Ligt aan de frustratie... ik heb geleerd dat het binnen houden van iets eigenlijk alleen maar averechts werkt dus ik ga over het algemeen gewoon de confrontatie aanquote:Op zondag 25 januari 2009 20:21 schreef mrbox het volgende:
In een relatie is het beter om de lieve vrede te behouden of om de confrontatie aan te gaan ?
Echt waar dat wist ik nog niet.quote:
Ooo oke...quote:Op zondag 25 januari 2009 20:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat voor lingerie jij mooi vindt en/of draagt.
Ik dacht het.. jij zegt het hahaquote:
Coolquote:Op zondag 25 januari 2009 20:50 schreef MNR het volgende:
@TT: jups ik ga. Wilde net een herinnering sturen voor degene die gaan, maar zie dat er nog steeds een aantal fantiekelingen zijn
Naar die in hoofddorp?quote:Op zondag 25 januari 2009 20:50 schreef MNR het volgende:
@TT: jups ik ga. Wilde net een herinnering sturen voor degene die gaan, maar zie dat er nog steeds een aantal fantiekelingen zijn
Duim, cue en ik waren het al van plan vanaf het moment dat het voorbij kwam op het forum.. en venco gaat ook mee met onsquote:Op zondag 25 januari 2009 20:50 schreef MNR het volgende:
quote:Op zondag 25 januari 2009 20:54 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Duim, cue en ik waren het al van plan vanaf het moment dat het voorbij kwam op het forum.. en venco gaat ook mee met onswordt een chickie weekeind haha
Ik vind het erg leuk dat je ook meegaatquote:
quote:
He knuffel niet alle vrouwen in pikken hier. Laat ook wat over voor de mannen.quote:Op zondag 25 januari 2009 20:55 schreef Knuffelzacht het volgende:
en ludo en tijn gaan ook mee (maar die moeten weer naar huis)
Gezelligquote:
Niet zeuren tijn, zijn vast genoeg single vrouwen op het single feestquote:Op zondag 25 januari 2009 20:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
He knuffel niet alle vrouwen in pikken hier. Laat ook wat over voor de mannen.
Dank je!quote:Op zondag 25 januari 2009 20:56 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik vind het erg leuk dat je ook meegaat
Toch wel een positieve mag ik hopenquote:Op zondag 25 januari 2009 20:56 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Jij bent een extra toevoeging op ons weekeind haha
Da's dan ook weer zo, alhoewel ik wel moet delen met tijnquote:Op zondag 25 januari 2009 20:56 schreef MNR het volgende:
Just for the record: ik ga wel op eigen gelegenheid. Ben nl. al afhankelijk van 3 plaatsen om langs te gaan
Hey maar Ludootje, look at the bright side: all female attention for you
And trust me, genoeg aanspraak daar
zie je fobo dan weet je het antwoordquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |