Na zo'n massage had ie allang een blauw oog moeten hebbenquote:Op zondag 1 februari 2009 22:26 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik ook.Ik snap niet dat zij dat allemaal pikt.
Dat weet ze zelf blijkbaar ook nietquote:Op zondag 1 februari 2009 22:26 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik ook.Ik snap niet dat zij dat allemaal pikt.
Dat had ie van mij gekregen ja.quote:Op zondag 1 februari 2009 22:28 schreef Piles het volgende:
[..]
Na zo'n massage had ie allang een blauw oog moeten hebben
Wat een luie domme kutmongool, wat ziet zij in hem.quote:
Ze is gewoon te dom om dat te zienquote:Op zondag 1 februari 2009 22:41 schreef nelisb het volgende:
Wat een luie domme kutmongool, wat ziet zij in hem.
Als ze ooit trouwen ligt ze daarna aan de ketting in de keuken met een boerka
Die kunnen het geld wel gebruikenquote:Op zondag 1 februari 2009 22:41 schreef bravo het volgende:
OMG die ouders ook allemaal, echt van die Priscilla en Rodney types.... zucht..
Dat dus.quote:Op zondag 1 februari 2009 22:41 schreef nelisb het volgende:
[..]
Wat een luie domme kutmongool, wat ziet zij in hem.
Als ze ooit trouwen ligt ze daarna aan de ketting in de keuken met een boerka
Agree! Dat ze maar nooit meer daglicht mag zien!quote:Op zondag 1 februari 2009 22:42 schreef Piles het volgende:
[..]
Ze is gewoon te dom om dat te zienDus geen medelijden mee
[..]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gaande de aflevering zo krijg ik steeds meer zin om die Takuya een knal voor z'n bakkes te verkopen, tering wat een kutjanus zeg.![]()
[ Bericht 11% gewijzigd door SuperrrTuxxx op 02-02-2009 00:03:46 ]Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
quote:Op zondag 1 februari 2009 23:47 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op zondag 1 februari 2009 23:47 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]Ik zou zo'n type meteen mijn huis uit schoppen (Takuya en Abbygail)...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gaande de aflevering zo krijg ik steeds meer zin om die Takuya een knal voor z'n bakkes te verkopen, tering wat een kutjanus zeg.![]()
It's funny
But not ha-ha funny.![]()
quote:Op maandag 2 februari 2009 00:06 schreef Nero22 het volgende:
[..]Ja ik zie het net idd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee online staat de uitzending altijd een week eerder.quote:Op maandag 2 februari 2009 02:18 schreef dyna18 het volgende:
Vraagje... is aflevering 3 deze zondag nu op TV geweest?
............................![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die Takuya is echt...hopeloos gewoon. Doet geen flikker...wilt geen flikker doen...en verwacht dat alles voor hem gedaan wordt.
Ik ben benieuwd of hij ooit een poepluier zal verschonen.![]()
Tuurlijk niet, poepluier ies haram.quote:Op maandag 2 februari 2009 07:59 schreef rene90 het volgende:
Die Takuya is echt...hopeloos gewoon. Doet geen flikker...wilt geen flikker doen...en verwacht dat alles voor hem gedaan wordt.
Ik ben benieuwd of hij ooit een poepluier zal verschonen.
Vrouwen moet baby verschonen٩๏̯͡๏)۶
Forum Opties Forumhop: Hop naar: