Hihiquote:Op zondag 25 januari 2009 20:18 schreef ArTiC het volgende:
[..]
geen groente, geen pindakaas, wel satésaus...
?
Moet je zelf af en toe in kunnen schatten. Niet alle keren vrede bewaren, niet alle keren confrontatie aangaan.quote:Op zondag 25 januari 2009 20:21 schreef mrbox het volgende:
In een relatie is het beter om de lieve vrede te behouden of om de confrontatie aan te gaan ?
of de gulden middenweg, rekening met elkaar houden maar niet over je heen laten lopen.quote:Op zondag 25 januari 2009 20:21 schreef mrbox het volgende:
In een relatie is het beter om de lieve vrede te behouden of om de confrontatie aan te gaan ?
Ik denk dat het soms beter is om de confrontatie op te zoeken, maar het is natuurlijk altijd even aftasten wat beter is.quote:Op zondag 25 januari 2009 20:21 schreef mrbox het volgende:
Het is in ieder geval een verbetering ten opzichten waarover het gisteren ging.quote:
lingeriequote:Op zondag 25 januari 2009 20:26 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het is in ieder geval een verbetering ten opzichten waarover het gisteren ging.
Dat hangt van de situatie af. Soms moet je een keer op je strepen gaan staan de andere keer laat je het gaan.quote:Op zondag 25 januari 2009 20:21 schreef mrbox het volgende:
Oeh ik verdien jou!quote:Op zondag 25 januari 2009 20:21 schreef vencodark het volgende:
[..]
Echte doorbijters verdienen....Venco.
Hehe, laat ook nog iets voor ons over. Niet alle vrouwen inpikken.quote:
ik zie de pm met je lingeriebekentenissen wel verschijnenquote:
Ik weet niet waar het over gaat...?quote:Op zondag 25 januari 2009 20:30 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik zie de pm met je lingeriebekentenissen wel verschijnen
Wat voor lingerie jij mooi vindt en/of draagt.quote:Op zondag 25 januari 2009 20:31 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik weet niet waar het over gaat...?
Welke lingerie betekenissen?
bekentenissenquote:Op zondag 25 januari 2009 20:31 schreef automatic_ het volgende:
[..]
laat maar...ik heb een flauwe buiquote:Op zondag 25 januari 2009 20:31 schreef automatic_ het volgende:
[..]
quote:Op zondag 25 januari 2009 20:36 schreef Knuffelzacht het volgende:
echt die beginscene van not another teenmovie blijft grappig( die met my lil' vibrator)
Haha okquote:Op zondag 25 januari 2009 20:37 schreef Ludootje het volgende:
[..]![]()
Daar zit trouwens ook "Janie's got a gun" in
Da's in die scene in dat stadion, ook hilarischquote:Op zondag 25 januari 2009 20:38 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Haha ok
ben blij dat ik niet de enige ben die die film kent
Hangt van het probleem cq. de situatie af, lijkt me.quote:Op zondag 25 januari 2009 20:21 schreef mrbox het volgende:
Die film is inderdaad leuk. Of met die gast als nog een hersenschudden krijgt dat hij dan doodgaat ofzo.quote:Op zondag 25 januari 2009 20:38 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Haha ok
ben blij dat ik niet de enige ben die die film kent
Daar is Hyves voor gemaakt hè?quote:Op zondag 25 januari 2009 @ 20:45 schreef tijnbrein het volgende:
Een meisje dat ik ken van een paar metalfestivals heeft mij toegevoegd op haar hyves.
Ligt aan de frustratie... ik heb geleerd dat het binnen houden van iets eigenlijk alleen maar averechts werkt dus ik ga over het algemeen gewoon de confrontatie aanquote:Op zondag 25 januari 2009 20:21 schreef mrbox het volgende:
Echt waar dat wist ik nog niet.quote:
Ooo oke...quote:Op zondag 25 januari 2009 20:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat voor lingerie jij mooi vindt en/of draagt.
Ik dacht het.. jij zegt het hahaquote:
Coolquote:Op zondag 25 januari 2009 20:50 schreef MNR het volgende:
@TT: jups ik ga. Wilde net een herinnering sturen voor degene die gaan, maar zie dat er nog steeds een aantal fantiekelingen zijn
Naar die in hoofddorp?quote:Op zondag 25 januari 2009 20:50 schreef MNR het volgende:
@TT: jups ik ga. Wilde net een herinnering sturen voor degene die gaan, maar zie dat er nog steeds een aantal fantiekelingen zijn
Duim, cue en ik waren het al van plan vanaf het moment dat het voorbij kwam op het forum.. en venco gaat ook mee met onsquote:Op zondag 25 januari 2009 20:50 schreef MNR het volgende:
quote:Op zondag 25 januari 2009 20:54 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Duim, cue en ik waren het al van plan vanaf het moment dat het voorbij kwam op het forum.. en venco gaat ook mee met onswordt een chickie weekeind haha
Ik vind het erg leuk dat je ook meegaatquote:
quote:
He knuffel niet alle vrouwen in pikken hier. Laat ook wat over voor de mannen.quote:Op zondag 25 januari 2009 20:55 schreef Knuffelzacht het volgende:
en ludo en tijn gaan ook mee (maar die moeten weer naar huis)
Gezelligquote:
Niet zeuren tijn, zijn vast genoeg single vrouwen op het single feestquote:Op zondag 25 januari 2009 20:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
He knuffel niet alle vrouwen in pikken hier. Laat ook wat over voor de mannen.
Dank je!quote:Op zondag 25 januari 2009 20:56 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik vind het erg leuk dat je ook meegaat
Toch wel een positieve mag ik hopenquote:Op zondag 25 januari 2009 20:56 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Jij bent een extra toevoeging op ons weekeind haha
Da's dan ook weer zo, alhoewel ik wel moet delen met tijnquote:Op zondag 25 januari 2009 20:56 schreef MNR het volgende:
Just for the record: ik ga wel op eigen gelegenheid. Ben nl. al afhankelijk van 3 plaatsen om langs te gaan
Hey maar Ludootje, look at the bright side: all female attention for you
And trust me, genoeg aanspraak daar
zie je fobo dan weet je het antwoordquote:
Nope. Heb die intentie ook niet gehad hoor. Ik denk dat dat ook niets voor mij is en sowieso niet met "vreemden".quote:
quote:Op zondag 25 januari 2009 21:00 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
zie je fobo dan weet je het antwoord
Hehe, dat zit wel snorquote:Op zondag 25 januari 2009 21:00 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Da's dan ook weer zo, alhoewel ik wel moet delen met tijn
Begrijpelijk. Is ook veel vertrouwder om met mensen te gaan die je al wel kentquote:Op zondag 25 januari 2009 21:00 schreef automatic_ het volgende:
Nope. Heb die intentie ook niet gehad hoor. Ik denk dat dat ook niets voor mij is en sowieso niet met "vreemden".
En ik moet de dag er na werken, dus dat lijkt mij geen goed idee![]()
Graag gedaanquote:
Oeeh gezelligquote:Op zondag 25 januari 2009 21:00 schreef Howl het volgende:
Hoi Allemaal,
Ik ben even weg geweest. Maar ik kom ook wel naar Hoofddorp.
Hahaha! Gekquote:Op zondag 25 januari 2009 21:02 schreef mrbox het volgende:
Shit dat was natuurlijk de kans om MNR een keer in het echt te zien
Het is al goed.quote:Op zondag 25 januari 2009 20:59 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Niet zeuren tijn, zijn vast genoeg single vrouwen op het single feest
Ja, daar heb je ook gelijk in inderdaad.Ach, ik weet niet. Ik heb nog nooit een groep-meet gehad eigenlijkquote:Op zondag 25 januari 2009 21:02 schreef MNR het volgende:
[..]
Begrijpelijk. Is ook veel vertrouwder om met mensen te gaan die je al wel kentAan de andere kant: iedereen kent elkaar niet, dus scheelt ook weer
Maar goed, misschien een volgend keertje
Je zou haast denken dat boxie zich nu gaat bedneken en meegaatquote:
Ik heb aan een vrouw genoeg. Dan blijven er nog genoeg over voor jou.quote:Op zondag 25 januari 2009 21:00 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Da's dan ook weer zo, alhoewel ik wel moet delen met tijn
Het is de moeite waard.quote:Op zondag 25 januari 2009 @ 21:02 schreef mrbox het volgende:
Thanks for the offer Howlquote:Op zondag 25 januari 2009 21:03 schreef Howl het volgende:
MNR, ik las dat jij op eigen gelegenheid komt?
Want voor mensen uit Eindhoven of omstreken is er vast nog wel plek in mijn auto.
Er komen nog wel meer kansen.quote:Op zondag 25 januari 2009 21:02 schreef mrbox het volgende:
quote:Op zondag 25 januari 2009 21:04 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Je zou haast denken dat boxie zich nu gaat bedneken en meegaat
^^ Dat voor mij. Gewoon een foute, gezellige avond.quote:Op zondag 25 januari 2009 21:06 schreef automatic_ het volgende:
Wat ik mij af vraag hè;
Gaan jullie dan met de intentie om echt iemand te versieren of is het gewoon een avondje uit? [met een bijkomend voordeel dat je weet dat iedereen single is, dus mocht je iets zien, dan kan je wel iets proberen]
En ik tel natuurlijk niet meequote:Op zondag 25 januari 2009 21:07 schreef mrbox het volgende:
[..]
MNR en Venco als extra gasten, tja wordt dan wel heel uitnodigend he
Groep-meet is gewoon geinig omdat je dan mensen in het echt ziet en dan eens ziet wie er schuil gaat achter de avatar. Het is daarna ook leuker en gezelliger om met mensen te chatten hierquote:Op zondag 25 januari 2009 21:03 schreef automatic_ het volgende:
Ja, daar heb je ook gelijk in inderdaad.Ach, ik weet niet. Ik heb nog nooit een groep-meet gehad eigenlijk![]()
En ja, wie weet!
Dat dusquote:Op zondag 25 januari 2009 21:08 schreef Ludootje het volgende:
[..]
^^ Dat voor mij. Gewoon een foute, gezellige avond.![]()
En de kans om al die leuke Fok! vrouwen in het echt te zien natuurlijk
Hahaha! Iddquote:Op zondag 25 januari 2009 21:04 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Je zou haast denken dat boxie zich nu gaat bedneken en meegaat![]()
Ik ga gewoon een keer iets doen wat ik nog nooit gedaan heb. Verder zie ik wel wat er gebeurd.quote:Op zondag 25 januari 2009 21:06 schreef automatic_ het volgende:
Wat ik mij af vraag hè;
Gaan jullie dan met de intentie om echt iemand te versieren of is het gewoon een avondje uit? [met een bijkomend voordeel dat je weet dat iedereen single is, dus mocht je iets zien, dan kan je wel iets proberen]
For the funquote:Op zondag 25 januari 2009 21:06 schreef automatic_ het volgende:
Wat ik mij af vraag hè;
^^ Absoluut, geeft een heel andere dimensiequote:Op zondag 25 januari 2009 21:08 schreef MNR het volgende:
[..]
Groep-meet is gewoon geinig omdat je dan mensen in het echt ziet en dan eens ziet wie er schuil gaat achter de avatar. Het is daarna ook leuker en gezelliger om met mensen te chatten hier
Of minder leuk omdat het totaal niet blijkt te klikkenquote:Op zondag 25 januari 2009 21:08 schreef MNR het volgende:
[..]
Groep-meet is gewoon geinig omdat je dan mensen in het echt ziet en dan eens ziet wie er schuil gaat achter de avatar. Het is daarna ook leuker en gezelliger om met mensen te chatten hier
Daar hebben ze een woord voor in het Nederlands: kliekje.quote:Op zondag 25 januari 2009 21:08 schreef MNR het volgende:
Oo ja, dat laatste geloof ik welquote:Op zondag 25 januari 2009 21:08 schreef MNR het volgende:
[..]
Okéquote:Op zondag 25 januari 2009 21:08 schreef Ludootje het volgende:
[..]
^^ Dat voor mij. Gewoon een foute, gezellige avond.![]()
En de kans om al die leuke Fok! vrouwen in het echt te zien natuurlijk
Wie weet kom jij je droomman wel tegen.quote:Op zondag 25 januari 2009 21:09 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
For the fun, mochten we iets tegenkomen is dat mooi meegenomen haha (alleen denk ik dat ik way to veel hetero's zijn haha)
Air spreekt uit ervaring?quote:Op zondag 25 januari 2009 21:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daar hebben ze een woord voor in het Nederlands: kliekje.
Ik snap dat niet zo goed. Kan Burdie dat even uit komen leggen?quote:Op zondag 25 januari 2009 @ 21:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ach Fok! is groot genoeg. Dus zo erg zou dat nu ook weer niet zijn als het niet klikt.quote:Op zondag 25 januari 2009 21:09 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Of minder leuk omdat het totaal niet blijkt te klikken
Hahaha! De vorige keer hebben we daar lang over zitten keuvelen in de auto. Heel de heenweg niets aan de hand en toen we er bijna waren: "zullen toch niet allemaal van de wanhopige mensen daar rondlopen he?. Het is toch niet zo dat je een sticker krijgt met van 'one-night-stand'. 'hetero', 'bi' etc etc". Echt helden waren we toen, haha.quote:Op zondag 25 januari 2009 21:06 schreef automatic_ het volgende:
Wat ik mij af vraag hè;
R&P daarentegen is weer best kleinquote:Op zondag 25 januari 2009 21:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ach Fok! is groot genoeg. Dus zo erg zou dat nu ook weer niet zijn als het niet klikt.
quote:
jij bent veel te gevaarlijkquote:Op zondag 25 januari 2009 21:08 schreef MNR het volgende:
[..]
ik weet een ander woordje ervoor.... (potentiel) vriendschap... niets mis mee.. schijnt zelfs normaal te zijn!quote:Op zondag 25 januari 2009 21:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mwa.... volgens mij valt dat wel mee. Ik heb er in ieder geval niet anders door gepost in een topic.quote:Op zondag 25 januari 2009 21:09 schreef automatic_ het volgende:
Oo ja, dat laatste geloof ik welIk heb alleen altijd het idee dat er groepjes ontstaan en dan sta je er weer buiten [dat zie je ook vaak in topics etc.]
Haha. Of zo'n armbandjequote:Op zondag 25 januari 2009 21:12 schreef MNR het volgende:
[..]
Hahaha! De vorige keer hebben we daar lang over zitten keuvelen in de auto. Heel de heenweg niets aan de hand en toen we er bijna waren: "zullen toch niet allemaal van de wanhopige mensen daar rondlopen he?. Het is toch niet zo dat je een sticker krijgt met van 'one-night-stand'. 'hetero', 'bi' etc etc". Echt helden waren we toen, haha.
Maar om je vraag te beantwoorden: voor mij is het hetzelfde als een avondje uit, met als bijkomend voordeel dat iedereen single isEn ik geniet van de aanspraak
Dat valt best wel mee. Het is groter dan je denkt.quote:Op zondag 25 januari 2009 21:12 schreef Ludootje het volgende:
[..]
R&P daarentegen is weer best klein
Met 1 op 1 leer je elkaar veel beter kennen, mijn ervaring is bij dit soort meets in lawaaierige omgeving je elkaar haast niet spreektquote:
Van de mensen die ik gemeet heb, post er nog maar eentje in dit topicquote:Op zondag 25 januari 2009 21:13 schreef MNR het volgende:
Hey Air
[..]
Mwa.... volgens mij valt dat wel mee. Ik heb er in ieder geval niet anders door gepost in een topic.
Mja, ik doe op dit moment ook liever één op één, terwijl heel veel mensen dat enger vindenquote:
Roze: homo/lesbiquote:Op zondag 25 januari 2009 21:13 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Haha. Of zo'n armbandje
Rood: hetero
Blauw: Bi
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |