Dude, wat ben je dan voor uberpauperquote:Op maandag 26 januari 2009 19:44 schreef Samsonneke het volgende:
Ik neem altijd een flesje water mee naar de discotheek, die ik dan bij de wc kan vullen.
Mensen kijken mij dan vaak raar aan, maar het is wel beter voor mijn portemonnee. Daarnaast kan het ook gezellig zijn zonder alcohol!
Het is nog een man ook..quote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:46 schreef afcajos het volgende:
[..]
Dude, wat ben je dan voor uberpauperMocht ik onverhoopt eens een keer verplicht water moeten drinken haal ik dat nog liever voor 1.50 bij de bar dan dat ik als een zwerver mijn flesje ga bijvullen in de wc. En loop je dan de hele avond met zo'n flesje rond?
zeker ook nog met zo'n spuitdop.
Boers? Zeker nog nooit buiten heerenveen gekomen.quote:Op zondag 25 januari 2009 14:05 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Niets mis mee maar het staat een beetje boersEn ook niets mis met mixdrankjes.
Whehehehe.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 12:14 schreef Salatrel het volgende:
doop gewoon een tampon in de wodka en duw die in je anus man.....
Feestjes blijven leuk, uitgaan nietquote:Op maandag 26 januari 2009 00:18 schreef GuyFawkes het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat het perse moet. Als je bij mensen thuis wilt afspreken, prima. Maar anderen geven de voorkeur aan een café oid.
Ik vind de contradictie in je wel leuk. Wél élk weekend een feestje bij iemand thuis, maar níet voor de duizendste keer de stad in .
Dat je er nog intrapt ookquote:Op maandag 26 januari 2009 19:47 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Bij de wc?
Man, dat is goor![]()
Je weet nooit of er salmonella of andere schadelijke bacteriën in de leidingen zitten?
Dat doe ik altijd even hoor, gewoon na het pissen effe een slok water nemen tegen te droge keel. En daarna weer aan het bier, natuurlijk.quote:Op maandag 26 januari 2009 19:53 schreef fathank het volgende:
Mensen die voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten tijdens het uitgaan
En mensen die op de plee van een discotheek/kroeg/whatever uit de kraan drinken
Lekker inteelt met z'n allen, nooit nieuwe mensen ontmoeten.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:21 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Feestjes blijven leuk, uitgaan nietmaar dat is mijn mening natuurlijk.
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:23 schreef i2Them2 het volgende:
Rode wodka redbull is 4 muntjes (6 euro). 2 muntjes voor de wodka, 2 voor de redbull. En dan kan je vragen om een halve wodka en een halve redbull, maar dat doen ze niet...![]()
Maar een redbull, een wodka, en een paar extra glazen kunnen het oplossen.
Aldus Samson. De Vlaamse, pratende hond.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:40 schreef Samsonneke het volgende:
Ik ben verbaasd over de reacties hier. Zo raar is het toch niet om geld te besparen door uit de kraan water te halen? Mijn spa-rood flesje krijg ik makkelijk binnen en vervolgens het flesje vullen aan de kraan is echt geen probleem. Dat van die ziektes is naar mijn weten ook onzin; ik doe het al twee jaar en ik ben zo gezond als een vis (dit is een gezegde).
Dat jullie nou massaal tientallen euro's per avond neertellen om zodoende wat vloeistof naar binnen te kunnen werkenIkzelf kan gratis zoveel vloeistof binnenkrijgen als ik wil.
Vloeistof binnenkrijgenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:40 schreef Samsonneke het volgende:
Ik ben verbaasd over de reacties hier. Zo raar is het toch niet om geld te besparen door uit de kraan water te halen? Mijn spa-rood flesje krijg ik makkelijk binnen en vervolgens het flesje vullen aan de kraan is echt geen probleem. Dat van die ziektes is naar mijn weten ook onzin; ik doe het al twee jaar en ik ben zo gezond als een vis (dit is een gezegde).
Dat jullie nou massaal tientallen euro's per avond neertellen om zodoende wat vloeistof naar binnen te kunnen werkenIkzelf kan gratis zoveel vloeistof binnenkrijgen als ik wil.
(Ik zal voor het gemak maar even doen alsof dit serieus is..)quote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:40 schreef Samsonneke het volgende:
Ik heb sowieso feestjes van verschillende 'vriendengroepen', en bovendien nemen vrienden van me vaak weer nieuwe mensen mee dus zo leer ik toch meer dan genoeg mensen kennenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:08 schreef fathank het volgende:
[..]
Lekker inteelt met z'n allen, nooit nieuwe mensen ontmoeten.
En wat doe je als je geen feestje hebt? Of ken jij zoveel mensen dat je iedere week ergens anders een feest hebt?quote:Op woensdag 28 januari 2009 10:41 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik heb sowieso feestjes van verschillende 'vriendengroepen', en bovendien nemen vrienden van me vaak weer nieuwe mensen mee dus zo leer ik toch meer dan genoeg mensen kennen
Je zoekt twee vrienden.. je koopt een krat bier... en je hebt n feestje.quote:Op woensdag 28 januari 2009 11:08 schreef fathank het volgende:
[..]
En wat doe je als je geen feestje hebt? Of ken jij zoveel mensen dat je iedere week ergens anders een feest hebt?
vet manquote:Op woensdag 28 januari 2009 11:27 schreef wallofdolls het volgende:
[..]
Je zoekt twee vrienden.. je koopt een krat bier... en je hebt n feestje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |