quote:
Max (20) en Martijn (19) uit Amersfoort wonen al samen, op twintig vierkante meter. Maar omdat ze al ruim een jaar heftig verliefd zijn, mag die beperkte woonruimte de pret niet drukken. Ze studeren beiden ‘filmmaking’ in Amsterdam en hebben hun toekomst al helemaal uitgestippeld. Martijn wordt filmregisseur en Max wordt videoclipregisseur. Max en Martijn hebben zo hun eigen redenen om mee te doen aan het Baby Te Huur-experiment. Ze vinden het ronduit belachelijk dat het nog steeds niet breed maatschappelijk geaccepteerd is dat homoseksuele stellen kinderen opvoeden.
Martijn heeft het Amnesty-teken op zijn pols getatoeëerd. Ze zijn bijzonder maatschappelijk bewogen en eten dan ook vegetarisch. Maar ze bellen net zo goed defensie als er om twaalf uur ’s middags een vliegtuig van de luchtmacht overvliegt. Blijven de heren zo idealistisch nu ze de zorg van een kind voor hun kiezen krijgen?
quote:
Quinta (20) en Takuya (24) uit Almere zijn al anderhalf jaar samen. HES-student Takuya heeft een Japanse vader en een Irakese moeder. Vanuit zijn achtergrond is hij gewend dat zijn moeder alles voor hem doet: van het opscheppen van zijn eten tot het klaarhangen van zijn kleding. Hij verwacht dat zijn toekomstige vrouw dit ook voor hem zal doen, maar Quinta denkt daar anders over. En daarom heeft Quinta hen aangemeld voor het Baby Te Huur-experiment.
Vanaf het moment dat zij hun Baby Te Huur-huis betrekken is de traditionele man-vrouw verdeling een feit. In een laatste poging om daar wat aan te veranderen, gaat een relatietherapeut het oranje huis in. Zij gaat proberen het traditionele rollenpatroon te doorbreken. Lukt dat of blijft Takuya bij zijn traditionele denkbeelden?
quote:
De ROC-studenten Joshua (17) en Yvet (18) komen uit Hengelo. Voor hen is Baby Te Huur één geweldig groot avontuur in de grote stad. Vóór hun deelname aan Baby Te Huur wisten ze het verschil niet tussen een metro en een tram.
Yvet draagt Joshua op handen. Hij is haar sprookjesprins. En Joshua laat zich graag door Yvet meevoeren. Ze leven op een roze wolk. Het liefst zouden ze in een sprookjeswereld wonen, samen met hun konijn Jumper. De romantiek spat de pan uit dus bij dit koppel. Maar blijft daar iets van over als er een baby in huis komt die maar niet stopt met huilen?
http://www.bnn.nl/page/babytehuur2009quote:
Abbygail (18) en Jelle (19) wonen in Almere. Abbygail droomt van een gezin met tien kinderen. Jelle moet wat haar betreft later brood op de plank regelen voor hun toekomstige gezin. Het stel studeert aan de Hogeschool Utrecht. Zij doet Sociaal Pedagogische Hulpverlening en hij Bedrijfscommunicatie. Volgens zijn liefje is Jelle briljant, alleen weet hij dat zelf nog niet. Voor Jelle was een gezin met twee kinderen ooit meer dan genoeg, maar inmiddels heeft hij voor Abbygail het aantal opgeschroefd naar vier kids.
Abbygail is enorm afhankelijk van Jelle en mist hem al als hij een uur de deur uit is.
En Jelle houdt van Abbygail omdat ze zo lief is, anders dan anderen en lekker springerig. Eigenlijk heeft dit stel alleen maar oog voor elkaar. Maar weet de beweeglijke baby Mike daar misschien verandering in te brengen?
Terwijl hij gaat werken & die ander blijft thuisquote:Op zondag 25 januari 2009 22:55 schreef Remake het volgende:
[..]
Trillende handjes helemaal![]()
Hij is duidelijk het vrouwtje in de relatie
Idd jaquote:Op zondag 25 januari 2009 22:57 schreef Nero22 het volgende:
Ik moet echt even die namen gaan leren...
Ze zijn allemaal lelijk als ze eruit komenquote:
Alsof ze dat anders wel zijnquote:Op zondag 25 januari 2009 23:00 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik vind het wel erg kansloos dat ze die film zo vies vinden, dan ben je er imo echt nog niet aan toe.
men, een bevalling is gewoon eng om te zien hoor..quote:Op zondag 25 januari 2009 23:00 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik vind het wel erg kansloos dat ze die film zo vies vinden, dan ben je er imo echt nog niet aan toe.
Hehe inderdaadquote:Op zondag 25 januari 2009 23:01 schreef Madsen het volgende:
Yvet keek alsof ze dacht of kinderen door de ooivaar geleverd werden .
Nee, maar omdat ze zichzelf zo voordoen.quote:
Ik denk dat ze geen biologie heeft gehadquote:Op zondag 25 januari 2009 23:03 schreef Piles het volgende:
[..]
Die ging haar zwangere buik er ook aftrainen, dus volgens mij denkt ze het echt
Eensquote:Op zondag 25 januari 2009 23:08 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Die Joshua is trouwens best lekker om naar te kijken.![]()
Dat ik bijna 2x zo oud ben doet er ff niet toe.![]()
Tja het hoort gewoon bij, ik heb dat al gezien toen ik in 2de klas zat bij biologie.quote:
nou jongetjes doen altijd zo van : oeh,... als ze iemand in zijn noten geschopt zien worden.quote:Op zondag 25 januari 2009 23:14 schreef sander89 het volgende:
[..]
Tja het hoort gewoon bij, ik heb dat al gezien toen ik in 2de klas zat bij biologie.
De lerares vertelden wel van te voren wat we gingen kijken en wie het echt niet wilde zien mocht de klas uit.
quote:
En....met badeendjes.quote:Op zondag 25 januari 2009 23:04 schreef Rens_Wilders het volgende:
Stoned met een biertje in bad, blij dat ze geen buik hoeven mee te zeulen
Aha je bent een vrouw, ja dan snap kan ik het mij beter indenken.quote:Op zondag 25 januari 2009 23:18 schreef DarkElf het volgende:
[..]
nou jongetjes doen altijd zo van : oeh,... als ze iemand in zijn noten geschopt zien worden.
quote:
Dat was wel grappig idd.quote:Op maandag 26 januari 2009 00:51 schreef dyna18 het volgende:
Lol met die draagmoeder op de vloer.... ff spinnen
Almere. Dan krijg je dat.quote:Op maandag 26 januari 2009 01:03 schreef dyna18 het volgende:
Als ik dit zo inschat gaan in ieder geval Quinta & Takuya en Abbygail & Jelle slaande ruzie krijgen.
De onwetendheid inderdaadquote:Op zondag 25 januari 2009 22:56 schreef Rens_Wilders het volgende:
"Ik weet het of het jongetje dan ook homo zou kunnen worden"
Inderdaad. Dat kind heeft volgens mij onder een steen geleefdquote:Op zondag 25 januari 2009 23:01 schreef Madsen het volgende:
Yvet keek alsof ze dacht of kinderen door de ooivaar geleverd werden .
Inderdaad, dit ook nog evenquote:Op zondag 25 januari 2009 23:03 schreef Piles het volgende:
[..]
Die ging haar zwangere buik er ook aftrainen, dus volgens mij denkt ze het echt
Dáár ken ik ze van!quote:Op zondag 25 januari 2009 23:25 schreef LoveProfusion het volgende:
Die 2 jongens zijn een beetje mediageil...willen iets te hip, trendy en cool gevonden worden. Even blowen, stoer bier drinken in bad:)
Ze hebben al eens meegedaan aan dat programma van wendy van dijk over het droomstel van Nederland volgens mij en smeekten toen op gay.nl of iedereen aub op zewilden stemmen want ze waren "knap en hip" al kan ik me vergissen.
Die film was wel bruut. Soort van 2 girls 1 cup reactiesquote:Op maandag 26 januari 2009 09:27 schreef Lov1 het volgende:
Super dat het weer begonnen is! Dit programma is echt geinig... Yvet met haar Joshua-muurTakuya die zelfs zijn sloffen aan laat doen
En die gezichten toen ze de bevalling keken
Pfffieeuww gelukkig, ik zat me ook al suf te piekeren waar ik ze nu van kon! Was dus niet de enige!quote:Op maandag 26 januari 2009 09:30 schreef Lov1 het volgende:
[..]
Dáár ken ik ze van!Ik wist dat ik ze eerder gezien had, maar ik kon er al niet opkomen!
Haha inderdaad. Ach, ik denk dat de meeste zich nu ook wel bedenken.quote:Op maandag 26 januari 2009 09:25 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Inderdaad, dit ook nog even
Die mensen die na 1,5 jaar al aan kinderen gaan denken op hun 18e.... Ik ben 24. Dat je met elkaar bespreekt of je ooit kinderen wil begrijp ik, maar niet al na 1,5 jaar..
dat was joshua hoorquote:Op maandag 26 januari 2009 09:27 schreef Lov1 het volgende:
Super dat het weer begonnen is! Dit programma is echt geinig... Yvet met haar Joshua-muurTakuya die zelfs zijn sloffen aan laat doen
En die gezichten toen ze de bevalling keken
Dat viel mij ook op. Ik ging ook samenwonen toen ik 23 was maar ik deed echt niet zo dom in de supermarkt.quote:Op maandag 26 januari 2009 12:32 schreef ElizabethR het volgende:
Ik vraag me af waarom de jong volwassenen tegenwoordig zo dom zijn. Leren die dan helemaal niets meer op school?
yepzquote:Op maandag 26 januari 2009 12:55 schreef Nuna het volgende:
Volgens mij kun je nu aflevering 2 al online bekijken ofniet?
die willen echt heel graag beroemd worden he.quote:Op maandag 26 januari 2009 13:12 schreef Puala het volgende:
http://finrod89.hyves.nl/
http://dutched.hyves.nl/
De hyves van max en martijn volgens mij
Volgens mij ook jaquote:Op maandag 26 januari 2009 13:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
die willen echt heel graag beroemd worden he.
Dat zegt ook genoeg over dat wijf.quote:Op maandag 26 januari 2009 13:43 schreef Tammeh het volgende:
God wat is die Takuya toch een loser zeg. Zou mijn vriend niet moeten zijn.
Heb je helemaal gelijk in. Sowieso, als ik een jongen zou tegenkomen met dezelfde mentaliteit als hem kon hij 't al vergeten.quote:Op maandag 26 januari 2009 13:50 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Dat zegt ook genoeg over dat wijf.
Heb ik iets gemist?quote:Op maandag 26 januari 2009 12:52 schreef Stefan het volgende:
Het zijn allemaal labiele gasten. Zelfs die chick die draagmoeder wil zijn voor de homo's mits t neukend wordt verwekt.
wie of wat ben jij dan?quote:
Ben benieuwd om welk stel dat gaat... gok op Shapia en Rick... maar.... het kunnen ook Maud en Sander zijn... of...quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:06 schreef sj18 het volgende:
Eerste seizoen zijn (met een enkele onderbreking bij een stel) ook allemaal samen ja!
Dacht eigenlijk als eerste Maud en Sander ik hoopt dat hun het niet zouden zijn want ik vond hun echt de leukste, vandaar dat ik Rick en Saphia zei! Maar gelukkig zijn ze weer samen!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:22 schreef sj18 het volgende:
Dat gaat inderdaad om Maud en Sander, u gaat dus niet door voor de wasmachine want uw eerste keuze was fout
Hehe, maar doet verder niet terzake, alle acht bth-stellen zijn nog bij elkaar, best knap toch
He, de BNN-Stagaire?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:22 schreef sj18 het volgende:
Dat gaat inderdaad om Maud en Sander, u gaat dus niet door voor de wasmachine want uw eerste keuze was fout
Hehe, maar doet verder niet terzake, alle acht bth-stellen zijn nog bij elkaar, best knap toch
die abigail is al net zoquote:Op woensdag 28 januari 2009 10:00 schreef Boca_Raton het volgende:
Rampzalig figuur zeg die Taka-nogwat. Voert geen hout uit, heeft overal commentaar op en toont absoluut geen respect voor Quinta. En dan die stopwoordjes "weet je". Wil alleen maar op de bank zitten, tv kijken en alles aangereikt krijgen.
Yvet is een schatje!
Ik denk dat jij de tv-wereld nog niet echt snapt. Tuurlijk zijn de verhaallijnen ergens op gebaseerd. Die karakters zijn heus wel een beetje zo, maar er word echt, en daar overdrijf ik niet in, heel erg veel geknipt en geplakt om een quote totaal te veranderen waardoor het bijvoorbeeld heel dominant, naiëf, boos, verdrietig, vijandig etc overkomt, terwijl de gehele quote bijvoorbeeld op iets heel anders wijst.quote:Op woensdag 28 januari 2009 12:31 schreef Boca_Raton het volgende:
Ik denk niet dat ze het beeld van die kandidaten willen manipuleren. Je ziet en hoort toch genoeg waarvan je denkt... hmmmmmzzz...
Goed, maar dat die Takuya zo boven op de lip zit bij Quinta als ze de was doet, eten maakt etc en er ook nog commentaar op heeft.. Dat kun je moeilijk knippen en plakken. Dat is gewoon irritant.quote:Op woensdag 28 januari 2009 12:35 schreef sj18 het volgende:
[..]
Ik denk dat jij de tv-wereld nog niet echt snapt. Tuurlijk zijn de verhaallijnen ergens op gebaseerd. Die karakters zijn heus wel een beetje zo, maar er word echt, en daar overdrijf ik niet in, heel erg veel geknipt en geplakt om een quote totaal te veranderen waardoor het bijvoorbeeld heel dominant, naiëf, boos, verdrietig, vijandig etc overkomt, terwijl de gehele quote bijvoorbeeld op iets heel anders wijst.
Maar ach leuk programma om te volgen zoiezo, lig ook flink in een deuk af en toe.
Hoezo dat?quote:Op donderdag 29 januari 2009 11:13 schreef hetismijrobbert het volgende:
Ik wed dat die insider Jelle is....
Sam en Alexquote:Op woensdag 28 januari 2009 14:43 schreef emss het volgende:
My god, Sam en Alex *cringe*. Alex is echt geweldig zoals hij met die baby omgaat, en Sam ondertussen maar pruilen dat de aandacht van haar naar de baby gaat. Dit is een relatie die niet stand houdt denk ik...
Ook die 2 potten???quote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:48 schreef Starlie het volgende:
Zo te zien zijn ze van het eerste seizoen ook nog allemaal samen!
neejoh, die waren al uit elkaar toen het programma begon!quote:
Oooh zo.quote:
Inderdaadquote:Op donderdag 29 januari 2009 14:38 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Sam en Alexdie doen niet mee hoor
Heb je al op internet zitten kijken? Daar staat ie al een week opquote:Op zondag 1 februari 2009 22:16 schreef Renesite het volgende:
Heb ff niet opgelet... Maar ken ik dit al niet?
quote:Op zondag 1 februari 2009 22:17 schreef Piles het volgende:
[..]
Heb je al op internet zitten kijken? Daar staat ie al een week op
Ookquote:Op zondag 1 februari 2009 22:18 schreef Piles het volgende:
[..]
Heb je aflevering 1 dan toch wel gezien?
quote:
Ohja. Takuya is een echte assholeeeeequote:Op zondag 1 februari 2009 22:21 schreef Piles het volgende:
Sleutel nog binnen
"Snel naar binnen want ik heb honger"
Nogal ja :Squote:Op zondag 1 februari 2009 22:22 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ohja. Takuya is een echte assholeeeee
Ik ook.quote:
Na zo'n massage had ie allang een blauw oog moeten hebbenquote:Op zondag 1 februari 2009 22:26 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik ook.Ik snap niet dat zij dat allemaal pikt.
Dat weet ze zelf blijkbaar ook nietquote:Op zondag 1 februari 2009 22:26 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik ook.Ik snap niet dat zij dat allemaal pikt.
Dat had ie van mij gekregen ja.quote:Op zondag 1 februari 2009 22:28 schreef Piles het volgende:
[..]
Na zo'n massage had ie allang een blauw oog moeten hebben
Wat een luie domme kutmongool, wat ziet zij in hem.quote:
Ze is gewoon te dom om dat te zienquote:Op zondag 1 februari 2009 22:41 schreef nelisb het volgende:
Wat een luie domme kutmongool, wat ziet zij in hem.
Als ze ooit trouwen ligt ze daarna aan de ketting in de keuken met een boerka
Die kunnen het geld wel gebruikenquote:Op zondag 1 februari 2009 22:41 schreef bravo het volgende:
OMG die ouders ook allemaal, echt van die Priscilla en Rodney types.... zucht..
Dat dus.quote:Op zondag 1 februari 2009 22:41 schreef nelisb het volgende:
[..]
Wat een luie domme kutmongool, wat ziet zij in hem.
Als ze ooit trouwen ligt ze daarna aan de ketting in de keuken met een boerka
Agree! Dat ze maar nooit meer daglicht mag zien!quote:Op zondag 1 februari 2009 22:42 schreef Piles het volgende:
[..]
Ze is gewoon te dom om dat te zienDus geen medelijden mee
[..]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gaande de aflevering zo krijg ik steeds meer zin om die Takuya een knal voor z'n bakkes te verkopen, tering wat een kutjanus zeg.![]()
[ Bericht 11% gewijzigd door SuperrrTuxxx op 02-02-2009 00:03:46 ]Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
quote:Op zondag 1 februari 2009 23:47 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op zondag 1 februari 2009 23:47 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]Ik zou zo'n type meteen mijn huis uit schoppen (Takuya en Abbygail)...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gaande de aflevering zo krijg ik steeds meer zin om die Takuya een knal voor z'n bakkes te verkopen, tering wat een kutjanus zeg.![]()
It's funny
But not ha-ha funny.![]()
quote:Op maandag 2 februari 2009 00:06 schreef Nero22 het volgende:
[..]Ja ik zie het net idd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee online staat de uitzending altijd een week eerder.quote:Op maandag 2 februari 2009 02:18 schreef dyna18 het volgende:
Vraagje... is aflevering 3 deze zondag nu op TV geweest?
............................![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die Takuya is echt...hopeloos gewoon. Doet geen flikker...wilt geen flikker doen...en verwacht dat alles voor hem gedaan wordt.
Ik ben benieuwd of hij ooit een poepluier zal verschonen.![]()
Tuurlijk niet, poepluier ies haram.quote:Op maandag 2 februari 2009 07:59 schreef rene90 het volgende:
Die Takuya is echt...hopeloos gewoon. Doet geen flikker...wilt geen flikker doen...en verwacht dat alles voor hem gedaan wordt.
Ik ben benieuwd of hij ooit een poepluier zal verschonen.
Vrouwen moet baby verschonen٩๏̯͡๏)۶![]()
ik was 18 toen ik mijn zoon kreeg en heb in de afgelopen 11 jaar niet eens zoveel gejanktquote:Op maandag 2 februari 2009 08:00 schreef rene90 het volgende:
En die Abygail......is er ook maar enige vrouw hier die dat gejank ook herkent in zichzelf?
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Gisteren weer zitten kijken en me bijna op zitten vreten wat een rat die Takuya is. Overal die meid op controleren, maar zelf geen FUCK doen. Wil je een eitje? nee. Uiteindelijk wil meneer toch een eitje. Vindt zichzelf ook heel grappig..
Masseren als je zwanger bentGa maar op je zij liggen. Nee dat gaat werken. En dan beetje die huid oprekken en die spieren pijnigen. Verder valt het me op dat die meiden echt claimgedrag hebben en niet zonder die gast kunnen.. Goed, ik ben zelf wel een beetje aanhankelijk, maar als mn meissie gaat janken als ik een dag werken ben.. Fucking hell, get a grip
Daarnaast viel het me op dat het laatste babietje gebracht werd zonder papa. Zit hier weer een treurig verhaal achter? Die joshua is nog niet toe aan kinderen zag ik wel. Hij vindt het leuk als dat kind beetje vrolijk is, maar als het gaat huilen is hij blij dat hij mag werken. Verder is Yvet aan het afdalen van haar roze wolk omdat dat kind niet stopte met huilen. Aan de ene kant wel zielig, aan de andere kant wel zo prettig, zodat ze zich nog ff niet voortplant.
Daarnaast kan ik maar niet ophouden met denken aan die Takuya. Je zou bijna zeggen dat hij zijn domheid aan het acteren is. Zo kortzichtig, zo simpel, zo lui, zo een klootzak....
Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P![]()
Lachen weer dit!Onbegrijpelijk dat er nog meisjes zoals Quinta zijn die dat gedrag van die Taquya ofzo pikken...
![]()
Ik snap trouwens ook niet wat voor ouders hun kind uitlenen aan zo'n programma?? Waarom in godsnaam? Zouden ze er veel geld voor krijgen ofzo, een paar van die ouders zagen er wel uit alsof ze dat konden gebruiken en anders zou ik echt niet weten waarom je je kind, en jezelf hieraan zou willen blootstellen?![]()
![]()
Misschien iemand die te jong, te ongewenst zwanger is geraakt en zo wil meehelpen anderen te behouden voor dezelfde misstap.quote:Op maandag 2 februari 2009 09:07 schreef peterfan het volgende:
Lachen weer dit!Onbegrijpelijk dat er nog meisjes zoals Quinta zijn die dat gedrag van die Taquya ofzo pikken...
![]()
Ik snap trouwens ook niet wat voor ouders hun kind uitlenen aan zo'n programma?? Waarom in godsnaam? Zouden ze er veel geld voor krijgen ofzo, een paar van die ouders zagen er wel uit alsof ze dat konden gebruiken en anders zou ik echt niet weten waarom je je kind, en jezelf hieraan zou willen blootstellen?
En daarnaast heb je altijd mensen die graag in de belangstelling willen staan, wat de situatie ook is (denk aan Idols).![]()
Ik kan geen andere reden dan $$$ bedenken dat deze Sjonnies en Anita's hieraan meehelpen.Well, I could be wrong, but I believe diversity is an old, old wooden ship that was used during the Civil War era.![]()
Misschien zijn ze blij dat ze er zelf ff vanaf zijn.quote:Op maandag 2 februari 2009 09:07 schreef peterfan het volgende:
Ik snap trouwens ook niet wat voor ouders hun kind uitlenen aan zo'n programma?? Waarom in godsnaam? enIs toch handig, oppas.
![]()
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Net aflevering 3 bekeken...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zal wel een klap geld opleverenquote:Op maandag 2 februari 2009 12:41 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Misschien zijn ze blij dat ze er zelf ff vanaf zijn.Is toch handig, oppas.
![]()
![]()
![]()
Overmorgen aflevering 4 bekijkenKan niet wachten..
[ Bericht 2% gewijzigd door Reflectionne op 06-02-2009 21:34:35 ]![]()
Wat een geweldig programma is dit tochZit echt gniffelend te kijken steeds
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam![]()
Schop: vanavond aflevering 3 op tv.![]()
Aflevering 4 staat nog niet online, nog paar uurtjes wacht dus.
Wat een kneuzen doen er toch eigenlijk mee zeg
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je bij me weggaat, mag ik dan met je mee?![]()
quote:Op zondag 8 februari 2009 22:28 schreef Perzikje het volgende:Daarom wil ik het ook zien, kan ik lachen en huilen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die Abbygail moet maar iets met die Tayuka krijgen..mooi duo
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
quote:Op zondag 8 februari 2009 22:28 schreef Perzikje het volgende:Hopelijk een goede therapeut en zegt ze tegen quinta dat ze moet kappen met takkejonk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hopelijk loopt de olifant over hem heen![]()
Abbygail kan van domheid niet eens normaal praten.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
owja dat meisje yvet, hahaha helemaal stress in m´n schouders en vader en moedertje spelen nu ala dr. Phill hun gezinssituatie bespreken![]()
Yvet is echt superschattig, vind haar heel leuk en positief!
maar Abbygail, ik zat me rot te lachen, vooral omdat ze zo liep te roepen dat ze 10 kinderen wil, en 1 kan ze al niet eens aan
I had a signature once. It was awful.![]()
Ik ook, lief stelletje
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*![]()
Wat voor complex heeft die Yvet zeg, jezus wat een doos.Op maandag 9 november 2009 12:25 schreef Whiskey_Tango het volgende:
Dat interesseert GroenLinks voor geen meter, ze zien je als een wandelende zak euro's waar ze handig een tap in kunnen drukken voor hun socialistische hobbies.![]()
ze gedraagt zich echt alsof alles goed is in de wereld en iedereen kan vertrouwenquote:Op zondag 8 februari 2009 23:33 schreef Christiaan het volgende:
Wat voor complex heeft die Yvet zeg, jezus wat een doos.
Feyenoord Rotterdam![]()
Ja, en als je er maar vertrouwen in hebt lukt het allemaal wel. Die is vroeger echt geslagen door haar vader of zo en zoekt nu een manier om maar waardering te krijgen.quote:Op zondag 8 februari 2009 23:52 schreef OmeCo het volgende:
[..]
ze gedraagt zich echt alsof alles goed is in de wereld en iedereen kan vertrouwenOp maandag 9 november 2009 12:25 schreef Whiskey_Tango het volgende:
Dat interesseert GroenLinks voor geen meter, ze zien je als een wandelende zak euro's waar ze handig een tap in kunnen drukken voor hun socialistische hobbies.![]()
Over aflevering 4:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.............................![]()
quote:Op zondag 8 februari 2009 23:58 schreef sander89 het volgende:
Over aflevering 4:Waar te zien?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 9 november 2009 12:25 schreef Whiskey_Tango het volgende:
Waar denk jequote:![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
op 't begin werd die gezinssituatie van haar uitgelegd, der was wel iets aan de hand met der maar zou niet meer weten watquote:Op zondag 8 februari 2009 23:53 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Ja, en als je er maar vertrouwen in hebt lukt het allemaal wel. Die is vroeger echt geslagen door haar vader of zo en zoekt nu een manier om maar waardering te krijgen.
![]()
zoals ze ook al zei vanavond"ja in de film zie je dat ook altijd, dat de vrouw het ontbijtje maakt voor de man die dan gaat werken" ze heeft nog echt het ideale idee voor zich van het hele huisje, boompje en beessie gebeuren
Feyenoord Rotterdam![]()
quote:Op maandag 9 februari 2009 00:18 schreef OmeCo het volgende:
zoals ze ook al zei vanavond"ja in de film zie je dat ook altijd, dat de vrouw het ontbijtje maakt voor de man die dan gaat werken" ze heeft nog echt het ideale idee voor zich van het hele huisje, boompje en beessie gebeuren
quote:Op maandag 9 februari 2009 00:30 schreef dyna18 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nieuwe ep zekert? of ik heb te veel gezopen net
Feyenoord Rotterdam![]()
Takuya is een fukking held.
e: Jongè.
[ Bericht 28% gewijzigd door Sai op 09-02-2009 00:57:41 ]O+ Audrey O+ (en, in iets mindere mate, O+ Gene Tierney O+)![]()
''Maar.. maar, het is écht een heel wild kind.''quote:Op zondag 8 februari 2009 22:55 schreef zoeperzazke het volgende:
maar Abbygail, ik zat me rot te lachen, vooral omdat ze zo liep te roepen dat ze 10 kinderen wil, en 1 kan ze al niet eens aan
![]()
![]()
Man, ik maak me echt zorgen over deze generatie. Wat een mietjes die mannen en wat een rare meiden.![]()
Het zegt volgens mij genoeg dat de meest capabele vaders de homo's van het stel zijn...![]()
![]()
Ben ik het helemaal mee eens. Vind het niet echt aantrekkelijk om die mannen elkaar te zien zoenen, maar je kan zeggen wat je wil; ze zijn op dit moment de beste ouders.quote:Op maandag 9 februari 2009 08:36 schreef peterfan het volgende:
Man, ik maak me echt zorgen over deze generatie. Wat een mietjes die mannen en wat een rare meiden.![]()
Het zegt volgens mij genoeg dat de meest capabele vaders de homo's van het stel zijn...
Abbygail's roze wolk is per direct opgelost. Jezus, dat kind moeten ze echt onvruchtbaar maken.. Ligt die baby in bed te spelen, zegt die begeleider "zou ze dan misschien nog niet moe zijn?"... Abby: ik snap het echt niet. Melk ook avond daarvoor klaarmaken omdat ze een ochtendhumeur heeft. Nee, dán zijn baby's de oplossing
Takuja verdient een paar pestklappen. Wat een klapjosti is dat. Hij denkt met zn pimplach wel ff alles weg te kunnen wuiven. Quinta doet het volgens mij redelijk goed, zolang hij maar zn bek houdt en werkt of wat. "Ja, jij hebt het gelezen, dus jij zal het weten".. "Ik snap het niet hoor, pss".![]()
Die Yvet is opzich wel ok. Ze is af en toe wel beetje héel moederlijk door Yoshua's brood te smeren enzo, maar uiteindelijk is ze wel lief. Dat bespreken van de dag geef ik haar opzich wel gelijk in. Dat ze erna beetje gek gaan dansen is dan weer niet mijn manier, maar goed.
Snap nog steeds niet dat Quinta op dit moment bij die Takuja is. Wat moet je nou met zo een mafketel? (En dan praten we over 9 februari, en niet tijdens de opnamens..)Leer spaties gebruiken!
Zijn ze nog steeds bij elkaar?![]()
Ik vond het ook wel, tja, " grappig" dat die alleenstaande moeder van de baby die bij Quinta en Takutje was, hem evengoed wel " heel lief" vond. Zegt genoeg over de eisen die zij aan mannen stelt. Als je maar vaak genoeg ' schatje" zegt ben je vanzelf lief.![]()
Wat een enorm trieste eikel. En hij voelt zich waarschijnlijk helemaal de man.![]()
![]()
Hij zal wel goed in bed zijn ofzo? Anders snap ik er ook echt niks van....quote:Op maandag 9 februari 2009 08:55 schreef Bootje84 het volgende:
Snap nog steeds niet dat Quinta op dit moment bij die Takuja is. Wat moet je nou met zo een mafketel? (En dan praten we over 9 februari, en niet tijdens de opnamens..)I had a signature once. It was awful.![]()
Quinta denkt volgens mij gewoon nog erg naief dat Takuya wel verandert zolang zij maar genoeg van hem houdt. Per slot van rekening wil zij best met liefde proberen 'alles eerst alleen te doen', in de hoop dat hij naar verloop van tijd dan ook eens een poot uitsteekt uit liefde voor haar.
Helaas heeft ze een paar roze watten in haar oren en hoort ze niet wat wij horen als meneer zegt dat hij het wel zou kunnen maar het gewoon niet wìl, want meneer wil genieten en leuke dingen doen. Tel daarbij op dat geen enkele vriendin ooit zo goed gaat kunnen zijn als z'n moeder en je snapt dat het tevergeefse hoop is van Quinta.I'm counting my sheep and each one that passes is another dream to ashes
And they all fall down..![]()
Maar waarom valt ze uberhaupt voor zo'n eikel? Ze is toch best een leuke meid, wat ordinair misschien maar niet echt ontzettend dom of op haar mondje gevallen....![]()
![]()
Vanwege z'n leuke koppie? Okee, je moet er van houden, maar dan is 'ie niet moeder's lelijkste.
En ze blijft uit een misplaatst gevoel van trouw? Want waar je aan begint maak je af? En vanwege het Bouquet-idee dat de beste relatie's eerst een hoop moeilijkheden moeten overwinnen, maar dan, ja dàn zien ze het licht en leven ze nog lang en gelukkig?
Of toch de seks natuurlijk.![]()
Of ik heb gewoon teveel R&P topics gelezen.
I'm counting my sheep and each one that passes is another dream to ashes
misschien houdt ze wel van keihardepoepseks, en die takjaja nog wat ook wel![]()
zal denk toch meer om 't uiterlijk gaan, vraag me af wat er precies aan de hand is met die relatieproblemen (wat voor haar dus de druppel wel was) en lijkt me onwijs vet om te zien met die pubersdie homo's gaan die puber zwaar flashen denk
Feyenoord Rotterdam![]()
verklaar je nader?quote:Op maandag 9 februari 2009 11:05 schreef OmeCo het volgende:
misschien houdt ze wel van keihardepoepseks, en die takjaja nog wat ook wel![]()
zal denk toch meer om 't uiterlijk gaan, vraag me af wat er precies aan de hand is met die relatieproblemen (wat voor haar dus de druppel wel was) en lijkt me onwijs vet om te zien met die pubersdie homo's gaan die puber zwaar flashen denk
Leer spaties gebruiken!
Die Takuya is echt te lui voor woorden, wat een drama-gozer. Over die boodschappen: "Kan ik niks aan doen hé, niet mijn schuld hé!" Hoe oud is die vent, kan niet eens boodschappen doen
Die Quinta moet hem mooi eens even laten staan, kan hij de echte wereld een beetje leren kennen.
Die 2 jongens doen het wel aardig, Yvet en Joshua ook, en die Abigail is echt vreselijkDie stem alleen al
Maargoed vanaf de bank is het makkelijk commentaar leveren natuurlijkEn ze zijn ook allemaal wel heel erg jong natuurlijk, ik zou het ook heel moeilijk vinden.
![]()
Er is volgens mij maar één oplossing voor Quinta, en dat is zijn gedrag spiegelen.
Gewoon op de bank gaan zitten en zeggen:
"Kan ik niet, wil ik niet, doe ik niet"
Abbygail is een luie niksnut, en moet zeker nooit kinderen nemen.
De andere twee stellen vind ik wel leuk. Yvet is natuurlijk supernaïef maar wel lief. En de twee jongens doen het gewoon het beste.Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden![]()
Ik dacht gisteren ergens gelezen te hebben dat Takuya 23 is? Dat vind ik toch niet heel piepjong meer, toch zeker niet voor het soort kinderachtig kleutergedrag dat hij vertoont.quote:Op maandag 9 februari 2009 11:32 schreef PAA-053 het volgende:
Maargoed vanaf de bank is het makkelijk commentaar leveren natuurlijkEn ze zijn ook allemaal wel heel erg jong natuurlijk, ik zou het ook heel moeilijk vinden.
Volgens de OP is hij zelfs 24.quote:Op maandag 9 februari 2009 12:05 schreef HaveANiceDay het volgende:
Ik dacht gisteren ergens gelezen te hebben dat Takuya 23 is? Dat vind ik toch niet heel piepjong meer, toch zeker niet voor het soort kinderachtig kleutergedrag dat hij vertoont.![]()
tja Takuja, k vind t knap dat Quinta het bij hem uithoud. T zou mijn ding niet zijn, iemand continu de kont na te dragen.
Abbigail, ja wat zal ik zeggen, Christus mens stel je in hemelsnaam niet zo aan. En draai die waterkraan maar eens dicht.
T homopaarze zijn echt lief voor die kleine.
en Yvet, tis volgens mij een schat van een mens.Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie![]()
Zo heel erg jong zijn ze allemaal toch ook weer niet? Veel studenten wonen vanaf hun 18e op zichzelf....
Ik vind al die heteromannen uit de serie echt ongelofelijk hulpeloos, wat voor opvoeding krijgen die gasten? In ieder geval geen goede voorbeelden lijkt me...
En helemaal kapot zijn van een dagje stage lopen ergens. Kom op zeg!
![]()
Die Yvet, wat een mens is dat. Die heeft echt problemen. Dan dat dansen met haar vried om te ontspannen terwijl je aan alles ziet dat hij zich er opgelaten bij voelt.
Overigens, die homo's die walgen van een poepluier, alsof ze nooit wat geroken hebben tijdens de neuqsex.
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.![]()
Dat dansen zag er echt te triest uit
Een juichtoon da-vre langs de velden
Voor ons dierbaar rood en wit > ajax.nl![]()
Dat was wel een beetje heel sneu en heel kinderlijk inderdaadquote:.
Max met die opmerkingen over een aap is slimmer dan die baby.
![]()
Wel grappig dat Max en ...zijn vriend, toch wel meer bezig waren met hun baby dan gewoon het opvoeden. Ook wel een beetje bestuderen, bijvoorbeeld dat ze heel slim was doordat ze het knuffeltje naar de andere hand verplaatsen als ze de jas moest aandoen enzo, wel grappig.quote:Op maandag 9 februari 2009 15:46 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Dat was wel een beetje heel sneu en heel kinderlijk inderdaad.
Max met die opmerkingen over een aap is slimmer dan die baby.
![]()
Idd, dat is een opmerking die ik Abbygail never nooit niet zou zien maken.quote:Op maandag 9 februari 2009 16:34 schreef rene90 het volgende:bijvoorbeeld dat ze heel slim was doordat ze het knuffeltje naar de andere hand verplaatsen als ze de jas moest aandoen enzo, wel grappig.
I had a signature once. It was awful.![]()
Klopt, maar het blijft jong om ineens van totale dienstverlening naar zelfstandigheid en zelfs een jong kind te gaan. Al praat dat zijn gedrag niet goed natuurlijk. Zoals verderop terecht wordt gezegd wonen velen vanaf hun 18e op kamers en leren zij zelfstandig te zijn. Hij heeft dat nooit geleerd en lijkt daar ook geen zin in te hebbenquote:Op maandag 9 februari 2009 12:05 schreef HaveANiceDay het volgende:
[..]
Ik dacht gisteren ergens gelezen te hebben dat Takuya 23 is? Dat vind ik toch niet heel piepjong meer, toch zeker niet voor het soort kinderachtig kleutergedrag dat hij vertoont.
Maar ik doelde met m'n opmerking vooral op alle anderen, volgens mij is de oudste van de rest die homo-jongen (Max?), van 20.![]()
Mee eens, genoeg witte jochies nog te vinden, waarvan de mama ook nog alles doet.quote:Op maandag 9 februari 2009 19:30 schreef PAA-053 het volgende:
[..]
Klopt, maar het blijft jong om ineens van totale dienstverlening naar zelfstandigheid en zelfs een jong kind te gaan. Al praat dat zijn gedrag niet goed natuurlijk. Zoals verderop terecht wordt gezegd wonen velen vanaf hun 18e op kamers en leren zij zelfstandig te zijn. Hij heeft dat nooit geleerd en lijkt daar ook geen zin in te hebben
Maar ik doelde met m'n opmerking vooral op alle anderen, volgens mij is de oudste van de rest die homo-jongen (Max?), van 20.
Ik krijg een beetje jeuk van dit programma inmiddels, ik heb het gevoel dat er behoorlijk gekleurd en met vooroordelen in gesneden is. Gecast op 'typetjes' en die uitvergroot. Maar het blijft wel vermakelijk, dat wel.![]()
Tussen bovenstaande en Takuya zit nog een aardig verschil denk ik zo maar hoorquote:Op maandag 9 februari 2009 19:53 schreef Euridice het volgende:
Mee eens, genoeg witte jochies nog te vinden, waarvan de mama ook nog alles doet.![]()
![]()
echt niet, hoor, ik kan er zo 10 opnoemen uit mn omgeving..quote:Op maandag 9 februari 2009 19:54 schreef Piles het volgende:
[..]
Tussen bovenstaande en Takuya zit nog een aardig verschil denk ik zo maar hoor
![]()
![]()
Ik kan ook wel begrijpen dat het moeilijk is en dat je even moet wennen. Maar je kunt het dan toch wel proberen in plaats van Quinta af te zeiken op alles wat zij doet? Boodschappen wil hij nog niet eens halen.. Echt belachelijk. En natuurlijk is het ook wel deels montage, maar als Quinta zelfs al moet huilen etc ziet er iets toch echt niet goed.quote:Op maandag 9 februari 2009 19:30 schreef PAA-053 het volgende:
[..]
Klopt, maar het blijft jong om ineens van totale dienstverlening naar zelfstandigheid en zelfs een jong kind te gaan. Al praat dat zijn gedrag niet goed natuurlijk. Zoals verderop terecht wordt gezegd wonen velen vanaf hun 18e op kamers en leren zij zelfstandig te zijn. Hij heeft dat nooit geleerd en lijkt daar ook geen zin in te hebben
![]()
Je moet natuurlijk wel in je achter hoofd houden dat deze stellen vooral zijn geselecteerd om spraakmakende tv te maken.quote:Op maandag 9 februari 2009 08:36 schreef peterfan het volgende:
Ook pakken ze natuurlijk van wat ze uitzenden de heftigste stukjes en opmerkelijkste momenten, dus echt goed beeld krijg je natuurlijk niet van de stellen door de uitzending.
Meeste zal wel aardig kloppen denk ik(niet deels gescript hoop ik) maar sommige dingen zijn natuurlijk erg uit vergroot.............................![]()
En die vinden het ook allemaal de normaalste zaak van de wereld om hun partner als dienstmeid te gebruiken?quote:Op maandag 9 februari 2009 19:56 schreef Euridice het volgende:
echt niet, hoor, ik kan er zo 10 opnoemen uit mn omgeving..
Natuurlijk zijn er ook genoeg witte jongetjes die zich wentelen in de goede zorgen van mams, maar diegenen die ik ken verwachten nou niet bepaald dat ze daar rustig mee door kunnen gaan als ze eenmaal zouden gaan samenwonen. Ze weten heel goed dat je in een gelijkwaardige relatie het werk gelijkwaardig verdeelt. Over die gelijkwaardige verdeling volgen vaak nog wel de nodige discussies, maar het basisprincipe kennen en onderschrijven ze wél. Dat idee krijg ik niet echt bij Takuya..
Dat boodschappen doen van die quinta!
Hij had geen zin om dat te doen na zijn werk, dus hij wilde thuisblijven.
Ik dacht, hup, zij zet dat kind op zn buik zodat ie dr een beetje mee kan frutten enzo en ze gaat lekker rustig boodschappen doen, maar nee, dat kind gaat mee![]()
Mss wel de volgende aflevering vast zien![]()
![]()
Die Yvet die spoort ook nietGet an own life! Fuck.
En die gast die alles op zijn vriendin afschuift... Wat moet ze met hem? Ze ziet er leuk uit en het is een lieve meid, ze kan toch wel iemand vinden die wel goed voor haar is?![]()
Tsja ik denk alleen dat hem niet durft te verlaten. Je moet de stap wel durven zetten om weer alleen te staan, misschien heeft ze vroeger wel iets meegemaakt ofzo waardoor ze bang is verlaten te worden. Bij hem blijven is kut, maar geeft wel zekerheid op het niet-alleen zijn.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 12:17 schreef Tha_Duck het volgende:
Die Yvet die spoort ook nietGet an own life! Fuck.
En die gast die alles op zijn vriendin afschuift... Wat moet ze met hem? Ze ziet er leuk uit en het is een lieve meid, ze kan toch wel iemand vinden die wel goed voor haar is?
![]()
Net aflevering 4 gezien en Abygail is officieel een K*Twijf!
Wat moet die Quanta met die luk. Ze is 19. Ze moet uitgaan, plezier maken, niet haar tijd verdoen met die luie flikker.
Dat homostel is t leukst.Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010![]()
En Yvet is scary. Ik zou al 180 graden de andere kant zijn uitgerend Met die baizge negerin ook btwCombineer je intelligentie met je humor...NU!!
Overigens realiseer ik me wel dat ze 3 dagen opnemen met zo'n baby en t knippen naar 30 min tv,. Ze maken echt verhaalllijnen, de leuke homo's en de luie allochtoon.Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Homostel is verre weg de leukste en de beste..
Die andere mensen, de mannen zijn lui en de meiden zijn zooo naief!
Best erg. Ik heb dezelfde leeftijd.. maar toch, zelf ik weet een heel stuk meer wat betreft baby's kindjes dan hen!
Wel een vermakelijk programma.. door die domheid
Positive thinking, that's my way of thinking!![]()
Nouja, die Takuya is al 24. En dan nog niet weten hoe je boodschappen moet halen of hoe je je eigen kleren moet wassenquote:Op donderdag 12 februari 2009 17:15 schreef Marlot91 het volgende:
Homostel is verre weg de leukste en de beste..
Die andere mensen, de mannen zijn lui en de meiden zijn zooo naief!
Best erg. Ik heb dezelfde leeftijd.. maar toch, zelf ik weet een heel stuk meer wat betreft baby's kindjes dan hen!
Wel een vermakelijk programma.. door die domheid
![]()
![]()
Dat is al ernstig, maar om dan ook nog commentaar te gaan lopen gevenquote:Op donderdag 12 februari 2009 17:49 schreef Nuna het volgende:
[..]
Nouja, die Takuya is al 24. En dan nog niet weten hoe je boodschappen moet halen of hoe je je eigen kleren moet wassen![]()
![]()
![]()
Ugh die Abbygail is echt vreselijk. Vooral na de vierde aflevering. En over Takya praat ik al helemaal niet, die is zelf nog een kleuter
. Snap niet wat hij op school doet, want hij lijkt niet echt zin hebben om maar überhaupt iets te leren
.
![]()
Die reacties op de site btwquote:Tukayaa is wel lekker maar speelt soms wel de baas in het huis .. Maar toch vind ik hun het leukste stelquote:ik weet niet wat jullie alemaal over takuya zitten te zijke , laat die jonge effe wennen aan zijn vaderschap!!!!! en dat ie zo lui is is zijn moeders schuld eb niet de zijne zij heeft hem zo verwend!!
[ Bericht 23% gewijzigd door PAA-053 op 12-02-2009 21:35:58 ]![]()
quote:
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
quote:Op donderdag 12 februari 2009 21:23 schreef PAA-053 het volgende:
Die reacties op de site btw
[..]
[..]
Zijn moeders schuld
Daarnaast de spelfouten... Zegt genoeg over het niveau.Leer spaties gebruiken!
Aflevering 4 vanavond op tv.
en
Aflevering 5 check je vanaf maandag 16 februari online
Morgen pas
Da's wel een tegenvaller.quote:Op zondag 15 februari 2009 20:29 schreef sander89 het volgende:
Morgen pas
Matig.quote:Op zondag 15 februari 2009 20:29 schreef sander89 het volgende:
Aflevering 4 vanavond op tv.
en
Morgen pasOp maandag 9 november 2009 12:25 schreef Whiskey_Tango het volgende:
GEWOON VIS!!!!
![]()
Hoe kut ook dat dat kind Jayden heette, vorige week dan
Op dinsdag 21 december 2010 13:44 schreef Houniet het volgende:
Je hebt gelijk Fen.![]()
Ik heb het al gezien, maar er is verder niks op tv.
Geniaal dat die gast ondertiteld wordt
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij![]()
Xen?
Noem je kind naar een operating system. Ik ga mijn volgende kind Solaris 10 noemen
Op dinsdag 21 december 2010 13:44 schreef Houniet het volgende:
Je hebt gelijk Fen.![]()
quote:Op zondag 15 februari 2009 22:17 schreef Fendy het volgende:
Xen?
Noem je kind naar een operating system. Ik ga mijn volgende kind Solaris 10 noemen
MOKUM XXX RATED![]()
quote:Op zondag 15 februari 2009 22:17 schreef Fendy het volgende:
Xen?
Ik ga d'r SuSE noemen, alsin een ode aan mijn server.![]()
Lekker ruzien ook waar zo'n kleintje bij is.
En inderdaad, wat een kneus die gast.Op dinsdag 21 december 2010 13:44 schreef Houniet het volgende:
Je hebt gelijk Fen.![]()
Kijk net 5 minuten naar dit programma, maar wat een ontzettende eikel is die Takuya (of hoe die dan ook heet)Op zaterdag 26 juli 2008 11:43 schreef Kali-Mist1 het volgende:
lucifer FTW!!!!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: