bestaat al in japan dat is ook d ereden dat je op veel telefoontjes die meuk niet kan uitzetten.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:44 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
http://www.theregister.co.uk/2009/01/27/cameraphone_clicks/
Politici.
Ze beginnen altijd met een glimlach en juist dan moet je ze niet vertrouwen...quote:Op woensdag 28 januari 2009 10:10 schreef Reya het volgende:
[..]
In het algemeen zoveel mogelijk samenwerking met vrouwen vermijden kan een hoop ellende besparen.
Anaal vernederen die hoer.quote:Op woensdag 28 januari 2009 08:54 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
VVVVVVVvvvvvvvvvrrrrrrrrrrrrrrrroooooooooooeeeeeeeeeeeeggggggggggggg,
Ik word echt schijtziek van een projectgenote van me. Zenuwachtig, onzeker en eigenwijs wijf.... Echt niet te geloven.
Stelletje Feyenoord wannabees.quote:Op woensdag 28 januari 2009 13:40 schreef MrX1982 het volgende:
Huub Stevens stapt op bij PSV
Kortstondig avontuur.
De Portugezen hebben dan ook het een en ander achtergelaten.quote:Op woensdag 28 januari 2009 15:33 schreef Sam_Spade het volgende:
Oerkreet. Daar hadden de Portugezen niet van terug.
Een combinatie die men normaal gesproken alleen in 't Hart aantreft.quote:Op woensdag 28 januari 2009 08:54 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Zenuwachtig, onzeker en eigenwijs wijf
quote:Op woensdag 28 januari 2009 15:40 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
De Portugezen hebben dan ook het een en ander achtergelaten.
quote:Een getergde man met een afhangende snor en een onverzorgd ringbaardje die met een kreeft aan een blauw lint rondwandelt.
Dan noem ik je: Lopende-Anus.quote:Op woensdag 28 januari 2009 16:02 schreef MrX1982 het volgende:
Lopende het onderzoek noem ik je gewoon kut-Marokkaan.
Hij laat 'm flink hangen.quote:Verzoenende Obama
‘Mijn werk richting de moslimwereld is te communiceren dat de Amerikanen niet jullie vijanden zijn’, zei president Obama in zijn eerste televisie-interview sinds zijn aantreden. Dat gaf hij niet aan CNN, NBC of een andere grote omroep in de VS. Obama koos voor Al-Arabya, een tv-zender in Dubai, die het gesprek maandagavond uitzond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |