Si. Kun je tot half 8 in veel cafe's.quote:
echt?quote:Op donderdag 29 januari 2009 12:58 schreef Ad_rem het volgende:
[..]
Si. Kun je tot half 8 in veel cafe's.
Bovendien doen ze daar nog aardig aan andere cultuur ook. Ik als (freak)jazz liefhebber ben dr ook wel aardig aan mn trekken gekomen.quote:Op donderdag 29 januari 2009 13:42 schreef marco-ouwe het volgende:
[..]
echt?
woow, moet ik toch echt een keer heen dan :p
Kom er zelf vandaan, weet ik welquote:Op donderdag 29 januari 2009 12:58 schreef Ad_rem het volgende:
[..]
Si. Kun je tot half 8 in veel cafe's.
quote:Op zondag 25 januari 2009 11:03 schreef Hyman het volgende:
[..]Dat ik dit heb gezegdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Mijn oprechte excuses.
(╯°□°)╯︵ ¡ʞoɟ
Whehe dacht net weer precies tzelfde voor ik mijn eigen post zagquote:Op zondag 25 januari 2009 11:10 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Ja en je krijgt ook 2x de helft
Ik doe dat ook altijd. Ik draag bij het uitgaan sowieso altijd hetzelfde wijde tribal-overhemd met korte mouwen, daar kan ik dat flesje makkelijk onder verstoppen.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:40 schreef Samsonneke het volgende:
Ik ben verbaasd over de reacties hier. Zo raar is het toch niet om geld te besparen door uit de kraan water te halen? Mijn spa-rood flesje krijg ik makkelijk binnen en vervolgens het flesje vullen aan de kraan is echt geen probleem. Dat van die ziektes is naar mijn weten ook onzin; ik doe het al twee jaar en ik ben zo gezond als een vis (dit is een gezegde).
Dat jullie nou massaal tientallen euro's per avond neertellen om zodoende wat vloeistof naar binnen te kunnen werkenIkzelf kan gratis zoveel vloeistof binnenkrijgen als ik wil.
Tegenwoordig is het lastiger geworden om een flesje water naar binnen te smokkelenquote:Op zondag 13 mei 2012 17:23 schreef Leevancleef het volgende:
[..]
Ik doe dat ook altijd. Ik draag bij het uitgaan sowieso altijd hetzelfde wijde tribal-overhemd met korte mouwen, daar kan ik dat flesje makkelijk onder verstoppen.
Dan is er ook geen klacht meer. Stom dat je topic gekicked werd.quote:Op zondag 13 mei 2012 16:14 schreef Hyman het volgende:
Ik drink eigenlijk zelden meer mixjes. Is vervangen voor speciaalbier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |