Hoezo? Ik zie Obama nog wel picnicken met wat wereldleiders vandezomerquote:Op woensdag 28 januari 2009 16:07 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
De VS heeft haar reputatie zodanig verneukt, dat is een onmogelijke taak.
Met de leiders ja, maar wat de neuk zegt dat over de moslimwereld zelf? Het is nu niet dat de leiders representatief zijn voor de moslimwereld, of hen op enige manier legitiem vertegenwoordigd.quote:Op woensdag 28 januari 2009 16:13 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Hoezo? Ik zie Obama nog wel picnicken met wat wereldleiders vandezomer
Er hangt een sfeer van tolerantie over de wereld, gister zag ik Lubbers als een bijzonder aardige man, samen met een meisje van zo'n 15 jaar oud. Ze werkten samen aan een soort debatplatform. De oude kontenknijper was uiterst charmant en vriendelijk. Niet zoals je van hem gewend bent.
Fuck the moslims, wie geeft daar om? De meesten kunnen niet eens lezen, laat staan schrijvenquote:Op woensdag 28 januari 2009 16:16 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Met de leiders ja, maar wat de neuk zegt dat over de moslimwereld zelf? Het is nu niet dat de leiders representatief zijn voor de moslimwereld, of hen op enige manier legitiem vertegenwoordigd.
Je hoeft niet te kunnen lezen of te schrijven, om je te kunnen bewerken met een staaf.quote:Op woensdag 28 januari 2009 16:17 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Fuck the moslims, wie geeft daar om? De meesten kunnen niet eens lezen, laat staan schrijven
Als je je gedachten maar focustquote:Op woensdag 28 januari 2009 16:21 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Je hoeft niet te kunnen lezen of te schrijven, om je te kunnen bewerken met een staaf.
Gewoon niet meer over je heen laten lopen, dat is het adagium.quote:Op woensdag 28 januari 2009 16:22 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Als je je gedachten maar focust
Ik wil via YouTube zangeres worden.quote:Op woensdag 28 januari 2009 17:07 schreef Boze_Appel het volgende:
Ben heeft zijn Presidentsmagazine van februari af
quote:Op woensdag 28 januari 2009 17:07 schreef Boze_Appel het volgende:
quote:
Helaas, Sam_Spade was je al voor in die ambitie.quote:Op woensdag 28 januari 2009 17:13 schreef Picchia het volgende:
[..]
Ik wil via YouTube zangeres worden.
Zijn stukje over de Yab yum is goedquote:Op woensdag 28 januari 2009 17:07 schreef Boze_Appel het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |