Ah, manieren opdragen, lijkt me een uitstekende politicus, waarvan een hoop mensen zullen zeggen 'hij zegt het misschien hard, maar hij heeft wel gelijk'.quote:
En hier de ambtswoning van de president.quote:
Het is dan ook een behoorlijke fabel dat een president goedkoop zou zijn, en je moet zo`n man toch ook wat macht gevenquote:Op woensdag 28 januari 2009 18:40 schreef Yildiz het volgende:
[..]
En hier de ambtswoning van de president.
[ afbeelding ]
Zijn republiek lijkt me al 3x duurder dan heel de monarchie bij elkaar.
VOC mentaliteit?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:14 schreef Yildiz het volgende:
[..]
--
de·mis·si·o·nair [deemisjoone:r] bn (ve minister, regering) met ontslag, maar nog in functie
whút?
ach ja. ik voel me ziek.quote:
Die ellende komt door de Islam!quote:Op woensdag 28 januari 2009 19:55 schreef Monidique het volgende:
Somalië,. Ethiopië valt Somalië binnen met Amerikaanse steun, verjaagd nog enigszins redelijke islamieten, treurig-rechts juicht, iedereen met een beetje IQ twijfelt. Twee jaar later: Ethiopië verlaat Somalië, zwakke "regering" valt, geradicaliseerde jihadisten nemen macht in grote delen weer over. Wat heeft dit allemaal bereikt? Dat men nog meer het Westen haat.
Idioten,.
http://www.weebls-stuff.com/toons/Somalia/ (aanpassing van: http://www.weebls-stuff.com/toons/kenya/ )quote:
quote:Op woensdag 28 januari 2009 20:22 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
http://www.weebls-stuff.com/toons/Somalia/ (aanpassing van: http://www.weebls-stuff.com/toons/kenya/ )
Je moet het PVV-weekblad Elsevier toch eens opzij leggen.quote:
Dwarse denker.quote:Op woensdag 28 januari 2009 20:51 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Je moet het PVV-weekblad Elsevier toch eens opzij leggen.
Ik lees serieus geen opinie-bladen, daar ben ik zelf al veel te geopinieerd voor.quote:Op woensdag 28 januari 2009 20:51 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Je moet het PVV-weekblad Elsevier toch eens opzij leggen.
Ik heb door die twee woorden spontaan mijn beeldscherm ondergekotst.quote:
De donald duck heeft handige cursussen hoorquote:Op woensdag 28 januari 2009 20:53 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Ik lees serieus geen opinie-bladen, daar ben ik zelf al veel te geopinieerd voor.
Thanks, btw.quote:Op woensdag 28 januari 2009 21:19 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Ik heb door die twee woorden spontaan mijn beeldscherm ondergekotst.
quote:‘Als Geert Wilders wordt vervolgd, dan moeten degenen die roepen ‘Joden zijn nazi’s’ ook voor de rechter,’ zegt Kney-Tal deze week in Elsevier.
(...)
‘Van Bommel komt gevaarlijk dicht bij het demoniseren van de staat Israël als hij niet wegloopt van een demonstratie waar ‘Hamas, Joden aan het gas’ wordt geroepen’.
Ook de oud-politici Dries van Agt en Hans van den Broek, die het Israëlische optreden in Gaza scherp veroordeelden, krijgen kritiek van Kney-Tal. Over Van Agts inspanningen voor de Palestijnse zaak oordeelt de ambassadeur: ‘Wat je als oud-politicus al niet doet om niet in de vergetelheid te geraken’.
Kamp Holland is onlangs beschoten met 3 raketten, in Uruzgan. Wanneer wordt Kabul met de grond gelijk gemaakt?quote:Op woensdag 28 januari 2009 22:00 schreef Aoristus het volgende:
noem het dan gewoon zinvol geweld, dan mag het altijd
quote:Schools can expel students that seem gay, appeals court rules
Lawyers agreed Christian high school case would apply to California [..] bron
sorry, ik heb je wel te pakken he vanavond.quote:Op woensdag 28 januari 2009 21:19 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Ik heb door die twee woorden spontaan mijn beeldscherm ondergekotst.
Wanneer er sprake is van zinvol geweldquote:Op woensdag 28 januari 2009 22:23 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Kamp Holland is onlangs beschoten met 3 raketten, in Uruzgan. Wanneer wordt Kabul met de grond gelijk gemaakt?
Als het recept gewelde rozijnen voorschrijft, dan hebben die rozijnen zinvol geweld.quote:Op woensdag 28 januari 2009 22:52 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Wanneer er sprake is van zinvol geweld
Zeker, maar mijn beeldscherm is weer schoon. Ik ontkende de kots, en weg was het.quote:Op woensdag 28 januari 2009 22:51 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
sorry, ik heb je wel te pakken he vanavond.
En net trouwens even een verbod op kotsen doorgevoerd. Dus dan zal het niet meer gebeuren.quote:Op woensdag 28 januari 2009 22:55 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Zeker, maar mijn beeldscherm is weer schoon. Ik ontkende de kots, en weg was het.
ach, een ongelukje kan gebeuren.quote:Op woensdag 28 januari 2009 22:55 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Zeker, maar mijn beeldscherm is weer schoon. Ik ontkende de kots, en weg was het.
Leve het maakbaarheidsideaalquote:Op woensdag 28 januari 2009 22:58 schreef Yildiz het volgende:
[..]
En net trouwens even een verbod op kotsen doorgevoerd. Dus dan zal het niet meer gebeuren.
Ik beloof je dat het in dit geval bij olijfbomen blijftquote:Op woensdag 28 januari 2009 22:54 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Als het recept gewelde rozijnen voorschrijft, dan hebben die rozijnen zinvol geweld.
Nu maar hopen dat niemand rozijnen mee heeft genomen.
Emoties kan je ontkennenquote:Op woensdag 28 januari 2009 22:55 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Ik krijg steeds meer de indruk dat de PvdA banden heeft met de maffia. Dat zou een hoop (Amsterdams) beleid verklaren. Corrupt zooitje.quote:Amsterdamse wijk in handen van maffia
De Venserpolder, en deel van de Bijlmer, is voor een groot deel in handen van georganiseerde misdaad.
Het beleid om huurwoningen te verkopen om de wijk te verbeteren heeft averechts uitgepakt: de huiizen werden aangeschaft door criminelen.
Verkoop gestopt
Woningbouwverenigingen zijn dan ok gestopt met de verkoop van hun bezit. De drie- tot vijfkamerwoningen die voor 80.000 tot 130.000 euro in de verkoop komen, worden opgekocht door bendes, die ze gebruiken voor wapenhandel, hennepkwekerijen of huisjesmelkerij. Veel mensen die de huizen bewonen, zijn wanbetalers en veroorzaken overlast, zo schrijft Het Parool.
Drugshandel
Woordvoerder Manon Tjoa van de Amsterdamse Federatie van Woningcorporaties (AFWC) denkt dat de vrijkomende huizen worden gebruikt voor drugshandel.
Het stadsdeel dat de boel in de gaten zou moeten houden weet van geen criminaliteit.
Criminele sfeer
Tamara Hagbi, regiomanager van verhuurder De Key bevestigt echter dat de wijk 'steeds verder dreigt af te glijden in de criminele sfeer'. Ook zij noemt drugshandel, wapenhandel en allerlei andere duistere zaken, aldus de krant.
Bron: SpitsNieuws
Verkoop van corporatiewoningen is al heel lang landelijk beleid en heeft weinig of niets met de PvdA te maken..quote:Op woensdag 28 januari 2009 23:12 schreef Picchia het volgende:
[..]
Ik krijg steeds meer de indruk dat de PvdA banden heeft met de maffia. Dat zou een hoop (Amsterdams) beleid verklaren. Corrupt zooitje.
Nou, wel een beetje hoor, het heeft vanalles te maken met het ideaalbeeld wat een hoop van die gasten nog steeds hebben, namelijk het idee van de maakbare samenleving.quote:Op woensdag 28 januari 2009 23:21 schreef du_ke het volgende:
[..]
Verkoop van corporatiewoningen is al heel lang landelijk beleid en heeft weinig of niets met de PvdA te maken..
Op landelijk niveau heeft Vogelaar het beleid wel extra kracht bijgezet (mogelijkheid tot ongecontroleerde verspilling + verkoop sociale huurwoningen). En op gemeentelijk niveau hebben zij het laatste woord. Bovendien zijn ze op verschillende niveau's al eerder beschuldigd van corruptie. Als de PvdA zich laat bespelen door de vastgoedwereld/geoorganiseerde misdaad dan zou dat natuurlijk geen verrassing zijn.quote:Op woensdag 28 januari 2009 23:21 schreef du_ke het volgende:
[..]
Verkoop van corporatiewoningen is al heel lang landelijk beleid en heeft weinig of niets met de PvdA te maken..
Politici met hun theoretisch idealisme en de harde werkelijkheid die net iets anders in elkaar zit. Het zou vermakelijk zijn als het niet zo verschrikkelijk tragisch zou zijn.quote:Op woensdag 28 januari 2009 23:12 schreef Picchia het volgende:
[..]
Ik krijg steeds meer de indruk dat de PvdA banden heeft met de maffia. Dat zou een hoop (Amsterdams) beleid verklaren. Corrupt zooitje.
Het was meer een algemene opmerking met betrekking tot politici.quote:Op woensdag 28 januari 2009 23:37 schreef Aoristus het volgende:
Is de VVD dan anders, MrX ? Ik denk dat het meeste aan Dekker te wijten valt hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |