Dan kan je gewoon meequote:Op zondag 25 januari 2009 17:47 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is niet erg dan ga ik daarna wel weer naar huis toe.
Dat is mooi. Maar misschien dat ik met de auto ga. Dan ben ik niet afhankelijk van het openbaar vervoer.quote:Op zondag 25 januari 2009 17:49 schreef Ludootje het volgende:
Tijn, net op 9292 gekeken. Nachtbussen naar Schiphol en van daaruit NachtNet treinen naar de hele randstad
Hoe ontopic kunnen we zijn... de Modjes zullen trots op ons zijn hahaquote:Op zondag 25 januari 2009 17:52 schreef automatic_ het volgende:
Zozo, een heel eigen topic voor de singlemeet
Ja inderdaadquote:Op zondag 25 januari 2009 17:53 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Hoe ontopic kunnen we zijn... de Modjes zullen trots op ons zijn haha
Oke, is goed.quote:Op zondag 25 januari 2009 17:51 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Dan kan je gewoon meetijd en plaats spreken we nog af...
als zo doorgaat met de mensen die meegaan moeten we nog een fok! spanbord meenemen of allemaal met fok! shirtjes gaan lopenquote:Op zondag 25 januari 2009 17:52 schreef automatic_ het volgende:
Zozo, een heel eigen topic voor de singlemeet
Dan wel met FOK![Singles]quote:Op zondag 25 januari 2009 17:54 schreef Duimelot het volgende:
[..]
als zo doorgaat met de mensen die meegaan moeten we nog een fok! spanbord meenemen of allemaal met fok! shirtjes gaan lopen
ik vertel wel ff vooraf wat ik aanheb of omschrijf mn jas en geef de mensen die meegaan mn nr wel (als e die nog niet hebben) voor t geval we elkaar niet vindenquote:
Komt er eigenlijk iemand uit de regio Utrecht?quote:Op zondag 25 januari 2009 18:00 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik vertel wel ff vooraf wat ik aanheb of omschrijf mn jas en geef de mensen die meegaan mn nr wel (als e die nog niet hebben) voor t geval we elkaar niet vinden
maar met een beetje goed afspreken komt t wel goed
Enschede hier ... dus niet echt regioquote:Op zondag 25 januari 2009 18:01 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Komt er eigenlijk iemand uit de regio Utrecht?
geen idee ik iig zuid limburg en ga met de auto is toch sneller dan openbaar vervoer geloof ikquote:Op zondag 25 januari 2009 18:01 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Komt er eigenlijk iemand uit de regio Utrecht?
Speciaal liedje voor jou trouwens:quote:Op zondag 25 januari 2009 17:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Hij mag het uitleggen.
Ik zeg niks, maar ik ga ook niet mee in het 'werk'-smoesje
quote:Op zondag 25 januari 2009 18:07 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Speciaal liedje voor jou trouwens:
Dan moet ik je complimenteren met je muzieksmaak toen je nog thuis woondequote:Op zondag 25 januari 2009 18:11 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat draaide ik heel vaak toen ik nog thuis woonde
vind het nog steeds mooiquote:Op zondag 25 januari 2009 18:12 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Dan moet ik je complimenteren met je muzieksmaak toen je nog thuis woonde
quote:
quote:Op zondag 25 januari 2009 18:12 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Dan moet ik je complimenteren met je muzieksmaak toen je nog thuis woonde
Waarschijnlijk...quote:Op zondag 25 januari 2009 18:21 schreef Duimelot het volgende:
wat is t stil hier opeens iedereen eten?
Dat denk ik en er is niet echt een onderwerp...quote:Op zondag 25 januari 2009 18:21 schreef Duimelot het volgende:
van mij weet je het antwoord alquote:Op zondag 25 januari 2009 18:21 schreef Duimelot het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |