Gisteren weer zitten kijken en me bijna op zitten vreten wat een rat die Takuya is. Overal die meid op controleren, maar zelf geen FUCK doen. Wil je een eitje? nee. Uiteindelijk wil meneer toch een eitje. Vindt zichzelf ook heel grappig..

Masseren als je zwanger bent

Ga maar op je zij liggen. Nee dat gaat werken. En dan beetje die huid oprekken en die spieren pijnigen. Verder valt het me op dat die meiden echt claimgedrag hebben en niet zonder die gast kunnen.. Goed, ik ben zelf wel een beetje aanhankelijk, maar als mn meissie gaat janken als ik een dag werken ben.. Fucking hell, get a grip

Daarnaast viel het me op dat het laatste babietje gebracht werd zonder papa. Zit hier weer een treurig verhaal achter? Die joshua is nog niet toe aan kinderen zag ik wel. Hij vindt het leuk als dat kind beetje vrolijk is, maar als het gaat huilen is hij blij dat hij mag werken. Verder is Yvet aan het afdalen van haar roze wolk omdat dat kind niet stopte met huilen. Aan de ene kant wel zielig, aan de andere kant wel zo prettig, zodat ze zich nog ff niet voortplant.
Daarnaast kan ik maar niet ophouden met denken aan die Takuya. Je zou bijna zeggen dat hij zijn domheid aan het acteren is. Zo kortzichtig, zo simpel, zo lui, zo een klootzak....
Leer spaties gebruiken! Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P