Ohquote:Op zondag 25 januari 2009 19:59 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Dat bestaat niet,
vrouwen komen van venus he
quote:Op zondag 25 januari 2009 19:59 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Dat bestaat niet,
vrouwen komen van venus he
Als het nu pindakaas mèt sambal was, dat s lekker. Maar alleen sambal?quote:Op zondag 25 januari 2009 19:58 schreef Duimelot het volgende:
mn vader smeerde altijd sambal en dan van die hele scherpe op zn brood alsof t pindakaas was![]()
die had volgens mij geen smaakpapillen meer in zn mond die waren allemaal weggebrand.
ik vind pittig best lekker maar wel samen met wat zoets er achteraan
http://www.bol.com/nl/p/b(...)666844098/index.htmlquote:
quote:
ik voel me altijd aangesprokenquote:
Wat is de essentie van het boek?quote:Op zondag 25 januari 2009 20:02 schreef Ludootje het volgende:
[..]
http://www.bol.com/nl/p/b(...)666844098/index.html
Mannen komen van Mars, vrouwen van Venus, een zogenaamde eigentijdse klassieker (aldus de meeste vrouwen).
Alcohol en melk blussen ook.quote:Op zondag 25 januari 2009 20:01 schreef Techno het volgende:
[..]
Als het nu pindakaas mèt sambal was, dat s lekker. Maar alleen sambal?
Bij pittig eten kun je het best witte rijst eten, dat 'blust'.
pindakaas met suikerrrrrrrrr toch niet met sambal blur hahahaquote:Op zondag 25 januari 2009 20:01 schreef Techno het volgende:
[..]
Als het nu pindakaas mèt sambal was, dat s lekker. Maar alleen sambal?
Bij pittig eten kun je het best witte rijst eten, dat 'blust'.
Inderdaad geen water drinken dat verspreid de sambal alleen maar.quote:Op zondag 25 januari 2009 20:06 schreef Duimelot het volgende:
[..]
pindakaas met suikerrrrrrrrr toch niet met sambal blur hahaha
ja witte rijst erbij is ook lekker wel een beetje plakkerig maar niet TE plakkerigen vooral geen slok water nemen hahaha
Rijst moet droog zijn ja. Rijstepap.quote:Op zondag 25 januari 2009 20:06 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ja witte rijst erbij is ook lekker wel een beetje plakkerig maar niet TE plakkerigen vooral geen slok water nemen hahaha
Rijstepap is inderdaad lekker.quote:Op zondag 25 januari 2009 20:14 schreef Duimelot het volgende:
rijstepap kan ook lekker zijn maar niet bij een pittige maaltijd
Pindakaas met Kaasquote:Op zondag 25 januari 2009 20:06 schreef Duimelot het volgende:
[..]
geen groente, geen pindakaas, wel satésaus...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |