Disjfa heeft toch alle plaatjes en prenten van hun? Daarom deze TT!quote:Op vrijdag 23 januari 2009 17:27 schreef SocialDisorder het volgende:
Nick & Simon
En ja, ik ben een enorm stuk manvlees.
Waarom zou die? hij kan ook de hele dag Oranje TV kijkenquote:Op vrijdag 23 januari 2009 17:28 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Disjfa heeft toch alle plaatjes en prenten van hun? Daarom deze TT!
wroarquote:Op vrijdag 23 januari 2009 17:27 schreef SocialDisorder het volgende:
Nick & Simon
En ja, ik ben een enorm stuk manvlees.
Serieus.. Gast.. Ik sta lekker voor mezelf te koken.. Moet even wachten tot de pasta gaar is.. Ververs in de tussentijd deze pagina en ik heb pardoes geen honger meer... Bedankt..quote:
Goed voor de lijnquote:Op vrijdag 23 januari 2009 18:49 schreef Poit het volgende:
[..]
Serieus.. Gast.. Ik sta lekker voor mezelf te koken.. Moet even wachten tot de pasta gaar is.. Ververs in de tussentijd deze pagina en ik heb pardoes geen honger meer... Bedankt..
Dat is in het centrum, en daarom ga ik er ook wel heenquote:
quote:
Jij als fan mag me op de hoogte houden als ze naar So What komen.. Dat is immers 5 minuten lopen bij m'n huis vandaan..quote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:03 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
![]()
Nee maar echt, als Believe is a Doubt zich een keer verlaagd tot Gouda niveau, moet je er heen gaan, want ze zijn immers; de beste band van nederland
Ik zal ze vanavond vragen of ze toevallig een privé concertje voor je willen spelenquote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:06 schreef Poit het volgende:
[..]
Jij als fan mag me op de hoogte houden als ze naar So What komen.. Dat is immers 5 minuten lopen bij m'n huis vandaan..
Oh, De Gonz mag ook, Da's 6 minuten
*fab*quote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:08 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Ik zal ze vanavond vragen of ze toevallig een privé concertje voor je willen spelen
Dat is het al een hele tijd sinds jij er bent, maar héquote:
Wat ben je ook een vuilak af en toe Disjaquote:Op vrijdag 23 januari 2009 22:44 schreef disjfa het volgende:
[..]
Dat is het al een hele tijd sinds jij er bent, maar hé
Ik heb ook niets beters te doen dan mensen afzeikenquote:Op vrijdag 23 januari 2009 22:46 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Maar 9 van de 10 posts van jou die hebben betrekking op mij
Toch ben je wel tof Disjafaquote:Op vrijdag 23 januari 2009 22:48 schreef disjfa het volgende:
[..]
Ik heb ook niets beters te doen dan mensen afzeikenSchijnt een specialiteit te zijn.
Als ik die opendeurtjes zie schop ik. Het blijft een tweeweg.
Nee, tof is een understatement...quote:
Holy Polygon Lasso Batman!quote:Op vrijdag 23 januari 2009 23:31 schreef Poit het volgende:
[..]
Nee, tof is een understatement...
disjfa is een focking GOD!!!
[ afbeelding ]
Als ik eerlijk ben eigenlijk niet.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 02:15 schreef Poit het volgende:
Nee joh!!!! Is juist een compliment
Maar hoe is dat nou? Zo'n abo? De centen waard?
Hmm, ok, bedankt voor de eerlijkheid!!quote:Op zondag 25 januari 2009 01:14 schreef Necrodeath het volgende:
[..]
Als ik eerlijk ben eigenlijk niet.
Maar ach, die 4 euro per maand... Ik ben wel eens meer geld kwijtgeraakt met dommere beslissingen.
Ik heb in ieder geval Fok! gesteund![]()
Ben in ieder geval niet van plan om het te nog een keertje te doen.
quote:Op zondag 25 januari 2009 04:57 schreef Poit het volgende:
A KUUUUU TJEEEEEE
http://www.ibood.com/nl/nl
quote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:57 schreef AQuila360 het volgende:
Doe mee met het grote FOK! Worms kampioenschap 2009!
Klasse gedaan Rossdale!
Geen speld tussen te krijgen. Geniaal.quote:Op zondag 25 januari 2009 17:19 schreef AQuila360 het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)the_netherlands.html
Die gast is een baas
Onterecht jaquote:Op zondag 25 januari 2009 17:26 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Geen speld tussen te krijgen. Geniaal.
We kunnen er gewoon niks aan doen, Geert gaat gewoon vervolgd worden.
Edje!quote:
De enige wormen die ik heb zijn ergens anders.quote:Op zondag 25 januari 2009 17:32 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Edje!![]()
Heb jij Worms? Of ga je het kopen voor maar 400 puntjes?
Doe dan mee aan het Toernooitje en win grote prijzen!
quote:
Ben ik ff blij dat ik RemKo heetquote:Op zondag 25 januari 2009 20:03 schreef AQuila360 het volgende:
Vergeet ELPRESADOR! Er is een nieuwe baas!
http://www.dumpert.nl/mediabase/8512/ac2134ac/i_am_remco.html
quote:Op zondag 25 januari 2009 20:03 schreef AQuila360 het volgende:
Vergeet ELPRESADOR! Er is een nieuwe baas!
http://www.dumpert.nl/mediabase/8512/ac2134ac/i_am_remco.html
Die begon toch met een kerel die voorover bukte?quote:Op maandag 26 januari 2009 00:28 schreef koei het volgende:
Zo, vanavond 7 pounds en Milk gezien. 7 pounds was erg voorspelbaar en daarom niet de moeite waard. Milk was wel een prima film, zeker als je niet weet hoe de homobeweging gestart is en wie Milk is.
Ik heb geen enkele voorover gebukte man gezien in de filmquote:Op maandag 26 januari 2009 06:58 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Die begon toch met een kerel die voorover bukte?
quote:
Je gaat vanzelf aan Rock Band doen koei.. Dat kán gewoon niet andersquote:Op maandag 26 januari 2009 16:09 schreef koei het volgende:
Ik doe niet aan Rock Band Poit! En momenteel ook nog niet eens aan Guitar Hero: World Tour
Ze komt er nog wel achter.. Uiteindelijk wordt ze beter en mist ze wat.. Het geeft verder ook niet.. Van fouten leert men nou eenmaal..quote:Op maandag 26 januari 2009 16:22 schreef disjfa het volgende:
Je bent te casual Koei! Kan je niets aan doen. Koeien zijn dat nou eenmaal. Als ik langs een weiland loop zie ik die gekke koeien toch ook niet ineens actief bezig zijn met DDrDat past er gewoon niet bij.
Er zijn ook mensen die genoegen nemen met minder. Dat vinden ze zat. Die mensen zijn er en ik denk dat Koei het nooit zal inzien. Dat kan poit! Dat kan.quote:Op maandag 26 januari 2009 16:29 schreef Poit het volgende:
[..]
Ze komt er nog wel achter.. Uiteindelijk wordt ze beter en mist ze wat.. Het geeft verder ook niet.. Van fouten leert men nou eenmaal..
Ben aan het kijken as we speak!!!quote:Op maandag 26 januari 2009 16:32 schreef disjfa het volgende:
[..]
Er zijn ook mensen die genoegen nemen met minder. Dat vinden ze zat. Die mensen zijn er en ik denk dat Koei het nooit zal inzien. Dat kan poit! Dat kan.
En vanavond lekker rumbelen
Heb ik dat gezegd?quote:Op maandag 26 januari 2009 16:33 schreef SocialDisorder het volgende:
Ach, koei houdt nu eenmaal niet van toffe muziek, dat merkten we al bij Jaap thuis.
Poit: "Koei, welk nummer wil je zingen?"
Koei: "Doe maar een rustige..."
Poit: "HALLO! Dit is Rock Band, niet "Doe-maar-een-rustig-nummer" Band!"
quote:Op maandag 26 januari 2009 16:37 schreef Poit het volgende:
[..]
Ben aan het kijken as we speak!!!
[..]
Heb ik dat gezegd?![]()
Damn wat ben ik tof!!
Ik ben anders die avond ook nog met de auto terug naar Gouda gegaan heurquote:Op maandag 26 januari 2009 16:45 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
soms is het wel handig om een bob in het gezelschap te hebben om je aan je eigen toffigheid te herinneren.
Ik kan me die quote ook niet meer herinneren hoorquote:Op maandag 26 januari 2009 16:37 schreef Poit het volgende:
[..]
Ben aan het kijken as we speak!!!
[..]
Heb ik dat gezegd?![]()
Damn wat ben ik tof!!
Ik werd de ochtend erna om half 1 wakker toen iedereen al weg was waardoor ik nu nogsteeds een tent van disjfa hier heb liggen...quote:Op maandag 26 januari 2009 16:48 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik ben anders die avond ook nog met de auto terug naar Gouda gegaan heur
Ik was alleen zo enorm impressed van m'n eigen skills dat ik dat gewoon vergeten ben!!!
Stiekem was ik zwaar impressed door de awesomesauce die RB met zich meebrengt
quote:Op maandag 26 januari 2009 16:50 schreef koei het volgende:
[..]
Ik werd de ochtend erna om half 1 wakker toen iedereen al weg was waardoor ik nu nogsteeds een tent van disjfa hier heb liggen...
Nee, zo tof ben ik gewoon Koei..quote:Op maandag 26 januari 2009 16:49 schreef koei het volgende:
[..]
Ik kan me die quote ook niet meer herinneren hoorVolgens mij heeft SD die gewoon zelf bedacht!
Huhuh... Tent... Huhuhh..quote:Op maandag 26 januari 2009 16:50 schreef koei het volgende:
[..]
Ik werd de ochtend erna om half 1 wakker toen iedereen al weg was waardoor ik nu nogsteeds een tent van disjfa hier heb liggen...
Ge weet.. Vooral het eindequote:
wow, let's take a trip down memory-lane...quote:
Ik kan het me niet voorstellen...quote:
Ik was echt zo'n enorme fan van dat nummer.. Die clip maakte hem echt helemaal compleet!!quote:Op maandag 26 januari 2009 16:58 schreef Fallen het volgende:
[..]
wow, let's take a trip down memory-lane...
LITTLE PIG, LITTLE PIG LET, ME IN!
Dit is echt lang geleden, wel tof om nog een keer terug te zien/horen. Ooit nog als single gekocht...
Volgens mij wil je het gewoon niet zien koei.. Een en al toffigheid. Heb ik geleerd van Spankyquote:Op maandag 26 januari 2009 17:00 schreef koei het volgende:
[..]
Ik kan het me niet voorstellen...
En disjfa, ik moet volgende maand een keer naar zoetermeer met de automobiel, dus dan breng ik hem wel even langs als je thuis bent. Ben ik er ook vanaf
Een leerling mag z'n meester niet overstijgen natuurlijk..quote:Op maandag 26 januari 2009 17:07 schreef koei het volgende:
Spanky is wel tof inderdaad, maar bij zijn kwaliteiten kom jij niet eens in de buurt!
Wij negeren je hier niet hoor koeitje!quote:Op maandag 26 januari 2009 17:17 schreef koei het volgende:
Ze negeren me in GCC poitMaar het was SD's prijsvraag, dus misschien kun je nog even bij hem zeuren!
Wie zijn de andere dan? Ik dacht dat jij alleen heerscher wasquote:Op maandag 26 januari 2009 17:18 schreef Rossdale het volgende:
Ik heb mijn input al gegeven, je moet die andere ER's even lastig vallen Poit
Gast!! Singstar is KONING!! Ik heb deel 1 al en een shitload aan DLC. Echt geweldig om om half 4 terug te komen van het stappen en dan nog zo lam als een aap Singstar te spelen. Met camera natuurlijk om het de volgende dag nog terug te kunnen zienquote:Op maandag 26 januari 2009 17:19 schreef disjfa het volgende:
Je wilt singstar winnenIk wil ook wel even op je hoofd poepen hoor Poit. Zelfde winst zou je dan hebben
Oh, en de RR is wel ok, de Rumble zelf is tof, leuke winnaar, de overig wedstrijden grotendeels geskipped..quote:Op maandag 26 januari 2009 17:19 schreef disjfa het volgende:
Je wilt singstar winnenIk wil ook wel even op je hoofd poepen hoor Poit. Zelfde winst zou je dan hebben
Dat ben ik natuurlijk ook, maar Lizardtattoo, Morthill en Funk_You hebben ook zo'n kèk blauw kleurtje.quote:Op maandag 26 januari 2009 17:19 schreef Poit het volgende:
[..]
Wie zijn de andere dan? Ik dacht dat jij alleen heerscher was
Maar, maar, die komen hier nooit en ik durf niet buiten deze thread te postenquote:Op maandag 26 januari 2009 17:23 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dat ben ik natuurlijk ook, maar Lizardtattoo, Morthill en Funk_You hebben ook zo'n kèk blauw kleurtje.
Damn, moet ik ook eens doen, PS3 en Singstar meenemen naar scouting.... volgens mij vinden ze dat geweldig.quote:Op maandag 26 januari 2009 17:28 schreef koei het volgende:
SingStar 3 is wel de tofste trouwens. Heeft een leuke tracklist, zeker in vergelijking met SingStar 2. Maar SingStar Disney rockt gewoon, ondanks de slechte tracklist. Die was afgelopen vrijdag het populairste! Zelfs populairder dan Boogie Superstar die mijn padvinders opvallend genoeg ook geweldig vonden
Dan heb ik Singstar 3 dus nodig om nog dichter bij de tofheid van Spanks te komenquote:Op maandag 26 januari 2009 17:28 schreef koei het volgende:
SingStar 3 is wel de tofste trouwens. Heeft een leuke tracklist, zeker in vergelijking met SingStar 2. Maar SingStar Disney rockt gewoon, ondanks de slechte tracklist. Die was afgelopen vrijdag het populairste! Zelfs populairder dan Boogie Superstar die mijn padvinders opvallend genoeg ook geweldig vonden
NEE!quote:Op maandag 26 januari 2009 17:19 schreef Poit het volgende:
[..]
Wij negeren je hier niet hoor koeitje!
SD!!! Heb ik Singstar gewonnen?????
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
quote:Op maandag 26 januari 2009 17:33 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
NEE!
in goed overleg hebben we besloten dat jij je beter op drummen kan richten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Drummen kan ik al een beetje.. Zingen totaal niet!! Ik heb echt de oefening nodig SD!!!Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
Lars Ulrich gaat ook niet ineens de microfoon van James Hetfield afpakken omdat hij nog moet oefenen!!!!!! !quote:Op maandag 26 januari 2009 17:35 schreef Poit het volgende:
[..]
Drummen kan ik al een beetje.. Zingen totaal niet!! Ik heb echt de oefening nodig SD!!!
quote:Op maandag 26 januari 2009 17:33 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
NEE!
in goed overleg hebben we besloten dat jij je beter op drummen kan richten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
Pijnlijkquote:Op maandag 26 januari 2009 18:14 schreef lennartb.nl het volgende:
Skate 2
http://skatereel.ea.com/members/1/4000055/61465.aspx
Raarquote:Op maandag 26 januari 2009 18:14 schreef lennartb.nl het volgende:
Skate 2
Auch indeed.. Al beweegt z'n been wel raar bij de impact..quote:Op maandag 26 januari 2009 18:14 schreef lennartb.nl het volgende:
Skate 2
quote:Op maandag 26 januari 2009 18:14 schreef lennartb.nl het volgende:
Skate 2
quote:Op maandag 26 januari 2009 18:26 schreef Rossdale het volgende:
Mijn Xdoos heeft het net begevenSlecht nieuws komt in drieen... Vrijdag wortelkanaalbehandeling wat nog steeds fucking veel pijn doet, zaterdag bleek de koppakking van de motor van mijn auto lek te zijn wat weer zo'n 600 euro gaat kosten, nadat ik net voor de kerst een reparatie van 800 euro had... en nu mijn xdoosje ook dood...
aww... da's gemeen... maar ik moest wel lachen!quote:Op maandag 26 januari 2009 18:30 schreef Poit het volgende:
Kut van je wortelkanaalbehandeling en auto.. Ik weet allebei hoe het voelt...
quote:Op maandag 26 januari 2009 18:54 schreef Fallen het volgende:
[..]
aww... da's gemeen... maar ik moest wel lachen!
Dat was toen der tijd het einde van mijn eerste auto. Die dingen komen altijd ongelegen. K*t voor je..quote:Op maandag 26 januari 2009 18:26 schreef Rossdale het volgende:
Mijn Xdoos heeft het net begevenSlecht nieuws komt in drieen... Vrijdag wortelkanaalbehandeling wat nog steeds fucking veel pijn doet, zaterdag bleek de koppakking van de motor van mijn auto lek te zijn wat weer zo'n 600 euro gaat kosten, nadat ik net voor de kerst een reparatie van 800 euro had... en nu mijn xdoosje ook dood...
Microsoft is toch een Amerikaans bedrijf?quote:
Ik vind krakbak wel een originele naam voor een xbox.quote:
oi! mijn grapje....quote:Op maandag 26 januari 2009 20:40 schreef Poit het volgende:
[..]
Microsoft is toch een Amerikaans bedrijf?
quote:
quote:Op maandag 26 januari 2009 20:54 schreef Fallen het volgende:
snorrie...
Is gewoon omdat ik geen Xbox360 heb en er wel graag 2 zou willen hebben ivm sommige games.
2 ookquote:Op maandag 26 januari 2009 20:54 schreef Fallen het volgende:
snorrie...
Is gewoon omdat ik geen Xbox360 heb en er wel graag 2 zou willen hebben ivm sommige games.
En dat is natuurlijk de keiharde realiteitquote:Op maandag 26 januari 2009 20:54 schreef lennartb.nl het volgende:
Poit pest ons alleen maar omdat ie verliefd op ons is!
quote:Uw bestelling:
1x Power Unlimited 1 jaar (Street Fighter IV voor PS3) E 55,00
Je verpest me grapje!quote:Op maandag 26 januari 2009 20:57 schreef Poit het volgende:
[..]
2 ookIs wel nodig voor backup
En al zou de Elite dezelfde prijs hebben als de Arcade dan had ik er ook een gekocht.
quote:
Ik dacht dat jij ondertussen al ouder was dan 14 Poit...quote:
Da's een vraag die niet van belang is aangezien er maar 1 antwoord mogelijk is...quote:Op maandag 26 januari 2009 21:00 schreef koei het volgende:
Maarre Fallen, ben jij een one topic fly of word je een vaste SC bezoeker? In dat laatste geval is even netjes voorstellen wel belangrijk natuurlijk! En dan met name de vraag Rock Band of Guitar Hero: World Tour...
Het beste pleepapier dat er isquote:Op maandag 26 januari 2009 21:01 schreef koei het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij ondertussen al ouder was dan 14 Poit...
ey, ik ben wel al vaker langs gewaaid, maar aangezien iederen altijd te druk is met z'n eigen homies...quote:Op maandag 26 januari 2009 21:00 schreef koei het volgende:
Maarre Fallen, ben jij een one topic fly of word je een vaste SC bezoeker? In dat laatste geval is even netjes voorstellen wel belangrijk natuurlijk! En dan met name de vraag Rock Band of Guitar Hero: World Tour...
quote:
Koning!!!quote:Op maandag 26 januari 2009 21:05 schreef Fallen het volgende:
[..]
ey, ik ben wel al vaker langs gewaaid, maar aangezien iederen altijd te druk is met z'n eigen homies...
Maareh, voorstellen?
Damn, okay... als 't mot.
Maar Rock Band uiteraard, althans qua muziek (NIN-pack FTW!)... qua instrumenten geen idee.
quote:Op maandag 26 januari 2009 21:05 schreef Fallen het volgende:
[..]
ey, ik ben wel al vaker langs gewaaid, maar aangezien iederen altijd te druk is met z'n eigen homies...
Maareh, voorstellen?
Damn, okay... als 't mot.
Maar Rock Band uiteraard, althans qua muziek (NIN-pack FTW!)... qua instrumenten geen idee.
OH NOES!!!quote:Op maandag 26 januari 2009 21:06 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Welkom in de familie mijn zoon!
quote:
quote:
Iedereen pekt hier Koei af lijkt het welquote:
Ja Aquila! Zeg er wat van!quote:Op maandag 26 januari 2009 21:12 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Iedereen pekt hier Koei af lijkt het wel![]()
Ere wie eer toekomt..quote:Op maandag 26 januari 2009 21:12 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
euh, wacht ff... mij wordt een vraag gesteld, ik geef antwoord en ik krijg meteenquote:Op maandag 26 januari 2009 21:12 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
quote:
Och, AQ staat niet bekend om z'n serieuze kwaliteitposts dus negeer de beste jongen maar. Je kunt in plaats daarvan beter naar z'n scheve smoel kijken in onderstaand filmpje:quote:Op maandag 26 januari 2009 21:16 schreef Fallen het volgende:
[..]
euh, wacht ff... mij wordt een vraag gesteld, ik geef antwoord en ik krijg meteen
[_] geschikt
[x] ongeschikt
voor m'n kiezen.
Als je een antwoord kan verwachten dat je niet aanstaat, moet je de vraag niet stellen.
Dat is een maskerquote:Op maandag 26 januari 2009 21:20 schreef Poit het volgende:
[..]
Och, AQ staat niet bekend om z'n serieuze kwaliteitposts dus negeer de beste jongen maar. Je kunt in plaats daarvan beter naar z'n scheve smoel kijken in onderstaand filmpje:
Z'n laatste aan het woord ging werkelijk NERGENS over.. Best jammer...quote:Op maandag 26 januari 2009 21:26 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dat is een masker![]()
En daaruit blijkt dat ik toch een aardig woordje over de grens spreek
P.S. dat van die kwaliteitsposts snap ik niet maja volgens mij is de de schuld van Disjfa!
quote:Op maandag 26 januari 2009 21:20 schreef Poit het volgende:
[..]
Och, AQ staat niet bekend om z'n serieuze kwaliteitposts dus negeer de beste jongen maar. Je kunt in plaats daarvan beter naar z'n scheve smoel kijken in onderstaand filmpje:
lolquote:Op maandag 26 januari 2009 21:36 schreef AQuila360 het volgende:
Kan ik dat niet automatiseren want is zo'n gedoe steeds!
Je weet hetquote:Op maandag 26 januari 2009 21:37 schreef Poit het volgende:
[..]
lol
Vraag aan disjfa of hij een programma schrijft waarbij je kan kiezen onder welke user je post.. Scheelt je een hoop in- en uitlog werk
De hater...quote:Op maandag 26 januari 2009 21:38 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Je weet het![]()
Maar doet die toch niet
Die jongen heeft een pak haat in zijn donder dat wil je niet weten!quote:
En toch geef ik hem geen ongelijk.. Het komt ergens vandaan!quote:Op maandag 26 januari 2009 21:41 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Die jongen heeft een pak haat in zijn donder dat wil je niet weten!
Met Rock Band of Guitar Hero WT? (of is dat nu een gevaarlijke vraag?)quote:Op maandag 26 januari 2009 21:43 schreef Poit het volgende:
[..]
En toch geef ik hem geen ongelijk.. Het komt ergens vandaan!
Die gast kan rocken man!! Damn!
Ik zag hem ooit in zo'n filmpje op youtube! Damn wat kan die kerel rocken! Hij sloeg eerst dat hele drumstel in elkaar en die gitaar rockte die helemaal af die versplinterde helemaal en toen ging die gewoon als een malle op potten en pannen slaan!quote:Op maandag 26 januari 2009 21:43 schreef Poit het volgende:
[..]
En toch geef ik hem geen ongelijk.. Het komt ergens vandaan!
Die gast kan rocken man!! Damn!
quote:
Totaal geen gevaarlijke vraag aangezien jij het juiste front ondersteundquote:Op maandag 26 januari 2009 21:44 schreef Fallen het volgende:
[..]
Met Rock Band of Guitar Hero WT? (of is dat nu een gevaarlijke vraag?)
WUTANG is toch iets van Kung Fu Panda? Die missie ofzo? Dan moet je naar die WUTANG bergen ofzo om te vechten tegen Gorilla Army?quote:Op maandag 26 januari 2009 21:54 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Dan ben je gewoon homo.
Maar John is ook gangster. Hij heeft nummers gemaakt met WUTANG
Natuurlijk!!!quote:Op maandag 26 januari 2009 21:54 schreef AQuila360 het volgende:
DGVF Fanlist:
BB-King (Fok!)
Chaos-Zero (Fok!)
Jovatov (Fok!)
Motorhoofd (Fok!)
Poit (Fok!)
SpankmasterC (Fok!)
Tinuzzz_Talpa (Fok!)
Twarres (Fok!)
Yari (Fok!)
Hihi Poit staat er nog op
WuTangClan..quote:Op maandag 26 januari 2009 21:55 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
WUTANG is toch iets van Kung Fu Panda? Die missie ofzo? Dan moet je naar die WUTANG bergen ofzo om te vechten tegen Gorilla Army?
Ik de film nog niet alleen de game! Die was ook wel tof!quote:Op maandag 26 januari 2009 21:56 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
WuTangClan..
Film gister nog in Full HD gezien. Was trouwens een lache film
Game moet ik nog fixen.quote:Op maandag 26 januari 2009 21:56 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik de film nog niet alleen de game! Die was ook wel tof!
Ik heb hem aan Heintje verkocht! Denk dat je hem wel kunt kopen zodra die er klaar mee is!quote:
KPN ?quote:Op maandag 26 januari 2009 21:59 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik heb hem aan Heintje verkocht! Denk dat je hem wel kunt kopen zodra die er klaar mee is!
Het ging niet echt over de telefoonquote:Op maandag 26 januari 2009 22:03 schreef Poit het volgende:
Ohja!! je phone was gejat toch? Ik betaal daar een verzekering voor.. Kost een paar duiten maar ik wil dat risico echt niet nemen... Ik woon nog steeds in Gouda natuurlijk
Tijd voor een appelsapje!quote:
Koeiquote:Op maandag 26 januari 2009 22:11 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Tijd voor een appelsapje!
En nog ff beetje aanklote en ff kijken wie er bij Pauw en Witteman komenHoop iets tofs!
Misschien Koei over der Weblog!
Want je moest afwassen, daarna wachten en vervolgens ook nog afdrogen!quote:Op maandag 26 januari 2009 22:16 schreef koei het volgende:
ze hadden me wel gevraagd daarvoor Aquila, maar ik had geen tijd vanmiddag
quote:Op maandag 26 januari 2009 22:17 schreef Poit het volgende:
[..]
Want je moest afwassen, daarna wachten en vervolgens ook nog afdrogen!
quote:
Hmmmmpie!!!quote:Op maandag 26 januari 2009 22:31 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Hier moet Koei keihard op reageren!
Of anders een lekkere taart gaan bakken
Zit Murderers trouwens in een rockband/guitarhero ergens?quote:Op maandag 26 januari 2009 21:48 schreef Edwinuss het volgende:
Weet je wie pas kan rocken ?
DEZE MAN :
[ afbeelding ]
Toen ik Enter Shikari op de lijst van Werchter zag staan dacht ik dat het Enter Shakira wasquote:Op maandag 26 januari 2009 22:43 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Zit Murderers trouwens in een rockband/guitarhero ergens?
Wat een briljant nummer! 2 zomers geleden met wat vrienden door frankrijk heen cruisen met murderers constant in de auto![]()
![]()
En enter shikari toen
quote:Op maandag 26 januari 2009 22:55 schreef Poit het volgende:
[..]
Toen ik Enter Shikari op de lijst van Werchter zag staan dacht ik dat het Enter Shakira was
quote:Op maandag 26 januari 2009 22:55 schreef Poit het volgende:
[..]
Toen ik Enter Shikari op de lijst van Werchter zag staan dacht ik dat het Enter Shakira was
RUCKquote:
Ik ga harder op nu-metal, metalcore en screamo!quote:Op maandag 26 januari 2009 23:01 schreef AQuila360 het volgende:
Is er iemand in dit topic die niet hard gaat op rock?
Gniffelquote:
GAY SC is om de hoekquote:Op maandag 26 januari 2009 23:03 schreef AQuila360 het volgende:
Dit is een ROCK SC geworden!
Morgen even kijken of er nog meer SC'en zijn waar ik eventueel terecht kan!
Speel jij eigenlijk geen skate?quote:
SKATE 2 ?quote:Op maandag 26 januari 2009 23:07 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Speel jij eigenlijk geen skate?
Edwin: heb jij skate 2 al?
Ik ga Skate 1 er maar weer eens ingooien.. Skate 2 lijkt me ook wel ok maar geen zin om daar centen aan uit te geven..quote:Op maandag 26 januari 2009 23:07 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Speel jij eigenlijk geen skate?
Edwin: heb jij skate 2 al?
quote:Op maandag 26 januari 2009 23:09 schreef Edwinuss het volgende:
Oh. Nee. die speel ik nog niet. Zit eerst met een enorme schuld die ik moet aflossen. Ik HAAT kpn vanaf nu.
Het is afwachten op een reactie van mijn brief. Werk zelf bij een grote kabelmaatschappij en weet hoe het gaat. Ben zeer voorzichtig met alles.
Moet je zeker doen!quote:Op maandag 26 januari 2009 23:08 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik ga Skate 1 er maar weer eens ingooien.. Skate 2 lijkt me ook wel ok maar geen zin om daar centen aan uit te geven..
Ik werk bij KPN, gisteren nog naar Marco Borsato geweest. Leuk feestje met lekker eten, veel pils en kutmuziekquote:Op maandag 26 januari 2009 23:09 schreef Edwinuss het volgende:
Oh. Nee. die speel ik nog niet. Zit eerst met een enorme schuld die ik moet aflossen. Ik HAAT kpn vanaf nu.
Het is afwachten op een reactie van mijn brief. Werk zelf bij een grote kabelmaatschappij en weet hoe het gaat. Ben zeer voorzichtig met alles.
Zou je mij kunnen helpen dan ?quote:Op maandag 26 januari 2009 23:12 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik werk bij KPN, gisteren nog naar Marco Borsato geweest. Leuk feestje met lekker eten, veel pils en kutmuziek
Volstrekt random nummers dude!quote:Op maandag 26 januari 2009 23:11 schreef Edwinuss het volgende:
dude..
Ik heb Skate 1 echt te weinig tijd gegeven. Heb hem 2e hands op de kop getikt ooit, 1 keer een uurtje gespeeld daarna niet meer. Al vond ik hem wel erg tof.. Volgens mij kwam het door Metal Gear Solid 4quote:Op maandag 26 januari 2009 23:11 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Moet je zeker doen!
Maar Skate 2 is weer geweldig zeg, alles net iets beter en meer
Wat ik ook tof vind is dat de moeilijkheidsgraad lekker hoog ligt, de eerste challenges van skate 2 zijn ongeveer net zo lastig als de laatste van skate 1. Skate 2 hebben ze dus echt voor de fans van skate 1 gemaakt en dat verdient respect!
En elke game met Rob Dyrdek zou ik al spelen
Ik denk dat er weinig mensen zijn die mij zoveel haten als dat ze jou haten.. No, I'm goodquote:Op maandag 26 januari 2009 23:13 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Volstrekt random nummers dude!![]()
Poit! Edje haat je dus vanaf nu
Waarom ga je daar heen?quote:Op maandag 26 januari 2009 23:12 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik werk bij KPN, gisteren nog naar Marco Borsato geweest. Leuk feestje met lekker eten, veel pils en kutmuziek
quote:Op maandag 26 januari 2009 23:14 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik denk dat er weinig mensen zijn die mij zoveel haten als dat ze jou haten.. No, I'm good
Een betere reden om een game te laten liggen kan ik niet bedenken!quote:Op maandag 26 januari 2009 23:13 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik heb Skate 1 echt te weinig tijd gegeven. Heb hem 2e hands op de kop getikt ooit, 1 keer een uurtje gespeeld daarna niet meer. Al vond ik hem wel erg tof.. Volgens mij kwam het door Metal Gear Solid 4
Ik werk in een winkel van KPN, heb gelukkig niks met die verdere administratie te maken behalve de zeikende klanten in de winkel die ik niet kan helpenquote:Op maandag 26 januari 2009 23:14 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Waarom ga je daar heen?ik heb meteen minder vertrouwen in rockband.
Een vriend van me werkt bij de HI klantenservice en heeft me een tijdje terug gewoon 100 euro gegevenIk hoefde 3 maand m'n rekening niet te betalen
Ik denk dat alleen de users Roeloef Kremer, Emarwii en Tweaker nummer nogwat jou niet haten..quote:Op maandag 26 januari 2009 23:14 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Haat iemand mij
![]()
Wie dan allemaal
Tweaker_5502quote:Op maandag 26 januari 2009 23:17 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik denk dat alleen de users Roeloef Kremer, Emarwii en Tweaker nummer nogwat jou niet haten..
quote:Op maandag 26 januari 2009 23:16 schreef Poit het volgende:
[..]
Maar waarom ik daar heen ging? Met collega's bier zuipen en vreten voor niks! Zou gek zijn als ik niet zou gaan.
Heb ik die net gemist?quote:
Ik ga m nu ook kijkenquote:Op maandag 26 januari 2009 23:24 schreef Poit het volgende:
Ik zit nu vanaf uitzending te kijken.. Had het ook gemist.
Cursus Brabants Versiertruuks les 1. Altijd handig om Laniboekje te versieren!![]()
![]()
De afwas zal nu wel droog zijn...quote:Op dinsdag 27 januari 2009 00:10 schreef koei het volgende:
Zo, nog één avondje rainbow six vegas en ik heb rank adelaarDan nog maar 50.000 punten voordat ik Elite ben en het spel echt helemaal heb uitgespeeld! Mn eerste shooter wordt dat dan
Ik heb co-op nog helemaal niet gedaan online, ooit een keer spiltscreen. Zal vast wel iets op level 2 hebben... We kwamen er allebei wel achter dat we niet zo goed in die game zijnquote:Op dinsdag 27 januari 2009 00:47 schreef Fallen het volgende:
Rondje Resistance2 doen dan binnenkort...?
Heb een Spec-op op level 28, een medic op level 8 en een soldier op level 2.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 00:50 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik heb co-op nog helemaal niet gedaan online, ooit een keer spiltscreen. Zal vast wel iets op level 2 hebben... We kwamen er allebei wel achter dat we niet zo goed in die game zijn
Maar ik wil het wel eens proberen hoor.. Als je durft met een extreme noob als ikSure, moet wel te doen zijn... alleen moet je eigenlijk met minimaal 3 mensen zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En een headset hebben is een pre...
Maar goed, ik ga een slapen... morgen weer een drukke en lange dag...
Truste
He didn't set up the rhyme with meaningless words.
As you predicted or assumed everything was calculated
Every word had purpose just not always on the surface.
But you couldn't look below, life is fast when you're shallow.
Ik ben niet zo'n klauteraar.. Net Rocknrolla gekeken.. Aardige film..quote:
Ik vond m ook wel aardig ja.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 02:47 schreef Poit het volgende:
[..]
Net Rocknrolla gekeken.. Aardige film..
'cause you don't play online on your P-S-3quote:
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:43 schreef SocialDisorder het volgende:
Poit! Nog een reden om Killzone 2 te halen! AIR GUITAR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
[ afbeelding ]
Prachtigquote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:43 schreef SocialDisorder het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:52 schreef disjfa het volgende:
[..]JAAAA DOOD AAN KPN
DOOD AAN DE MAATSCHAPPIJ
WHOOO
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 12:03 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Het verschil tussen Aldi en Super de Boer of Aldi is echt wel het geld waard.
Ja, logisch... in het eerste geval koop je alles dubbel, daarna alleen bij de Aldi... duh!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 12:03 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
![]()
Het verschil tussen Aldi en Super de Boer of Aldi is echt wel het geld waard.
Ik ben nu wel heel erg benieuwd wat er dan aan de hand is dat je zo een hekel hebt aan de KPN.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:49 schreef Edwinuss het volgende:
Edje heeft vandaag boodschappen gedaan bij de Aldi![]()
DOOD AAN KPN.
DAT MAG NIET BEKEND GEMAAKT WORDEN HEEFT EDJE TEGEN MIJ GEZEGD!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 12:21 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Ik ben nu wel heel erg benieuwd wat er dan aan de hand is dat je zo een hekel hebt aan de KPN.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
Leugenaarquote:Op dinsdag 27 januari 2009 12:27 schreef Edwinuss het volgende:
Mijn abbo zou verlopen op 21 Januari. 3 maanden daarvoor gebeld om het op te laten zeggen, daarna kwam de persoon die ik sprak met een retentie aanbod. Daar ben ik toen op in gegaan.
Later op de dag heb ik me toch bedacht en heb ik het laten annuleren. De persoon die ik toen sprak zei dat het niet meteen kon maar hij het de volgende dag in orde zou maken. Vertrouwende daarop het gesprek afgesloten.
Nu krijg ik een brief van het incasso bureau, hier staat een bedrag van bijna 1200 euro op. Ten eerste gebeld naar KPN.
Ze hebben mijn abonnement beëindigd en de overige maanden in rekening gebracht ( persoon die ik nu sprak kon geen uitspraak doen over wat voor abonnement het was )
Ik ga het eerst gewoon betalen, heb inmiddels KPN een mail gestuurd hierover en een brief is gister op de post gegaan.
Ow, en AQuila, ik heb je wat anders verteld. JIj gelooft toch alles
Daar is niets leugenaar aan. Wie gaat jouw nu ooit nog iets serieus vertellenquote:
Dat is best klote. Als het goed is zou je bij het aangaan van een koopovereenkomst (wat dit dus ook is) een bedenktijd van 3 werkdagen moeten hebben. Als jij inderdaad de volgende dag hebt teruggebeld om door te geven dat je wilde afzien van hun aanbod moeten ze gewoon de koop/verlenging ontbinden.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 12:27 schreef Edwinuss het volgende:
Mijn abbo zou verlopen op 21 Januari. 3 maanden daarvoor gebeld om het op te laten zeggen, daarna kwam de persoon die ik sprak met een retentie aanbod. Daar ben ik toen op in gegaan.
Later op de dag heb ik me toch bedacht en heb ik het laten annuleren. De persoon die ik toen sprak zei dat het niet meteen kon maar hij het de volgende dag in orde zou maken. Vertrouwende daarop het gesprek afgesloten.
Nu krijg ik een brief van het incasso bureau, hier staat een bedrag van bijna 1200 euro op. Ten eerste gebeld naar KPN.
Ze hebben mijn abonnement beëindigd en de overige maanden in rekening gebracht ( persoon die ik nu sprak kon geen uitspraak doen over wat voor abonnement het was ) ( Dus van Oktober 2008 t/m Januari 2010 ) Volgens mij staat dit er gewoon als een soort afkoopsom, aangezien ik die bestelling heb laten annuleren.
Ik ga het eerst gewoon betalen, heb inmiddels KPN een mail gestuurd hierover en een brief is gister op de post gegaan.
Ow, en AQuila, ik heb je wat anders verteld. JIj gelooft toch alles
Officieel 7 Werkdagenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 12:48 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Dat is best klote. Als het goed is zou je bij het aangaan van een koopovereenkomst (wat dit dus ook is) een bedenktijd van 3 werkdagen moeten hebben. Als jij inderdaad de volgende dag hebt teruggebeld om door te geven dat je wilde afzien van hun aanbod moeten ze gewoon de koop/verlenging ontbinden.
Nadeel is alleen dat, omdat alles mondeling is gegaan, het moeilijk te bewijzen is dat je inderdaad aangegeven hebt van het aanbod af te zien.
Succes!
Hij liegt tegen jullie bedoelde ik!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 12:42 schreef disjfa het volgende:
[..]
Daar is niets leugenaar aan. Wie gaat jouw nu ooit nog iets serieus vertellenJe moeder doet dat denk ik nog niet eens
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:58 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Hij liegt tegen jullie bedoelde ik!
Druif
Edje dwing me niet om die documenten vrij te gevenquote:
Ik dwing je nu op ze vrij te geven, net als de documenten die je over mij schijnt te hebben.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:03 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Edje dwing me niet om die documenten vrij te geven
Jij kunt niet Edje zijn documenten vrij laten gevenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:05 schreef Rkatier het volgende:
[..]
Ik dwing je nu op ze vrij te geven, net als de documenten die je over mij schijnt te hebben.
Waarom zou hij dat niet kunnen dan.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:06 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Jij kunt niet Edje zijn documenten vrij laten geven
Zijn security clearance is niet hoog genoeg! Dat kan alleen Edje of ik!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:07 schreef disjfa het volgende:
[..]
Waarom zou hij dat niet kunnen dan.
ptsh. Als kpn al 1200 euro door zijn security clearance kan krijgen, wat kan Rkatier dan. Zeker meer.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:13 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Zijn security clearance is niet hoog genoeg! Dat kan alleen Edje of ik!
Zijn eigen documenten kunnen wel maar die doen nu niet ter zake lijkt me?!!
Waar heb je het in godsnaam overquote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:14 schreef disjfa het volgende:
[..]
ptsh. Als kpn al 1200 euro door zijn security clearance kan krijgen, wat kan Rkatier dan. Zeker meer.
Enige die dat dan niet kan zou jij zijn
Ik lul uit mijn nek, zoals normaal. En nu.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:15 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik heb het over een PM van edje!
AWESOME!!!!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:43 schreef SocialDisorder het volgende:
[ afbeelding ]
Maar wel vet grappigquote:
U spreekt uit ervaring?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:27 schreef disjfa het volgende:
Ja, in GH is het leuk. Maar als je er naar moet kijken
quote:Op maandag 26 januari 2009 23:18 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Tweaker_5502I'VE CREATED HIM!
Wat voor soort film heb je zin in? The Boy in the Striped Pyjamas is erg goed, maar daar wordt je niet echt vrolijk van. Seven Pounds is kut. Oorlogswinter is ook een goede film en Yes Man en Bedtime Stories zijn gewoon leuke feel good movies. Righteous Kill is niet zo boeiend. Revolutionairy Road en Valkyria heb ik nog niet gezien, dus daar kan ik nog niet over oordelen. Beide films krijgen wel goede kritieken. Voor meer filminfo zie mn blogquote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:10 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Ik vond m ook wel aardig ja.
Koei, welke van de films nu in de bios is een beetje de moeite waard?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |