Waarom zovele mensen toch een tuin willen snap ik ook niet. De meesten hebben ronduit een hekel aan het werken in de tuin. Het zal puur een statussymbool zijn, denk ik. Mijn zwager heeft kunstgras in de tuin liggen en plastic planten in stenen potten. BIjna geen onderhoud. Maar waarom dan een tuin, vraag ik me af? Een brede veranda of ruim balkon, waarop gebarbecued kan worden en bier gedronken volstaat dan toch?quote:Op woensdag 24 december 2008 22:40 schreef k_man het volgende:
Nee, natuurlijk niet. Ik wil ook geen tuin, zo bedoelde ik het niet.
Wat ik bedoelde was dat zo'n woning wellicht goedkoop is, vergeleken met andere eengezinswoningen in Amsterdam, maar dat eengezinswoningen vaak een tuintje hebben. Als deze geen tuintje heeft, zou dat een van de redenen kunnen zijn voor de relatief lage prijs.
Babykamer, K! Babykamer.quote:
Nu niet meer.quote:Op woensdag 24 december 2008 23:02 schreef k_man het volgende:
Ah, verkeerd gelezen.
En er staat een Z te veel en een K te weinig in de TT.
Ik ben gewoon ETC, anders past het nietquote:Op donderdag 25 december 2008 00:31 schreef k_man het volgende:
Dank. Er staan trouwens ook een D, M, R, T en twee A's te weinig in.
Ik neem aan dat je doelt op de boekenverzameling die ik nu gereed voor destructie in de bijkeuken heb staan? Nee, een lijstje heb ik niet. Het zijn voornamelijk boeken over techniek, managment, krijgskunde en wat Nederlandse literatuur van de tweede klasse. Maar wat dus goed is heb ik voor mezelf bewaard.quote:Op donderdag 25 december 2008 09:41 schreef Claudia_x het volgende:
Ik wil gewoon liever niet op de begane grond wonen. Dan ben ik bang dat er inbrekers komen of ik in mijn slaap verkracht en/of vermoord word. Doe mij maar een bovenwoning (het liefst zo hoog mogelijk!) met een groot balkon.
L: Heb je een lijstje met titels?
Ik kan mijn huis niet eens meer van binnenuit afsluiten. Als ik thuis ben kunnen alle boeven zo binnenstiefelenquote:Op donderdag 25 december 2008 09:41 schreef Claudia_x het volgende:
Ik wil gewoon liever niet op de begane grond wonen. Dan ben ik bang dat er inbrekers komen of ik in mijn slaap verkracht en/of vermoord word. Doe mij maar een bovenwoning (het liefst zo hoog mogelijk!) met een groot balkon.
L: Heb je een lijstje met titels?
Tjee.quote:Op donderdag 25 december 2008 09:43 schreef Claudia_x het volgende:
Daarna All you need is love gekeken.
Ik heb 'm opgenomen. Was het wat?quote:Op donderdag 25 december 2008 10:41 schreef k_man het volgende:
[..]
Tjee.
Ik heb Brokeback Mountain gisteren voor het eerst gezien.
Handige jongen, die Barry.quote:Op donderdag 25 december 2008 09:43 schreef Claudia_x het volgende:
We hebben hier gister de werkkamer omgegooid omdat er een netwerk usb hub was aangeschaft en het systeem véél beter kon. Daarna All you need is love gekeken. Leukste kerstavond ooit!
Tisserloos, G.?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |