wie of wat ben jij dan?quote:
Ben benieuwd om welk stel dat gaat... gok op Shapia en Rick... maar.... het kunnen ook Maud en Sander zijn... of...quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:06 schreef sj18 het volgende:
Eerste seizoen zijn (met een enkele onderbreking bij een stel) ook allemaal samen ja!
Dacht eigenlijk als eerste Maud en Sander ik hoopt dat hun het niet zouden zijn want ik vond hun echt de leukste, vandaar dat ik Rick en Saphia zei! Maar gelukkig zijn ze weer samen!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:22 schreef sj18 het volgende:
Dat gaat inderdaad om Maud en Sander, u gaat dus niet door voor de wasmachine want uw eerste keuze was fout
Hehe, maar doet verder niet terzake, alle acht bth-stellen zijn nog bij elkaar, best knap toch
He, de BNN-Stagaire?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:22 schreef sj18 het volgende:
Dat gaat inderdaad om Maud en Sander, u gaat dus niet door voor de wasmachine want uw eerste keuze was fout
Hehe, maar doet verder niet terzake, alle acht bth-stellen zijn nog bij elkaar, best knap toch
die abigail is al net zoquote:Op woensdag 28 januari 2009 10:00 schreef Boca_Raton het volgende:
Rampzalig figuur zeg die Taka-nogwat. Voert geen hout uit, heeft overal commentaar op en toont absoluut geen respect voor Quinta. En dan die stopwoordjes "weet je". Wil alleen maar op de bank zitten, tv kijken en alles aangereikt krijgen.
Yvet is een schatje!
Ik denk dat jij de tv-wereld nog niet echt snapt. Tuurlijk zijn de verhaallijnen ergens op gebaseerd. Die karakters zijn heus wel een beetje zo, maar er word echt, en daar overdrijf ik niet in, heel erg veel geknipt en geplakt om een quote totaal te veranderen waardoor het bijvoorbeeld heel dominant, naiëf, boos, verdrietig, vijandig etc overkomt, terwijl de gehele quote bijvoorbeeld op iets heel anders wijst.quote:Op woensdag 28 januari 2009 12:31 schreef Boca_Raton het volgende:
Ik denk niet dat ze het beeld van die kandidaten willen manipuleren. Je ziet en hoort toch genoeg waarvan je denkt... hmmmmmzzz...
Goed, maar dat die Takuya zo boven op de lip zit bij Quinta als ze de was doet, eten maakt etc en er ook nog commentaar op heeft.. Dat kun je moeilijk knippen en plakken. Dat is gewoon irritant.quote:Op woensdag 28 januari 2009 12:35 schreef sj18 het volgende:
[..]
Ik denk dat jij de tv-wereld nog niet echt snapt. Tuurlijk zijn de verhaallijnen ergens op gebaseerd. Die karakters zijn heus wel een beetje zo, maar er word echt, en daar overdrijf ik niet in, heel erg veel geknipt en geplakt om een quote totaal te veranderen waardoor het bijvoorbeeld heel dominant, naiëf, boos, verdrietig, vijandig etc overkomt, terwijl de gehele quote bijvoorbeeld op iets heel anders wijst.
Maar ach leuk programma om te volgen zoiezo, lig ook flink in een deuk af en toe.
Hoezo dat?quote:Op donderdag 29 januari 2009 11:13 schreef hetismijrobbert het volgende:
Ik wed dat die insider Jelle is....
Sam en Alexquote:Op woensdag 28 januari 2009 14:43 schreef emss het volgende:
My god, Sam en Alex *cringe*. Alex is echt geweldig zoals hij met die baby omgaat, en Sam ondertussen maar pruilen dat de aandacht van haar naar de baby gaat. Dit is een relatie die niet stand houdt denk ik...
Ook die 2 potten???quote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:48 schreef Starlie het volgende:
Zo te zien zijn ze van het eerste seizoen ook nog allemaal samen!
neejoh, die waren al uit elkaar toen het programma begon!quote:
Oooh zo.quote:
Inderdaadquote:Op donderdag 29 januari 2009 14:38 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Sam en Alexdie doen niet mee hoor
Heb je al op internet zitten kijken? Daar staat ie al een week opquote:Op zondag 1 februari 2009 22:16 schreef Renesite het volgende:
Heb ff niet opgelet... Maar ken ik dit al niet?
quote:Op zondag 1 februari 2009 22:17 schreef Piles het volgende:
[..]
Heb je al op internet zitten kijken? Daar staat ie al een week op
Ookquote:Op zondag 1 februari 2009 22:18 schreef Piles het volgende:
[..]
Heb je aflevering 1 dan toch wel gezien?
quote:
Ohja. Takuya is een echte assholeeeeequote:Op zondag 1 februari 2009 22:21 schreef Piles het volgende:
Sleutel nog binnen
"Snel naar binnen want ik heb honger"
Nogal ja :Squote:Op zondag 1 februari 2009 22:22 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ohja. Takuya is een echte assholeeeee
Ik ook.quote:
Na zo'n massage had ie allang een blauw oog moeten hebbenquote:Op zondag 1 februari 2009 22:26 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik ook.Ik snap niet dat zij dat allemaal pikt.
Dat weet ze zelf blijkbaar ook nietquote:Op zondag 1 februari 2009 22:26 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik ook.Ik snap niet dat zij dat allemaal pikt.
Dat had ie van mij gekregen ja.quote:Op zondag 1 februari 2009 22:28 schreef Piles het volgende:
[..]
Na zo'n massage had ie allang een blauw oog moeten hebben
Wat een luie domme kutmongool, wat ziet zij in hem.quote:
Ze is gewoon te dom om dat te zienquote:Op zondag 1 februari 2009 22:41 schreef nelisb het volgende:
Wat een luie domme kutmongool, wat ziet zij in hem.
Als ze ooit trouwen ligt ze daarna aan de ketting in de keuken met een boerka
Die kunnen het geld wel gebruikenquote:Op zondag 1 februari 2009 22:41 schreef bravo het volgende:
OMG die ouders ook allemaal, echt van die Priscilla en Rodney types.... zucht..
Dat dus.quote:Op zondag 1 februari 2009 22:41 schreef nelisb het volgende:
[..]
Wat een luie domme kutmongool, wat ziet zij in hem.
Als ze ooit trouwen ligt ze daarna aan de ketting in de keuken met een boerka
Agree! Dat ze maar nooit meer daglicht mag zien!quote:Op zondag 1 februari 2009 22:42 schreef Piles het volgende:
[..]
Ze is gewoon te dom om dat te zienDus geen medelijden mee
[..]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gaande de aflevering zo krijg ik steeds meer zin om die Takuya een knal voor z'n bakkes te verkopen, tering wat een kutjanus zeg.![]()
[ Bericht 11% gewijzigd door SuperrrTuxxx op 02-02-2009 00:03:46 ]Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
quote:Op zondag 1 februari 2009 23:47 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op zondag 1 februari 2009 23:47 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]Ik zou zo'n type meteen mijn huis uit schoppen (Takuya en Abbygail)...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gaande de aflevering zo krijg ik steeds meer zin om die Takuya een knal voor z'n bakkes te verkopen, tering wat een kutjanus zeg.![]()
It's funny
But not ha-ha funny.![]()
quote:Op maandag 2 februari 2009 00:06 schreef Nero22 het volgende:
[..]Ja ik zie het net idd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee online staat de uitzending altijd een week eerder.quote:Op maandag 2 februari 2009 02:18 schreef dyna18 het volgende:
Vraagje... is aflevering 3 deze zondag nu op TV geweest?
............................![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die Takuya is echt...hopeloos gewoon. Doet geen flikker...wilt geen flikker doen...en verwacht dat alles voor hem gedaan wordt.
Ik ben benieuwd of hij ooit een poepluier zal verschonen.![]()
Tuurlijk niet, poepluier ies haram.quote:Op maandag 2 februari 2009 07:59 schreef rene90 het volgende:
Die Takuya is echt...hopeloos gewoon. Doet geen flikker...wilt geen flikker doen...en verwacht dat alles voor hem gedaan wordt.
Ik ben benieuwd of hij ooit een poepluier zal verschonen.
Vrouwen moet baby verschonen٩๏̯͡๏)۶![]()
ik was 18 toen ik mijn zoon kreeg en heb in de afgelopen 11 jaar niet eens zoveel gejanktquote:Op maandag 2 februari 2009 08:00 schreef rene90 het volgende:
En die Abygail......is er ook maar enige vrouw hier die dat gejank ook herkent in zichzelf?
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Gisteren weer zitten kijken en me bijna op zitten vreten wat een rat die Takuya is. Overal die meid op controleren, maar zelf geen FUCK doen. Wil je een eitje? nee. Uiteindelijk wil meneer toch een eitje. Vindt zichzelf ook heel grappig..
Masseren als je zwanger bentGa maar op je zij liggen. Nee dat gaat werken. En dan beetje die huid oprekken en die spieren pijnigen. Verder valt het me op dat die meiden echt claimgedrag hebben en niet zonder die gast kunnen.. Goed, ik ben zelf wel een beetje aanhankelijk, maar als mn meissie gaat janken als ik een dag werken ben.. Fucking hell, get a grip
Daarnaast viel het me op dat het laatste babietje gebracht werd zonder papa. Zit hier weer een treurig verhaal achter? Die joshua is nog niet toe aan kinderen zag ik wel. Hij vindt het leuk als dat kind beetje vrolijk is, maar als het gaat huilen is hij blij dat hij mag werken. Verder is Yvet aan het afdalen van haar roze wolk omdat dat kind niet stopte met huilen. Aan de ene kant wel zielig, aan de andere kant wel zo prettig, zodat ze zich nog ff niet voortplant.
Daarnaast kan ik maar niet ophouden met denken aan die Takuya. Je zou bijna zeggen dat hij zijn domheid aan het acteren is. Zo kortzichtig, zo simpel, zo lui, zo een klootzak....
Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P![]()
Lachen weer dit!Onbegrijpelijk dat er nog meisjes zoals Quinta zijn die dat gedrag van die Taquya ofzo pikken...
![]()
Ik snap trouwens ook niet wat voor ouders hun kind uitlenen aan zo'n programma?? Waarom in godsnaam? Zouden ze er veel geld voor krijgen ofzo, een paar van die ouders zagen er wel uit alsof ze dat konden gebruiken en anders zou ik echt niet weten waarom je je kind, en jezelf hieraan zou willen blootstellen?![]()
![]()
Misschien iemand die te jong, te ongewenst zwanger is geraakt en zo wil meehelpen anderen te behouden voor dezelfde misstap.quote:Op maandag 2 februari 2009 09:07 schreef peterfan het volgende:
Lachen weer dit!Onbegrijpelijk dat er nog meisjes zoals Quinta zijn die dat gedrag van die Taquya ofzo pikken...
![]()
Ik snap trouwens ook niet wat voor ouders hun kind uitlenen aan zo'n programma?? Waarom in godsnaam? Zouden ze er veel geld voor krijgen ofzo, een paar van die ouders zagen er wel uit alsof ze dat konden gebruiken en anders zou ik echt niet weten waarom je je kind, en jezelf hieraan zou willen blootstellen?
En daarnaast heb je altijd mensen die graag in de belangstelling willen staan, wat de situatie ook is (denk aan Idols).![]()
Ik kan geen andere reden dan $$$ bedenken dat deze Sjonnies en Anita's hieraan meehelpen.Well, I could be wrong, but I believe diversity is an old, old wooden ship that was used during the Civil War era.![]()
Misschien zijn ze blij dat ze er zelf ff vanaf zijn.quote:Op maandag 2 februari 2009 09:07 schreef peterfan het volgende:
Ik snap trouwens ook niet wat voor ouders hun kind uitlenen aan zo'n programma?? Waarom in godsnaam? enIs toch handig, oppas.
![]()
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?![]()
Net aflevering 3 bekeken...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zal wel een klap geld opleverenquote:Op maandag 2 februari 2009 12:41 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Misschien zijn ze blij dat ze er zelf ff vanaf zijn.Is toch handig, oppas.
![]()
![]()
![]()
Overmorgen aflevering 4 bekijkenKan niet wachten..
[ Bericht 2% gewijzigd door Reflectionne op 06-02-2009 21:34:35 ]![]()
Wat een geweldig programma is dit tochZit echt gniffelend te kijken steeds
5 - 28 februari Thailand O+![]()
Schop: vanavond aflevering 3 op tv.![]()
Aflevering 4 staat nog niet online, nog paar uurtjes wacht dus.
Wat een kneuzen doen er toch eigenlijk mee zeg
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je bij me weggaat, mag ik dan met je mee?![]()
quote:Op zondag 8 februari 2009 22:28 schreef Perzikje het volgende:Daarom wil ik het ook zien, kan ik lachen en huilen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die Abbygail moet maar iets met die Tayuka krijgen..mooi duo
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
quote:Op zondag 8 februari 2009 22:28 schreef Perzikje het volgende:Hopelijk een goede therapeut en zegt ze tegen quinta dat ze moet kappen met takkejonk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hopelijk loopt de olifant over hem heen
Forum Opties Forumhop: Hop naar: