ik ben dus echt van je eet tot je vol zit en niet tot je bord leeg is!quote:Op zondag 25 januari 2009 19:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dus nu eet jij, je bordje wel leeg.
Als je alleen kan je zelf kiezen wat je eet. Dus dat maakt het wel makkelijker.quote:Op zondag 25 januari 2009 19:28 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik ben een hele lastige eter en eet ook vaak alleen
gelukkig dan dat t geen meet isquote:Op zondag 25 januari 2009 19:29 schreef katerwater het volgende:
Vorige meets zijn nooit doorgegaan, dus ik vrees voor deze keer...
Waarom niet ? hoort ook bij de vader zoon-relatie en volwassen worden, iedereen weet hun plaats weer enzo. Het moet alleen niet de spuigaten uitlopen maar voor de rest kan een woorden wisseling o.i.d. vaak geen kwaad.quote:Op zondag 25 januari 2009 19:14 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Tja rol of niet.. Wil je dan dat het escaleert? Tis niet dat ze haar broertje opvoed ofzo..
In een restaurant zal het niet mijn probleem zijn omdat hij dan zelf kiest wat hij eet maar als ik uitgebreid heb gekookt en met al heel veel dingen rekening heb gehouden zal ik er wel kriegel van worden als hij zit te pielen met zijn vorkje. (mijn lijstje met dingen die ik niet lust is kort en overzichtelijkquote:Op zondag 25 januari 2009 19:34 schreef tijnbrein het volgende:
Nieuwe stelling:
Hoe zou jij het vinden als je date een moeilijke eter is en dus bijna niks lust?
Precies.quote:Op zondag 25 januari 2009 19:16 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Inderdaad, soms moet je er gewoon mee bemoeien om te proberen de lieve vrede te bewaren.
Dat is echt vreselijk !quote:Op zondag 25 januari 2009 19:34 schreef tijnbrein het volgende:
Nieuwe stelling:
Hoe zou jij het vinden als je date een moeilijke eter is en dus bijna niks lust?
Dat lijkt me lastig. En vooral als zij er over zeurt.
Dat zou me geen fluit kunnen schelen. Ik lust ook niet veel.quote:Op zondag 25 januari 2009 19:34 schreef tijnbrein het volgende:
Nieuwe stelling:
Ik ben zelf een moeilijke eter en dat geef ik ook altijd heeél snel aanquote:Op zondag 25 januari 2009 19:34 schreef tijnbrein het volgende:
Nieuwe stelling:
Zolang ze maar vlees lust.quote:Op zondag 25 januari 2009 19:34 schreef tijnbrein het volgende:
Nieuwe stelling:
Hoezo? Een restaurant is dan vaak gemakkelijk, want er is altijd wel iets wat je lustquote:Op zondag 25 januari 2009 19:37 schreef mrbox het volgende:
[..]
Dat is echt vreselijk !Echt bijna niets lusten betekend dat je ook niet zomaar ergens uit eten kan enzo
Ik voel me dan te gelimiteerd
Dan moet je met nog meer dingen rekening houden of bepaalde zaken los serverenquote:Op zondag 25 januari 2009 19:36 schreef nectarientje het volgende:
[..]
In een restaurant zal het niet mijn probleem zijn omdat hij dan zelf kiest wat hij eet maar als ik uitgebreid heb gekookt en met al heel veel dingen rekening heb gehouden zal ik er wel kriegel van worden als hij zit te pielen met zijn vorkje. (mijn lijstje met dingen die ik niet lust is kort en overzichtelijk)
puberquote:
Wat is er mis met een vegatarier?quote:
Misschien kan je mij een paar tips geven. Zo dat ik dat volgende keer ook kan doen.quote:Op zondag 25 januari 2009 19:36 schreef vencodark het volgende:
[..]
Precies.![]()
* vencodark weet heus wel waar ze mee bezig is hoor.
Denk daar nog maar eens over naquote:Op zondag 25 januari 2009 19:40 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat is er mis met een vegatarier?
Er is niets romantischer als met zijn tweeën een biefstuk van 1 kilo verorberen!quote:Op zondag 25 januari 2009 19:40 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat is er mis met een vegatarier?
Ja kijk dat scheelt al een hoop maar ik heb het dan over van die "kieskeurige eters" die echt maar heel weinig lusten dat je er bijna speciaal voor moeten koken enzoquote:Op zondag 25 januari 2009 19:38 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hoezo? Een restaurant is dan vaak gemakkelijk, want er is altijd wel iets wat je lust
Of naja, ik lust allerlei soorten vlees en ook wel buitenlands eten, maar ik ben een hele moeilijke groenten eter
Dus gewoon naar de McDonalds dan zit je altijd goed. Tochquote:Op zondag 25 januari 2009 19:38 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik ben zelf een moeilijke eter en dat geef ik ook altijd heeél snel aan![]()
Het kan inderdaad erg lastig zijn, maar ik wil sommige dingen wel proberen, maar als ik het niet moet, dan moet ik het niet, dus dan mag je mij best een boterham geven
En daarbij; als hij weet dat ik bepaalde dingen echt niet wil, dan is het ook lullig als hij het klaar gaat maken
Ja, maar wat noem jij een kieskeurige eter?quote:Op zondag 25 januari 2009 19:42 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ja kijk dat scheelt al een hoop maar ik heb het dan over van die "kieskeurige eters" die echt maar heel weinig lusten dat je er bijna speciaal voor moeten koken enzo
Daar zijn ze niet altijd blij met mijquote:Op zondag 25 januari 2009 19:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dus gewoon naar de McDonalds dan zit je altijd goed. Toch
Heyquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |