Er is nog hoop dus. Ooit komt het nog goed met jou.quote:Op zondag 25 januari 2009 19:48 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik lust wel vis, maar ik zou het nooit zomaar bestellen. Mijn ex nam bijvoorbeeld (in mijn ogen) weleens vreemde visjes en dan proefde ik en dacht ik; Oo lekker! Maar ik zou nooit zelf in een restaurant een zonnevisje (o.i.d.) bestellen, want dan ga ik liever op safe dat ik het wél lust
Defineer vreemde dingen.quote:Op zondag 25 januari 2009 19:50 schreef automatic_ het volgende:
Hmm oke... Naja bij mijn ex thuis bleef ik liever ook nooit eten
Die aten echt vreemde dingen, haha.
nee echt ik kan het niet waarderenquote:
Yum!quote:Op zondag 25 januari 2009 19:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
behalve heel pittig eten, dat kan ik gewoon niet.
Hmm.. Naja, dingen die ik thuis noooit at. Het was niet zo zeer vreemd, maar ik kende het niet.quote:
Waarom dan wel?quote:Op zondag 25 januari 2009 19:50 schreef Techno het volgende:
[..]
Fruit. Dat eet ik ook nooit. Maar niet zozeer omdat het niet lust.
Lekker!quote:Op zondag 25 januari 2009 19:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
Gerookte makreel, gerookte paling, gebakken slibtong, etc. heerlijk gewoon (en erg gezond).quote:Op zondag 25 januari 2009 19:51 schreef Duimelot het volgende:
nee echt ik kan het niet waarderen
ze hebben me t als kind ook wel proberen te geven en dan beweren dat t kip was ofzo maar ik trapte er niet in, het is een bepaald smaakje wat ik echt niet lekker vind
maar groente en fruit.... heeeeeerlijk!!! (vlees ook trouwens)
Ahh, wat schattigquote:Op zondag 25 januari 2009 19:53 schreef Lixi het volgende:
[..]
Waarom dan wel?
Ik schijn vroeger een hele ochtend op de peuterzaal met een hamsterwang vol appel rondgelopen te hebben, omdat m'n ma me gedwongen had het op te eten. En ik het écht niet lustte
juist wel pittigquote:Op zondag 25 januari 2009 19:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik lust bijna alles en ik vind het erg leuk juist om dingen te proberen die ik nooit heb gehad en waarvan ik niet zeker weet of ik ze lust.
slibtong lust ikquote:Op zondag 25 januari 2009 19:53 schreef Techno het volgende:
[..]
Gerookte makreel, gerookte paling, gebakken slibtong, etc. heerlijk gewoon (en erg gezond).
genoeg andere gezonde dingen en die gezonde dingen uit vis krijg je tegenwoordig ook in pilletjes vormquote:Op zondag 25 januari 2009 19:53 schreef Techno het volgende:
[..]
Gerookte makreel, gerookte paling, gebakken slibtong, etc. heerlijk gewoon (en erg gezond).
ballonnen, deurknoppen, aliensquote:
Nee, het moet niet puur sambal zijn, maar lekker pittig is yummy.quote:Op zondag 25 januari 2009 19:53 schreef Duimelot het volgende:
echt heeeeeel pittig is toch geen yum meer? dan proef je gewoonweg niets meer
gerookt zijn ze lekkerderquote:Op zondag 25 januari 2009 19:56 schreef Duimelot het volgende:
[..]
lekkere gebakken marsmannetjesbillen
Lekker maar ik ga toch meer voor Marsvrouwtjesborst.quote:Op zondag 25 januari 2009 19:56 schreef Duimelot het volgende:
[..]
lekkere gebakken marsmannetjesbillen
mn vader smeerde altijd sambal en dan van die hele scherpe op zn brood alsof t pindakaas wasquote:Op zondag 25 januari 2009 19:56 schreef Techno het volgende:
[..]
Nee, het moet niet puur sambal zijn, maar lekker pittig is yummy.
Hoewel ik lomboks gewoon zo kan eten..![]()
venusvrouwtjes dan denk ikquote:Op zondag 25 januari 2009 19:58 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Lekker maar ik ga toch meer voor Marsvrouwtjesborst.
Dat bestaat niet,quote:Op zondag 25 januari 2009 19:58 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Lekker maar ik ga toch meer voor Marsvrouwtjesborst.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |