Zolang dit Hollandse kost betreft, geen probleem.quote:Op zondag 25 januari 2009 19:34 schreef tijnbrein het volgende:
Nieuwe stelling:
Hoe zou jij het vinden als je date een moeilijke eter is en dus bijna niks lust?
Tip 1. Wees subtiel.quote:Op zondag 25 januari 2009 19:41 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Misschien kan je mij een paar tips geven. Zo dat ik dat volgende keer ook kan doen.
Ik snap het nog steeds niet.quote:Op zondag 25 januari 2009 19:42 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Denk daar nog maar eens over na
Artic:
Dan laat je het toch gewoon staan?quote:Op zondag 25 januari 2009 19:44 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, maar wat noem jij een kieskeurige eter?
Ik ben weleens moeilijk in een restaurant hoor ["mag het zonder xxx alsjeblieft?"]![]()
wanneer kom je eten?quote:Op zondag 25 januari 2009 19:38 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hoezo? Een restaurant is dan vaak gemakkelijk, want er is altijd wel iets wat je lust
Of naja, ik lust allerlei soorten vlees en ook wel buitenlands eten, maar ik ben een hele moeilijke groenten eter
daar doen ze sla op je burgerquote:Op zondag 25 januari 2009 19:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dus gewoon naar de McDonalds dan zit je altijd goed. Toch
Kan.quote:Op zondag 25 januari 2009 19:45 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dan laat je het toch gewoon staan?
Haha, jij hoeft ook geen groente? :pquote:
Geen vis? Wat doe je.quote:Op zondag 25 januari 2009 19:46 schreef Duimelot het volgende:
alleen vis en andere beesten uit welk water dan ook hoef ik echt niet!
Dankjewel voor de tips. Nu alleen nog een keer bij mijn ouders gaan eten.quote:Op zondag 25 januari 2009 19:44 schreef vencodark het volgende:
[..]
Tip 1. Wees subtiel.
Tip 2. Weet waar je aan begint/mee bezig bent.
Tip 3. Wees neutraal.
Nee, al sinds ik een baby was nietquote:Op zondag 25 januari 2009 19:46 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Haha, jij hoeft ook geen groente? :p
Ik lust wel vis, maar ik zou het nooit zomaar bestellen. Mijn ex nam bijvoorbeeld (in mijn ogen) weleens vreemde visjes en dan proefde ik en dacht ik; Oo lekker! Maar ik zou nooit zelf in een restaurant een zonnevisje (o.i.d.) bestellen, want dan ga ik liever op safe dat ik het wél lustquote:Op zondag 25 januari 2009 19:46 schreef Duimelot het volgende:
ligt er aan hoe moeilijk en als er dan van mij verwacht wordt dat ik kook maar wel niet dit, dit en dit erin kan ik misschien wel iets hebben van: weet je wat maak jij je eigen prakje maar dan kook ik wel vor mezelf en de kids.
ikzelf vind mezelf geen moeilijke eter heb alleen wel voorkeuren
alleen vis en andere beesten uit welk water dan ook hoef ik echt niet!
Ow dat is niet echt een moeilijke kieskeurige eten bij mij, nee meer dat bijvoorbeeld nooit ergens spontaan kan blijven eten omdat mevr. echt bijna niets lust.quote:Op zondag 25 januari 2009 19:44 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, maar wat noem jij een kieskeurige eter?
Ik ben weleens moeilijk in een restaurant hoor ["mag het zonder xxx alsjeblieft?"]![]()
Toen vond ik het wel oke. Tot iemand zei "ik wil gene viezers (groentes) in mijn soep" en sindsdien eet ik het niet meerquote:
fruit wil ik ook niet...ik ben heel slechtquote:Op zondag 25 januari 2009 19:48 schreef Lixi het volgende:
[..]
Dat heb ik met fruit!al eet ik tegenwoordig sporadisch een kiwi
Hmm oke... Naja bij mijn ex thuis bleef ik liever ook nooit etenquote:Op zondag 25 januari 2009 19:48 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ow dat is niet echt een moeilijke kieskeurige eten bij mij, nee meer dat bijvoorbeeld nooit ergens spontaan kan blijven eten omdat mevr. echt bijna niets lust.
Fruit. Dat eet ik ook nooit. Maar niet zozeer omdat het niet lust.quote:Op zondag 25 januari 2009 19:48 schreef Lixi het volgende:
Dat heb ik met fruit!al eet ik tegenwoordig sporadisch een kiwi
ik zei iets waar mijn ouders me nog steeds mee voor de gek houden...quote:Op zondag 25 januari 2009 19:49 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Toen vond ik het wel oke. Tot iemand zei "ik wil gene viezers (groentes) in mijn soep" en sindsdien eet ik het niet meer
Soms nog wel hoor, maar ben er geen fan van en sommige groente (spruiten/bloemkool) veroorzaken ook bepaalde bijwerkingen
Dat heb ik inderdaad ookquote:Op zondag 25 januari 2009 19:50 schreef Techno het volgende:
[..]
Fruit. Dat eet ik ook nooit. Maar niet zozeer omdat het niet lust.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |