quote:
Dat was wel grappig idd.quote:Op maandag 26 januari 2009 00:51 schreef dyna18 het volgende:
Lol met die draagmoeder op de vloer.... ff spinnen
Almere. Dan krijg je dat.quote:Op maandag 26 januari 2009 01:03 schreef dyna18 het volgende:
Als ik dit zo inschat gaan in ieder geval Quinta & Takuya en Abbygail & Jelle slaande ruzie krijgen.
De onwetendheid inderdaadquote:Op zondag 25 januari 2009 22:56 schreef Rens_Wilders het volgende:
"Ik weet het of het jongetje dan ook homo zou kunnen worden"
Inderdaad. Dat kind heeft volgens mij onder een steen geleefdquote:Op zondag 25 januari 2009 23:01 schreef Madsen het volgende:
Yvet keek alsof ze dacht of kinderen door de ooivaar geleverd werden .
Inderdaad, dit ook nog evenquote:Op zondag 25 januari 2009 23:03 schreef Piles het volgende:
[..]
Die ging haar zwangere buik er ook aftrainen, dus volgens mij denkt ze het echt
Dáár ken ik ze van!quote:Op zondag 25 januari 2009 23:25 schreef LoveProfusion het volgende:
Die 2 jongens zijn een beetje mediageil...willen iets te hip, trendy en cool gevonden worden. Even blowen, stoer bier drinken in bad:)
Ze hebben al eens meegedaan aan dat programma van wendy van dijk over het droomstel van Nederland volgens mij en smeekten toen op gay.nl of iedereen aub op zewilden stemmen want ze waren "knap en hip" al kan ik me vergissen.
Die film was wel bruut. Soort van 2 girls 1 cup reactiesquote:Op maandag 26 januari 2009 09:27 schreef Lov1 het volgende:
Super dat het weer begonnen is! Dit programma is echt geinig... Yvet met haar Joshua-muurTakuya die zelfs zijn sloffen aan laat doen
En die gezichten toen ze de bevalling keken
Pfffieeuww gelukkig, ik zat me ook al suf te piekeren waar ik ze nu van kon! Was dus niet de enige!quote:Op maandag 26 januari 2009 09:30 schreef Lov1 het volgende:
[..]
Dáár ken ik ze van!Ik wist dat ik ze eerder gezien had, maar ik kon er al niet opkomen!
Haha inderdaad. Ach, ik denk dat de meeste zich nu ook wel bedenken.quote:Op maandag 26 januari 2009 09:25 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Inderdaad, dit ook nog even
Die mensen die na 1,5 jaar al aan kinderen gaan denken op hun 18e.... Ik ben 24. Dat je met elkaar bespreekt of je ooit kinderen wil begrijp ik, maar niet al na 1,5 jaar..
dat was joshua hoorquote:Op maandag 26 januari 2009 09:27 schreef Lov1 het volgende:
Super dat het weer begonnen is! Dit programma is echt geinig... Yvet met haar Joshua-muurTakuya die zelfs zijn sloffen aan laat doen
En die gezichten toen ze de bevalling keken
Dat viel mij ook op. Ik ging ook samenwonen toen ik 23 was maar ik deed echt niet zo dom in de supermarkt.quote:Op maandag 26 januari 2009 12:32 schreef ElizabethR het volgende:
Ik vraag me af waarom de jong volwassenen tegenwoordig zo dom zijn. Leren die dan helemaal niets meer op school?
yepzquote:Op maandag 26 januari 2009 12:55 schreef Nuna het volgende:
Volgens mij kun je nu aflevering 2 al online bekijken ofniet?
die willen echt heel graag beroemd worden he.quote:Op maandag 26 januari 2009 13:12 schreef Puala het volgende:
http://finrod89.hyves.nl/
http://dutched.hyves.nl/
De hyves van max en martijn volgens mij
Volgens mij ook jaquote:Op maandag 26 januari 2009 13:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
die willen echt heel graag beroemd worden he.
Dat zegt ook genoeg over dat wijf.quote:Op maandag 26 januari 2009 13:43 schreef Tammeh het volgende:
God wat is die Takuya toch een loser zeg. Zou mijn vriend niet moeten zijn.
Heb je helemaal gelijk in. Sowieso, als ik een jongen zou tegenkomen met dezelfde mentaliteit als hem kon hij 't al vergeten.quote:Op maandag 26 januari 2009 13:50 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Dat zegt ook genoeg over dat wijf.
Heb ik iets gemist?quote:Op maandag 26 januari 2009 12:52 schreef Stefan het volgende:
Het zijn allemaal labiele gasten. Zelfs die chick die draagmoeder wil zijn voor de homo's mits t neukend wordt verwekt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |