abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65449811
quote:
Op maandag 26 januari 2009 19:44 schreef Samsonneke het volgende:
Ik neem altijd een flesje water mee naar de discotheek, die ik dan bij de wc kan vullen .

Mensen kijken mij dan vaak raar aan, maar het is wel beter voor mijn portemonnee. Daarnaast kan het ook gezellig zijn zonder alcohol!
Dude, wat ben je dan voor uberpauper Mocht ik onverhoopt eens een keer verplicht water moeten drinken haal ik dat nog liever voor 1.50 bij de bar dan dat ik als een zwerver mijn flesje ga bijvullen in de wc. En loop je dan de hele avond met zo'n flesje rond? zeker ook nog met zo'n spuitdop.
Op dinsdag 1 februari 2011 17:41 schreef ß het volgende:
11% per 25 gram? Dus er zit totaal 74,8% zout in?
pi_65450245
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 11:46 schreef afcajos het volgende:

[..]

Dude, wat ben je dan voor uberpauper Mocht ik onverhoopt eens een keer verplicht water moeten drinken haal ik dat nog liever voor 1.50 bij de bar dan dat ik als een zwerver mijn flesje ga bijvullen in de wc. En loop je dan de hele avond met zo'n flesje rond? zeker ook nog met zo'n spuitdop.
Het is nog een man ook..
Anybody seen in a bus over the age of thirty has been a failure in life.
pi_65450309
quote:
Op zondag 25 januari 2009 14:05 schreef Chuck_Norris het volgende:

[..]

Niets mis mee maar het staat een beetje boers En ook niets mis met mixdrankjes.
Boers? Zeker nog nooit buiten heerenveen gekomen.
pi_65450430
In Brno, Tsjechie baco's voor minder dan 2 EUR!
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_65450457
En wat zeur je over 5 punten man? In Amsterdam betaal je ook 5 EUR voor een halve liter Heineken.
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_65450651
doop gewoon een tampon in de wodka en duw die in je anus man.....
pi_65450826
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 12:14 schreef Salatrel het volgende:
doop gewoon een tampon in de wodka en duw die in je anus man.....
Whehehehe.
pi_65452713
quote:
Op maandag 26 januari 2009 00:18 schreef GuyFawkes het volgende:

[..]

Ik zeg ook niet dat het perse moet. Als je bij mensen thuis wilt afspreken, prima. Maar anderen geven de voorkeur aan een café oid.

Ik vind de contradictie in je wel leuk. Wél élk weekend een feestje bij iemand thuis, maar níet voor de duizendste keer de stad in .
Feestjes blijven leuk, uitgaan niet maar dat is mijn mening natuurlijk.
  dinsdag 27 januari 2009 @ 13:27:50 #134
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_65452905
quote:
Op maandag 26 januari 2009 19:47 schreef CantFazeMe het volgende:

[..]

Bij de wc?

Man, dat is goor

Je weet nooit of er salmonella of andere schadelijke bacteriën in de leidingen zitten?
Dat je er nog intrapt ook

Mensen die de post van Samson geloven
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_65453590
quote:
Op maandag 26 januari 2009 19:53 schreef fathank het volgende:
Mensen die voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten tijdens het uitgaan

En mensen die op de plee van een discotheek/kroeg/whatever uit de kraan drinken
Dat doe ik altijd even hoor, gewoon na het pissen effe een slok water nemen tegen te droge keel. En daarna weer aan het bier, natuurlijk.
  dinsdag 27 januari 2009 @ 19:08:50 #136
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_65465126
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 13:21 schreef Breathtaking het volgende:

[..]

Feestjes blijven leuk, uitgaan niet maar dat is mijn mening natuurlijk.
Lekker inteelt met z'n allen, nooit nieuwe mensen ontmoeten.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_65467947
Rode wodka redbull is 4 muntjes (6 euro). 2 muntjes voor de wodka, 2 voor de redbull. En dan kan je vragen om een halve wodka en een halve redbull, maar dat doen ze niet...

Maar een redbull, een wodka, en een paar extra glazen kunnen het oplossen.
Een nichterige moslim, is een Islamietje.[/b] H. Finkers
[b]Die met de hoogste percentages gaan het eerst.[/b] B. B.
|[b]DASOO
| LastFM|
  dinsdag 27 januari 2009 @ 20:37:56 #138
157922 fathank
pi_65468585
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 20:23 schreef i2Them2 het volgende:
Rode wodka redbull is 4 muntjes (6 euro). 2 muntjes voor de wodka, 2 voor de redbull. En dan kan je vragen om een halve wodka en een halve redbull, maar dat doen ze niet...

Maar een redbull, een wodka, en een paar extra glazen kunnen het oplossen.
  dinsdag 27 januari 2009 @ 20:40:11 #139
126522 Samsonneke
Moaaah Gertjuh!!! :')
pi_65468677
Ik ben verbaasd over de reacties hier. Zo raar is het toch niet om geld te besparen door uit de kraan water te halen? Mijn spa-rood flesje krijg ik makkelijk binnen en vervolgens het flesje vullen aan de kraan is echt geen probleem. Dat van die ziektes is naar mijn weten ook onzin; ik doe het al twee jaar en ik ben zo gezond als een vis (dit is een gezegde).

Dat jullie nou massaal tientallen euro's per avond neertellen om zodoende wat vloeistof naar binnen te kunnen werken Ikzelf kan gratis zoveel vloeistof binnenkrijgen als ik wil.
De vliegende flipperkast wist ternauwernood te ontsnappen aan de vlijmscherpe wieken der ventilatoren.
  dinsdag 27 januari 2009 @ 20:44:34 #140
157922 fathank
pi_65468868
Die tientallen euro's zijn in ieder geval goed besteed. Mits Warsteiner of Grolsch van de tap.
pi_65468971
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 20:40 schreef Samsonneke het volgende:
Ik ben verbaasd over de reacties hier. Zo raar is het toch niet om geld te besparen door uit de kraan water te halen? Mijn spa-rood flesje krijg ik makkelijk binnen en vervolgens het flesje vullen aan de kraan is echt geen probleem. Dat van die ziektes is naar mijn weten ook onzin; ik doe het al twee jaar en ik ben zo gezond als een vis (dit is een gezegde).

Dat jullie nou massaal tientallen euro's per avond neertellen om zodoende wat vloeistof naar binnen te kunnen werken Ikzelf kan gratis zoveel vloeistof binnenkrijgen als ik wil.
Aldus Samson. De Vlaamse, pratende hond.
pi_65469384
quote:

Vloeistof binnenkrijgen , door een grote neger kun je ook vloeistof binnen krijgen.. Ga aub niet flamen over het feit dat mensen aan de bar zuipen..
pi_65478471
Ach ik heb ook wel is een spa-flesje mee uitgenomen toen ik krap bij kas zat. Was wel gevuld met wodka though.
pi_65483761
quote:

(Ik zal voor het gemak maar even doen alsof dit serieus is..)

Je krijgt een Spa flesje toch niet zomaar een discotheek in bijvoorbeeld?
Hier moet je die afstaan bij de deur hoor..
pi_65483803
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 19:08 schreef fathank het volgende:

[..]

Lekker inteelt met z'n allen, nooit nieuwe mensen ontmoeten.
Ik heb sowieso feestjes van verschillende 'vriendengroepen', en bovendien nemen vrienden van me vaak weer nieuwe mensen mee dus zo leer ik toch meer dan genoeg mensen kennen
  woensdag 28 januari 2009 @ 10:46:20 #146
243438 Moka
je leeft maar één keer
pi_65483997
Bier is het beste. Gewoon goedkoop(er) en lekkerder.
  woensdag 28 januari 2009 @ 11:08:08 #147
157922 fathank
pi_65484673
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 10:41 schreef Breathtaking het volgende:

[..]

Ik heb sowieso feestjes van verschillende 'vriendengroepen', en bovendien nemen vrienden van me vaak weer nieuwe mensen mee dus zo leer ik toch meer dan genoeg mensen kennen
En wat doe je als je geen feestje hebt? Of ken jij zoveel mensen dat je iedere week ergens anders een feest hebt?
  woensdag 28 januari 2009 @ 11:27:20 #148
156288 wallofdolls
Making love with my ego
pi_65485329
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 11:08 schreef fathank het volgende:

[..]

En wat doe je als je geen feestje hebt? Of ken jij zoveel mensen dat je iedere week ergens anders een feest hebt?
Je zoekt twee vrienden.. je koopt een krat bier... en je hebt n feestje.
pi_65485451
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 11:27 schreef wallofdolls het volgende:

[..]

Je zoekt twee vrienden.. je koopt een krat bier... en je hebt n feestje.
vet man
  woensdag 28 januari 2009 @ 11:56:22 #150
157922 fathank
pi_65486342
En dan zeker een WoW-party gaan houden
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: