^^ Absoluut, geeft een heel andere dimensiequote:Op zondag 25 januari 2009 21:08 schreef MNR het volgende:
[..]
Groep-meet is gewoon geinig omdat je dan mensen in het echt ziet en dan eens ziet wie er schuil gaat achter de avatar. Het is daarna ook leuker en gezelliger om met mensen te chatten hier
Of minder leuk omdat het totaal niet blijkt te klikkenquote:Op zondag 25 januari 2009 21:08 schreef MNR het volgende:
[..]
Groep-meet is gewoon geinig omdat je dan mensen in het echt ziet en dan eens ziet wie er schuil gaat achter de avatar. Het is daarna ook leuker en gezelliger om met mensen te chatten hier
Daar hebben ze een woord voor in het Nederlands: kliekje.quote:Op zondag 25 januari 2009 21:08 schreef MNR het volgende:
Oo ja, dat laatste geloof ik welquote:Op zondag 25 januari 2009 21:08 schreef MNR het volgende:
[..]
Okéquote:Op zondag 25 januari 2009 21:08 schreef Ludootje het volgende:
[..]
^^ Dat voor mij. Gewoon een foute, gezellige avond.![]()
En de kans om al die leuke Fok! vrouwen in het echt te zien natuurlijk
Wie weet kom jij je droomman wel tegen.quote:Op zondag 25 januari 2009 21:09 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
For the fun, mochten we iets tegenkomen is dat mooi meegenomen haha (alleen denk ik dat ik way to veel hetero's zijn haha)
Air spreekt uit ervaring?quote:Op zondag 25 januari 2009 21:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daar hebben ze een woord voor in het Nederlands: kliekje.
Ik snap dat niet zo goed. Kan Burdie dat even uit komen leggen?quote:Op zondag 25 januari 2009 @ 21:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ach Fok! is groot genoeg. Dus zo erg zou dat nu ook weer niet zijn als het niet klikt.quote:Op zondag 25 januari 2009 21:09 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Of minder leuk omdat het totaal niet blijkt te klikken
Hahaha! De vorige keer hebben we daar lang over zitten keuvelen in de auto. Heel de heenweg niets aan de hand en toen we er bijna waren: "zullen toch niet allemaal van de wanhopige mensen daar rondlopen he?. Het is toch niet zo dat je een sticker krijgt met van 'one-night-stand'. 'hetero', 'bi' etc etc". Echt helden waren we toen, haha.quote:Op zondag 25 januari 2009 21:06 schreef automatic_ het volgende:
Wat ik mij af vraag hè;
Gaan jullie dan met de intentie om echt iemand te versieren of is het gewoon een avondje uit? [met een bijkomend voordeel dat je weet dat iedereen single is, dus mocht je iets zien, dan kan je wel iets proberen]
R&P daarentegen is weer best kleinquote:Op zondag 25 januari 2009 21:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ach Fok! is groot genoeg. Dus zo erg zou dat nu ook weer niet zijn als het niet klikt.
quote:
jij bent veel te gevaarlijkquote:Op zondag 25 januari 2009 21:08 schreef MNR het volgende:
[..]
ik weet een ander woordje ervoor.... (potentiel) vriendschap... niets mis mee.. schijnt zelfs normaal te zijn!quote:Op zondag 25 januari 2009 21:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mwa.... volgens mij valt dat wel mee. Ik heb er in ieder geval niet anders door gepost in een topic.quote:Op zondag 25 januari 2009 21:09 schreef automatic_ het volgende:
Oo ja, dat laatste geloof ik welIk heb alleen altijd het idee dat er groepjes ontstaan en dan sta je er weer buiten [dat zie je ook vaak in topics etc.]
Haha. Of zo'n armbandjequote:Op zondag 25 januari 2009 21:12 schreef MNR het volgende:
[..]
Hahaha! De vorige keer hebben we daar lang over zitten keuvelen in de auto. Heel de heenweg niets aan de hand en toen we er bijna waren: "zullen toch niet allemaal van de wanhopige mensen daar rondlopen he?. Het is toch niet zo dat je een sticker krijgt met van 'one-night-stand'. 'hetero', 'bi' etc etc". Echt helden waren we toen, haha.
Maar om je vraag te beantwoorden: voor mij is het hetzelfde als een avondje uit, met als bijkomend voordeel dat iedereen single isEn ik geniet van de aanspraak
Dat valt best wel mee. Het is groter dan je denkt.quote:Op zondag 25 januari 2009 21:12 schreef Ludootje het volgende:
[..]
R&P daarentegen is weer best klein
Met 1 op 1 leer je elkaar veel beter kennen, mijn ervaring is bij dit soort meets in lawaaierige omgeving je elkaar haast niet spreektquote:
Van de mensen die ik gemeet heb, post er nog maar eentje in dit topicquote:Op zondag 25 januari 2009 21:13 schreef MNR het volgende:
Hey Air
[..]
Mwa.... volgens mij valt dat wel mee. Ik heb er in ieder geval niet anders door gepost in een topic.
Mja, ik doe op dit moment ook liever één op één, terwijl heel veel mensen dat enger vindenquote:
Roze: homo/lesbiquote:Op zondag 25 januari 2009 21:13 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Haha. Of zo'n armbandje
Rood: hetero
Blauw: Bi
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |