quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(╯°□°)╯︵ ¡ʞoɟ
Smirnoff icequote:Op zondag 25 januari 2009 11:04 schreef Hoogstaande het volgende:
Mwheheheh Passoa/Jus![]()
TS drinkt zeker ook nog flesjes smirnoff ice en voelt zich daarna keidronken![]()
![]()
Ja en je krijgt ook 2x de helftquote:Op zondag 25 januari 2009 11:04 schreef ColtZ40 het volgende:
Gek he, je krijgt ook minimaal twee verschillende drankjes.
Meer handelingen dus meer betalen. En die kant en klare flesjes kosten een vermogen om in te kopen.quote:Op zondag 25 januari 2009 11:10 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Ja en je krijgt ook 2x de helft
Teringquote:Op zondag 25 januari 2009 11:13 schreef LasTeR het volgende:
Valt nog mee, moest laatst 8 euro betalen voor een safari cola.
In de grote stad wel ja.quote:Op zondag 25 januari 2009 11:14 schreef Mikkie het volgende:
Vijf euro voor een passoa-jus valt me 100% mee. Daar betaal je meestal een eurootje of zeven voor, toch?
Als ik moet gaan betalen voor handelingen dan wil ik ook minstens gepijpt wordenquote:Op zondag 25 januari 2009 11:13 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Meer handelingen dus meer betalen. En die kant en klare flesjes kosten een vermogen om in te kopen.
Wtfquote:Op zondag 25 januari 2009 11:19 schreef geelkuikentje het volgende:
totaal niet on topic:
Zit te denken aan dit plaatje als ik dit topic lees, TS![]()
[ afbeelding ]
Cousin It van the adams family
Oohkeee...quote:Op zondag 25 januari 2009 11:19 schreef geelkuikentje het volgende:
totaal niet on topic:
Zit te denken aan dit plaatje als ik dit topic lees, TS![]()
[ afbeelding ]
Cousin It van the adams family
Sorryquote:Op zondag 25 januari 2009 11:23 schreef Hyman het volgende:
[..]
Nohhh, dat is een belediging voor Hayley
Jaquote:Op zondag 25 januari 2009 11:26 schreef Biogarde het volgende:
En daar kom je nu pas achter? Of was het je eerst contact met de buitenwereld?
TS is eenzaam.quote:Op zondag 25 januari 2009 11:39 schreef PAA-053 het volgende:
Haal je altijd alleen voor jezelf drinken?
Ik ga geen mixdrankjes uitdelen manquote:Op zondag 25 januari 2009 11:39 schreef PAA-053 het volgende:
Haal je altijd alleen voor jezelf drinken?
Hyman is voor het eerst in zijn leven gaan stappen.quote:Op zondag 25 januari 2009 10:58 schreef Hyman het volgende:
Dan sta je daar zo:
Ja doe mij maar een passoa jus!
-Oke, komt eraan!
*even later
Dat wordt dan ¤5!* geeft briefje
Klacht: mixdrankjes zijn duur.
Dat je dat bocht naar binnen kan werpen. Dat is echt fakking smerig.quote:Op zondag 25 januari 2009 11:13 schreef LasTeR het volgende:
Valt nog mee, moest laatst 8 euro betalen voor een safari cola.
Ja manquote:Op zondag 25 januari 2009 11:42 schreef Rbnn het volgende:
[..]
Hyman is voor het eerst in zijn leven gaan stappen.
TS kent niet zoveel meisjesquote:Op zondag 25 januari 2009 11:45 schreef Ad_rem het volgende:
Lame ik dacht dat je het voor een meisje bestelde. Wat een fail zeg.
toch niet weer 2x de helft discussiequote:Op zondag 25 januari 2009 11:10 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
het stond wel beter in de opquote:Op zondag 25 januari 2009 11:48 schreef Hyman het volgende:
[..]
TS kent niet zoveel meisjes
ICT opleiding enzo
Aaah Ibiza: 15 euro voor een blikje Redbull in Amnesia. wel ingeschonken door een bloedmooi model uiteraard. But still:quote:Op zondag 25 januari 2009 12:05 schreef Maikuuul het volgende:
Duurste waar wij ooit hadden gedronken was in de haven van Ibiza ... 11 euro voor een cola
Ik zeg niet dat ik het voor mezelf bestelde.quote:Op zondag 25 januari 2009 11:43 schreef Rbnn het volgende:
[..]
Dat je dat bocht naar binnen kan werpen. Dat is echt fakking smerig.
Meisjes die bier drinkenquote:
quote:Op zondag 25 januari 2009 13:09 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Meisjes die bier drinken![]()
![]()
.
Meisjes die geen mixdrankjes drinken maar alleen bier![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.
Meisjes die niet slikkenquote:Op zondag 25 januari 2009 13:09 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
![]()
.
![]()
![]()
![]()
![]()
.
idd meisjes die bier drinkenquote:Op zondag 25 januari 2009 13:09 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
![]()
.
![]()
![]()
![]()
![]()
.
Meisjes hiero drinken vooral Kriek, van dat zoete kersenbierquote:Op zondag 25 januari 2009 13:09 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
![]()
.
![]()
![]()
![]()
![]()
.
Niets mis mee maar het staat een beetje boersquote:Op zondag 25 januari 2009 14:04 schreef padlarf het volgende:
Wat is er mis met meisjes die bier drinken?
Inderdaad,quote:Op zondag 25 januari 2009 13:09 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
![]()
.
![]()
![]()
![]()
![]()
.
kk emoquote:Op zondag 25 januari 2009 11:26 schreef geelkuikentje het volgende:
[..]
Sorrymaar was de eerste gedachte die ik had
![]()
[ afbeelding ]
Best leuk vrouwtje btw
quote:
QFTquote:Op zondag 25 januari 2009 13:09 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
![]()
.
![]()
![]()
![]()
![]()
.
Meisjes die shag roken heten ongetwijfeld Tokkie.quote:Op zondag 25 januari 2009 14:55 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
ohja en meisjes die shag roken krijg ik soms ook een beetje eenop mijn gezicht
Ja. En mixdrankjes zijn voor mensen die denken dat je toch met een -g schrijft.quote:Op zondag 25 januari 2009 12:21 schreef Hakkyy het volgende:
Bier is tog voor arme sloebers die bier moesten "leren" drinken van hun papa ?
Dus dan trakteer ik je op de meet wel op een glas kraanwater.quote:Op zondag 25 januari 2009 15:59 schreef Breathtaking het volgende:
Jaik vind het ook heel vervelend. 6 drankjes en je bent alweer 30 euro kwijt!
Haley is mooi !quote:Op zondag 25 januari 2009 11:26 schreef geelkuikentje het volgende:
[..]
![]()
[ afbeelding ]
Best leuk vrouwtje btw
Gore lamzak. Alsof uitgaan alleen maar om drinken gaat. Wat dacht je van sociale contacten, nieuwe mensen leren kennen, dansen en er even tussenuit gaan?quote:Op zondag 25 januari 2009 11:10 schreef Lubbert het volgende:
Je ziet het verkeerd. UITGAAN IS DUUR!!!!! Ik snap het ook niet dat er mensen zijn die zich voor de lol op laten lichten. Thuis een biertje drinken is veel goedkoper en voor de prijs van 3 passoa jus haal je een hele fles en een paar pakken jus. Ja dan weet ik het wel.............
Je bent pas zielig als je uit moet gaan voor sociale contacten.quote:Op zondag 25 januari 2009 16:07 schreef GuyFawkes het volgende:
[..]
Gore lamzak. Alsof uitgaan alleen maar om drinken gaat. Wat dacht je van sociale contacten, nieuwe mensen leren kennen, dansen en er even tussenuit gaan?
Verder iedereen die het over mixdrankjes heeftMixdrankjes zijn voor mensen die geen cocktails kunnen betalen.
quote:Op zondag 25 januari 2009 16:36 schreef Sapstengel het volgende:
Bier en vodka/tequila, meer heb je niet nodig.
Alsof je alleen in de Skihut sociale contacten kan op doenquote:Op zondag 25 januari 2009 16:07 schreef GuyFawkes het volgende:
[..]
Gore lamzak. Alsof uitgaan alleen maar om drinken gaat. Wat dacht je van sociale contacten, nieuwe mensen leren kennen, dansen en er even tussenuit gaan?
Verder iedereen die het over mixdrankjes heeftMixdrankjes zijn voor mensen die geen cocktails kunnen betalen.
Hardersplazaquote:
of rose bierquote:Op zondag 25 januari 2009 14:02 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Meisjes hiero drinken vooral Kriek, van dat zoete kersenbierdaar heb ik geen problemen mee or
Kweenie of je dat kent kriek?
en mixdrankjes staat breezah.quote:Op zondag 25 januari 2009 14:05 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Niets mis mee maar het staat een beetje boersEn ook niets mis met mixdrankjes.
quote:Op zondag 25 januari 2009 16:48 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Alsof je alleen in de Skihut sociale contacten kan op doen
quote:Op zondag 25 januari 2009 16:36 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Je bent pas zielig als je uit moet gaan voor sociale contacten.
Nog erger, alto's en emo's verzamelplek.....quote:
Ik ga ook wel eens naar de hazeburg, maar meestal loopt het af met een dronken kop daarquote:Op zondag 25 januari 2009 18:23 schreef ejvdb het volgende:
[..]
Nog erger, alto's en emo's verzamelplek.....
Nee Heimen, dan kan je beter hier in Ermelo blijven
TS is emo
Wie heeft het over moeten? Het is een mooie, makkelijke manier om vrienden te zien die je niet vaak ziet omdat iedereen het druk heeft. Niks mis mee hoor.quote:Op zondag 25 januari 2009 16:36 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Je bent pas zielig als je uit moet gaan voor sociale contacten.
Alsof je alleen in de Skihut uit kan gaanquote:Op zondag 25 januari 2009 16:48 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Alsof je alleen in de Skihut sociale contacten kan op doen
Dan hoef je toch nog niet per se de stad in?quote:Op zondag 25 januari 2009 19:32 schreef GuyFawkes het volgende:
[..]
Wie heeft het over moeten? Het is een mooie, makkelijke manier om vrienden te zien die je niet vaak ziet omdat iedereen het druk heeft. Niks mis mee hoor.
[..]
Alsof je alleen in de Skihut uit kan gaan
Inderdaad ja, lekker belangrijk.quote:Op zondag 25 januari 2009 22:32 schreef Skylark. het volgende:
Wat triest.
Élk topic over drank, WoW of uitgaan mondt uit in die kutdiscussie thuisblijvers - kroegtijgers.
quote:Op zondag 25 januari 2009 22:38 schreef Ad_rem het volgende:
Eenmaal trek je de conclusie,
ongeergerd fokken is een ilusie.
Het forum is een droom,
een trage site met een dun laagje chroom.
Ik zeg ook niet dat het perse moet. Als je bij mensen thuis wilt afspreken, prima. Maar anderen geven de voorkeur aan een café oid.quote:Op zondag 25 januari 2009 22:17 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dan hoef je toch nog niet per se de stad in?
Ik spreek juist meestal bij mensen thuis af, en er is elk weekend wel iemand die een feestje geeft..
Vind ik vaak een stuk vermakelijker dan voor de duizendste keer uit!
Laat je dan indrinken!quote:Op zondag 25 januari 2009 10:58 schreef Hyman het volgende:
Dan sta je daar zo:
-Oke, komt eraan!
*even later
quote:Op maandag 26 januari 2009 19:44 schreef Samsonneke het volgende:
Ik neem altijd een flesje water mee naar de discotheek, die ik dan bij de wc kan vullen.
Mensen kijken mij dan vaak raar aan, maar het is wel beter voor mijn portemonnee. Daarnaast kan het ook gezellig zijn zonder alcohol!
Bij de wc?quote:Op maandag 26 januari 2009 19:44 schreef Samsonneke het volgende:
Ik neem altijd een flesje water mee naar de discotheek, die ik dan bij de wc kan vullen.
Mensen kijken mij dan vaak raar aan, maar het is wel beter voor mijn portemonnee. Daarnaast kan het ook gezellig zijn zonder alcohol!
Dat valt echt wel mee hoorquote:Op maandag 26 januari 2009 19:47 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Bij de wc?
Man, dat is goor![]()
Je weet nooit of er salmonella of andere schadelijke bacteriën in de leidingen zitten?
Nou je weet natuurlijk nooit of er schadelijke bacteriën in de leidingen zitten, als je nou salmonella krijgt..quote:
Dude, wat ben je dan voor uberpauperquote:Op maandag 26 januari 2009 19:44 schreef Samsonneke het volgende:
Het is nog een man ook..quote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:46 schreef afcajos het volgende:
[..]
Dude, wat ben je dan voor uberpauperMocht ik onverhoopt eens een keer verplicht water moeten drinken haal ik dat nog liever voor 1.50 bij de bar dan dat ik als een zwerver mijn flesje ga bijvullen in de wc. En loop je dan de hele avond met zo'n flesje rond?
zeker ook nog met zo'n spuitdop.
Boers? Zeker nog nooit buiten heerenveen gekomen.quote:Op zondag 25 januari 2009 14:05 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Niets mis mee maar het staat een beetje boersEn ook niets mis met mixdrankjes.
Whehehehe.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 12:14 schreef Salatrel het volgende:
doop gewoon een tampon in de wodka en duw die in je anus man.....
Feestjes blijven leuk, uitgaan nietquote:Op maandag 26 januari 2009 00:18 schreef GuyFawkes het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat het perse moet. Als je bij mensen thuis wilt afspreken, prima. Maar anderen geven de voorkeur aan een café oid.
Ik vind de contradictie in je wel leuk. Wél élk weekend een feestje bij iemand thuis, maar níet voor de duizendste keer de stad in .
Dat je er nog intrapt ookquote:Op maandag 26 januari 2009 19:47 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Bij de wc?
Man, dat is goor![]()
Je weet nooit of er salmonella of andere schadelijke bacteriën in de leidingen zitten?
Dat doe ik altijd even hoor, gewoon na het pissen effe een slok water nemen tegen te droge keel. En daarna weer aan het bier, natuurlijk.quote:Op maandag 26 januari 2009 19:53 schreef fathank het volgende:
Mensen die voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten tijdens het uitgaan
En mensen die op de plee van een discotheek/kroeg/whatever uit de kraan drinken
Lekker inteelt met z'n allen, nooit nieuwe mensen ontmoeten.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:21 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Feestjes blijven leuk, uitgaan nietmaar dat is mijn mening natuurlijk.
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:23 schreef i2Them2 het volgende:
Rode wodka redbull is 4 muntjes (6 euro). 2 muntjes voor de wodka, 2 voor de redbull. En dan kan je vragen om een halve wodka en een halve redbull, maar dat doen ze niet...![]()
Maar een redbull, een wodka, en een paar extra glazen kunnen het oplossen.
Aldus Samson. De Vlaamse, pratende hond.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:40 schreef Samsonneke het volgende:
Ik ben verbaasd over de reacties hier. Zo raar is het toch niet om geld te besparen door uit de kraan water te halen? Mijn spa-rood flesje krijg ik makkelijk binnen en vervolgens het flesje vullen aan de kraan is echt geen probleem. Dat van die ziektes is naar mijn weten ook onzin; ik doe het al twee jaar en ik ben zo gezond als een vis (dit is een gezegde).
Dat jullie nou massaal tientallen euro's per avond neertellen om zodoende wat vloeistof naar binnen te kunnen werkenIkzelf kan gratis zoveel vloeistof binnenkrijgen als ik wil.
Vloeistof binnenkrijgenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:40 schreef Samsonneke het volgende:
Ik ben verbaasd over de reacties hier. Zo raar is het toch niet om geld te besparen door uit de kraan water te halen? Mijn spa-rood flesje krijg ik makkelijk binnen en vervolgens het flesje vullen aan de kraan is echt geen probleem. Dat van die ziektes is naar mijn weten ook onzin; ik doe het al twee jaar en ik ben zo gezond als een vis (dit is een gezegde).
Dat jullie nou massaal tientallen euro's per avond neertellen om zodoende wat vloeistof naar binnen te kunnen werkenIkzelf kan gratis zoveel vloeistof binnenkrijgen als ik wil.
(Ik zal voor het gemak maar even doen alsof dit serieus is..)quote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:40 schreef Samsonneke het volgende:
Ik heb sowieso feestjes van verschillende 'vriendengroepen', en bovendien nemen vrienden van me vaak weer nieuwe mensen mee dus zo leer ik toch meer dan genoeg mensen kennenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:08 schreef fathank het volgende:
[..]
Lekker inteelt met z'n allen, nooit nieuwe mensen ontmoeten.
En wat doe je als je geen feestje hebt? Of ken jij zoveel mensen dat je iedere week ergens anders een feest hebt?quote:Op woensdag 28 januari 2009 10:41 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik heb sowieso feestjes van verschillende 'vriendengroepen', en bovendien nemen vrienden van me vaak weer nieuwe mensen mee dus zo leer ik toch meer dan genoeg mensen kennen
Je zoekt twee vrienden.. je koopt een krat bier... en je hebt n feestje.quote:Op woensdag 28 januari 2009 11:08 schreef fathank het volgende:
[..]
En wat doe je als je geen feestje hebt? Of ken jij zoveel mensen dat je iedere week ergens anders een feest hebt?
vet manquote:Op woensdag 28 januari 2009 11:27 schreef wallofdolls het volgende:
[..]
Je zoekt twee vrienden.. je koopt een krat bier... en je hebt n feestje.
Dat is me wel een paar keer overkomen ja.quote:Op woensdag 28 januari 2009 10:39 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
(Ik zal voor het gemak maar even doen alsof dit serieus is..)
Je krijgt een Spa flesje toch niet zomaar een discotheek in bijvoorbeeld?
Hier moet je die afstaan bij de deur hoor..
quote:Op zondag 25 januari 2009 10:58 schreef Hyman het volgende:
Dan sta je daar zo:
-Oke, komt eraan!
*even later
hier ook al 6.50quote:Op woensdag 28 januari 2009 12:23 schreef l3laster het volgende:
[..]
5 euro!! das goedkoop ouwe hier in nijmegen betaal je 6,60 voor bacardi cola... maar goed ik leef toch op bier dus # care
quote:Op woensdag 28 januari 2009 12:04 schreef Samsonneke het volgende:
[..]
Dat is me wel een paar keer overkomen ja.
Meestal echter is het zo druk dat het gewoon lukt hem in je jas mee te smokkelen.
En anders gewoon aan de kraan drinken
Ik ken zoveel mensen dat ik iedere week ergens anders een feest hebquote:Op woensdag 28 januari 2009 11:08 schreef fathank het volgende:
[..]
En wat doe je als je geen feestje hebt? Of ken jij zoveel mensen dat je iedere week ergens anders een feest hebt?
Het is aan jou de keus om mij serieus te nemen of nietquote:Op woensdag 28 januari 2009 12:40 schreef afcajos het volgende:
[..]
Ik weet niet of je nou serieus bent of niet
Ik heb echt nog nooit in mijn leven een pauper rond zien lopen meteen flesje watertenzij ze daar verkocht werden uiteraard ( op grote feesten)
Dan kan je altijd nog mensen pijpen die je nog niet gepijpt hebtquote:Op woensdag 28 januari 2009 13:46 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik ken zoveel mensen dat ik iedere week ergens anders een feest heben mocht het een keer niet zo zijn dan ga ik natuurlijk wel gewoon uit.
Maar misschien ligt het er ook aan dat er hier met uitgaan ook altijd dezelfde mensen rond lopen, het is voor mij niet anders dan feestjes met mensen die ik al ken..
Het is bijna onmogelijk geworden om nog nieuwe mensen te ontmoeten met uitgaan, omdat ik mn hele stad al kén!
Of je kent 200.000 menschen, óf je woont gewoon in een klein kudt dorp i.p.v. stadquote:Op woensdag 28 januari 2009 13:46 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik ken zoveel mensen dat ik iedere week ergens anders een feest heben mocht het een keer niet zo zijn dan ga ik natuurlijk wel gewoon uit.
Maar misschien ligt het er ook aan dat er hier met uitgaan ook altijd dezelfde mensen rond lopen, het is voor mij niet anders dan feestjes met mensen die ik al ken..
Het is bijna onmogelijk geworden om nog nieuwe mensen te ontmoeten met uitgaan, omdat ik mn hele stad al kén!
Ik zou haar doenquote:Op zondag 25 januari 2009 11:26 schreef geelkuikentje het volgende:
[..]
![]()
[ afbeelding ]
Best leuk vrouwtje btw
Maar vertel.. hoe is het eigenlijk om in Persingen te wonen?quote:Op woensdag 28 januari 2009 13:46 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Volgens mij is mijn mooie dorpje nog nét een stad, met zn 60 000 inwoners.quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:36 schreef Pornoster het volgende:
[..]
Of je kent 200.000 menschen, óf je woont gewoon in een klein kudt dorp i.p.v. stad![]()
Ik beheers me, ik ga hier niet inhoudelijk op reageren.quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:58 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Volgens mij is mijn mooie dorpje nog nét een stad, met zn 60 000 inwoners.
NONDEJU EN JIJ KENT ZE ALLEMAAAL????? JIJ BENT KKLEIP VRIEND!!!!11!!1quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:58 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:59 schreef Beelzebufo het volgende:
En een vrouw die geen bier drinkt is geen echte vrouw.
Een man die geen Whiskey als ranja drinkt is geen manquote:Op woensdag 28 januari 2009 14:59 schreef Beelzebufo het volgende:
Eén woord: bier.
En een vrouw die geen bier drinkt is geen echte vrouw.
En jij kent ze alle 60.000?quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:58 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
whiskeyquote:Op woensdag 28 januari 2009 15:08 schreef wallofdolls het volgende:
[..]
Een man die geen Whiskey als ranja drinkt is geen man
Nee, maar ik ken wel bijna alle mensen van en rond mijn eigen leeftijd.quote:Op woensdag 28 januari 2009 15:11 schreef Pornoster het volgende:
[..]
En jij kent ze alle 60.000?Ben je superieur of what the fuck?
![]()
quote:Op woensdag 28 januari 2009 15:29 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee, maar ik ken wel bijna alle mensen van en rond mijn eigen leeftijd.
Dat kan helemaal nietquote:aantal posts: 14315 (gemiddeld 23 per dag)
Oh das wel gaaf, hoe heet dat dorp in WoW dan?quote:Op woensdag 28 januari 2009 15:29 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee, maar ik ken wel bijna alle mensen van en rond mijn eigen leeftijd.
Op feesten betaal ik liever 5 euro voor een flesje water dan uit de kraan te moeten drinkenquote:Op woensdag 28 januari 2009 12:40 schreef afcajos het volgende:
[..]
Ik weet niet of je nou serieus bent of niet
Ik heb echt nog nooit in mijn leven een pauper rond zien lopen meteen flesje watertenzij ze daar verkocht werden uiteraard ( op grote feesten)
Dat is helemaal triestquote:Op woensdag 28 januari 2009 15:57 schreef Repeat het volgende:
Gewoon zorgen dat je al zat bent als je binnenkomt, hoef je alleen nog maar een onderhoudsdosis te drinken.
Ga jij gezellig om 9 uur al in de club zitten.quote:Op woensdag 28 januari 2009 17:04 schreef DarkSystem het volgende:
[..]
Dat is helemaal triestthuis 'indrinken'
quote:Op woensdag 28 januari 2009 15:43 schreef Dueno het volgende:
[..]
Oh das wel gaaf, hoe heet dat dorp in WoW dan?
Welke club is om 9 uur al open ? Gewoon eerst volgieten/roken in een of ander bruin café en vervolgens doorgaanquote:Op woensdag 28 januari 2009 17:05 schreef Repeat het volgende:
[..]
Ga jij gezellig om 9 uur al in de club zitten.
Moet je in Groningen gaan studeren. Elke avond studentenavondquote:Op woensdag 28 januari 2009 17:13 schreef Oksel het volgende:
Uitgaan is alleen leuk tijdens studentenavonden.
quote:Op woensdag 28 januari 2009 17:13 schreef Oksel het volgende:
Uitgaan is alleen leuk tijdens studentenavonden.
quote:
quote:Op woensdag 28 januari 2009 17:56 schreef wallofdolls het volgende:
[..]
![]()
Gieter -> Bubbels -> Paradiso
of
Bolle Jan -> Cooldown -> Escape
zijn ook goede routes om je studentenavond goed door te komen
quote:Op woensdag 28 januari 2009 17:36 schreef Hyman het volgende:
leeft dit topic nog steeds?
Een biertje daar is wel betaalbaar, kost maar ¤2 of ¤2,30 voor een flesje HJ
Mja liever iets zoets
Whisk(e)y is ook bier.quote:
quote:Op woensdag 28 januari 2009 18:10 schreef wallofdolls het volgende:
[..]
Laat staan kebab en pizza's eten om 7 uur voor ultiem lage prijzen
Groningen?quote:Op woensdag 28 januari 2009 19:40 schreef Ad_rem het volgende:
Ja zo rare gewaarwording als je in Amsterdam of Nijmegen uitgaat en dan gaat alles opeens dicht? Je bent er normaal net om 1 uur ofzo is het net een beetje leuk gaat alles dichtAmsterdam ffs.
Si. Kun je tot half 8 in veel cafe's.quote:
echt?quote:Op donderdag 29 januari 2009 12:58 schreef Ad_rem het volgende:
[..]
Si. Kun je tot half 8 in veel cafe's.
Bovendien doen ze daar nog aardig aan andere cultuur ook. Ik als (freak)jazz liefhebber ben dr ook wel aardig aan mn trekken gekomen.quote:Op donderdag 29 januari 2009 13:42 schreef marco-ouwe het volgende:
[..]
echt?
woow, moet ik toch echt een keer heen dan :p
Kom er zelf vandaan, weet ik welquote:Op donderdag 29 januari 2009 12:58 schreef Ad_rem het volgende:
[..]
Si. Kun je tot half 8 in veel cafe's.
quote:Op zondag 25 januari 2009 11:03 schreef Hyman het volgende:
[..]Dat ik dit heb gezegdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Mijn oprechte excuses.
(╯°□°)╯︵ ¡ʞoɟ
Whehe dacht net weer precies tzelfde voor ik mijn eigen post zagquote:Op zondag 25 januari 2009 11:10 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Ik doe dat ook altijd. Ik draag bij het uitgaan sowieso altijd hetzelfde wijde tribal-overhemd met korte mouwen, daar kan ik dat flesje makkelijk onder verstoppen.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:40 schreef Samsonneke het volgende:
Tegenwoordig is het lastiger geworden om een flesje water naar binnen te smokkelenquote:Op zondag 13 mei 2012 17:23 schreef Leevancleef het volgende:
[..]
Ik doe dat ook altijd. Ik draag bij het uitgaan sowieso altijd hetzelfde wijde tribal-overhemd met korte mouwen, daar kan ik dat flesje makkelijk onder verstoppen.
Dan is er ook geen klacht meer. Stom dat je topic gekicked werd.quote:Op zondag 13 mei 2012 16:14 schreef Hyman het volgende:
Ik drink eigenlijk zelden meer mixjes. Is vervangen voor speciaalbier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |