er zijn meer zalen en plaats voor 2200 mensenquote:Op zondag 25 januari 2009 17:36 schreef Duimelot het volgende:
quote]Op zondag 25 januari 2009 17:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat klopt maar op een gegeven moment is de zaal vol. Er mogen maar een bepaald aantal bezoekers in.
euh nee gewoon een stel singles die samen naar een singlesfeest gaan meer nietquote:Op zondag 25 januari 2009 17:36 schreef Ludootje het volgende:
Is het nou een officiële meet geworden?
Naar mijn weten niet... maar wie mee wil kan kaartjes kopenquote:Op zondag 25 januari 2009 17:36 schreef Ludootje het volgende:
Nee, maar het is toch een meeting/feest voor singles.quote:Op zondag 25 januari 2009 17:36 schreef Ludootje het volgende:
Erm er blijven er al 2 slapen en venco zou dan 3e worden als ze meegaat (daar zorg ik wel voor) dus je mag best meekomen... maar dan slaap je alleen buiten ben ik bangquote:Op zondag 25 januari 2009 17:37 schreef Duimelot het volgende:
[..]
euh nee gewoon een stel singles die samen naar een singlesfeest gaan meer niet
en dat van om dan met zn allen naar knuff te gaan....
euh zullen we dat aan knuff over laten ipv ons daar uit te nodigen
Zet je venco niet onder al te veel drukquote:Op zondag 25 januari 2009 17:39 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Erm er blijven er al 2 slapen en venco zou dan 3e worden als ze meegaat (daar zorg ik wel voor) dus je mag best meekomen... maar dan slaap je alleen buiten ben ik bang
Neen, maar ze gaat gewoon mee...quote:Op zondag 25 januari 2009 17:40 schreef mrbox het volgende:
[..]
Zet je venco niet onder al te veel druk
Wie gaan er allemaal?quote:Op zondag 25 januari 2009 17:39 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Erm er blijven er al 2 slapen en venco zou dan 3e worden als ze meegaat (daar zorg ik wel voor) dus je mag best meekomen... maar dan slaap je alleen buiten ben ik bang
Straks jaag je haar nog weg.quote:Op zondag 25 januari 2009 17:41 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Neen, maar ze gaat gewoon mee...
Hij mag het uitleggen.quote:Op zondag 25 januari 2009 17:41 schreef rhubarbje het volgende:
Wat een rotstreek van je ex JB
Hoe moeten kindjes dat nou volgen zeg
Lieve sgat heb haar op me msn, daar ben ik iets serieuser dan hierquote:
Is hij jou niet gewoon een beetje aan het uittesten ? (tenkosten van de kinderen..) Maar zijn er niet gewoon regels voor ofzo !?quote:Op zondag 25 januari 2009 17:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik werk ook op woensdag ja en ik kan dan geen vrij nemen elke week omdat meneer het in zn bol heeft gekregen.
Ga maar eens kijken of ik hem de opvang kan laten betalen denk ik.
Oke, eigenlijk wil ik ook mee mag dat?quote:Op zondag 25 januari 2009 17:43 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Lieve sgat heb haar op me msn, daar ben ik iets serieuser dan hier
Ja je mag mee... je kan alleen niet bij mij crashen... huis is nu vol (klein huisje)quote:Op zondag 25 januari 2009 17:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oke, eigenlijk wil ik ook mee mag dat?
je krijgt als je officiele opvang kiest wel ook al een enorm bedrag via de belasting terrug het zal niet mega veel kosten, maar ja laat hem dat maar betalen!quote:Op zondag 25 januari 2009 17:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik werk ook op woensdag ja en ik kan dan geen vrij nemen elke week omdat meneer het in zn bol heeft gekregen.
Ga maar eens kijken of ik hem de opvang kan laten betalen denk ik.
ik schreef toch al dat als je mee wou dat leuk was!quote:Op zondag 25 januari 2009 17:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oke, eigenlijk wil ik ook mee mag dat?
Dat is niet erg dan ga ik daarna wel weer naar huis toe.quote:Op zondag 25 januari 2009 17:45 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Ja je mag mee... je kan alleen niet bij mij crashen... huis is nu vol (klein huisje)
Oke, niet gezien.quote:Op zondag 25 januari 2009 17:47 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik schreef toch al dat als je mee wou dat leuk was!
Dan kan je gewoon meequote:Op zondag 25 januari 2009 17:47 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is niet erg dan ga ik daarna wel weer naar huis toe.
Dat is mooi. Maar misschien dat ik met de auto ga. Dan ben ik niet afhankelijk van het openbaar vervoer.quote:Op zondag 25 januari 2009 17:49 schreef Ludootje het volgende:
Tijn, net op 9292 gekeken. Nachtbussen naar Schiphol en van daaruit NachtNet treinen naar de hele randstad
Hoe ontopic kunnen we zijn... de Modjes zullen trots op ons zijn hahaquote:Op zondag 25 januari 2009 17:52 schreef automatic_ het volgende:
Zozo, een heel eigen topic voor de singlemeet
Ja inderdaadquote:Op zondag 25 januari 2009 17:53 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Hoe ontopic kunnen we zijn... de Modjes zullen trots op ons zijn haha
Oke, is goed.quote:Op zondag 25 januari 2009 17:51 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Dan kan je gewoon meetijd en plaats spreken we nog af...
als zo doorgaat met de mensen die meegaan moeten we nog een fok! spanbord meenemen of allemaal met fok! shirtjes gaan lopenquote:Op zondag 25 januari 2009 17:52 schreef automatic_ het volgende:
Zozo, een heel eigen topic voor de singlemeet
Dan wel met FOK![Singles]quote:Op zondag 25 januari 2009 17:54 schreef Duimelot het volgende:
[..]
als zo doorgaat met de mensen die meegaan moeten we nog een fok! spanbord meenemen of allemaal met fok! shirtjes gaan lopen
ik vertel wel ff vooraf wat ik aanheb of omschrijf mn jas en geef de mensen die meegaan mn nr wel (als e die nog niet hebben) voor t geval we elkaar niet vindenquote:
Komt er eigenlijk iemand uit de regio Utrecht?quote:Op zondag 25 januari 2009 18:00 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik vertel wel ff vooraf wat ik aanheb of omschrijf mn jas en geef de mensen die meegaan mn nr wel (als e die nog niet hebben) voor t geval we elkaar niet vinden
maar met een beetje goed afspreken komt t wel goed
Enschede hier ... dus niet echt regioquote:Op zondag 25 januari 2009 18:01 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Komt er eigenlijk iemand uit de regio Utrecht?
geen idee ik iig zuid limburg en ga met de auto is toch sneller dan openbaar vervoer geloof ikquote:Op zondag 25 januari 2009 18:01 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Speciaal liedje voor jou trouwens:quote:Op zondag 25 januari 2009 17:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Hij mag het uitleggen.
Ik zeg niks, maar ik ga ook niet mee in het 'werk'-smoesje
quote:Op zondag 25 januari 2009 18:07 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Speciaal liedje voor jou trouwens:
Dan moet ik je complimenteren met je muzieksmaak toen je nog thuis woondequote:Op zondag 25 januari 2009 18:11 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat draaide ik heel vaak toen ik nog thuis woonde
vind het nog steeds mooiquote:Op zondag 25 januari 2009 18:12 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Dan moet ik je complimenteren met je muzieksmaak toen je nog thuis woonde
quote:
quote:Op zondag 25 januari 2009 18:12 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Dan moet ik je complimenteren met je muzieksmaak toen je nog thuis woonde
Waarschijnlijk...quote:Op zondag 25 januari 2009 18:21 schreef Duimelot het volgende:
wat is t stil hier opeens iedereen eten?
Dat denk ik en er is niet echt een onderwerp...quote:Op zondag 25 januari 2009 18:21 schreef Duimelot het volgende:
van mij weet je het antwoord alquote:Op zondag 25 januari 2009 18:21 schreef Duimelot het volgende:
Ik woon in Dordrecht.quote:Op zondag 25 januari 2009 18:01 schreef Ludootje het volgende:
[..]
iene miene mutte!quote:Op zondag 25 januari 2009 18:23 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Waarschijnlijk...
Hmm... wordt het een stoommaaltijd, stamppot of worstenbroodjes voor mij?
nou jij bent er zo'n kei inquote:Op zondag 25 januari 2009 18:23 schreef mrbox het volgende:
[..]
Dat denk ik en er is niet echt een onderwerp...
ja en toch stiekem lezen hier hequote:Op zondag 25 januari 2009 18:24 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
van mij weet je het antwoord al
Ik kom niet.quote:Op zondag 25 januari 2009 @ 18:01 schreef Ludootje het volgende:
[..]
quote:Op zondag 25 januari 2009 18:34 schreef vencodark het volgende:
Zozo. Ik zag dat er in het begin van dit topic over mij gepraat werd terwijl ik er niet was.![]()
Gelukkig was het niets ernstigs.![]()
Dag allemaalIk heb gezellig gegeten daarnet. Zit ik daar met mijn ouders, broertje en zus aan tafel.
Broertje en zus raken in een niet zo gezellig gesprek (kritiek dit en kritiek dat). Mijn moeder maakt een opmerking over dat mijn zus in de koekenpan de biefstuk door midden zat te snijden en er dus krassen in de pan kwamen. Dat was voor mijn zus de druppel en is huilend naar boven gegaan.![]()
Ze is bijna 26...maar vond toch wel beetje zielig (want mijn zus heeft nogal lage spanningsboog).
Ja en mijn vader reageert dan weer boos op mijn broertje. Mijn broertje heeft de neiging te brutaal te worden dus ik voel me genoodzaakt mijn broertje beetje in toom te houden zeg maar en de boel te kalmeren, bemiddelen. Toen zei mijn vader iets over mijn moeders familie en daardoor werd mijn moeder weer geïrriteerd en daardoor had mijn vader weer bozer kunnen worden. Maar gelukkig viel dat allemaal nog mee.quote:Op zondag 25 januari 2009 18:37 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ik vind het altijd jammer als dat soort dingen gebeuren tijdens het eten. Dan is de sfeer altijd meteen voor alle aanwezigen zo verpest
Dat soort dingen kan je je meestal beter niet mee bemoeien anders heb je het straks zelf gedaanquote:Op zondag 25 januari 2009 18:38 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja en mijn vader reageert dan weer boos op mijn broertje. Mijn broertje heeft de neiging te brutaal te worden dus ik voel me genoodzaakt mijn broertje beetje in toom te houden zeg maar en de boel te kalmeren, bemiddelen. Toen zei mijn vader iets over mijn moeders familie en daardoor werd mijn moeder weer geïrriteerd en daardoor had mijn vader weer bozer kunnen worden. Maar gelukkig viel dat allemaal nog mee.
Als ik me er niet mee 'bemoei' dan had mijn broertje over mijn vaders grens gegaan.quote:Op zondag 25 januari 2009 18:42 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat soort dingen kan je je meestal beter niet mee bemoeien anders heb je het straks zelf gedaan
Onderhandelen hoeft niet, maar ff 'terecht' wijzen wel.quote:Op zondag 25 januari 2009 18:45 schreef S95Sedan het volgende:
Broertjes moet je ook gewoon trappen, valt niet mee te onderhandelen.
Ja maar dat is toch niet jou rolquote:Op zondag 25 januari 2009 18:43 schreef vencodark het volgende:
[..]
Als ik me er niet mee 'bemoei' dan had mijn broertje over mijn vaders grens gegaan.![]()
En ik ben heel goed in subtiel bemoeien/bemiddelen.
Als ik ervoor kan zorgen dat mijn broertje zich ook beetje inhoudt, dan zal ik dat doen.quote:
Klopt maar de rol van ouders overnemen kan je eigen ontwikkeling negatief beinvloeden. Voor de rest kan ik het wel goed begrijpen, zeker onder het etenquote:Op zondag 25 januari 2009 18:47 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Mja, maar zij heeft natuurlijk wel last van een klotesfeer in huis. Dan is het eigenbelang
Welke ontwikkeling houdt dat bij mij tegen dan?quote:Op zondag 25 januari 2009 18:48 schreef mrbox het volgende:
[..]
Klopt maar de rol van ouders overnemen kan je eigen ontwikkeling negatief beinvloeden. Voor de rest kan ik het wel goed begrijpen, zeker onder het eten
Ho mevrouwquote:Op zondag 25 januari 2009 18:49 schreef Duimelot het volgende:
[..]
moet je hem horen, paar weken geleden heb je er nog aan gedacht om met me mee te gaan
Aldus sprak gezinspedagoog boxquote:Op zondag 25 januari 2009 18:48 schreef mrbox het volgende:
[..]
Klopt maar de rol van ouders overnemen kan je eigen ontwikkeling negatief beinvloeden. Voor de rest kan ik het wel goed begrijpen, zeker onder het eten
ja dan had je wel mee gewild toch? dat zei ikquote:Op zondag 25 januari 2009 18:50 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ho mevrouw![]()
Dat heb ik niet gezegd, ik zei "al heb je niemand die mee wil dan wil ik wel met je mee"
Gelukkig doet mijn zusje dat bijna nooit meer boos naar boven rennen. Maar het blijft vervelend als zoiets gebeurt.quote:Op zondag 25 januari 2009 18:34 schreef vencodark het volgende:
Zozo. Ik zag dat er in het begin van dit topic over mij gepraat werd terwijl ik er niet was.![]()
Gelukkig was het niets ernstigs.![]()
Dag allemaalIk heb gezellig gegeten daarnet. Zit ik daar met mijn ouders, broertje en zus aan tafel.
Broertje en zus raken in een niet zo gezellig gesprek (kritiek dit en kritiek dat). Mijn moeder maakt een opmerking over dat mijn zus in de koekenpan de biefstuk door midden zat te snijden en er dus krassen in de pan kwamen. Dat was voor mijn zus de druppel en is huilend naar boven gegaan.![]()
Ze is bijna 26...maar vond toch wel beetje zielig (want mijn zus heeft nogal lage spanningsboog).
Ja maar dan had ik het gewoon een date genoemd maar nu gaan er al andere mee dus tja.quote:Op zondag 25 januari 2009 18:54 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ja dan had je wel mee gewild toch? dat zei ik
Mijn zus ook niet dagelijksquote:Op zondag 25 januari 2009 18:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gelukkig doet mijn zusje dat bijna nooit meer boos naar boven rennen. Maar het blijft vervelend als zoiets gebeurt.
Ach zo lang er niet met borden enzo gegooid wordt is het toch niet erg.quote:
Het gebeurde ook niet dagelijks. Gelukkig maar toch wel regelmatig. Overigens heeft mij andere zusje dat ook een keer gedaan. Alleen toen was ze heel erg moe.quote:Op zondag 25 januari 2009 19:00 schreef vencodark het volgende:
[..]
Mijn zus ook niet dagelijksMaar nu dus wel.
Dat is lastig te zeggen maar het is gewoon je rol niet. De "ruzie" tussen je broertje en je vader hoort bij het opgroeien van je broertje.quote:Op zondag 25 januari 2009 18:50 schreef vencodark het volgende:
[..]
Welke ontwikkeling houdt dat bij mij tegen dan?
Ruzie tijdens het eten.quote:
Oke.quote:
Broertje is 21.quote:Op zondag 25 januari 2009 19:04 schreef mrbox het volgende:
[..]
Dat is lastig te zeggen maar het is gewoon je rol niet. De "ruzie" tussen je broertje en je vader hoort bij het opgroeien van je broertje.
Foei dat mag je niet autoquote:Op zondag 25 januari 2009 19:07 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oke.
Daar heb ik bijna nooit last van. Ja, vroeger als ik mijn bord niet op at
Dan moest ik naar boven om het op te eten en dan gooide ik soms het eten uit het raam
Verlate pubertijd.quote:
Ik denk dat dat hier nooit is voor gekomen (heb het het topic gelezen).quote:Op zondag 25 januari 2009 19:10 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Foei dat mag je niet auto![]()
Eigenlijk ging het er vooral over dat er tijdens het eten ruzie ontstond en dat er dan iemand boos naar boven stampten.
Die cursus heb ik gedaan. Alleen ik heb toch nog wel iets meer training nodig dan die cursus.quote:Op zondag 25 januari 2009 19:12 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik denk dat dat hier nooit is voor gekomen (heb het het topic gelezen).
Tja... Dat je huilend naar boven gaat vanwege krassen in een pan...
Maar goed; als zij emotioneel niet zoveel kan hebben, dan is het logisch, maar een cursus "kom op voor jezelf" is dan wel een idee
Tja rol of niet.. Wil je dan dat het escaleert? Tis niet dat ze haar broertje opvoed ofzo..quote:
Inderdaad, soms moet je er gewoon mee bemoeien om te proberen de lieve vrede te bewaren.quote:Op zondag 25 januari 2009 19:14 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Tja rol of niet.. Wil je dan dat het escaleert? Tis niet dat ze haar broertje opvoed ofzo..
quote:Op zondag 25 januari 2009 19:07 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oke.
Daar heb ik bijna nooit last van. Ja, vroeger als ik mijn bord niet op at
Dan moest ik naar boven om het op te eten en dan gooide ik soms het eten uit het raam
Good evening beautiful lady how are you doing today?quote:
ik weiger er een gedoe van te maken nu met mijn kids, en dat werkt primaquote:Op zondag 25 januari 2009 19:20 schreef automatic_ het volgende:
Haha. Ik moest dan ook op de zoldertrap gaan zitten
Maar goed; ik gooide het naar buiten en mijn vader had het gezien, dus sindsdien mocht ik ook niet meer naar boven. Mijn eet-gedrag heeft wel wat gedoe veroorzaakt vroeger
Dat is ook zo. Bij mij deden ze dat op een gegeven moment ook niet meer en dat heeft wel iets geholpenquote:Op zondag 25 januari 2009 19:26 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik weiger er een gedoe van te maken nu met mijn kids, en dat werkt prima
Dus nu eet jij, je bordje wel leeg.quote:Op zondag 25 januari 2009 19:26 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dat is ook zo. Bij mij deden ze dat op een gegeven moment ook niet meer en dat heeft wel iets geholpen
Nee hoor. Ik ben een hele lastige eter en eet ook vaak alleenquote:Op zondag 25 januari 2009 19:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dus nu eet jij, je bordje wel leeg.
ik ben dus echt van je eet tot je vol zit en niet tot je bord leeg is!quote:Op zondag 25 januari 2009 19:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dus nu eet jij, je bordje wel leeg.
Als je alleen kan je zelf kiezen wat je eet. Dus dat maakt het wel makkelijker.quote:Op zondag 25 januari 2009 19:28 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik ben een hele lastige eter en eet ook vaak alleen
gelukkig dan dat t geen meet isquote:Op zondag 25 januari 2009 19:29 schreef katerwater het volgende:
Vorige meets zijn nooit doorgegaan, dus ik vrees voor deze keer...
Waarom niet ? hoort ook bij de vader zoon-relatie en volwassen worden, iedereen weet hun plaats weer enzo. Het moet alleen niet de spuigaten uitlopen maar voor de rest kan een woorden wisseling o.i.d. vaak geen kwaad.quote:Op zondag 25 januari 2009 19:14 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Tja rol of niet.. Wil je dan dat het escaleert? Tis niet dat ze haar broertje opvoed ofzo..
In een restaurant zal het niet mijn probleem zijn omdat hij dan zelf kiest wat hij eet maar als ik uitgebreid heb gekookt en met al heel veel dingen rekening heb gehouden zal ik er wel kriegel van worden als hij zit te pielen met zijn vorkje. (mijn lijstje met dingen die ik niet lust is kort en overzichtelijkquote:Op zondag 25 januari 2009 19:34 schreef tijnbrein het volgende:
Nieuwe stelling:
Hoe zou jij het vinden als je date een moeilijke eter is en dus bijna niks lust?
Precies.quote:Op zondag 25 januari 2009 19:16 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Inderdaad, soms moet je er gewoon mee bemoeien om te proberen de lieve vrede te bewaren.
Dat is echt vreselijk !quote:Op zondag 25 januari 2009 19:34 schreef tijnbrein het volgende:
Nieuwe stelling:
Hoe zou jij het vinden als je date een moeilijke eter is en dus bijna niks lust?
Dat lijkt me lastig. En vooral als zij er over zeurt.
Dat zou me geen fluit kunnen schelen. Ik lust ook niet veel.quote:Op zondag 25 januari 2009 19:34 schreef tijnbrein het volgende:
Nieuwe stelling:
Ik ben zelf een moeilijke eter en dat geef ik ook altijd heeél snel aanquote:Op zondag 25 januari 2009 19:34 schreef tijnbrein het volgende:
Nieuwe stelling:
Zolang ze maar vlees lust.quote:Op zondag 25 januari 2009 19:34 schreef tijnbrein het volgende:
Nieuwe stelling:
Hoezo? Een restaurant is dan vaak gemakkelijk, want er is altijd wel iets wat je lustquote:Op zondag 25 januari 2009 19:37 schreef mrbox het volgende:
[..]
Dat is echt vreselijk !Echt bijna niets lusten betekend dat je ook niet zomaar ergens uit eten kan enzo
Ik voel me dan te gelimiteerd
Dan moet je met nog meer dingen rekening houden of bepaalde zaken los serverenquote:Op zondag 25 januari 2009 19:36 schreef nectarientje het volgende:
[..]
In een restaurant zal het niet mijn probleem zijn omdat hij dan zelf kiest wat hij eet maar als ik uitgebreid heb gekookt en met al heel veel dingen rekening heb gehouden zal ik er wel kriegel van worden als hij zit te pielen met zijn vorkje. (mijn lijstje met dingen die ik niet lust is kort en overzichtelijk)
puberquote:
Wat is er mis met een vegatarier?quote:
Misschien kan je mij een paar tips geven. Zo dat ik dat volgende keer ook kan doen.quote:Op zondag 25 januari 2009 19:36 schreef vencodark het volgende:
[..]
Precies.![]()
* vencodark weet heus wel waar ze mee bezig is hoor.
Denk daar nog maar eens over naquote:Op zondag 25 januari 2009 19:40 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat is er mis met een vegatarier?
Er is niets romantischer als met zijn tweeën een biefstuk van 1 kilo verorberen!quote:Op zondag 25 januari 2009 19:40 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat is er mis met een vegatarier?
Ja kijk dat scheelt al een hoop maar ik heb het dan over van die "kieskeurige eters" die echt maar heel weinig lusten dat je er bijna speciaal voor moeten koken enzoquote:Op zondag 25 januari 2009 19:38 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hoezo? Een restaurant is dan vaak gemakkelijk, want er is altijd wel iets wat je lust
Of naja, ik lust allerlei soorten vlees en ook wel buitenlands eten, maar ik ben een hele moeilijke groenten eter
Dus gewoon naar de McDonalds dan zit je altijd goed. Tochquote:Op zondag 25 januari 2009 19:38 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik ben zelf een moeilijke eter en dat geef ik ook altijd heeél snel aan![]()
Het kan inderdaad erg lastig zijn, maar ik wil sommige dingen wel proberen, maar als ik het niet moet, dan moet ik het niet, dus dan mag je mij best een boterham geven
En daarbij; als hij weet dat ik bepaalde dingen echt niet wil, dan is het ook lullig als hij het klaar gaat maken
Ja, maar wat noem jij een kieskeurige eter?quote:Op zondag 25 januari 2009 19:42 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ja kijk dat scheelt al een hoop maar ik heb het dan over van die "kieskeurige eters" die echt maar heel weinig lusten dat je er bijna speciaal voor moeten koken enzo
Daar zijn ze niet altijd blij met mijquote:Op zondag 25 januari 2009 19:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dus gewoon naar de McDonalds dan zit je altijd goed. Toch
Heyquote:
Zolang dit Hollandse kost betreft, geen probleem.quote:Op zondag 25 januari 2009 19:34 schreef tijnbrein het volgende:
Nieuwe stelling:
Tip 1. Wees subtiel.quote:Op zondag 25 januari 2009 19:41 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Misschien kan je mij een paar tips geven. Zo dat ik dat volgende keer ook kan doen.
Ik snap het nog steeds niet.quote:Op zondag 25 januari 2009 19:42 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Denk daar nog maar eens over na
Artic:
Dan laat je het toch gewoon staan?quote:Op zondag 25 januari 2009 19:44 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, maar wat noem jij een kieskeurige eter?
Ik ben weleens moeilijk in een restaurant hoor ["mag het zonder xxx alsjeblieft?"]![]()
wanneer kom je eten?quote:Op zondag 25 januari 2009 19:38 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hoezo? Een restaurant is dan vaak gemakkelijk, want er is altijd wel iets wat je lust
Of naja, ik lust allerlei soorten vlees en ook wel buitenlands eten, maar ik ben een hele moeilijke groenten eter
daar doen ze sla op je burgerquote:Op zondag 25 januari 2009 19:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dus gewoon naar de McDonalds dan zit je altijd goed. Toch
Kan.quote:Op zondag 25 januari 2009 19:45 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dan laat je het toch gewoon staan?
Haha, jij hoeft ook geen groente? :pquote:
Geen vis? Wat doe je.quote:Op zondag 25 januari 2009 19:46 schreef Duimelot het volgende:
alleen vis en andere beesten uit welk water dan ook hoef ik echt niet!
Dankjewel voor de tips. Nu alleen nog een keer bij mijn ouders gaan eten.quote:Op zondag 25 januari 2009 19:44 schreef vencodark het volgende:
[..]
Tip 1. Wees subtiel.
Tip 2. Weet waar je aan begint/mee bezig bent.
Tip 3. Wees neutraal.
Nee, al sinds ik een baby was nietquote:Op zondag 25 januari 2009 19:46 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Haha, jij hoeft ook geen groente? :p
Ik lust wel vis, maar ik zou het nooit zomaar bestellen. Mijn ex nam bijvoorbeeld (in mijn ogen) weleens vreemde visjes en dan proefde ik en dacht ik; Oo lekker! Maar ik zou nooit zelf in een restaurant een zonnevisje (o.i.d.) bestellen, want dan ga ik liever op safe dat ik het wél lustquote:Op zondag 25 januari 2009 19:46 schreef Duimelot het volgende:
ligt er aan hoe moeilijk en als er dan van mij verwacht wordt dat ik kook maar wel niet dit, dit en dit erin kan ik misschien wel iets hebben van: weet je wat maak jij je eigen prakje maar dan kook ik wel vor mezelf en de kids.
ikzelf vind mezelf geen moeilijke eter heb alleen wel voorkeuren
alleen vis en andere beesten uit welk water dan ook hoef ik echt niet!
Ow dat is niet echt een moeilijke kieskeurige eten bij mij, nee meer dat bijvoorbeeld nooit ergens spontaan kan blijven eten omdat mevr. echt bijna niets lust.quote:Op zondag 25 januari 2009 19:44 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, maar wat noem jij een kieskeurige eter?
Ik ben weleens moeilijk in een restaurant hoor ["mag het zonder xxx alsjeblieft?"]![]()
Toen vond ik het wel oke. Tot iemand zei "ik wil gene viezers (groentes) in mijn soep" en sindsdien eet ik het niet meerquote:
fruit wil ik ook niet...ik ben heel slechtquote:Op zondag 25 januari 2009 19:48 schreef Lixi het volgende:
[..]
Dat heb ik met fruit!al eet ik tegenwoordig sporadisch een kiwi
Hmm oke... Naja bij mijn ex thuis bleef ik liever ook nooit etenquote:Op zondag 25 januari 2009 19:48 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ow dat is niet echt een moeilijke kieskeurige eten bij mij, nee meer dat bijvoorbeeld nooit ergens spontaan kan blijven eten omdat mevr. echt bijna niets lust.
Fruit. Dat eet ik ook nooit. Maar niet zozeer omdat het niet lust.quote:Op zondag 25 januari 2009 19:48 schreef Lixi het volgende:
Dat heb ik met fruit!al eet ik tegenwoordig sporadisch een kiwi
ik zei iets waar mijn ouders me nog steeds mee voor de gek houden...quote:Op zondag 25 januari 2009 19:49 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Toen vond ik het wel oke. Tot iemand zei "ik wil gene viezers (groentes) in mijn soep" en sindsdien eet ik het niet meer
Soms nog wel hoor, maar ben er geen fan van en sommige groente (spruiten/bloemkool) veroorzaken ook bepaalde bijwerkingen
Dat heb ik inderdaad ookquote:Op zondag 25 januari 2009 19:50 schreef Techno het volgende:
[..]
Fruit. Dat eet ik ook nooit. Maar niet zozeer omdat het niet lust.
Er is nog hoop dus. Ooit komt het nog goed met jou.quote:Op zondag 25 januari 2009 19:48 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik lust wel vis, maar ik zou het nooit zomaar bestellen. Mijn ex nam bijvoorbeeld (in mijn ogen) weleens vreemde visjes en dan proefde ik en dacht ik; Oo lekker! Maar ik zou nooit zelf in een restaurant een zonnevisje (o.i.d.) bestellen, want dan ga ik liever op safe dat ik het wél lust
Defineer vreemde dingen.quote:Op zondag 25 januari 2009 19:50 schreef automatic_ het volgende:
Hmm oke... Naja bij mijn ex thuis bleef ik liever ook nooit eten
Die aten echt vreemde dingen, haha.
nee echt ik kan het niet waarderenquote:
Yum!quote:Op zondag 25 januari 2009 19:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
behalve heel pittig eten, dat kan ik gewoon niet.
Hmm.. Naja, dingen die ik thuis noooit at. Het was niet zo zeer vreemd, maar ik kende het niet.quote:
Waarom dan wel?quote:Op zondag 25 januari 2009 19:50 schreef Techno het volgende:
[..]
Fruit. Dat eet ik ook nooit. Maar niet zozeer omdat het niet lust.
Lekker!quote:Op zondag 25 januari 2009 19:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
Gerookte makreel, gerookte paling, gebakken slibtong, etc. heerlijk gewoon (en erg gezond).quote:Op zondag 25 januari 2009 19:51 schreef Duimelot het volgende:
nee echt ik kan het niet waarderen
ze hebben me t als kind ook wel proberen te geven en dan beweren dat t kip was ofzo maar ik trapte er niet in, het is een bepaald smaakje wat ik echt niet lekker vind
maar groente en fruit.... heeeeeerlijk!!! (vlees ook trouwens)
Ahh, wat schattigquote:Op zondag 25 januari 2009 19:53 schreef Lixi het volgende:
[..]
Waarom dan wel?
Ik schijn vroeger een hele ochtend op de peuterzaal met een hamsterwang vol appel rondgelopen te hebben, omdat m'n ma me gedwongen had het op te eten. En ik het écht niet lustte
juist wel pittigquote:Op zondag 25 januari 2009 19:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik lust bijna alles en ik vind het erg leuk juist om dingen te proberen die ik nooit heb gehad en waarvan ik niet zeker weet of ik ze lust.
slibtong lust ikquote:Op zondag 25 januari 2009 19:53 schreef Techno het volgende:
[..]
Gerookte makreel, gerookte paling, gebakken slibtong, etc. heerlijk gewoon (en erg gezond).
genoeg andere gezonde dingen en die gezonde dingen uit vis krijg je tegenwoordig ook in pilletjes vormquote:Op zondag 25 januari 2009 19:53 schreef Techno het volgende:
[..]
Gerookte makreel, gerookte paling, gebakken slibtong, etc. heerlijk gewoon (en erg gezond).
ballonnen, deurknoppen, aliensquote:
Nee, het moet niet puur sambal zijn, maar lekker pittig is yummy.quote:Op zondag 25 januari 2009 19:53 schreef Duimelot het volgende:
echt heeeeeel pittig is toch geen yum meer? dan proef je gewoonweg niets meer
gerookt zijn ze lekkerderquote:Op zondag 25 januari 2009 19:56 schreef Duimelot het volgende:
[..]
lekkere gebakken marsmannetjesbillen
Lekker maar ik ga toch meer voor Marsvrouwtjesborst.quote:Op zondag 25 januari 2009 19:56 schreef Duimelot het volgende:
[..]
lekkere gebakken marsmannetjesbillen
mn vader smeerde altijd sambal en dan van die hele scherpe op zn brood alsof t pindakaas wasquote:Op zondag 25 januari 2009 19:56 schreef Techno het volgende:
[..]
Nee, het moet niet puur sambal zijn, maar lekker pittig is yummy.
Hoewel ik lomboks gewoon zo kan eten..![]()
venusvrouwtjes dan denk ikquote:Op zondag 25 januari 2009 19:58 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Lekker maar ik ga toch meer voor Marsvrouwtjesborst.
Dat bestaat niet,quote:Op zondag 25 januari 2009 19:58 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Lekker maar ik ga toch meer voor Marsvrouwtjesborst.
je vroeg er om!quote:
Ohquote:Op zondag 25 januari 2009 19:59 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Dat bestaat niet,
vrouwen komen van venus he
quote:Op zondag 25 januari 2009 19:59 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Dat bestaat niet,
vrouwen komen van venus he
Als het nu pindakaas mèt sambal was, dat s lekker. Maar alleen sambal?quote:Op zondag 25 januari 2009 19:58 schreef Duimelot het volgende:
mn vader smeerde altijd sambal en dan van die hele scherpe op zn brood alsof t pindakaas was![]()
die had volgens mij geen smaakpapillen meer in zn mond die waren allemaal weggebrand.
ik vind pittig best lekker maar wel samen met wat zoets er achteraan
http://www.bol.com/nl/p/b(...)666844098/index.htmlquote:
quote:
ik voel me altijd aangesprokenquote:
Wat is de essentie van het boek?quote:Op zondag 25 januari 2009 20:02 schreef Ludootje het volgende:
[..]
http://www.bol.com/nl/p/b(...)666844098/index.html
Mannen komen van Mars, vrouwen van Venus, een zogenaamde eigentijdse klassieker (aldus de meeste vrouwen).
Alcohol en melk blussen ook.quote:Op zondag 25 januari 2009 20:01 schreef Techno het volgende:
[..]
Als het nu pindakaas mèt sambal was, dat s lekker. Maar alleen sambal?
Bij pittig eten kun je het best witte rijst eten, dat 'blust'.
pindakaas met suikerrrrrrrrr toch niet met sambal blur hahahaquote:Op zondag 25 januari 2009 20:01 schreef Techno het volgende:
[..]
Als het nu pindakaas mèt sambal was, dat s lekker. Maar alleen sambal?
Bij pittig eten kun je het best witte rijst eten, dat 'blust'.
Inderdaad geen water drinken dat verspreid de sambal alleen maar.quote:Op zondag 25 januari 2009 20:06 schreef Duimelot het volgende:
[..]
pindakaas met suikerrrrrrrrr toch niet met sambal blur hahaha
ja witte rijst erbij is ook lekker wel een beetje plakkerig maar niet TE plakkerigen vooral geen slok water nemen hahaha
Rijst moet droog zijn ja. Rijstepap.quote:Op zondag 25 januari 2009 20:06 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ja witte rijst erbij is ook lekker wel een beetje plakkerig maar niet TE plakkerigen vooral geen slok water nemen hahaha
Rijstepap is inderdaad lekker.quote:Op zondag 25 januari 2009 20:14 schreef Duimelot het volgende:
rijstepap kan ook lekker zijn maar niet bij een pittige maaltijd
Pindakaas met Kaasquote:Op zondag 25 januari 2009 20:06 schreef Duimelot het volgende:
[..]
geen groente, geen pindakaas, wel satésaus...quote:
vencodark = dropquote:
Hihiquote:Op zondag 25 januari 2009 20:18 schreef ArTiC het volgende:
[..]
geen groente, geen pindakaas, wel satésaus...
?
Moet je zelf af en toe in kunnen schatten. Niet alle keren vrede bewaren, niet alle keren confrontatie aangaan.quote:Op zondag 25 januari 2009 20:21 schreef mrbox het volgende:
In een relatie is het beter om de lieve vrede te behouden of om de confrontatie aan te gaan ?
of de gulden middenweg, rekening met elkaar houden maar niet over je heen laten lopen.quote:Op zondag 25 januari 2009 20:21 schreef mrbox het volgende:
In een relatie is het beter om de lieve vrede te behouden of om de confrontatie aan te gaan ?
Ik denk dat het soms beter is om de confrontatie op te zoeken, maar het is natuurlijk altijd even aftasten wat beter is.quote:Op zondag 25 januari 2009 20:21 schreef mrbox het volgende:
Het is in ieder geval een verbetering ten opzichten waarover het gisteren ging.quote:
lingeriequote:Op zondag 25 januari 2009 20:26 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het is in ieder geval een verbetering ten opzichten waarover het gisteren ging.
Dat hangt van de situatie af. Soms moet je een keer op je strepen gaan staan de andere keer laat je het gaan.quote:Op zondag 25 januari 2009 20:21 schreef mrbox het volgende:
Oeh ik verdien jou!quote:Op zondag 25 januari 2009 20:21 schreef vencodark het volgende:
[..]
Echte doorbijters verdienen....Venco.
Hehe, laat ook nog iets voor ons over. Niet alle vrouwen inpikken.quote:
ik zie de pm met je lingeriebekentenissen wel verschijnenquote:
Ik weet niet waar het over gaat...?quote:Op zondag 25 januari 2009 20:30 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik zie de pm met je lingeriebekentenissen wel verschijnen
Wat voor lingerie jij mooi vindt en/of draagt.quote:Op zondag 25 januari 2009 20:31 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik weet niet waar het over gaat...?
Welke lingerie betekenissen?
bekentenissenquote:Op zondag 25 januari 2009 20:31 schreef automatic_ het volgende:
[..]
laat maar...ik heb een flauwe buiquote:Op zondag 25 januari 2009 20:31 schreef automatic_ het volgende:
[..]
quote:Op zondag 25 januari 2009 20:36 schreef Knuffelzacht het volgende:
echt die beginscene van not another teenmovie blijft grappig( die met my lil' vibrator)
Haha okquote:Op zondag 25 januari 2009 20:37 schreef Ludootje het volgende:
[..]![]()
Daar zit trouwens ook "Janie's got a gun" in
Da's in die scene in dat stadion, ook hilarischquote:Op zondag 25 januari 2009 20:38 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Haha ok
ben blij dat ik niet de enige ben die die film kent
Hangt van het probleem cq. de situatie af, lijkt me.quote:Op zondag 25 januari 2009 20:21 schreef mrbox het volgende:
Die film is inderdaad leuk. Of met die gast als nog een hersenschudden krijgt dat hij dan doodgaat ofzo.quote:Op zondag 25 januari 2009 20:38 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Haha ok
ben blij dat ik niet de enige ben die die film kent
Daar is Hyves voor gemaakt hè?quote:Op zondag 25 januari 2009 @ 20:45 schreef tijnbrein het volgende:
Een meisje dat ik ken van een paar metalfestivals heeft mij toegevoegd op haar hyves.
Ligt aan de frustratie... ik heb geleerd dat het binnen houden van iets eigenlijk alleen maar averechts werkt dus ik ga over het algemeen gewoon de confrontatie aanquote:Op zondag 25 januari 2009 20:21 schreef mrbox het volgende:
Echt waar dat wist ik nog niet.quote:
Ooo oke...quote:Op zondag 25 januari 2009 20:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat voor lingerie jij mooi vindt en/of draagt.
Ik dacht het.. jij zegt het hahaquote:
Coolquote:Op zondag 25 januari 2009 20:50 schreef MNR het volgende:
@TT: jups ik ga. Wilde net een herinnering sturen voor degene die gaan, maar zie dat er nog steeds een aantal fantiekelingen zijn
Naar die in hoofddorp?quote:Op zondag 25 januari 2009 20:50 schreef MNR het volgende:
@TT: jups ik ga. Wilde net een herinnering sturen voor degene die gaan, maar zie dat er nog steeds een aantal fantiekelingen zijn
Duim, cue en ik waren het al van plan vanaf het moment dat het voorbij kwam op het forum.. en venco gaat ook mee met onsquote:Op zondag 25 januari 2009 20:50 schreef MNR het volgende:
quote:Op zondag 25 januari 2009 20:54 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Duim, cue en ik waren het al van plan vanaf het moment dat het voorbij kwam op het forum.. en venco gaat ook mee met onswordt een chickie weekeind haha
Ik vind het erg leuk dat je ook meegaatquote:
quote:
He knuffel niet alle vrouwen in pikken hier. Laat ook wat over voor de mannen.quote:Op zondag 25 januari 2009 20:55 schreef Knuffelzacht het volgende:
en ludo en tijn gaan ook mee (maar die moeten weer naar huis)
Gezelligquote:
Niet zeuren tijn, zijn vast genoeg single vrouwen op het single feestquote:Op zondag 25 januari 2009 20:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
He knuffel niet alle vrouwen in pikken hier. Laat ook wat over voor de mannen.
Dank je!quote:Op zondag 25 januari 2009 20:56 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik vind het erg leuk dat je ook meegaat
Toch wel een positieve mag ik hopenquote:Op zondag 25 januari 2009 20:56 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Jij bent een extra toevoeging op ons weekeind haha
Da's dan ook weer zo, alhoewel ik wel moet delen met tijnquote:Op zondag 25 januari 2009 20:56 schreef MNR het volgende:
Just for the record: ik ga wel op eigen gelegenheid. Ben nl. al afhankelijk van 3 plaatsen om langs te gaan
Hey maar Ludootje, look at the bright side: all female attention for you
And trust me, genoeg aanspraak daar
zie je fobo dan weet je het antwoordquote:
Nope. Heb die intentie ook niet gehad hoor. Ik denk dat dat ook niets voor mij is en sowieso niet met "vreemden".quote:
quote:Op zondag 25 januari 2009 21:00 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
zie je fobo dan weet je het antwoord
Hehe, dat zit wel snorquote:Op zondag 25 januari 2009 21:00 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Da's dan ook weer zo, alhoewel ik wel moet delen met tijn
Begrijpelijk. Is ook veel vertrouwder om met mensen te gaan die je al wel kentquote:Op zondag 25 januari 2009 21:00 schreef automatic_ het volgende:
Nope. Heb die intentie ook niet gehad hoor. Ik denk dat dat ook niets voor mij is en sowieso niet met "vreemden".
En ik moet de dag er na werken, dus dat lijkt mij geen goed idee![]()
Graag gedaanquote:
Oeeh gezelligquote:Op zondag 25 januari 2009 21:00 schreef Howl het volgende:
Hoi Allemaal,
Ik ben even weg geweest. Maar ik kom ook wel naar Hoofddorp.
Hahaha! Gekquote:Op zondag 25 januari 2009 21:02 schreef mrbox het volgende:
Shit dat was natuurlijk de kans om MNR een keer in het echt te zien
Het is al goed.quote:Op zondag 25 januari 2009 20:59 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Niet zeuren tijn, zijn vast genoeg single vrouwen op het single feest
Ja, daar heb je ook gelijk in inderdaad.Ach, ik weet niet. Ik heb nog nooit een groep-meet gehad eigenlijkquote:Op zondag 25 januari 2009 21:02 schreef MNR het volgende:
[..]
Begrijpelijk. Is ook veel vertrouwder om met mensen te gaan die je al wel kentAan de andere kant: iedereen kent elkaar niet, dus scheelt ook weer
Maar goed, misschien een volgend keertje
Je zou haast denken dat boxie zich nu gaat bedneken en meegaatquote:
Ik heb aan een vrouw genoeg. Dan blijven er nog genoeg over voor jou.quote:Op zondag 25 januari 2009 21:00 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Da's dan ook weer zo, alhoewel ik wel moet delen met tijn
Het is de moeite waard.quote:Op zondag 25 januari 2009 @ 21:02 schreef mrbox het volgende:
Thanks for the offer Howlquote:Op zondag 25 januari 2009 21:03 schreef Howl het volgende:
MNR, ik las dat jij op eigen gelegenheid komt?
Want voor mensen uit Eindhoven of omstreken is er vast nog wel plek in mijn auto.
Er komen nog wel meer kansen.quote:Op zondag 25 januari 2009 21:02 schreef mrbox het volgende:
quote:Op zondag 25 januari 2009 21:04 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Je zou haast denken dat boxie zich nu gaat bedneken en meegaat
^^ Dat voor mij. Gewoon een foute, gezellige avond.quote:Op zondag 25 januari 2009 21:06 schreef automatic_ het volgende:
Wat ik mij af vraag hè;
Gaan jullie dan met de intentie om echt iemand te versieren of is het gewoon een avondje uit? [met een bijkomend voordeel dat je weet dat iedereen single is, dus mocht je iets zien, dan kan je wel iets proberen]
En ik tel natuurlijk niet meequote:Op zondag 25 januari 2009 21:07 schreef mrbox het volgende:
[..]
MNR en Venco als extra gasten, tja wordt dan wel heel uitnodigend he
Groep-meet is gewoon geinig omdat je dan mensen in het echt ziet en dan eens ziet wie er schuil gaat achter de avatar. Het is daarna ook leuker en gezelliger om met mensen te chatten hierquote:Op zondag 25 januari 2009 21:03 schreef automatic_ het volgende:
Ja, daar heb je ook gelijk in inderdaad.Ach, ik weet niet. Ik heb nog nooit een groep-meet gehad eigenlijk![]()
En ja, wie weet!
Dat dusquote:Op zondag 25 januari 2009 21:08 schreef Ludootje het volgende:
[..]
^^ Dat voor mij. Gewoon een foute, gezellige avond.![]()
En de kans om al die leuke Fok! vrouwen in het echt te zien natuurlijk
Hahaha! Iddquote:Op zondag 25 januari 2009 21:04 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Je zou haast denken dat boxie zich nu gaat bedneken en meegaat![]()
Ik ga gewoon een keer iets doen wat ik nog nooit gedaan heb. Verder zie ik wel wat er gebeurd.quote:Op zondag 25 januari 2009 21:06 schreef automatic_ het volgende:
Wat ik mij af vraag hè;
Gaan jullie dan met de intentie om echt iemand te versieren of is het gewoon een avondje uit? [met een bijkomend voordeel dat je weet dat iedereen single is, dus mocht je iets zien, dan kan je wel iets proberen]
For the funquote:Op zondag 25 januari 2009 21:06 schreef automatic_ het volgende:
Wat ik mij af vraag hè;
^^ Absoluut, geeft een heel andere dimensiequote:Op zondag 25 januari 2009 21:08 schreef MNR het volgende:
[..]
Groep-meet is gewoon geinig omdat je dan mensen in het echt ziet en dan eens ziet wie er schuil gaat achter de avatar. Het is daarna ook leuker en gezelliger om met mensen te chatten hier
Of minder leuk omdat het totaal niet blijkt te klikkenquote:Op zondag 25 januari 2009 21:08 schreef MNR het volgende:
[..]
Groep-meet is gewoon geinig omdat je dan mensen in het echt ziet en dan eens ziet wie er schuil gaat achter de avatar. Het is daarna ook leuker en gezelliger om met mensen te chatten hier
Daar hebben ze een woord voor in het Nederlands: kliekje.quote:Op zondag 25 januari 2009 21:08 schreef MNR het volgende:
Oo ja, dat laatste geloof ik welquote:Op zondag 25 januari 2009 21:08 schreef MNR het volgende:
[..]
Okéquote:Op zondag 25 januari 2009 21:08 schreef Ludootje het volgende:
[..]
^^ Dat voor mij. Gewoon een foute, gezellige avond.![]()
En de kans om al die leuke Fok! vrouwen in het echt te zien natuurlijk
Wie weet kom jij je droomman wel tegen.quote:Op zondag 25 januari 2009 21:09 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
For the fun, mochten we iets tegenkomen is dat mooi meegenomen haha (alleen denk ik dat ik way to veel hetero's zijn haha)
Air spreekt uit ervaring?quote:Op zondag 25 januari 2009 21:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daar hebben ze een woord voor in het Nederlands: kliekje.
Ik snap dat niet zo goed. Kan Burdie dat even uit komen leggen?quote:Op zondag 25 januari 2009 @ 21:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ach Fok! is groot genoeg. Dus zo erg zou dat nu ook weer niet zijn als het niet klikt.quote:Op zondag 25 januari 2009 21:09 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Of minder leuk omdat het totaal niet blijkt te klikken
Hahaha! De vorige keer hebben we daar lang over zitten keuvelen in de auto. Heel de heenweg niets aan de hand en toen we er bijna waren: "zullen toch niet allemaal van de wanhopige mensen daar rondlopen he?. Het is toch niet zo dat je een sticker krijgt met van 'one-night-stand'. 'hetero', 'bi' etc etc". Echt helden waren we toen, haha.quote:Op zondag 25 januari 2009 21:06 schreef automatic_ het volgende:
Wat ik mij af vraag hè;
R&P daarentegen is weer best kleinquote:Op zondag 25 januari 2009 21:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ach Fok! is groot genoeg. Dus zo erg zou dat nu ook weer niet zijn als het niet klikt.
quote:
jij bent veel te gevaarlijkquote:Op zondag 25 januari 2009 21:08 schreef MNR het volgende:
[..]
ik weet een ander woordje ervoor.... (potentiel) vriendschap... niets mis mee.. schijnt zelfs normaal te zijn!quote:Op zondag 25 januari 2009 21:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mwa.... volgens mij valt dat wel mee. Ik heb er in ieder geval niet anders door gepost in een topic.quote:Op zondag 25 januari 2009 21:09 schreef automatic_ het volgende:
Oo ja, dat laatste geloof ik welIk heb alleen altijd het idee dat er groepjes ontstaan en dan sta je er weer buiten [dat zie je ook vaak in topics etc.]
Haha. Of zo'n armbandjequote:Op zondag 25 januari 2009 21:12 schreef MNR het volgende:
[..]
Hahaha! De vorige keer hebben we daar lang over zitten keuvelen in de auto. Heel de heenweg niets aan de hand en toen we er bijna waren: "zullen toch niet allemaal van de wanhopige mensen daar rondlopen he?. Het is toch niet zo dat je een sticker krijgt met van 'one-night-stand'. 'hetero', 'bi' etc etc". Echt helden waren we toen, haha.
Maar om je vraag te beantwoorden: voor mij is het hetzelfde als een avondje uit, met als bijkomend voordeel dat iedereen single isEn ik geniet van de aanspraak
Dat valt best wel mee. Het is groter dan je denkt.quote:Op zondag 25 januari 2009 21:12 schreef Ludootje het volgende:
[..]
R&P daarentegen is weer best klein
Met 1 op 1 leer je elkaar veel beter kennen, mijn ervaring is bij dit soort meets in lawaaierige omgeving je elkaar haast niet spreektquote:
Van de mensen die ik gemeet heb, post er nog maar eentje in dit topicquote:Op zondag 25 januari 2009 21:13 schreef MNR het volgende:
Hey Air
[..]
Mwa.... volgens mij valt dat wel mee. Ik heb er in ieder geval niet anders door gepost in een topic.
Mja, ik doe op dit moment ook liever één op één, terwijl heel veel mensen dat enger vindenquote:
Roze: homo/lesbiquote:Op zondag 25 januari 2009 21:13 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Haha. Of zo'n armbandje
Rood: hetero
Blauw: Bi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |