel anders denken, maar dat ze het resultaat linksom of rechtsom wel hadden kunnen verwachten..
Maar ergens weet jij ook dat de betere manier zich nog niet heeft aangebodenquote:Op donderdag 29 januari 2009 00:09 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
We dempen de put nadat we het kalf zelf hebben laten verdrinken. Een ding moet je politici nageven ze weten zichzelf op die manier goed in stand te houden.
Zorgen dat het kalf niet verdrinkt. Of is dat ook theoretisch idealismequote:Op donderdag 29 januari 2009 00:10 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Maar ergens weet jij ook dat de betere manier zich nog niet heeft aangeboden
Yes. ministerquote:Op donderdag 29 januari 2009 00:13 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Zorgen dat het kalf niet verdrinkt. Of is dat ook theoretisch idealisme.
Als je de joker bent bij provinciale staten, dan ben je zelfs het raadslidmaatschap in Den Haag niet waardquote:Op donderdag 29 januari 2009 00:36 schreef MrX1982 het volgende:
Politici die investeren is sowieso vragen om problemen. Heeft hij al steun gevraagd aan Bos. Die heeft geldbomen in zijn tuin.
Een financiële injectie?quote:Op donderdag 29 januari 2009 00:37 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Als je de joker bent bij provinciale staten, dan ben je zelfs het raadslidmaatschap in Den Haag niet waard![]()
En je weet vast dat er een vvd'er in Amsterdam zo in opspraak is gekomen, dat hij dat maar ging proberen. Raad eens waar hij zich voor inzet?
hh-h-h-h-h-h-h-homo belangen natuurlijkquote:
Zo een van de Gay Parade. Daar kunnen ze ook wel een financiële injectie gebruikenquote:Op donderdag 29 januari 2009 00:47 schreef Aoristus het volgende:
[..]
hh-h-h-h-h-h-h-homo belangen natuurlijk
Vroeger was dat de perfecte oplossing. Je zou maar iets totaal anders willen doen, dan is 10.000 euri/ gulden toch wel een welkome opstapquote:Op donderdag 29 januari 2009 01:04 schreef Picchia het volgende:
Als hier iemand ontslagen wordt krijgt die persoon ook vaak eerst even een cursus of iets. Dan heb je iig er alles aan gedaan. En dan woops weg.
quote:Op donderdag 29 januari 2009 08:08 schreef Boze_Appel het volgende:
Het handjeklappen voor allerlei onzinnige extra's om iedereen blij te maken kan weer beginnen. Change!
Vraag een gemiddelde econoom welke vorm van overheidsinmenging nou echt op lange termijn tot netto baten kan leiden, en investeringen in onderwijs zullen nou juist vermoedelijk hoog op diens lijstje staan.quote:Ook zouden favoriete programma's van Obama in het pakket maatregelen zijn opgenomen, die de druk op de economie niet direct verlichten. De Republikeinen wijzen onder meer op het verstrekken van studiebeurzen aan arme studenten.
De gemeente heeft er helemaal niet zo heel veel over te zeggen of een corporatie wel of gen woningen verkoopt. Overigens is het verkopen van corporatiebezit een beleid dat volgens mij kamerbreed wordt gesteund.quote:Op woensdag 28 januari 2009 23:34 schreef Picchia het volgende:
[..]
Op landelijk niveau heeft Vogelaar het beleid wel extra kracht bijgezet (mogelijkheid tot ongecontroleerde verspilling + verkoop sociale huurwoningen). En op gemeentelijk niveau hebben zij het laatste woord. Bovendien zijn ze op verschillende niveau's al eerder beschuldigd van corruptie. Als de PvdA zich laat bespelen door de vastgoedwereld/geoorganiseerde misdaad dan zou dat natuurlijk geen verrassing zijn.
Zit jij niet in een tentamenperiode?quote:
Niet meer nee, thank god.quote:Op donderdag 29 januari 2009 09:46 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Zit jij niet in een tentamenperiode?
Hoe komt dat, gereformeerde?quote:Op donderdag 29 januari 2009 10:07 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik heb al sinds het jaar 622 geen tentamens meer, ongeïnformeerde.
Ook de wetenschap werkt met tentamenperiodes, zwendelaar.quote:Op donderdag 29 januari 2009 10:09 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik heb mijn ziel aan de wetenschap verkocht, anti-renegaat.
Wat weet een rechtenstudent nou van wetenschap?quote:Op donderdag 29 januari 2009 10:14 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ook de wetenschap werkt met tentamenperiodes, zwendelaar.
Dat kan je doormiddel van een wetenschappelijke test achterhalen.quote:Op donderdag 29 januari 2009 10:16 schreef Reya het volgende:
[..]
Wat weet een rechtenstudent nou van wetenschap?
Een doormiddel, dat lijkt me waarlijk een noviteit; wellicht kun je het patenteren.quote:Op donderdag 29 januari 2009 10:19 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat kan je doormiddel van een wetenschappelijke test achterhalen.
Momenteel met vertrouwen in centrale banken; dat is overigens niet in het bijzonder geralteerd aan de omstandigheden van afgelopen maanden.quote:Op donderdag 29 januari 2009 10:21 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Met welke wetenschappelijke onderwerpen hou jij je bezig?
quote:Op donderdag 29 januari 2009 10:21 schreef Reya het volgende:
[..]
Een doormiddel, dat lijkt me waarlijk een noviteit; wellicht kun je het patenteren.
Waarom zou je het ralteren?quote:Op donderdag 29 januari 2009 10:22 schreef Reya het volgende:
[..]
Momenteel met vertrouwen in centrale banken; dat is overigens niet in het bijzonder geralteerd aan de omstandigheden van afgelopen maanden.
Er is niks zo subjectiefs als vertrouwen.quote:Op donderdag 29 januari 2009 10:22 schreef Reya het volgende:
[..]
Momenteel met vertrouwen in centrale banken; dat is overigens niet in het bijzonder geralteerd aan de omstandigheden van afgelopen maanden.
Inderdaad, lekkere wetenschap weer Reya.quote:Op donderdag 29 januari 2009 10:26 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Er is niks zo subjectiefs als vertrouwen.
Hoe is vertrouwen wetenschappelijk te bepalen of meten?quote:Op donderdag 29 januari 2009 10:22 schreef Reya het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |