Vermoedelijk wordt het net zo'n succes als de boycot van Nederlandse producten na het uitbrengen van Fitna.quote:Op maandag 26 januari 2009 18:21 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Mooi. Hopen dat dit vreselijk uit de klauwen loopt en er een massale boycot volgt in het geval dat Wilders veroordeeld wordt. Dan weet ik al wel wat de uitkomst van dat proces zal zijn.
Evenals de enorme boycot van Deense producten na de tekeningen.quote:Op maandag 26 januari 2009 18:36 schreef Reya het volgende:
Vermoedelijk wordt het net zo'n succes als de boycot van Nederlandse producten na het uitbrengen van Fitna.
Met de linguïsten, nota bene.quote:Op maandag 26 januari 2009 20:27 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Nee B-A vertelde al dat je vreemd ging.
baanloos zijn vind je niet heel erg, of wel?quote:Op maandag 26 januari 2009 21:41 schreef sigme het volgende:
Nee, de meppelerbaan werd bij nader inzien niet vacant gesteld want 'het rommelde in de organisatie'. Tot nader orde ben ik baanloos.
de nieuwe shirts zien er altijd snel en gelikt uit. maar ze staan bijna niemand.quote:Overigens is het momenteel soms rond de -5, laatst gelopen bij -10. En ik vind de katoentjes wel frisjes hoor. Gelukkig zweet ik niet.
Bijna alle organisaties rommelen momenteelquote:Op maandag 26 januari 2009 21:41 schreef sigme het volgende:
Nee, de meppelerbaan werd bij nader inzien niet vacant gesteld want 'het rommelde in de organisatie'. Tot nader orde ben ik baanloos.
Net zoveel als jouw rijke fantasiequote:
Wat is je terrein ook alweer?quote:Op maandag 26 januari 2009 21:59 schreef sigme het volgende:
Baanloos is mijn lust & mijn leven. Werken vind ik ook niet erg, maar het kost snel zoveel tijd. In verband met dure plannen moet er wel weer eens meer geld verdiend worden dus momenteel kijk ik af en toe geinteresseerd rond op vacaturesites. Maar d'r valt niet echt veel te doen op mijn terrein, momenteel.
Het shirtje is een ondershirtje, dus niet bedoeld om te staan. De winkelmeneer droeg me eerst een witte aan, maar dat is me zelfs voor onderkledij te gek, dus die heb ik geweigerd.
Ben jij al weer helemaal ingeburgerd in Nederland? Huisje boompje beestje?
Softwaretester. En m'n pensioen? Ik doe het wel zonderquote:Op maandag 26 januari 2009 22:28 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
Wat is je terrein ook alweer?en misschien een rare vraag, maar hoe gaat dat met je pensioen, of is manlief degene die dat regelt?
Hipper en afwisselender lijkt mij dan weer niet leuker, maar ieder z'n meug. Jij studeert nu toch (weer?)?quote:ja en nee. Ik voel me weer prima. Weer redelijk gesetteld. In nederland is toch redelijk veel nog goed ook al worden we elke dag geteefd. Ik heb niet speciaal veel met nederland. Voel me thuis in vrij veel landen, al is azie leuk voor vakantie, maar niet langer.
Sommige dingen zijn hier prima, andere in het buitenland. Ik leef niet in mijn droomwereld, maar klagen heb ik ook niet. verre van. Het kan altijd, hipper, leuker, afwisselender etc. maar soms moet je tevreden zijn. En voor nu ben ik dat.
Praat je er maar met dooddoeners onderuit!quote:Op maandag 26 januari 2009 21:08 schreef sigme het volgende:
De taligen kunnen in elk geval spellen. En ik behoor daar tot het meubilair, getuige K&LLPTJAMZLIENCLAUDIAKIRDWERGLXIVSHADYLANEMANESIGMEETC.
quote:Op maandag 26 januari 2009 22:47 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Praat je er maar met dooddoeners onderuit!
Overigens lijkt een project bij de ING voorlopig niet door te gaan. Helaas, pindakaas
Eh? Okquote:Op maandag 26 januari 2009 22:47 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Praat je er maar met dooddoeners onderuit!
Prijs je gelukkig. Ik heb al wat wanorganisaties gezien, maar de ING wordt niet makkelijk overtroffen.quote:Overigens lijkt een project bij de ING voorlopig niet door te gaan. Helaas, pindakaas
In september pas weer.quote:Op maandag 26 januari 2009 22:34 schreef sigme het volgende:
[..]
Softwaretester. En m'n pensioen? Ik doe het wel zonder. Manlief is partttime vrachtwagendchauffeur, dus die sleept ook geen pensioensommen van formaat binnen
.
Ik heb natuurlijk wel ooit een koperkleurig handdrukje ontvangen, wat geacht wordt vrij te vallen als ik oud ben.
[..]
Hipper en afwisselender lijkt mij dan weer niet leuker, maar ieder z'n meug. Jij studeert nu toch (weer?)?
trustequote:
hoezo, de overheid komt er nu toch nog meer in? Dat moet wel beter gaan dan.quote:Prijs je gelukkig. Ik heb al wat wanorganisaties gezien, maar de ING wordt niet makkelijk overtroffen.
done.quote:
Slaap zacht mevrouw.quote:Op maandag 26 januari 2009 22:52 schreef sigme het volgende:
[..]
Eh? Ok. 'truste
[..]
Prijs je gelukkig. Ik heb al wat wanorganisaties gezien, maar de ING wordt niet makkelijk overtroffen.
Rijdend, niet ernstig, materiële schade.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 12:34 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Lopend, fietsend, rijdend? Ernstig?
Iraanse man in net pak die zijn woede niet kan beheersen (en constant aan het bellen was). Close enough.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 12:42 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Marokkaanse jochies die dat eigenlijk niet kunnen betalen, niet op legale wijze althans?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |