quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(╯°□°)╯︵ ¡ʞoɟ
Smirnoff icequote:Op zondag 25 januari 2009 11:04 schreef Hoogstaande het volgende:
Mwheheheh Passoa/Jus![]()
TS drinkt zeker ook nog flesjes smirnoff ice en voelt zich daarna keidronken![]()
![]()
Ja en je krijgt ook 2x de helftquote:Op zondag 25 januari 2009 11:04 schreef ColtZ40 het volgende:
Gek he, je krijgt ook minimaal twee verschillende drankjes.
Meer handelingen dus meer betalen. En die kant en klare flesjes kosten een vermogen om in te kopen.quote:Op zondag 25 januari 2009 11:10 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Ja en je krijgt ook 2x de helft
Teringquote:Op zondag 25 januari 2009 11:13 schreef LasTeR het volgende:
Valt nog mee, moest laatst 8 euro betalen voor een safari cola.
In de grote stad wel ja.quote:Op zondag 25 januari 2009 11:14 schreef Mikkie het volgende:
Vijf euro voor een passoa-jus valt me 100% mee. Daar betaal je meestal een eurootje of zeven voor, toch?
Als ik moet gaan betalen voor handelingen dan wil ik ook minstens gepijpt wordenquote:Op zondag 25 januari 2009 11:13 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Meer handelingen dus meer betalen. En die kant en klare flesjes kosten een vermogen om in te kopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |