abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65428170
Welkom in het politieke café van het politieke subforum van Fok!. Hier kan gepraat worden over politieke complotjes die niet worden besproken in POL, of over niet-politieke zaken die óók niet worden besproken in dit subforum, oftewel: het passioneel spuien van politieke ideeën en populistisch gezemel zonder feitelijke justificatie. Ook geschikt voor al het politieke non-nieuws en andere onzin.
  maandag 26 januari 2009 @ 18:35:42 #2
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_65428346
Ik snap nog steeds niet waar men zich zo druk om maakt. Wilders staat voor 'de vrijheid van de democratie' en om die vrijheid na te streven, zoekt hij grenzen op. Of hij nu voor de media vertelt wat hij van moslims vindt of dat gebeurt door de rechtelijke macht, dat doet er niet toe. Hij zou geen knip voor zijn neus waard zijn als Wilbers zich hier druk om zou maken.

En misschien willen de Amerikanen 'm wel voor een zacht prijssie overnemen als het toch niet de gewenste resultaten oplevert?
De voorzitter zegt: Laat duizend bloemen bloeien.
Laat duizend balletjes stuiteren.
  maandag 26 januari 2009 @ 18:36:37 #3
66825 Reya
Fier Wallon
pi_65428376
quote:
Op maandag 26 januari 2009 18:21 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Mooi. Hopen dat dit vreselijk uit de klauwen loopt en er een massale boycot volgt in het geval dat Wilders veroordeeld wordt. Dan weet ik al wel wat de uitkomst van dat proces zal zijn.
Vermoedelijk wordt het net zo'n succes als de boycot van Nederlandse producten na het uitbrengen van Fitna.
  † In Memoriam † maandag 26 januari 2009 @ 18:43:20 #4
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_65428598
quote:
Op maandag 26 januari 2009 18:36 schreef Reya het volgende:
Vermoedelijk wordt het net zo'n succes als de boycot van Nederlandse producten na het uitbrengen van Fitna.
Evenals de enorme boycot van Deense producten na de tekeningen.

Waar mensen zich druk over maken.
Carpe Libertatem
pi_65429124
Jemig.
pi_65429425
  maandag 26 januari 2009 @ 19:08:25 #7
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_65429483
hallo
pi_65429546
Nee.
  † In Memoriam † maandag 26 januari 2009 @ 19:20:07 #9
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_65429916
Carpe Libertatem
pi_65430040
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_65431304
Nee ik ben niet op wintersport.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  maandag 26 januari 2009 @ 20:27:31 #12
153070 Rock_de_Braziliaan
Stranger than fiction
pi_65432390
Nee B-A vertelde al dat je vreemd ging.
"I think I'm in a tragedy"
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=FZFG5PKw504[/youtube]
"In America today profit is privatized but risk is increasingly socialized"
pi_65432438
Een curieuze wandel.
pi_65432883
HET IS WEER VOORBIJ DIE MOOIE ZOMER
nog wat hits uit tirol vooral de laatste is erg goed

1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  maandag 26 januari 2009 @ 20:41:58 #15
66825 Reya
Fier Wallon
pi_65432952
quote:
Op maandag 26 januari 2009 20:27 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Nee B-A vertelde al dat je vreemd ging.
Met de linguïsten, nota bene.
pi_65434030
De taligen kunnen in elk geval spellen. En ik behoor daar tot het meubilair, getuige K&LLPTJAMZLIENCLAUDIAKIRDWERGLXIVSHADYLANEMANESIGMEETC.
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_65434187
Maar voor de liefhebbers: vandaag heb ik mest gekard. Broem broem met auto & kar naar moeders, aldaar dampende paardemest (voornamelijk stro, eigenlijk) in de kar gooien, broem broem naar huus, uitscheppen, en dit dan driemaal herhalen. Morgen hopen we 4 maal heen en weer te rijden, al voor het gezond milieu en de groentetuin natuurlijk.

En des namiddags heb ik mij een hardloopt-shirtdingetje aangeschaft, want ik liep nog in een katoentje en dat kan natuurlijk niet .

Leeft POL nog?
pi_65434927
POL=dood.
pi_65435018
Een bof: FOK!=POL
pi_65435030
heerlijk, een katoenen shirt.

zeker voor hardlopen. Al die hi-tech stuff... Dat is fijn bij 40+ of -5. Daartussen maakt het niet zoveel uit.

had je nou een part-time baan in meppel?
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
pi_65435637
Nee, de meppelerbaan werd bij nader inzien niet vacant gesteld want 'het rommelde in de organisatie'. Tot nader orde ben ik baanloos.

Overigens is het momenteel soms rond de -5, laatst gelopen bij -10. En ik vind de katoentjes wel frisjes hoor. Gelukkig zweet ik niet .
pi_65436162
quote:
Op maandag 26 januari 2009 21:41 schreef sigme het volgende:
Nee, de meppelerbaan werd bij nader inzien niet vacant gesteld want 'het rommelde in de organisatie'. Tot nader orde ben ik baanloos.
baanloos zijn vind je niet heel erg, of wel?
quote:
Overigens is het momenteel soms rond de -5, laatst gelopen bij -10. En ik vind de katoentjes wel frisjes hoor. Gelukkig zweet ik niet .
de nieuwe shirts zien er altijd snel en gelikt uit. maar ze staan bijna niemand.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
pi_65436441
Baanloos is mijn lust & mijn leven. Werken vind ik ook niet erg, maar het kost snel zoveel tijd. In verband met dure plannen moet er wel weer eens meer geld verdiend worden dus momenteel kijk ik af en toe geinteresseerd rond op vacaturesites. Maar d'r valt niet echt veel te doen op mijn terrein, momenteel.

Het shirtje is een ondershirtje, dus niet bedoeld om te staan. De winkelmeneer droeg me eerst een witte aan, maar dat is me zelfs voor onderkledij te gek, dus die heb ik geweigerd.

Ben jij al weer helemaal ingeburgerd in Nederland? Huisje boompje beestje?
pi_65437139
quote:
Op maandag 26 januari 2009 21:41 schreef sigme het volgende:
Bijna alle organisaties rommelen momenteel .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  maandag 26 januari 2009 @ 22:19:52 #25
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_65437396
quote:
Op maandag 26 januari 2009 21:12 schreef sigme het volgende:

Leeft POL nog?
Net zoveel als jouw rijke fantasie
De voorzitter zegt: Laat duizend bloemen bloeien.
Laat duizend balletjes stuiteren.
pi_65437814
quote:
Op maandag 26 januari 2009 21:59 schreef sigme het volgende:
Baanloos is mijn lust & mijn leven. Werken vind ik ook niet erg, maar het kost snel zoveel tijd. In verband met dure plannen moet er wel weer eens meer geld verdiend worden dus momenteel kijk ik af en toe geinteresseerd rond op vacaturesites. Maar d'r valt niet echt veel te doen op mijn terrein, momenteel.

Het shirtje is een ondershirtje, dus niet bedoeld om te staan. De winkelmeneer droeg me eerst een witte aan, maar dat is me zelfs voor onderkledij te gek, dus die heb ik geweigerd.

Ben jij al weer helemaal ingeburgerd in Nederland? Huisje boompje beestje?
Wat is je terrein ook alweer? en misschien een rare vraag, maar hoe gaat dat met je pensioen, of is manlief degene die dat regelt?

ja en nee. Ik voel me weer prima. Weer redelijk gesetteld. In nederland is toch redelijk veel nog goed ook al worden we elke dag geteefd. Ik heb niet speciaal veel met nederland. Voel me thuis in vrij veel landen, al is azie leuk voor vakantie, maar niet langer.
Sommige dingen zijn hier prima, andere in het buitenland. Ik leef niet in mijn droomwereld, maar klagen heb ik ook niet. verre van. Het kan altijd, hipper, leuker, afwisselender etc. maar soms moet je tevreden zijn. En voor nu ben ik dat.
And that is the news.''
pi_65438029
quote:
Op maandag 26 januari 2009 22:28 schreef One_of_the_few het volgende:

[..]

Wat is je terrein ook alweer? en misschien een rare vraag, maar hoe gaat dat met je pensioen, of is manlief degene die dat regelt?
Softwaretester. En m'n pensioen? Ik doe het wel zonder . Manlief is partttime vrachtwagendchauffeur, dus die sleept ook geen pensioensommen van formaat binnen .
Ik heb natuurlijk wel ooit een koperkleurig handdrukje ontvangen, wat geacht wordt vrij te vallen als ik oud ben.
quote:
ja en nee. Ik voel me weer prima. Weer redelijk gesetteld. In nederland is toch redelijk veel nog goed ook al worden we elke dag geteefd. Ik heb niet speciaal veel met nederland. Voel me thuis in vrij veel landen, al is azie leuk voor vakantie, maar niet langer.
Sommige dingen zijn hier prima, andere in het buitenland. Ik leef niet in mijn droomwereld, maar klagen heb ik ook niet. verre van. Het kan altijd, hipper, leuker, afwisselender etc. maar soms moet je tevreden zijn. En voor nu ben ik dat.
Hipper en afwisselender lijkt mij dan weer niet leuker, maar ieder z'n meug. Jij studeert nu toch (weer?)?
  maandag 26 januari 2009 @ 22:47:36 #28
Stranger than fiction
pi_65438591
quote:
Op maandag 26 januari 2009 21:08 schreef sigme het volgende:
De taligen kunnen in elk geval spellen. En ik behoor daar tot het meubilair, getuige K&LLPTJAMZLIENCLAUDIAKIRDWERGLXIVSHADYLANEMANESIGMEETC.
Praat je er maar met dooddoeners onderuit!

Overigens lijkt een project bij de ING voorlopig niet door te gaan. Helaas, pindakaas
pi_65438646
quote:
Op maandag 26 januari 2009 22:47 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:

[..]

Overigens lijkt een project bij de ING voorlopig niet door te gaan. Helaas, pindakaas
.

.

. .
pi_65438801
quote:
Op maandag 26 januari 2009 22:47 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:

[..]

Eh? Ok . 'truste
quote:
Prijs je gelukkig. Ik heb al wat wanorganisaties gezien, maar de ING wordt niet makkelijk overtroffen.
pi_65439068
quote:
Op maandag 26 januari 2009 22:34 schreef sigme het volgende:

[..]

Softwaretester. En m'n pensioen? Ik doe het wel zonder . Manlief is partttime vrachtwagendchauffeur, dus die sleept ook geen pensioensommen van formaat binnen .
Ik heb natuurlijk wel ooit een koperkleurig handdrukje ontvangen, wat geacht wordt vrij te vallen als ik oud ben.
[..]

Hipper en afwisselender lijkt mij dan weer niet leuker, maar ieder z'n meug. Jij studeert nu toch (weer?)?
In september pas weer.
Ben nu het geld voor de studie aan het verdienen, in de zorg.

Hipper en afwisselender lijkt ook vaak zo. Van buiten. Het dilemma van mensen achterin de 20 begin 30. Je kan alles, alles is bereikbaar en niks is te gek. Dat het zogenaamde hippe en toffe vaak een pose is geboren uit onzekerheid, tja..
op reis kom je heel veel van dat soort mensen tegen. reizen om te reizen.
And that is the news.''
pi_65439120
quote:
Op maandag 26 januari 2009 22:52 schreef sigme het volgende:

[..]

Eh? Ok . 'truste
[..]
truste
quote:
Prijs je gelukkig. Ik heb al wat wanorganisaties gezien, maar de ING wordt niet makkelijk overtroffen.
hoezo, de overheid komt er nu toch nog meer in? Dat moet wel beter gaan dan.
And that is the news.''
  maandag 26 januari 2009 @ 23:01:57 #33
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_65439830
quote:
Op maandag 26 januari 2009 23:01 schreef Wheelgunner het volgende:
Uit wat voor "Nest" kom jij
done.
And that is the news.''
  dinsdag 27 januari 2009 @ 08:56:30 #35
Stranger than fiction
pi_65445179
quote:
Op maandag 26 januari 2009 22:52 schreef sigme het volgende:

[..]

Eh? Ok . 'truste
[..]

Slaap zacht mevrouw.

Ik heb de ING organisatie nog nooit van binnen gezien. Ik had wel eens willen zien hoe lui deze organisatie is geworden.
pi_65445227
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  dinsdag 27 januari 2009 @ 09:56:58 #37
Stranger than fiction
pi_65446409
Lekker he?
pi_65450423
Wat een ontiegelijke schijtdag.
Allah Al Watan Al Malik
  dinsdag 27 januari 2009 @ 12:17:18 #39
Stranger than fiction
pi_65450748
Gister werd je Allochtonen lul nog afgezogen door autochtone meisjes....
  dinsdag 27 januari 2009 @ 12:30:06 #40
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_65451097
Vandaag heeft hij een SOA...
pi_65451145
Vandaag werd ik aangereden.
Allah Al Watan Al Malik
  dinsdag 27 januari 2009 @ 12:34:24 #42
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_65451216
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 12:31 schreef Mutant01 het volgende:
Vandaag werd ik aangereden.
Lopend, fietsend, rijdend? Ernstig?
pi_65451243
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 12:34 schreef Wheelgunner het volgende:

[..]

Lopend, fietsend, rijdend? Ernstig?
Rijdend, niet ernstig, materiële schade.
Allah Al Watan Al Malik
  dinsdag 27 januari 2009 @ 12:36:33 #44
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_65451277
Hmm, dat valt dan mee.
pi_65451357
BMW rijders he.....
Allah Al Watan Al Malik
  dinsdag 27 januari 2009 @ 12:42:34 #46
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_65451469
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 12:39 schreef Mutant01 het volgende:
BMW rijders he.....
Marokkaanse jochies die dat eigenlijk niet kunnen betalen, niet op legale wijze althans?
pi_65451535
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 12:42 schreef Wheelgunner het volgende:

[..]

Marokkaanse jochies die dat eigenlijk niet kunnen betalen, niet op legale wijze althans?
Iraanse man in net pak die zijn woede niet kan beheersen (en constant aan het bellen was). Close enough.
Allah Al Watan Al Malik
  dinsdag 27 januari 2009 @ 12:46:23 #48
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_65451585
Was het ook zijn schuld?
pi_65451689
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 12:46 schreef Wheelgunner het volgende:
Was het ook zijn schuld?
Twee rijbanen, poogde in te voegen door mij rechts in te halen, en vervolgens een ruk aan het stuur naar links te geven (waar ik zat). Ik raakte hem ter hoogte van zijn achterportier, zijn auto maakte een draai nam hem een meter of 5 mee en kwam tot stilstand.
Allah Al Watan Al Malik
pi_65452239
Waar zijn de foto's .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')