Ja. En mixdrankjes zijn voor mensen die denken dat je toch met een -g schrijft.quote:Op zondag 25 januari 2009 12:21 schreef Hakkyy het volgende:
Bier is tog voor arme sloebers die bier moesten "leren" drinken van hun papa ?
Dus dan trakteer ik je op de meet wel op een glas kraanwater.quote:Op zondag 25 januari 2009 15:59 schreef Breathtaking het volgende:
Jaik vind het ook heel vervelend. 6 drankjes en je bent alweer 30 euro kwijt!
Haley is mooi !quote:Op zondag 25 januari 2009 11:26 schreef geelkuikentje het volgende:
[..]
Sorrymaar was de eerste gedachte die ik had
![]()
[ afbeelding ]
Best leuk vrouwtje btw
Gore lamzak. Alsof uitgaan alleen maar om drinken gaat. Wat dacht je van sociale contacten, nieuwe mensen leren kennen, dansen en er even tussenuit gaan?quote:Op zondag 25 januari 2009 11:10 schreef Lubbert het volgende:
Je ziet het verkeerd. UITGAAN IS DUUR!!!!! Ik snap het ook niet dat er mensen zijn die zich voor de lol op laten lichten. Thuis een biertje drinken is veel goedkoper en voor de prijs van 3 passoa jus haal je een hele fles en een paar pakken jus. Ja dan weet ik het wel.............
Je bent pas zielig als je uit moet gaan voor sociale contacten.quote:Op zondag 25 januari 2009 16:07 schreef GuyFawkes het volgende:
[..]
Gore lamzak. Alsof uitgaan alleen maar om drinken gaat. Wat dacht je van sociale contacten, nieuwe mensen leren kennen, dansen en er even tussenuit gaan?
Verder iedereen die het over mixdrankjes heeftMixdrankjes zijn voor mensen die geen cocktails kunnen betalen.
quote:Op zondag 25 januari 2009 16:36 schreef Sapstengel het volgende:
Bier en vodka/tequila, meer heb je niet nodig.
Alsof je alleen in de Skihut sociale contacten kan op doenquote:Op zondag 25 januari 2009 16:07 schreef GuyFawkes het volgende:
[..]
Gore lamzak. Alsof uitgaan alleen maar om drinken gaat. Wat dacht je van sociale contacten, nieuwe mensen leren kennen, dansen en er even tussenuit gaan?
Verder iedereen die het over mixdrankjes heeftMixdrankjes zijn voor mensen die geen cocktails kunnen betalen.
Hardersplazaquote:
of rose bierquote:Op zondag 25 januari 2009 14:02 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Meisjes hiero drinken vooral Kriek, van dat zoete kersenbierdaar heb ik geen problemen mee or
Kweenie of je dat kent kriek?
en mixdrankjes staat breezah.quote:Op zondag 25 januari 2009 14:05 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Niets mis mee maar het staat een beetje boersEn ook niets mis met mixdrankjes.
quote:Op zondag 25 januari 2009 16:48 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Alsof je alleen in de Skihut sociale contacten kan op doen
quote:Op zondag 25 januari 2009 16:36 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Je bent pas zielig als je uit moet gaan voor sociale contacten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |