Alsof ze dat anders wel zijnquote:Op zondag 25 januari 2009 23:00 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik vind het wel erg kansloos dat ze die film zo vies vinden, dan ben je er imo echt nog niet aan toe.
men, een bevalling is gewoon eng om te zien hoor..quote:Op zondag 25 januari 2009 23:00 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik vind het wel erg kansloos dat ze die film zo vies vinden, dan ben je er imo echt nog niet aan toe.
Hehe inderdaadquote:Op zondag 25 januari 2009 23:01 schreef Madsen het volgende:
Yvet keek alsof ze dacht of kinderen door de ooivaar geleverd werden .
Nee, maar omdat ze zichzelf zo voordoen.quote:
Ik denk dat ze geen biologie heeft gehadquote:Op zondag 25 januari 2009 23:03 schreef Piles het volgende:
[..]
Die ging haar zwangere buik er ook aftrainen, dus volgens mij denkt ze het echt
Eensquote:Op zondag 25 januari 2009 23:08 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Die Joshua is trouwens best lekker om naar te kijken.![]()
Dat ik bijna 2x zo oud ben doet er ff niet toe.![]()
Tja het hoort gewoon bij, ik heb dat al gezien toen ik in 2de klas zat bij biologie.quote:
nou jongetjes doen altijd zo van : oeh,... als ze iemand in zijn noten geschopt zien worden.quote:Op zondag 25 januari 2009 23:14 schreef sander89 het volgende:
[..]
Tja het hoort gewoon bij, ik heb dat al gezien toen ik in 2de klas zat bij biologie.
De lerares vertelden wel van te voren wat we gingen kijken en wie het echt niet wilde zien mocht de klas uit.
quote:
En....met badeendjes.quote:Op zondag 25 januari 2009 23:04 schreef Rens_Wilders het volgende:
Stoned met een biertje in bad, blij dat ze geen buik hoeven mee te zeulen
Aha je bent een vrouw, ja dan snap kan ik het mij beter indenken.quote:Op zondag 25 januari 2009 23:18 schreef DarkElf het volgende:
[..]
nou jongetjes doen altijd zo van : oeh,... als ze iemand in zijn noten geschopt zien worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |